Tuesday, February 26, 2008

Λεξικόν δια μπλογκικώς αναλφάβητους

Τελικά οι δημοσιογράφοι δεν τα ξέρουν όλα. Από ιντερνετ και blogs τουλάχιστον οι γνώσεις τους είναι τουλάχιστον ελλιπείς.
Επίσης έχω να πω οτι χτες είχα 17 ταυτόχρονους οργασμούς όταν ο Μάκης παραδέχτηκε ότι δεν ξέρει και πολλά από ιντερνετ και τέτοια. Δεν το περίμενα αυτό με τίποτα. Για το θέμα του press-grούτε κρύο ούτε ζέστη.Τα λέει καλά ο Zaphod για αυτό το θέμα, με κάλυψε- Αν όντως έγιναν αυτά που άκουσα, μέσα να μπει και μάλιστα τρίτο υπόγειο. Αν δεν έγιναν, η μόνη κατηγορία που μπορείς να του προσάψεις είναι αυτή της σκατόφατσας, αλλά αυτό από όσο ξέρω δεν αποτελεί κολάσιμη ή ακόλαστη πράξη.
Επειδή είμαι πονοψυχιάρης άνθρωπος και μου αρέσει να επιμορφώνω κόσμο, θα προσπαθήσω να εξηγήσω μερικά πράματα ώστε να ενημερωθεί όποιος δεν γνωρίζει αρκετά για μπλογκζ, ιντερνέτς και γκομπιούτερες.
Blog , ή μπλογκ, και όχι μπλοκ : Ένα εικονικό τετράδιο που ο καθένας γράφει ό,τι του κατεβάσει η κούτρα του. Το κακό είναι πως αυτό το "ο,τι" μπορεί να το διαβάσει ο οποιοσδήποτε, έτσι μερικές φορές συναντάμε απάλευτες καταστάσεις. Π.χ η γκόμενα που τα χώνει στον πρώην της που τη χώρισε για άλλη με ωραιότερο κώλο, τον κλασσικό βλάκα που πορώνεται με τα ριάλιτι και σχολιάζει ποιος και γιατί έπρεπε να μείνει μέσα, τον άλλο που γράφει π.χ τι έφαγε για πρωινό και πως ο χυμός του σήμερα φάνηκε πολυ ξυνός, εμένα που γκρινιάζω τώρα τελευταία για τα πάντα, τέτοια πράματα. Άλλες φορές βέβαια συναντάμε ενδιαφέρουσες καταστάσεις, άλλες εξοργιστικές και πάει λέγοντας. Είναι ένα πράμα σα να πηγαίνεις σε καφενείο και να μπορείς να ακούσεις τι λένε όλοι. Πέφτουν κάτι καντήλια άλλο πράμα..Άμα ξέραν μερικοί μερικοί τι Παναγίες ακούνε στα καφενεία..
Διαχειριστής ή admin ή administrator ή αντμινιστράτορας :Μπορεί να είναι ένας , μπορεί να είναι πολλοί. Ο διαχειριστής μπορεί να αλλάξει τη μορφή του blog, να ενεργοποιήσει ρυθμίσεις όπως π.χ ο έλεγχος σχολίων κλπ. Σε κάθε blog μπορεί να υπάρχουν 10000000 μέλη που γράφουν, και να έχουν ΟΛΟΙ δικαιώματα διαχειριστή. Μπορεί να έχει μόνο ένας.
Ιδιοκτήτης : Ειδικά στα ομαδικά blogs ιδιοκτήτης με την στενή έννοια του όρου δε θα μπορούσα να πω οτι υπάρχει ακριβώς. Κατ οικονομία δέχομαι πως ιδιοκτήτης μπορει να θεωρηθεί αυτός που το άρχισε το blog. Ο πρώτος ρε αδερφέ που το έφτιαξε. Στο συγκεκριμένο blog εδώ πέρα ας πούμε, ιδιοκτήτης θεωρούμαι εγώ προφανώς. Είμαι και διαχειριστής. Στο Souvlaki Magnus όμως, π.χ εγώ είχα την ιδέα, ο Zaphod άνοιξε το λογαριασμό, γράφει και ο Humma και ο Hades, και διαχειριστές είμαστε εγώ με το Zaphod. Τώρα ποιος διάολος είναι ιδιοκτήτης άμα φάμε καμιά μήνυση;;; :D
