Thursday, October 09, 2008

O δικηγόρος του διαβόλου

Λοιπόν παιδιά, έχω την εντύπωση πως άμα γράψω αυτά που έχω στο μυαλό μου θα φάω πολύ μπινελίκι. Αλλά θα τα γράψω γιατί έτσι γουστάρω. Σε όλες τις κουβέντες που κάνω, προσπαθώ να κρατάω μια ισορροπία. Ειδικά στις πολιτικές κουβέντες. Και πάντα επαναλαμβάνω όπου σταθώ και όπου βρεθώ, πως υπάρχει σε μεγάλο ποσοστό ατομική ευθύνη για πολλά πράγματα κλπ κλπ και πως όλοι θέλουμε να αλλάξει όλος ο κόσμος, αλλά κανείς δε θέλει να αλλάξει τον εαυτό του. Για αυτά μου τα κολλήματα συχνά χαρακτηρίζομαι ως "αντεαποδωρεμαλακα" αλλα τουλάχιστον έχω το θάρρος της γνώμης μου.Μπορεί και να μαι και μαλακάκος βέβαια, αλλά δε βαριέσαι, δε θα ξεμείνω ποτέ από παρέα τουλάχιστον..
Επίσης μερικές φορές παρεξηγούμαι ως κομματικό στέλεχος του απο δώ, του απο κει, του παραπέρα. Και μερικές φορές με αλλάζουν και παράταξη κατά τη διάρκεια της ίδιας κουβέντας. Ιδεολογικά προφανώς και ανήκω κάπου. Αλλά στις μαλακίες τους τους κατεβάζω Παναγίες, δεν τους δικαιολογώ. Και ρωτήστε και το Zaphod.. τεσπα..Επίσης να πω ότι τα παρακάτω που θα γράψω δεν λαμβάνουν υπόψην τους τίμιους και συνεπείς εργαζόμενους κλπ κλπ κλπ.. μιλάω για τα λαμόγια ανάμεσά μας. - Που ψιλιάζομαι ότι είναι περισσότερα από τους άλλους στατιστικά..-Και τονίζω και το ξανατονίζω. Μην μου πειτε στα σχολια άλλα ντ’άλλων.. Οπότε παίρνω βαθιά ανάσα και αρχίζω και χώνω για :
1. Την Ολυμπιακή Να σας πω ρε αλάνια της Ολυμπιακής. Γιατί ζητάτε τη συμπαράστασή μου τώρα, εμού του απλού έλληνα πολίτη. Ε; E; Μήπως τη ζητάτε επειδή τις 4 φορές που έχω πετάξει στη ζωή μου με την Ολυμπιακή με εξυπηρετήσατε παρά τις αντίξοες συνθήκες; Ή μήπως ζητάτε την υποστήριξή μου επειδή στις 4 φορές είχαμε 2 ματαιώσεις και 2 6ωρες καθυστερήσεις, κατά τις οποίες οι συνδικαλιστάρες σας μας αντιμετώπιζαν με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ειρωνία και γραψαρχιδισμό; Θυμάμαι χαρακτηριστικά, μια κυρία υπάλληλο, 45αρα, κατάξανθη, πολύ καλοβαλμένη, πολύ έτσι ντίβα στυλ. Εγώ τότε τελείωνα τη σχολή και ήθελα να ανέβω Θεσσαλονίκη γιατί την επόμενη το πρωί έδινα μάθημα. Λοιπόν όταν ρώτησα την κυρία εκεί πέρα, μου είπε με ένα ειρωνικό χαμόγελο "είσαι πολύ μικρός για να βιάζεσαι". Μετά που άρχισα να γίνομαι μικρός μεν, αγενής δε, μου είπαν μέσες άκρες να κάτσω στα αυγά μου για να μην έχουμε άλλα.. Γιατί λοιπόν