Tuesday, September 27, 2005

Dell

Πάντα πίστευα στο ρητό "'ο,τι πληρώνεις παίρνεις". Με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις, (όπως η παλιά "φοιτητική" τηλεόραση μάρκας "Nacassi" που έχει κλείσει τα 10 και ακόμα ζεί), το έχω δεί να επιβεβαιωνεται πανηγυρικά για παντός είδους προϊόντα. (Λάθος, όχι για παντός είδπους προϊόντα. Τα ρούχα, που δεν με ενδιαφέρουν, εξαιρούνται) Έτσι τώρα που ήθελα να πάρω laptop, αφού κοίταξα τις πολύ δελεαστικές τιμές αρκετών ελληνικής κατασκευής προιόντων (και είδα οτι ναι μεν ήταν ψιλοτζαμπέ, αλλά είχα περιορισμένο εύρος επιλογής, και επιπλέον και βασικό, η θήκη ήταν πλαστική κατά κύριο λόγο και όχι μεταλλική) κατέληξα λόγω και επαγγελματικής γνωριμίας, να πάρω απο την Dell. Έφτιαξα λοιπόν το μηχάνημα που μου φτάνει και μου περισσεύει για τη δουλειά μου, και το παράγγειλα. Πολύ καλή κατασκευή, πολύ δυνατό μηχάνημα, μια χαρά. Και σε πολύ καλή τιμή, λαμβάνοντας υπόψη πως είναι και "μάρκα" και βαρβάτο μηχάνημα. Η δουλειά πιεστική και το μηχάνημα απαραίτητο. Και ερχόμαστε στο ζουμί. Έχω παραγγείλει στις 7 Σεπτεμβρίου. Με την ένδειξη και την παράκληση "ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΟΥ, ΓΡΗΓΟΡΑ". Σήμερα έχουμε 27 Σεπτεμβρίου και το μηχάνημα ακομα δεν έχει έρθει. Δηλώνω πολύ δυσαρεστημένος από την ταχύτητα εξυπηρέτησης μιας τόσο μεγάλης και αξιόπιστης -θεωρητικά- εταιρίας. Αν είναι έτσι και η εγγύηση "1 day collect and return" για την οποία πλήρωσα, θα περάσουμε καλά.. Μίλησα με κόσμο που και καλά ήταν "γνωστοί" εκεί μέσα. "Παιδιά βιάζομαι όσο δεν πάει άλλο, επείγομαι επειγόντως". "Ναι ναι ναι". Όταν δίνω λεφτά για κάτι, γίνομαι μαλάκας. Έχω απαιτήσεις. Ανάλογες των χρημάτων. Οταν δίνω 5 ευρώ για μπλουζάκι (ναι ρε 5 ευρά, χέστηκα για τις μάρκες σας) απαιτώ να μου κρατήσει 2-3 πλυσίματα. Όταν έδωσα τα χ ευρά για τον ενισχυτή, απαιτούσα να πιάσουν τόπο, και όταν ο ενισχυτής στις μεγάλες εντάσεις είχε παρεμβολές μεταξύ των καναλιών, τον πήραν πίσω, σχεδόν κολλάρο. Ετσι λοιπόν αγαπητοί μου κύριοι και κυρίες στην Dell. Αργήσατε και αργείτε απαράδεκτα. 20 μέρες για παράδοση ενός laptop που ΔΕΝ έχει και κάτι ΕΞΩΤΙΚΟ μέσα? Και απο ο,τι φαίνεται την άλλη εβδομάδα θα μου έρθει. Δηλαδή σχεδόν μήνα! Αυτοκίνητο να παράγγελνα πιο γρήγορα θα ερχόταν. Λυπάμαι αλλά από αυτό το κομμάτι της εξυπηρέτησής σας, είμαι εντελώς μα εντελώς δυσαρεστημένος. Ελπίζω το προϊόν αυτό καθεαυτό να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μου..

16 comments:

stellini said...

δεν εχει κατι το εξωτικο;;; δηλ;;; σαν τι να έχει;; :ppp
Μεγειες βρέ!!!

Phantasmak said...

Με γειά Εστάριαν. Αν το μηχάνημα έρχεται απ έξω, μπορεί να παίζουν τίποτα γραφειοκρατικά, δασμοί κλπ. Ξέρω γω... δεν είναι και DVD απ' το Amazon. (Είχα παραγγείλει πέρσι το δεύτερο κύκλο του "24" και μου ήρθε σε 3 μέρες. Απίστευτο!)