Google : Μεγάλη εταιρία που έχει φτιάξει ένα λεγόμενο search engine κατ αρχήν. Αυτή τη στιγμή φτιάχνει ένα κάρο ωραία πράματα και τη γουστάρουμε πολύ. Επίσης 1 Googol = 10^100. Και όχι αν πατήσεις στο google τη λέξη google και την κάνεις search δε θα καταρρεύσει το ρημάδι το δίκτυο !!!
Blogspot.com : Η πλατφόρμα πάνω στην οποία φτιάχνουμε τα blogs. Ο παροχέας του ψηφιακού τετραδίου για το ημερολόγιό μας. Τι σκατά δε μπορεί κάποιος να καταλάβει από αυτό; Είναι μια εταιρία που δίνει τσάμπα τετράδια. Πάω εγώ, τους λέω θέλω το τετράδιό μου να λέγεται έτσι και να έχει αυτό το χρώμα. Και μετά γράφω στο ρημάδι το τετράδιο και το βλέπει όποιος θέλει. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΑΥΤΟ; Εγώ είμαι έξυπνος ή εσείς έχετε πολύ περισσευούμενο χώρο στο κρανίο σας;
Ελευθερία λόγου : Αυτό σημαίνει οτι μπορώ να λέω σχεδόν ό,τι θέλω. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου να θεωρώ τον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ βλάκα, μαλάκα, ηλίθιο, καριόλη, τρόμπα, γελοίο, λαμόγιο κλπ κλπ και ακόμα πιο αναφαίρετο δικαίωμά μου να βγω στην κεντρική πλατεία του χωριού και να το φωνάξω, χωρίς να με μπουζουριάσουν. Η γραμμή τραβιέται οταν πω τον οποιονδήποτε όμως πρεζέμπορο, μαστρωπό, παιδεραστή κλπ. Εκεί ναι, στην ψειρού κατευθείαν αν δε μπορώ να το αποδείξω. Κατευθείαν λέμε.
Κριτική σκέψη αναγνώστη : Ομιχλώδης έννοια και για μερικούς μερικούς μυθική και ίσως ανύπαρκτη. Αν εγώ γράψω πως πιστεύω οτι μεθαύριο στις 11:30 θα γίνει η συντέλεια του κόσμου, με διαβάσει ο Τανάσης, με πιστέψει και πάει και φουντάρει σήμερα, εγώ φταίω, τα μπλογκς φταίνε ή ο Τανάσης που ήταν ηλίθιος; Εδώ έχουμε καταντήσει να εξετάζουμε το καλημέρα, δε μπορούμε να διαβάσουμε κάτι και να το φιλτράρουμε λίγο; ΕΙΔΙΚΑ οταν το λένε δημοσιογράφοι, που ως γνωστόν, δεν τους εμπιστευόμαστε ιδιαίτερα;
Τελειώνοντας θα ρίξω και μια αντιγραφή απο τον Zaphod που είπε αυτό που ήθελα να πω και εγώ. Λέει λοιπόν : "Δεν είμαι - και δεν έχω και όρεξη να γίνω- ούτε δημοσιογράφος, ούτε εκπρόσωπος κάποιου ρεύματος ούτε τίποτε. Είμαι ένας πολίτης και λέω την γνώμη μου με παρρησία (σχετική, διότι ακόμα φοβάμαι - και δικαίως με αυτά που βλέπω- να γράψω επωνύμως). Από το οπαδικό μου, το τι φαγητό μου αρέσει, πως τον παίζω όταν είμαι μόνος τα βράδυα (σπανίως διότι είμαι και γαμώ τους γκόμενοι :Ρ) μέχρι και πολιτικές αναλύσεις και πολύ super high να 'ουμ'. Το αν σου αρέσει ή όχι είναι δικαίωμά σου, όπως δικαίωμα σου είναι και να με πεις μαλάκα.". Θα χω και updates το ψιλιάζομαι..