εγώ, τώρα να υποστηρίξω ένα μάτσο επί 20ετία και βάλε κρατικοδίαιτα κομματικά ημιστελέχη, που έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και έκλεβαν τα κρασιά και τους σολωμούς από τις αποθήκες της Olympic Catering και έκαναν τραπεζώματα στα σπιτια τους. Το χουμε δει και αυτο.. Κάποτε λέει, αεροσυνοδός ήταν επάγγελμα με τρελλό πρεστίζ. Παίρναν τρελλά λεφτά (μισθούς καθηγητή πανεπιστημίου λέμε και τέτοια), τα άπειρα μπόνους, κλπ κλπ κλπ κλπ.. Και ο σολωμός σολωμός.. Και η ταλαιπωρία ταλαιπωρία.
Καθίστε ζώα να περιμένετε πότε θα τους σηκωθεί να σηκωθούμε από το έδαφος... Ε όχι κύριε, δε σας υποστηρίζω. Καλά φάγατε τόσα χρόνια. Εσείς τη βάλατε μέσα την εταιρία. Όχι μόνο οι κυβερνήσεις..
2. Για το γενικότερο οικονομικό πρόβλημα. Σε μια χώρα που οι πολίτες της και ειδικά οι νέοι έχουν τόσο μεγάλο οικονομικό πρόβλημα όσο λένε, είναι παράλογο σε καθημερινή βάση να είναι τίγκα οι καφετέριες με τον καφέ των 4 και των 5 ευρώ, και το βράδυ να είναι τίγκα τα ταβερνάκια και τα μπαράκια. Νέκρα δεν έχω δει ποτέ τον τελευταίο καιρό, παρόλο που όλοι από ό,τι λένε σφίγγονται. Όταν δεν έχεις λεφτά και καλά να πληρώσεις το νοικι σου και τους λογαριασμούς σου, 5 ευρώ δεν δίνεις για καφέ. Οπότε ή μου λέτε μαλακίες ή είστε τόσο ηλίθιοι που για να συντηρήσετε τη λάϊφ στάϊλ εικόνα που σας επέβαλλαν τα κωλοπεριοδικά και τα χαζοκάναλα, δανείζεστε από τις τράπεζες. Τίγκα το Μοναστηράκι, τίγκα του Ψυρρή, τίγκα το Γκάζι, τίγκα το Θησείο, τίγκα το Κολωνάκι. Χλιδάνεργοι σου λέει μετά. Εγώ πέρισυ που δεν είχα δουλειά για ένα εξάμηνο ρε μαλάκες και που έπρεπε να πληρώνω σπίτι και λογαριασμούς, ξέρετε για πόσους καφέδες πήγα σε 6 μήνες; ..άσε μη σου πω..
3. Για τη φορολογία Μίλαγα προχτές με άνθρωπο που κάνει φροντιστήρια. Μαύρα. Και βγάζει κανα δυομισάρι το μήνα. Μαύρα. Μπλοκάκι έχει βέβαια. Παίρνει και επίδομα ανεργίας. Και μου βριζε σκαιότατα τον Αλογοσκούφη που τον θεωρεί φοροφυγά. Μάλιστα. Ρε πάτε καλά; Δε λέω ότι το συγκεκριμενο μέτρο είναι καλό. Γιατί με πιάνει και εμένα. Και δεν κλέβω κιόλας ο μαλάκας, γιατί δε μπορώ. Και γιατί δεν κάνω και ιδιαίτερα. Αλλά ρε φίλε, παίρνεις 2.5 το μήνα. Επί 12, 30000 το χρόνο. Και τα επιδόματα ανεργίας -που τα κλέβεις ουσιαστικά-... πόσο πάει δεν ξέρω. Και παραπονιέσαι και βρίζεις που θα σου κόψει ένα χιλιάρικο ; Αφού μόνο από το επίδομα ανεργίας του το κλέβεις επί 3!.. Ρε πάτε καλά;