Ποιος εκπροσωπεί τη Dell στην Ελλάδα; Ο Πουλιάδης;

Unknown said...

Καλά ρε, δεν χαίρεσαι; Έχεις δικαιολογία να αργήσεις την πρόταση έτσι...
Ελπίζω βέβαια να το έβαλες σε έξοδα προγράμματος....

greekgaylolita said...

Και λίγα λές..

Depsorama said...

Για μια στιγμή ανησύχησα, νόμιζα ότι παίρνεις desktop απ’τη Dell. Τα laptop είναι καλά, σκυλιά, αντέχουν στην κακομεταχείριση (και ειδικά στα δικά μου τα χέρια!), αλλά με τα desktop που ήταν εξοπλισμένη όλη η σχολή μου στην Αγγλία είχαμε ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Κολλούσαν, κράσαραν, κρυολογούσαν, πολύ ευαίσθητα βρε παιδί μου. Όλο καπρίτσια και σκέρτσα και νάζι!

Unknown said...

Toshiba εδώ και 6 χρόνια... δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα... Αφού το γυρνάμε σε γκάλοπ....

KV said...

α πα πα πα Dell ... Laptopι θέλουμε καλό, δυνατό, ελαφρύ και designατο [γιατί είμαστε ωραίοι τύποι ...]

SONY . + -

Αλλάζω τον Sony μου με τον καινούριο μόνο επειδή αλλάζει η τεχνολογία!

Unknown said...

με την dell ,επειδή ίσως αγορασα ένα monitor,δηλαδή δεν χρειάστηκε συναρμολόγηση δεν είχα καμμία καθυστέρηση στην παράδοση, όσο για την toshiba ευτυχώς αγαπητέ darhiir που δεν έχεις πρόβλημα γιατι η αντιπροσωπεία τους με ταλαιπώρησε αρκετά με το δικό μου laptop,που είχε

KiTaSuMbA said...

Οκ, μιας και το γυρίσαμε σε μίνι-review...

Ο δικός μου: ASUS L3CS. Όχι ότι καλύτερο αλλά τον τσίμπησα μεταχειρισμένο για 4 κατοσταρικάκια. Πλήρως compatible με linux και με κάργα optimised gentoo και fluxbox πετάει το εργαλείο. (Σιγά μην άφηνα και τα XP μέσα... ΟΥΣΤ!). Όσοι με ξέρουν, καταλαβαίνουν πως πρόκειται για ανθεκτικό μηχανάκι αφού δεν έχει διαλύσει ακόμα...

Sony Vaio: φρου φρου και αρώματα, δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα άντεχε σε «μάχημη υπηρεσία». Άσε που έχω διαβάσει άπειρα configuration nightmares για linux με δαύτους.

Toshiba: πραγματικά σκυλιά αν και με κάτι τελευταία μοντέλα μάλλον αρχίσαν να χαλάνε την παράδοση.

HP: μόνο η σειρά nx η οποία τσούζει και χρηματικά... αλλά λαπτοπάκι με nvidia είναι καύλα ρε παιδάκι μου!

Fujitsu-Siemens: ωραία εργαλειάκια αλλά ψιλοακριβά για αυτό που προσφέρουν ρε γαμώτο.

Acer: Άσε(ρ) ρε! Φτηνοί, φουλ μπλιμπλίκια και καλαμπαλίκια απάνω τους αλλά εντελώς ψεύτικοι. Πλαστικά που ζουλιούνται με το δάχτυλο;!!! Θα πέθαινε στα χέρια μου στο εξάμηνο απάνω...

Dell: στυλάτοι, ανθεκτικοί αλλά με αισχρό support σε διεθνές (απ' οτι βλέπω) επίπεδο.

ΙΒΜ: παλιομοδίτικα, ακριβά αλλά και excellent support και full linux compatibility.

Hitachi: Πανάκριβοι αλλά έχουν κάτι rugged μοντέλα απίστευτα (σκόνες, τούμπες και λοιπές καθημερινές εργασίες; Δεν μασάνε!)

ibook: ωραίοι, μοδάτοι... μπορεί να φάς τα μούτρα σου για εξειδικευμένες applications!

powerbook: ναι, μια στιγμή να ληστέψω μια τράπεζα και έρχομαι!

tadpole: το ΑΠΟΛΥΤΟ ΦΕΤΙΧ του unixα! Φορητός με ultra Sparc επεξεργαστή και [p]solaris! Τα αγαθά όμως κόποις κτώνται: τρελά λεφτά και τρελά κιλά (που πας ρε καραμήτρο με 6 κιλά μπαούλο ρεεεε;; Θα σου πέσουν τα νεφρά! :-P)

Depsorama said...