58 comments:

ΣΠΙΘΑΣ said...

Μην σου κάνει μεγάλη εντύπωση, αλλά εγώ δεν τα ήξερα !
Τουλάχιστον, έτσι όπως τα γράφεις, αναλυτικά.

Y.Γ Ανώδυνα ημερολόγια;
χα, χα..
-))

Shades said...

Να 'ξερες πόσο γουστάρω αυτή τη γραφή.. πρόσεχε τις παρέες που κάνεις "zaphod"
Θέλω να σε καλέσω στον οίκο αντοχής.. και να τα χώσω στο φίλο σου που δεν το έχει κάνει ακόμα.

Shades..

Shades said...

Ουφφφφ δεν βρίσκω το μέιλ σου.. στείλτο μου αν θες να σου στείλω πρόσκληση για το πιο ελεύθερο ομαδικό blog που υπάρχει..

Stefanos said...

Σπίθα άμα έχεις απορίες εδώ :P
Τσάμπα είναι :)

Shades άσε με το Zaphod κάνω παρέα 8 χρόνια.. Με έχει καταστρέψει τελείως. Ασε που μου τρώει όλες τις γυναίκες..
Για την πρόσκληση, είσαι σίγουρος; :P απο οίκο αντοχής θα σας τον κάνω οικο μη ανοχής :P
ΟΚ λοιπόν, μέσα :΅)

Stefanos said...

το mail ειναι δεξια ρε, κοιτα λίγο καλύτερα :)

Stefanos said...

Σπίθα ναι ρε ανώδυνα.. Γιατί; Διάβασες τίποτα και πόνεσες;

candy's τετραδιάκι said...

Χεχεχε συμφωνω οτι ο Ζαπ ειναι και γαμω τους "γκομενοι"!!!
Αλλωστε φαινεται και στος φωτο που μου στειλες απ την Ιο..ρε συ μη με πιεζεις αλλο για τα λεφτα!
Δεν εχω μια αυτο το διαστημα...!

Οσο για τους μπογκερζζζζ τηλεφωνησα τωρα στον Μακη να ριξει μια ματια μας και το ποστ ηταν κατατοπιστικοτατον!

@Shades τι θες ρε και τους καλεις ολους στον οικο?
Δεν θα μου αφησεις αντρα για αντρα για την γκαρσονιερα???
Οπου παω μπροστα μου θα σε βρισκω???


Ε?????????????????????



:PPP

candy's τετραδιάκι said...

Αμαν!!!!

Πως τα εγραψα ετσι?????


Ουτε δισλεκτικι(α)

να ημουν!!!!


:)

Stefanos said...

Candy, κάνουμε και ευκολίες πληρωμής.
Αμα δεν έχεις λεφτά κάτι θα βρούμε. Είμαι βολικός εκβιαστής εγώ :P
Γκαρσονιέρα ακούω.. :P

candy's τετραδιάκι said...

Aμα πας κι εσυ στον οικο μαυρη γκαρσιονιερα θα ακους!!!

Aαααααχ αυτος ο οικος μας πηρε τα καλυτερα παιδιααααααα αυτος ο παλιοshades φταιει για ολα!!!

Anonymous said...

Τι είναι αντμινιστράτορας έμαθα
Τι είναι ιδιοκτήτης ok.
Τι είναι google καλά το ήξερα.
Τι είναι blogspot.com ok.το έμαθα
Οταν με μηνύσουν ,πως θα το μάθω;

candy's τετραδιάκι said...

@Κυριε με τα σου..θα το καταλαβαεις αφου σου περασουν χειροπεδες! ;)

Eιναι Ελληνικο το συστημα..μη μασας!! χεχεχε!!!

Stefanos said...

@candy : Το οτι με βάζεις στα καλύτερα παιδιά αποδεικνύει οτι δεν ηξεύρεις τι σε περιμένει..
Είδα γκαρσονιέρα στα Πατήσια. Ήμουν και γω Πατησιώτης ένα φεγγάρι. Στην Καραβία έμενα.. :)
@Κυριος
Από τα κανάλια κυρίως θα σε ειδοποιήσουν, μην ανησυχείς :)

candy's τετραδιάκι said...

Xεχεχε φαινεσε βρε..εισαι "αλανακι" :)))))

Stefanos said...

Είμαι και δυσλεκτικός συν τοις άλλοις, γιατί στην πρωτη ανάγνωση διάβασα "αλβανάκι"....

candy's τετραδιάκι said...

Χαχαχαχαχα!!!
Τωρα που το λες..θα μπορουσε να ειναι κι ετσι!Αλλωστε μενουν πολλα στα Κατω Πατησια!!

Χααχαχαχα|:)))

ONOMATODOSIA said...

χαχα!
πολυ γελασα με τον ΤΑΝΑΣΗ.

Stefanos said...

Candy αστα να παν...θα ζητήσουν μειονοτικά δικαιώματα σε λιγο και ανεξάρτητα Κάτω Πατήσια..
Ονοματοδοσία, ο Τανάσης ειναι παλιο κλασσικο παράδειγμα...:)

brexians said...

Those who believe absurdities will commit atrocities.
VOLTAIRE

το ειπε βεβαια για τους θρησκευομενους...

