Saturday, February 23, 2008

Προτάσεις για το Μακεδονικό

Χαμός γίνεται ρε παιδάκι μου για τα μακεδονικά. Να απο δώ, να από κει, ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του. Το τι χαζομάρα έχει ακουστεί είναι άλλο πράμα. Για αυτό εγώ, ως υπεύθυνος προφήτης θα καταθέσω δια του σεπτού τούτου ιστολογίου, τις προτάσεις μου για το θέμα του ονόματος :
1. Δημοκρατία της Μή-Μακεδονίας
2. Fauxmacedonija
3. Δημοκρατία της Γιαλαντζομακεδονίας
4. Ανεξάρτητη Δημοκρατία της Βαυαρίας (Για να δούμε θα αρέσει αυτό στους Γερμανούς;)
5. Ανεξάρτητη Δημοκρατία της Νέας Υόρκης (στους αμερικάνους;)
6. Μέλλουσα Πρώην Δημοκρατία της Βαρδαρικής Μακεδονίας
7. Δημοκρατία της Ντεμεκ Μακεδονίας
8. Δήθεν Δημοκρατία της Καικαλαμακεδονίας
9. Αλέκα Παπαρήγα
10. Κουκουε Μου Λου
11. Μου Κουκουε Λου
12. Λου Κουκουε Μου (ειναι προφανες που το παω ε..)
13. Δημοκρατία της Μακρονήσου (τα τελευταία μπας και τσαντιστεί και κανας απο το ΚΚΕ και το ΣΥΡΙΖΑ και το θεωρήσουν και αυτοί επιτέλους εθνικο θέμα. Κανέλλη και Ζουράρις εξαιρούνται)
Χμμ δεν έχω κάτι καλύτερο αυτή τη στιγμή, προτείνετε και εσείς τίποτα..

10 comments:

brexians said...

ΞΕΧΑΣΕς ΤΟ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ 4ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ
τοτε που τους εδιναν συντροφικα και την ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

Zaphod said...

Δημοκρατία της Σχεδόν Μακεδονίας;

Anonymous said...

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΜΕΝΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

Stefanos said...

Δημήτρη κάτι έχω ακούσει για αυτό αλλά δεν είχα δει ποτέ κανα πρακτικό. Όντως ισχύει;;;;;

brexians said...

ναι !!!
δυστυχως !!!

α και του ασχετου!
δες αυτο και ασε το σχολιο με τις εντυπωσεις σου....και αν σου αρεσει ζητα προσκληση για να βαζεις και δικα σου ιστοπονηματα,φωτογραφιες,κριτικες σχετικα με το θεμα του ιστολογιου.

http://brexmother3.blogspot.com

Hades said...

Εγώ πάντως εμμένω στην αρχική μου πρόταση: Δημοκρατία του Αεροδρομίου Μακεδονίας! :):):)

Hades said...

Χμ, κι αναφορικά με το πρώτο σχόλιο, όντως ισχύει.

Stefanos said...

Όσον αφορά το πρώτο σχόλιο, πρέπει να βρούμε κάτι. Πρακτικά, δημοσιεύματα, κάτι τεσπα. Γράφουμε για τις μαλακίες της άλλης πλευράς μονίμως, ας γράψουμε και τις δικές τους..

Dr.K@meleon said...

Νέα Μη-Γιουγκοσλαβική Μη-Δημοκρατία της Μη-Μακεδονίας

Δές στο blog μου...

Η φωλιά του Χαμαιλέοντα

Κάτι μου λέει πως θα σε ενδιαφέρει....

Anonymous said...

Φρονώ πως οι πνευματικοί μας ταγοί στερούνται φαντασίας, λειτουργικότητας και -το κυριότερο- επαφής με την πραγματικότητα.

Τα επίθετα "νέα" και "άνω" που ψελλίζουν για να περιγράψουν το κρατίδιο των Σκοπίων είναι άπο άνοστα και αφελή έως επικίνδυνα.
Δεν έχετε παρά να δείτε στην σημερινή (6-5-2008) ενημέρωση των εφημερίδων για την διέλευση των αεροσκαφών της Macedonian Air Transport (ΜΑΤ) από τον ελληνικό εναέριο χώρο για να καταλάβετε το μέγεθος του προβλήματος.

Ως εκ τούτου θέλω να αφιερώσω την παρακάτω λίστα ονομάτων στον Νίμιτς, την παρέα του και σε όλους εκείνους που μας αποπαίρνουν για εθνικιστές

Slaboalvanic Union

Μακεσλαβία (Maceslavia)

Western Boulgaristan

The Unspeakable Republic of
Macedonia (Η Ακατανόμαστη Δημοκρατία της Μακεδονίας)

Κατά Riemann παράλληλη Μακεδονία (εφαρμόσιμο σε ένα παράλληλο σύμπαν!)

Φιρωμ (ΦΙΡί-φιρί το πάτε Ωρε Μαγκες να τις φάτε!)

Πηπα! (Παράρτημα Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής!)

Πουγουδουμούδες! (βλέπε Βερμούδες!)

Μακεδονικός Χαλβας ή Γιαλατζί Μακεδονία

Κατεχόμενη Μακεδονια

Σαν Μακεδονια (Οπως λέμε Σαν Ρέμο, Σαν Φρανσίσκο, Σαν Σαλβαδόρ και πάει λέγοντας.)

Μακεδονία Μακεδονία (Πως λέμε Duran-Duran)

Δημοκρατία βορείως της Μακεδονίας (ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό!)

Monkeydonia ή McDonia

Μπανανία

Κεντρική Βαλκανική Ένωσις

Μπακλαβαδωτή ονομασία: «ΜαΚαιΓωνία»

Δημοκρατία του Ρωβινσώνα Κρούσου

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της ..... Βουκεφάλας σας

Σλαβική Ένωση της Πρωην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Περιοχής Πάνω από την Ελληνική Μακεδονια στην Οποια Παιζει να Εβοσκε ο Βουκεφάλας
ή Σ.Ε.Π.Γ.Δ.Π.Π.Ε.Μ.Ο.Π.Ε.Β. να τελειώνουμε


Ευχαριστώ