Καλέ μου kitasumba, στα Κινέζικα αν τα’χες γράψει όλα τα παραπάνω, μπορεί και να τα καταλάβαινα καλύτερα! Αχ, θέλω να δω ποιος απ’ όλους εσάς θα αρχίσει να γράφει για πισιά και μπιμπλίκια σε γλώσσα που να καταλαβαίνουν οι κοινοί θνητοί!
Το καινούριο μου λάπτοπ είναι Fujitsu, κάνει 4,000 δολλαριάκια, αλλά είναι ok μια και το πληρώνει το πανεπιστήμιο. Βέβαια, μέχρι να διαλέξω τι θέλω, έπαθα τρελό άγχος, δεν καταλάβαινα Χριστό από τις περιγραφές. Αυτό που με νοιάζει είναι να’χει τεράαααστιο σκληρό, να τρέχει γρήγορα (άρα τιγκάρουμε την RAM), DVD writer, εμφάνιση, άνεση και να είναι μικρό και ελαφρύ για να χωράει στην tote μου.
Βέβαια, να σας πω ότι αν ρίξετε τον καφέ σας στο πληκτρολόγιο, το Fujitsu λαπτοπάκι παθαίνει γκαγκά και πρέπει να κάνεις τρελό σπρίντινγκ, τύφλα να’χει ο Κεντέρης (regardless doping) για να το πας μέχρι τους ΙΤάδες που στο παρατσάκ μου γλίτωσαν την μητρική..
Και μετά για ένα μήνα, κάθε φορά που πληκτρολογούσα μύριζε latte με σορόπι αμυγδάλου...

Phantasmak said...

Kitasumba, πες και για τα Asus... μη με κομπλάρεις τον καψερό και βασίζομαι πάνω του! χεχεχε

KV said...

O δικός μου Vaio (άμα δεν παινέψουμε το σπίτι μας...) έχει δοκιμαστεί ξανά και ξανά σε ταλαιπωρίες και δεν είχε ποτέ και κανένα πρόβλημα. [Η αλήθεια είναι ότι του έχω ακόμα τα XP μια και την φοβήθηκα την αλλαγή σε Linux.] Αλλά ... έχει πραγματικά αποδειχτεί duracel (!) ακόμα και όταν του βάζω δύσκολα, πολύ δύσκολα. (συχνά τον βάζω να κάνει υπολογισμούς για μέρες ολόκληρες ενώ παράλληλα κάνω διάφορα. Κανένα παράπονο, αντίθετα με το dell desktop στο γραφείο μου...).

Όντως έχει τα φρου φρού του αλλά είναι και αυτό άλλο ένα πλεονέκτημα, όπως και το ότι ζυγίζει 1.2 κιλά ...

KiTaSuMbA said...

@despoina:
τι είπα ρε παιδιά που είναι τόσο ακαταλαβήστικο; Anyway, reloaded:

Asus: ανθεκτικοί και για όσους από εμάς δεν θέλουν το λειτουργικό της Μ$ πάνε μια χαρά και με linux.

Sony Vaio: μοδάτος, πολλά φρου φρου... κάτι με φοβίζει στην ανθεκτικότητά του και με linux μπορεί να έχεις προβληματάκια.

Toshiba: έχουν παράδοση στην αντοχή, αλλά τελευταία έχω ακούσει για αρκετά services σε καινούρια μοντέλα. Μάλλον ρίξανε την ποιότητα.

HP: αξίζουν μόνο οι μεγάλες σειρές (nx, nq κτλ) που μπορείς να επιλέξεις hardware με αξιώσεις. Οι pavilion σε τίποτα δεν διαφέρουν από πιο φτηνές μάρκες.

Fujitsu-Siemens: Ωραία επιλογή αν δεν σε καίνε τα κάποια παραπάνω λεφτά με ανάλογα μοντέλα άλλων κατασκευαστών.

Acer: τεράστια προβλήματα αξιοπιστίας και ανθεκτικότητας.

Dell: μόνο σοβαρό αρνητικό είναι η υποστήριξή τους που είναι παντελώς ανοργάνωτη και για κλάμματα. Αυτό ισχύει για όλες τις χώρες που έχω ακούσει ιστορίες.

ΙΒΜ: είναι ακριβά και άσχημα αλλά απόλυτα συμβατά με linux, και η υποστήριξή τους από την εταιρία παροιμιώδης.