αλλα κολλαει τελεια σε αυτους που ακουνε μακη, τακη, σακη, λακη, λαλακη και γενικως τα κιτρινα ανθρωπαρια....

brexians said...

επειγον δες αυτο το βιντεο στο youtube και δεν ηταν το 4 συνεδριο αλλα το 3ο......
http://www.youtube.com/watch?v=_gIJVtxMty8

Zaphod said...

@shades
Αυτός μέχρι πριν λίγο βαριόταν να γράψει και το όνομά του :)

@prophet
Δεν ξέρουν τι τους περιμένει ε;;;

Πολύ καλό το ποστ. Αν το έγραφες πριν την εκπομπή του Μάκη και του το στέλναμε, μπορεί και να μην γινόταν και ρόμπα!

@candy
Ευχαριστώ δεσποινίς μου :D

ΣΠΙΘΑΣ said...

Πόνεσα, ναί! Πολύ!
Σιγά μην με πόνεσαν τα ωραία που γράφεις!
Την Κάντυ, βλέπω εδώ να έχει στρογγυλοκαθήσει και να μην φεύγει..!
-ΡΡΡ

ΣΠΙΘΑΣ said...

Kαι καλά θα κάνεις, να μην περνάς από εκεί που φεύγεις, έτσι;
Τα Πατήσια, λέμε!

Stefanos said...

@Ζaphod σιγα ρε μη παραδεχτεί ο Μάκης οτι έχει λάθος!! Πιο πιθανό να το παραδεχτεί ο Πάπας..
@Σπίθα καλά καλά οψόμεθα εις Φιλιππους.Θα πονέσεις κάποια φάση :P
Οσο για το γκομενάκι, άστο ρε να κάτσει. Που μου χετε μαζευτεί όλοι οι μαντράχαλοι εδώ μέσα! :P

ΣΠΙΘΑΣ said...

Σου πώ!
Δεν μ'άρεσε και το υστερογραφό σου, στον οίκο αντοχής,,
"τα δέοντα στις κυρίες σας"
Τι σημαίνει αυτό ;;
Αλλά στά έψαλλα και εκεί..

Δέσποτα! Είμαι επιρρεπής στην αμαρτία!
Συγχώρεσε το τέκνον σου..
(γμτο..όμως την Κάντυ, θα την..)

+Σουβλόγησον+

Stefanos said...

(παιζει κάτι με την Κάντυ τέκνο μου; για πες για πες, ψοφάω)

ΣΠΙΘΑΣ said...

Με παιδεύει..έρχεται, με κλείνει στο φωμάτιο και πηδάει από το παράθυρο, την νύχτα και πάει στον ακαρ!
Όταν γυρίζει..μου λέει να μην ανησυχώ, είναι απλώς φίλοι((
Να την πιστέψω ;
Προηγουμένως, ήταν με τον φίλο μου τον Τάκη...τώρα είναι εδώ. Παίρνει σβάρνα όλους τους φίλους μου..

Stefanos said...

A ωραία θα πάρω και μεζέ ο προφήτης δηλαδή :P
Μην ανησυχείς τέκνο μου, φίλοι είναι, αλήθεια σου λέει :P

ΣΠΙΘΑΣ said...

..ουφ! Ησύχασα μέγιστε προφήτη, ευχαριστώ.
Θέλεις να πάρεις μεζέ, δηλαδή είναι ώρα φαγητού, να πηγαίνω.
Καλή όρεξη και αν έρθει η Κάντυ, πες τη ότι την περιμένω στην γκαρσονιέρα.
Ευχαριστώ φίλε.
-))

candy's τετραδιάκι said...

Ηρθα!

Ξεθεωθηκα στην γκαρσιονιερα!
Δεν φτανει ρε μαντραχαλεοι που στρογγυλοκαθεστε,δεν πετατε και κανενα σκουπιδι!

Εγω θα κατσω εδω με τον νεο μου φιλο τον Προτεσταριο (με φτιαχνει και το ονομα) χεχεχε :))

Σπιθακο καλα σου λεει παντως.."φιλοι" ειναι..:))

@Zαπουλι..εγω ευχαριστω..(που υπαρχεις και τα συναφι)!!!

Σμουυυυτς!!!!

Stefanos said...

Ωπ το γκομενάκι!!
Το νου σας ρεμάλια μη τη διώξετε!
Λοιπον Candy ουέλκαμ. Φτιάξε καναν καφέ τώρα. Τα πιάτα μετά :P
(Τα ξέρω αυτά τα φιλικά, μη πας να με δουλέψεις εμένα. Στα φιλικά ματς μπαίνουν τα καλύτερα γκολ :P)
+Σουβλόγησον+

candy's τετραδιάκι said...

