Tuesday, October 04, 2005

Ό,τι να'ναι βέρσιον νούμερο κάτι

Γύρισα απο τους γάμους... Παπαπα τι πράμα είναι αυτό. Δεν τα μπορώ αυτά τα επίσημα. Αφήστε που πηγαίνοντας να πάρω τη νύφη απο το σπίτι, επειδή βιαζόμουν, σε κάτι λακούβες ξεκόλλησε η ανθοδέσμη, και πήγαινε μπρός αυτή πίσω εγώ. Κυνήγι να δείτε. Μετά μου λένε για σουρρεαλισμό. Έχετε δεί αυτοκίνητο να κυνηγάει ανθοδέσμη-καρδούλα, ο οδηγός να έχει βγάλει χέρι απο το αυτοκίνητο και να της φωνάζει "σταμάτα *μπιπ**μπιπ**μπιπ**μπιπ*" και μια γριά άσχετη στο δρόμο να βρίζει τον οδηγό επειδή την τρόμαξε? Πραγματικά ό,τι να ναι όχι αστεία. Μετά αρχίσαν τα "να το ανοίξουμε το αυτοκίνητο ή να μην το ανοίξουμε?" εν τω μεταξύ αέρας του κερατά, και ψιλόβροχο ανα 5 λεπτά. "Ρε παιδιά, τι να ανοίξουμε, που άντε και να μην έβρεχε, αν το ανοίξω, η νύφη μέχρι να φτάσει στην εκκλησία θα έχει κάνει μαλλί σαν τη μάγισσα Φούρκα." "Ε μα πρέπει να το ανοίξουμε" "Νύφη θέλετε ή σφουγγαρίστρα με τούλια? αποφασίστε" . Άσε που σιγά μην το άνοιγα, να ρίξει καμιά αποτομη μπόρα και μέχρι να κλείσει να γίνει στέρνα το αμαξάκι μου...Τεσπά, ωραία έφαγα, ωραία ήπια, ωραία χορέψανε , λκαλά περάσανε, μόνο που κατά τις 2 μου ήρθε ένα κάτι, μια σπαλιόρα απότομη και ανάποδη και όπως θα έλεγε και ο Εμμ. Ροϊδης αν ζούσε και δεν ήτο πτώμα "τα είδα όλα κωλυόμενα". Οπότε λέω παιδιά, για να μην αρρωστήσω και έχω αύριο και υποχρεώσεις, άντε καλό το πάρτυ σας, παίρνω την κυλότα μου και φεύγω. Ε τέλος πάντων καλά περάσαμε μετά και την Κυριακή, και Δευτέρα πουρνό πουρνό άνοιξα το μάτι μου ζήτησα ευγενικά και καθόλου επίμονα "καφέ" και έστριψα τσιγάρο. Μου σκασε ένας καφές (όχι στο κεφάλι), ένα ωραίο τσιγαράκι, και άντε να την κάνουμε. Εν τω μεταξύ είχα και ένα ψιλοάγχος, γιατί στο αυτοκίνητο μέσα ήταν το λαπτόπι, το πλεϊστέϊσιο, και τα μισά μου χειμωνιάτικα ρούχα. Αν ο παρκαδόρος έκανε ένα τσακ και άνοιγε πορτ-μπαγκάζ (με προφορά παρακαλώ, το ζ παχύ), θα έκανε γερή μπάζα. Δεν τον είχα κόψει καθολου αξιόπιστο. Και τι ποιός παρκαδόρος, εγώ δεν αφήνω το αυτοκίνητο σχεδόν ποτέ έξω, θα το άφηνα τώρα που είχε πράμα μέσα? Αφήστε που η υπομονή μου εξαντλείται σε 1 λεπτό όταν ψάχνω να παρκάρω, και Γαλάτσι, Κυριακή, δεν παίζει να βρείς να παρκάρεις ούτε playmobil. Ο δρόμος χτές ήταν βασικά άδειος, και το έκανα κάτι λιγότερο από 2 ώρες, οπότε και είχα μετά όλη τη μέρα να πασπατέψω το λαπτόπι μου. (Ναι ρε είμαι απο αυτούς τους γκίκηδες που όταν παίρνουν καινούριο γκατζέτι κάθονται και τον ξεπετσιάζουν απο πάνω του φορώντας τα μουχλιασμένα εσώρουχα της πεθαμένης τους γιαγιάς που φυλάνε σε αεροστεγή συσκευασία). Μέχρι να περαστούν τα παραθύρια (συγνώμη από την κοινότητα των λινουξάδων και των αντιγουιντοουζάδων γενικότερα, και εγώ δεν είμαι ικανοποιημένος, αλλά δεν έχω χρόνο να μαθαίνω λίνουξ κλπ. 5 πράματα ξέρω, και παραπάνω δεν μπορώ να σχοληθώ, εγώ ένα matlab και ένα word χρειάζομαι για τη δουλειά μου. Τεσπα), έστησα και το πλεϊστέϊσιο και έβαλα το final fantasy x εκεί πο είχα κολλήσει πρίν κανά χρόνο που το παράτησα. Ε ρε διάολε θέλω προπόνηση. Αυτό το τέρας δεν ψοφάει με τίποτα. Το βαράω απο δω, το βαράω απο κει, ολο κάνει cure και όσο και αν το έχω βαρέσει, του αερίζω μια μάνδρα. Αλλά θα του πώ εγώ, θα κατεβάσω το walkthrough και θα δω πως το κερδάνε και θα του δείξω τι εστί βερύκοκο. Πεινάω τώρα και γράφω μαλακίες.. τεσπα.. α, ως συνέχεια του προηγούμενου post διαμαρτυρίας ,να γράψω μια ευχαριστία στην Creative Labs . Δεν το χω ξαναδεί αυτό, και δεν πρόκειται,πιστεύω. Έχω τα ηχεία Creative Inspire 6700 (το 6.1 σύστημά της) . Το σύστημα είναι εκτός εγγύησης εδώ και πάνω απο ένα χρόνο. Τον Ιούλιο κάηκε το subwoofer (που ταυτόχρονα είναι και ο ενισχυτής του συστήματος). Οπότε λέω, κλάφτα μαλάκα. Τους στέλνω ένα mail -α στην αρχή νομιζα οτι είχε καεί το μικρό ποτενσιόμετρο που είχε ξεχωριστά για να ανάβει το σύστημα- μπας και μου στείλουν άλλο. Τους λέω οτι είναι εκτός εγγύησης, στα παπάρια τους, μου στέλνουν άλλο, δωρεάν. Λεω οκ αυτό φτηνιάρικο είναι σιγά. Αλλά παπάρια, τελικά είχε καεί το sub. Εκεί απελπίστηκα, σιγά μην στείλουν το sub. Και όμως, μετά απο συννενόηση, τα παιδιά μου στείλαν το subwoofer χωρίς καμία απολύτως χρέωση. Εκτός εγγύησης, και τσαμπέ αντικατάσταση του ακριβότερου τμήματος του συστήματος. Εγώ μόνο μπράβο έχω να πω στην Creative, και οτι απο δω και ο,τι μπορώ να παίνρω creative, θα το παίρνω (καλά τι λέω έτσι και αλλιώς και η κάρτα ήχου, και η κάρτα γραφικών creative ειναι αλλά τεσπα.. λέμε τώρα) Και πάλι χίλια μπράβο στην Creative για την Α-Ψ-Ο-Γ-Η εξυπηρέτηση υ.γ : Μην αγχώνεστε με τα κινέζικα της Google απο πάνω, απλά έβαλα ως επιλογή στο AdSense τα αγγλικά, αλλά αυτοί θεώρησαν οτι το blog μου ειναι κινέζικο.. Τεσπα..

4 comments:

mistounou said...

Όσο φαντάζομαι τη γριά να βρίζει μέσα στο ψιλόβροχο και την ανθοδέσμη να αιωρείται στο πουθενά...πολύ γέλιο!

stellini said...

εγω οσο φαντάζομαι τον οδηγό να κυνηγάει την ανθοδέσμη και να κατεβάζει τα γνωστά καντήλια... ROFLMAO :P

Νίνα said...

Και νομιζα οτι τα σκηνικα του τυπου παλιας ελληνικης ταινιας ειχαν εκλειψει..!

Μας εκανες να γελασουμε ΚΑΙ παλι!

Unknown said...

Καλά ρε πάλι σε γάμο ήσουν; Και μάλιστα στα λημέρια μου; Πάνω στο βουνό στις ταβέρνες έγινε το γλεντάτσι;;;

Και... creative rules....