4. Συνδικαλιστάρες, εργατοπατέρες και τα λοιπά Δε αντέχω να βλέπω ανθρώπους που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους -και άμα ρωτήσετε κανα ΔΕΗτζή, καναν ΟΤΕτζη κλπ κλπ, τα ίδια θα σας πουν, είναι κοινό μυστικό- να αγωνίζονται για το "εργατικό κίνημα" και να μου το παίζουν Ξανθόπουλοι 'μάνα δε μου κολλάν τα ένσημα'. Ρε αλάνι, αφού ούτε ξέρεις που πέφτει το γραφείο σου, τι μαλακίες μου λες για τα δικαιώματά σου. Άαααασε τα ξέρουμε.. Σε πήρε ο Γερμανός και έκλασες μέντες ότι τώρα θα χρειαστεί να δουλέψεις ε; εμ βέβαια, με τις κυβερνησούλες εδώ πέρα, έκανες ό,τι ήθελες. Τώρα που θα μπει το αγγούρι στον απαυτό σου, σου πω εγώ..
5. Τους απεργούς που ζητάνε την κατανόησή μου Δεν έχω παιδιά άλλη κατανόηση. Πραγματικά. 31 χρόνια ζω, 28 χρόνια αναμνήσεις έχω, πάντα κάποιος πούστης ζητάει την κατανόησή μου και κανείς ποτέ δεν κατανοεί εμένα. Κανείς από αυτούς επίσης που έχουν καραμέλα το "αγωνιζόμαστε και για σας που βαριέστε" δεν έχει καταφέρει τίποτα παραπάνω εκτός απο το να με ταλαιπωρήσει και να με εκνευρίσει, να μου στερήσει πράγματα τα οποία ήθελα να κάνω εκείνη τη στιγμή που αυτού του την κάρφωσε να αγωνιστώ εγώ δι’αντιπροσώπου. Δεν καταννοώ κανέναν πλέον. Γιατί στα @@ του του φορτηγατζή με το βυτίο καυσίμων που μου κλείνει το δρόμο, τι ζόρια τραβάω εγώ στη δική μου τη δουλειά. Στην οποία δε μπορώ να απεργήσω ή και να απεργήσω δε θα του φάω το μεροκάματο το δικό του. Η και αν πάω να του το φάω, θα με τσακίσει στο ξύλο. Άσε που ο ίδιος φορτηγατζής που ζητάει την κατανόησή μου στο δρόμο την ώρα που με πήζει, έρχεται μετά στο σπίτι μου να μου βάλει πετρέλαιο και ΜΕ ΚΛΕΒΕΙ ΑΙΣΧΡΟΤΑΤΑ. Δεν καταννοώ κανένα λαμόγιο πλέον ρε, βαρέθηκα!
6- μπονους. Τα χω και με τον Τσίπρα (αν και άσχετο με τα προηγούμενα, απλά τώρα έτσι μου ρθε) Έχει πάντα ύφος και λόγο δευτεροετή φοιτητοπατέρα που ξέρει ότι θα πάρει αξίωμα από το κόμμα όταν μεγαλώσει. Τον βαριέμαι αφόρητα και απορώ γιατί τον χειροκροτάνε. Λάδια πολλά και τηγανίτες τίποτα.
Τελειώνοντας επαναλαμβάνω, πως αυτά πάνε για τα λαμόγια σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, όχι για τους σοβαρούς ανθρώπους που εργάζονται κανονικά, που δεν κλέβουν, που δεν λαμογιάρουν με πολιτικούς, παπάδες και δημοσιογράφους και μετά σκούζουν στα κανάλια οτι πεινάνε. Αυτό πήγαινε για τα απανταχού λαμόγια..