Ελπιζω να μην θες να παιξεις τωρα ποδοσφαιρο ομως...ειμαι λιγακι κουρασμενη :PP

Παμε ξαπλα?

Stefanos said...

Ρεμάλια όλοι έξω! Ο προφήτης την πέφτει!
Ποιο ποδόσφαιρο ρε, έχω να παίξω ποδόσφαιρο από το 87!

candy's τετραδιάκι said...

Και "γκολ" απο ποτε εχεις να βαλεις?

Παλι απ το 87? :PP

Stefanos said...

Ουυυ, από τοτε που αποκεφαλίσανε τον Braveheart.. (κλάμα που χα κάνει τοτενεεες..)

candy's τετραδιάκι said...

Toτενες??? χαχαχαχχαχα!!!

Προφητακοοοοοο εσυ εισαι δικος μας ιιιιιιιχαααααααααα!!!!

:)))))))

Stefanos said...

Οχι Λαρισαίος δεν είμαι! :P

candy's τετραδιάκι said...

Oυτε εγω! :)

Ειδες συμπτωση?

Stefanos said...

Ουφφ.. και ανησύχησα με αυτο το ιχαααααα

candy's τετραδιάκι said...

Κι εγω λιγο με το "τοτενες"..αλλα μ'αρεσε :))

Stefanos said...

Μήπως θές να σου μιλάω και με λλι και ννι; :P

candy's τετραδιάκι said...

Οχι προτιμω με λλλλλααα!! :))

Stefanos said...

Το λλλλα το χω καλύτερα.. 5 χρονια πάνω, το μαθα καλα :)

candy's τετραδιάκι said...

Eννοεις "το μαθες καλλλλλα" ;)

candy's τετραδιάκι said...

Tσατ το καταντησαμε το μπλογκι χεχεχε :)))

Stefanos said...

ναι για, καλλλα το μαθα..
ναι γάμα τα τσατ τελειως...
ειναι που κάνει βαρεμάρα για δουλειά..
πάλι θα το ξενυχτήσω σήμερα τη βλέπω τη δουλειά...

candy's τετραδιάκι said...

Μη ξενυχτας θα κανεις μαυρους κυκλους χεχε!

Καλη δουλεια..:)

Μακια!

Stefanos said...

προσπαθώ να κάνω μαύρα τετράγωνα, αλλά ως γνωστόν ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται ρε γαμώτο..

candy's τετραδιάκι said...

Χεχε γραφιστας εισαι?

Ειδα τις φωτο σου διπλα..πλακα εχουν :)

o Zαπουλινος δεν ειναι πουθενα για πουθενα?? :)

Stefanos said...

γραφιστας; πως σου ρθε αυτο;;;
ναι ειναι αρκούντως γελοίες οι παραδίπλα. Ο Ζαφοντ δεν ειναι σε καμια αν και στις μισές ήταν παραδίπλα.Δε θέλει ακομα να δημοσιευτούν τα μούτρα του! :P

candy's τετραδιάκι said...

Ετσι μου ρθε..:)

Οταν τον βγαλεις στη φορα (τον ζαπουλι) να με ειδοποιησεις μην παθω κανενα εγκεφαλικο :)

Χεχεχε ωραιουλης εισαι!

Μουυυτς φευγωωωωω :*

brexians said...

sodoma kai gomora!!!

Stefanos said...

Άσε Μήτσο πλακώσανε οι groupies :p

brexians said...

TO IDES TO VIDEO STO TUBE?

Stefanos said...

A NAI!! Tο ειδα το ειδα!! καλόοοο..
αλλά ξέρεις μόνο έτσι θα βγουν μερικοί μερικοί και θα πουν οτι είναι μούφα.. Μακάρι να μπορούσαμε να βρούμε τα φύλλα των εφημερίδων ή κοπιες απο τα πρακτικα!!!

brexians said...

VRES ENAN KNITI I KOUKOUETZI NA INE MELOS OMWS KAI PESTOU NA PAEI STIN PRWTOPORIA TO VIVLIOPOLIO NA PAREI TA PRAKTIKA..MONO ETSI

ΣΠΙΘΑΣ said...

Σουβλόγησον Δέσποτα!!!
Ρε εγώ δουλεύω και εσεις χαλβαδιάζετε;
την ευλόγησες δέσποτα,'ώρα να την μαζέψω!
-ρρ

brexians said...

kala ti lagoudia iste eseis!!!