Wednesday, September 07, 2005

Music for a worse living #1

Επειδή ο Ασαφής Τουρίστας πολύ μου την μπαίνει με τα παπατζίλίκια που ανεβάζει, και επειδή δεν υπάρχει πρός το παρόν στην ελληνική μπλογκόσφαιρα ένα αντίπαλο δέος για τα κλαμπίστικα/lounge/ambient/ταξιδιάρικα/ και αρκουδοκουλτουριάρικα που μας βάζει κάθε μέρα , (φωτεινή εξαίρεση ο ύμνος I dont wanna be a homosexual,από το "female trouble"), θα σας βάζω και εγώ κανά τραγούδι που και που, έτσι για αντίβαρο. Και επειδή είμαι καλός άνθρωπας ενίοτε, και δεν θέλω να σας τρομάξω, πάρτε δύο αργά ήρεμα και μελαγχολικά κομματάκια, έτσι για αρχή 1.Opeth - Windowpane 2. Within Temptation - Jilian (I'd give my heart) The links will self destruct in Seven days

9 comments:

Unknown said...

Δέχεσαι παραγγελείες;

Stefanos said...

Οχι δεν δεχόμεθα παραγγελιές, και δεύτερον, απο Kylie διαθέτωμεν μονο μια φωτογραφία των οπισθίων της που είναι σαφώς ανώτερα του μουσικού της τάλαντου

alex said...

Με αγρίεψες πρωί πρωί

Stefanos said...

Αμα αγρίεψες με αυτά, που να βάλω και τίποτα άγριο..

Μαρκησία του Ο. said...

έχω εγώ μια παραγγελιά:

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, aces high

:)

Stefanos said...

αλλού ήθελα να την πιάσω αυτήν και οχι στο στόμα, αλλά τέσπα :)
και ναι είμαι μεγάλος αλήτης :)

Stefanos said...

και τι θες να κάνω εγώ, να σου φέρω πάνες?

vasvoe said...

aaaaaaaaaaaa den paei allo h entash!!!!

Depsorama said...

Τσ, τσ, τσ, τι είναι αυτά; Δεν ξέρεις να βάλεις κάτι για να σκάσει το χειλάκι μας; Ε; Να σαν και εκείνο το άσμα, χαρούμενο και ξεκωλιάρικο για την ελεύθερη κι ωραία κορασίδα της Ευρώπης. Το wannabe των Spice Girls καλέ!

I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
really really wanna zigazig ha.

Εκπληκτικός στίχος με νόημα!!!