15 comments:

Maria Mikro Analogo said...

+1 κι από μένα. Μια χαρά τα λες! Το θέμα είναι όμως ότι την πληρώνουμε εμείς που δεν φταίμε...
Υ.Γ. Ο τύπος με το φροντιστήριο που τα τσεπώνει από όλες τις μεριές και παραπονιέται κιόλας, θα έπρεπε να ντρέπεται. Για κάποιους τέτοιους τελικά μπαίνουμε όλοι στον κουβά με τα σκατά.
Καλημέρα :)

Unknown said...

Άρα προφήτα δεν φέρεις ατομική ευθύνη για όσα καταμαρτυρείς :)

Και όλα τα προβλήματα πχ τα οικονομικά που αναφέρεις, υπάρχουν, απλά σε αυτούς που δεν βγαίνουν στου ψειρή, όχι σε εσένα και εμένα, αλλά παραμένουν αφανείς γιατί εμείς πηγαίνουμε.

Βέβαια όποιος έχει την απαίτηση να εργάζονται οι άλλοι υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, μόνο και μόνο γιατί αλλιώς ξεβολεύεται ο ίδιος, σίγουρα φέρει μερική ευθύνη για την κατάντια των εργασιακών σχέσεων και των χρηματοοικονομικών.

Βέβαια τα πράγματα είναι σίγουρα πολύπλοκα και είμαι σίγουρος πως και η ολυμπιακή αλλά και οι λοιπές δεκο έχουν και συνεπείς εργαζομένους, γνωρίζω μερικούς. Οπότε τί κάνουμε;

Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως ο συνδικαλισμός πουλήθηκε και αναισθητοποιήθηκε στις μέρες μας. Μετατράπηκε σε φασιστικό συμφεροντολογισμό των λίγων.

Veron said...

+2,+3 και +4 μη σου πω!!!

Κι εγώ εκνευρίζομαι στο πανεπιστήμιο με τα παιδάκια με την τρελή γλωσσολαλιά που μπαίνουν αβέρτα στην αρχή των μαθημάτων κι αρχίζουν να λένε λένε λένε και να χώνουν, χώνουν, χώνουν, μόνο και μόνο επειδή ξέρω ότι σε 1-2 χρόνια που θα τελειώσουν θα τους δω αντιπροέδρους και βάλε της επιτροπής τάδε του κόμματος (όπως είδα μια παλιά μου συμφοιτήτρια που ήταν όλο καμάρι και περηφάνια του "κάτι έκανα κι εγώ τώρα στη ζωή μου").

Και φυσικά η ανεργία ανεργία, οι καφετέριες καφετέριες και τα μπουζούκια μπουζούκια...

ΣΠΙΘΑΣ said...

Εstarian
"Τελειώνοντας επαναλαμβάνω, πως αυτά πάνε για τα λαμόγια σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, όχι για τους σοβαρούς ανθρώπους που εργάζονται κανονικά, που δεν κλέβουν, που δεν λαμογιάρουν με πολιτικούς, παπάδες και δημοσιογράφους και μετά σκούζουν στα κανάλια οτι πεινάνε. Αυτό πήγαινε για τα απανταχού λαμόγια."
.........................
Σ΄αυτό συμφωνώ. Δεν το συζητώ.

Στ' άλλα βάζεις μια οπτική γωνία.
Σε πολλά έχεις δίκιο.
Να βάλεις και το "ειδικό βάρος" τους... και να συμφωνήσω.

Επειδή κάνουν παπαριές οι "πάνω",
θα κλείσουμε τα μάτια και στην ευθύνη της καθημερινής λαμογιάς μας ;
Σ΄αυτό..μαζίσου, "επι της αρχής".

-Δεν μου βγαίνει, όμως έτσι.Κάπως φουρτουνιασμένος, είσαι και δικαίως αγανακτείς!
Αλλά:
Ενώ δεν είναι αφοριστικό, πάει να γίνει...
Λέω, εγώ.

Zaphod said...

Ισοπεδωτικός!
Θέλω και γώ!

1. Ολυμπιακή. Αντί να κάνει το κράτος (δικό του μαγαζί δεν ήτανε;) καλή διαχείριση τα έκανε πουτάνα. Εννοείται πως μετά ο κάθε καραμήτρος θα κάνει ότι γουστάρει αμα βλέπει τέτοια απαξιωση. Το ανέκδοτο "πόσοι ηλ/γοι" χρειαζονται για να αλλάξουν μία λάμπα" στην Ο.Α. βρήκε την ολοκλήρωση του (διορίζανε περίπου 1 ηλ/γο ανά 5 λάμπες :Ρ). Τι περιμένεις μετά;
Και μην ξεχάσω τα χαριστικά εισιτήρια σε κόμματα ε;

Αμα είναι να χρεοκοπήσει καμία τράπεζα ξέρουν να της τα ακουμπάνε. Άμα είναι να χρεοκοπήσει η Ο.Α. το ενθαρρύνουμε κιόλας (λίγο άσχετα αλλά κάπου ήθελα να τα γράψω)

2. Απλα ειναι απόδειξη του πόσο μαλάκισμένη είναι η γενιά μας - και γω μαζί. Δώσε μπαμπά, και δώσε μπαμπά για να συντηρείς τον 28αρη είτε άνεργο είτε που δουλεύει 12 ώρες/μέρα για 600 ευρώ και τα μαζεύει για διακοπές(!). Ρε ούρτ!