Hitachi: καθόλου δημοφιλής και ακριβή εταιρία στα φορητά. Φτιάχνει και ένα εξειδικευμένο τύπο φορητών ειδικά σχεδιασμένων για άσχημες καταστάσεις (rugged) με διπλά σασί, λαστιχένιες γωνίες και φλάτζες για να μην περνάνε σκόνες.

Apple iBook: η «μικρή» σειρά φορητών της Apple. Είναι όμορφα. μοδάτα αλλά και εντελώς incompatible με τα intel-based pc που σχεδόν όλοι έχετε. Αν κάνετε λοιπόν κάτι εξειδικεύμενο μπορεί να έχετε πρόβλημα να βρείτε το αντίστοιχο πρόγραμμα σε αυτή την αρχιτεκτονική (autocad anyone?)

Apple PowerBook: η μεγάλη σειρά φορητών της Apple. Το κόστος είναι απαγορευτικό για την μεγαλύτερη πλειοψηφεία του κόσμου.

Tadpole: εξειδικευμένη εταιρία, φτιάχνει φορητά με επεξεργαστή ultra sparc της Sun - εντελώς incompatible με intel ή apple. H sun φοράει αυτόν τον επεξεργαστή σε κάτι τεράστια server-ντουλάπες και τρέχει μόνο το δικό της λειτουργικό τύπου unix (solaris), άντε και linux για τους «γενναίους». Φυσικά με τέτοιον επεξεργαστή το όλο πράγμα ζυγίζει σοβαρά κιλά όποτε μάλλον είναι «φορητός» για το διαστημα από το αμάξι στο γραφείο, όπου και τον ακουμπάς με βογγητό.

Clear now?

@phantasmak: asus είπαμε έχω κι εγώ! Μια χαρά τον βρίσκω κι ας είναι και μεταχειρισμένος μάλιστα.

@kv:
30 μέρες uptime για το laptop μου είναι απολύτως φυσιολογικές, και ΦΥΣΙΚΑ θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να μπορώ να δω μια ταινία (το desktop δεν έχει TV-OUT) ενώ κάνει compile κάτι σε C++. :-P
Αλλά δεν εννοούσα αυτό σαν αντοχή. Πόσο αντέχει ένας vaio στην σκόνη, την στάχτη (μανιώδης καπνιστής) και την παραδοσιακή τούμπα; Πόσες χιλιάδες σειρές μπορείς να γράψεις πριν το πληκτρολόγιο αρχίσει να σε χαιρετάει; Συνήθως όσο πιο στυλιζέ είναι κάτι, τόσο λιγότερο ανθεκτικό σε κάτι τέτοιες βαρβαρότητες. Φυσικά εύχομαι να βγώ λάθος και να σου ζήσει δέκα χρόνια ακόμα. :-)

KV said...

@KiTaSuMbA:
Στο πέσιμο και την στάχτη έχει μεγαλώσει ο Vaio!!! Την πρώτη φορά που εκσφεντονίστηκε από το ποδήλατο κόντεψα να πάθω καρδιακό ... (ευτυχώς δεν πέρασε ΚΑΙ το τραμ που ερχόταν από πάνω του!)Επέζησε χωρίς κανένα παράπονο και αυτό και όλα τα επόμενα "ατυχήματα".
Όσο για σκόνη και στάχτη ... vacuum cleaning! κυριολεκτώ : με την μεγάλη σκούπα, όχι τίποτα εκλεπτισμένο!!
Και επειδή στο σπίτι δεν έχω desktop και ποτέ δεν θυμάμαι που είναι το ποντίκι, το keybord και το touchpad έχουν και αυτά περάσει απίστευτες κακουχίες 2 χρόνια τώρα. Ακόμα κανένα δείγμα αγανάκτησης !
Ίσως απλά να είμαι πολύ τυχερή με το συγκεκριμένο μηχάνημα (και με τον προηγούμενο Vaio δεν είχα κανένα πρόβλημα).
Για τους Sony όπως και για τους Mac όμως συμφωνώ, το κόστος είναι τις περισσότερες φορές απαγορευτικό ... Για το service δεν ξέρω (χτύπημα ξύλου, 3 στροφές κλπ κλπ), πάντα εύχομαι να μην το χρειαστώ!

Stefanos said...

Τελικά ήρθε, τη μέρα που έγραφα το post αυτό :)
Ωραίο το μηχανηματάκι, τώρα το σπίτι μου αρχίζω και το αισθάνομαι πολύ hi-tech..Αντε τώρα να αρχίσω να το φορτώνω πράμα.. :)

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

您在哪裡是大人?

(άσκηση μετάφρασης)