3. Ξέρεις πως βγάζω και μαύρο χρήμα. Βεβαίως όχι τόσα όσα αυτός που λες, αλλά πολύ πολύ λιγότερα. Η μαλακία είναι όμως πως θα πληρώσουμε τα ίδια γιατι ο Αλογοτέτοιος κωλώνει να κάνει σοβαρούς ελεγχους. Φωτιά και τσεκούρι ρε, τι είμαστε εμείς μαλάκες; Να δεις εδώ ο κολέγας ο φούρναρης (που βγάζει και παραπάνω, ξέρεις ποιος) τι γκρίνιες ρίχνει!

4. Χεχεχε!

5. Τώρα εδώ υπερβάλλεις λίγο. Όταν ο άλλος βλέπει το μέλλον του να πηγαίνει στα σκουπίδια για την "ευημερία" των αριθμών λογικό είναι να τσινισει. Αν πάντως απεργήσεις εσύ θα έρθω να σου πετάξω πέτρες στην κεφάλα να έρθεις στα ίσα σου :Ρ

6. Ο Αλαβάνος ήταν καλύτερος, τουλάχιστον στην διαλεκτική. Ο μικρός θέλει επειγόντως φροντιστήριο. ΑΛΛΑ με Κωστάκη και Γιωργάκη τί να το κάνει; Σαν να κλέβει εκκλησία είναι:ΡΡΡ

Θυμάσαι παλιά που είχα γράψει πως "Δεν είναι ο Τσίπρας συμπαθής, οι άλλοι έχουν καταντήσει αηδία"; Επιμένω σε αυτό


love&kisses
zaphod

ΣΠΙΘΑΣ said...

Estarian

1.-"Δεν έχω παιδιά άλλη κατανόηση..."
...............................

σπίθας.

Σωστός. Αιαθάνομαι παρομοίως.
den katalabainei, katanoisn se gaidouri
......................................

2.-"Κανείς από αυτούς επίσης που έχουν καραμέλα το "αγωνιζόμαστε και για σας που βαριέστε" δεν έχει καταφέρει τίποτα παραπάνω εκτός απο το να με ταλαιπωρήσει και να με εκνευρίσει, να μου στερήσει πράγματα ..."
....................................

σπίθες βγάζω *@^!!

Σωστός .Παρομοίως αισθάνομαι.
Τι λές, ωρέ! Προσωπικά και αυτοπροσώπως και μετά του εαυτού μου, έτρεχα μαζί σου και τώρα τρώω μόνος μου, ρε....μόνος τις τρώω τις φάπες και εσύ πάλι φωνάζεις για τον φτωχό τον απολυμένο, τον αδικημένο για την ισότητα και για δικαιοσύνη...
Αλλά για τον "άλλον" τον ΑΌΡΙΣΤΟ ΆΛΛΟΝ

Στραβέ..εδώ δίπλα σου, κοίτα.!



3.-"Δεν καταννοώ κανένα λαμόγιο πλέον ρε, βαρέθηκα!"
....................................

σπίθας -γκρρρ

Σωστός. Δεν τους κατανοώ
Δεν βαρέθηκα, θέλω να τους... κοπανώ!
Αλλιώς θα με φάνε..!

Στο πόλεμο δεν πάω με τριαντάφυλλα^*^
Η οργή απαραίτητη για την επιβίωση, ανάμεσα σε ανήθικους!!!


........................................
-
4."Τα χω και με τον Τσίπρα (αν και άσχετο με τα προηγούμενα, απλά τώρα έτσι μου ρθε).....
Λάδια πολλά και τηγανίτες τίποτα."
....................................

σπίθας

Αναζητώ πολιτικά επιχειρήματα.
Το συμπέρασμα θέλει ανάλυση. Γιατί δεν έχουμε τηγανίτες; Οεεοο;

Γιατί; γιατί;
Γιατί τόχουμε ξαναπεί, το νέο από μόνο του χωρίς ουσιαστκό πολιτικό πρακτικό λόγο, είναι ριζοσπαστικός συντηρητισμός.

Άντε πάλι...
Αν θες αλλαγή, τράβα τον άλλο απο το αυτί και ...στον θεσμό του!

Εισαγγελέα, Επιθεώρηση εργασίας.
Σε παρακαλώ πολύ, πες μου...
Πόσο δύσκολο είναι ένας προοδευτικός, αριστερός (πως το λένε..;) βουλευτής να πάει σε ένα χώρο εργασίας και να κυνηγήσει ένα λαμόγιο , ΕΝΑ διαφθορέα!
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ, γμτο; !!!
ΕΝΑΝ!
ΕΝΑΝ!
Με μία νομική υποστήριξη, στοιχειώδη και σουβλάκι να τον πάει....



..................................
5."για τους σοβαρούς ανθρώπους που εργάζονται κανονικά, που δεν κλέβουν, που δεν λαμογιάρουν"
....................................
σπίθας

Εδώ έχουμε τα -Μπόνους.!!

Σε υπόθεση εργασίας,

Οι σοβαροί υπάρχουν, λόγω νομοτέλειας φυσικής.
Αυτοί λοιπόν:
α) " Καλύτερα να απομακρυνθούν απο την ουτοπία της αλλαγής του συστήματος. Αλλιώς θα υποφέρουν αδίκως"...έτσι το βλέπει ο Ν. Τσόμσκι, που ισχυρίζετια ότι το παιχνίδι έχει ..τελειώσει!

Β)" Να ενσωματωθούν χωρίς να αφομοιωθουν για να επιβιώσουν, αλλιώς...χάθηκαν"
(..κάποιος πολύ γνωστός ξένος σοβαρός κοινωνιολόγος, δεν θυμάμαι το όνομα..)

γ) Δεν έχω καταφέρει κάτι από τα δύο παραπάνω, εγώ.

-Αλλά δεν μου αρκεί η σωστή αντίληψη της πραγματικότητας, ούτε μου χρειάζεται, πια, άλλη ανάλυση.

- Πιθανή επανάληψη των διαπιστώσεων δυσχεραίνουν την κατάσταση. Δεν με εκτονώνουν αλλά με φορτίζουν. Φουντώνω, πώς το λένε..

Στο δια ταύτα, αγαπητέ μου προφήτα...

Κοπάνημα στο δόξα πατρί και αμύνεσθαι περί πάρτης, δηλαδή του εαυτού μου!!!

1... κινούμαι ΜΟΝΟΣ ή μετά οικείων και χωρίς πολλά -πολλά υπερασπίζομαι δια του λόγου και του κλώτσου , αν χρειασθεί.

2. Είμαι ξεκάθαρα πιο πολύ ενάντια σ'αυτούς που ισχυρίζονται ότι ένδιαφέρονται για τον αδικημένο αλλά όταν χρειασθεί να ενεργήσουν, τότε στρίβουν ...δια του γνωστού "εμείς κινούμεθα συλλογικά και δεν μπορούμε να ασχοληθουμε με προσωπικά!!""

Τι λές, ωρέ! Προσωπικά και αυτοπροσώπως και μετά του εαυτού μου, έτρεχα μαζί σου και τώρα τρώω μόνος μου, ρε....μόνος τις τρώω τις φάπες και εσύ πάλι φωνάζεις για τον φτωχό τον απολυμένο, τον αδικημένο για την ισότητα και για δικαιοσύνη...
Αλλά για τον "άλλον" τον ΑΌΡΙΣΤΟ ΆΛΛΟΝ

Στραβέ..εδώ δίπλα σου, κοίτα.!
Αόματε στρουθοκάμηλε, σε σένα μιλάω..
Μην γυρνάς την πλάτη, σε μένα, ρε συ..
Θα σε τραβήξω να γυρίσεις και θα με δείς και τότε θα σου μιλήσω.

Μέχρι εδώ....
Μην εξοργίζεις περισσότερο εμένα την λεμονόκουπα που εσύ την έστιψες.
Θα σε στίψω, παρομοίως...

Τέλος με λογικό άλμα καταλήγω:

Δύσκολα είναι τα παραπάνω και θα χάλάσουν ισορροπίες και η βολή μας !!!

Μετά αγανακτήσεως και.... ανώδυνα.
Όπως γράφω σ' ένα ημερολόγιον ανωδύνων.

Anonymous said...

Το κατά Estarian ευαγγέλιο... ;Ρ
Χωρίς πλάκα μια χαρά τα λες. (Απ' όσο μπορώ να κρίνω με βάση την - μικρή - ηλικία μου και την - ακόμα μικρότερη - εμπειρία μου)
Θα σχολίαζα και ειδικότερα αλλά δεν νομίζω ότι με παίρνει, τώρα μιλάνε οι "πείρες".

Φιλιά προφήτα!!!

Hades said...

Προσωπικά διαφωνώ σε κάποια σημεία. Πχ, την Ολυμπιακή προσωπικά την υποστηρίζω για πολλούς λόγους, ένας εκ των οποίων ότι οι κυβερνήσεις την χαντάκωσαν. Τι σου φταίνε οι εργαζόμενοί της όταν επί σειρά ετών ήταν το νούμερο ένα ρουσφέτι και αυτήν την στιγμή απασχολεί σχεδόν το τριπλάσιο προσωπικό απ'αυτό που αντέχει; Όπως επίσης την υποστηρίζω επειδή δεν γουστάρω να τρώω το παραμύθι των διαφημίσεων της Aegean που λέει ντε και καλά ότι όσο νωρίτερα κλείσεις εισιτήριο τόσο πιο φτηνό θα είναι, αλλά δε λέει πως το ρεφάρει ακριβαίνοντας τα εισιτήρια όσο περνούν οι μέρες.

Για τα οικονομικής φύσεως θέματα, εδώ έχουμε πήξει στην μπέμπα, το μερσέντε και την καγιέν και συ μου λες για τους -όντως πανάκριβους- καφέδες;! :):)
Στο συγκεκριμένο θέμα πάντως προσωπικά τείνω να πειστώ ότι είμεθα απλά υπερφύαλοι και έχουμε χάσει κάθε μέτρο. Δηλαδή... απλά αδυνατώ να βρω άλλη λογική εξήγηση. Εκτός αν το'χουν ρίξει όλοι στην εμπορεία ναρκωτικών και δεν το'χω πάρει χαμπάρι. Όπως και να'χει έρχονται πάρα πολύ δύσκολες μέρες και φοβάμαι ότι θα γίνει μεγάλο πατιρντί...

Αλήθεια, το ξέρεις ότι ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ πληρώνεται από το κράτος επειδή ασκεί... λειτούργημα;;;;!!!!
Πολύ γουστάρω... :):):)

Ο Τσίπρας είναι απλώς μια διαφορετική μετριότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες. Ξέρεις, πιο νέος, πιο εμφανίσημος κλπ. Διότι κατά τα λοιπά...

ΣΠΙΘΑΣ said...

Hades

"Για τα οικονομικής φύσεως θέματα, εδώ έχουμε πήξει στην μπέμπα, το μερσέντε και την καγιέν και συ μου λες για τους -όντως πανάκριβους- καφέδες;! :):)
Στο συγκεκριμένο θέμα πάντως προσωπικά τείνω να πειστώ ότι είμεθα απλά υπερφύαλοι και έχουμε χάσει κάθε μέτρο.

Δηλαδή... απλά αδυνατώ να βρω άλλη λογική εξήγηση.."
..................................

Αρχίζω και ηρεμώ.
Βλέπω και ο hades δεν μπορεί να εξηγήσει λογικά την κατάσταση.

Αυτό το τρελοκομείο άμα μπορείς να το δείς λογικά ή να το εξηγήσεις:
Εεε, τότε δεν είσαι καλά, σίγουρα.

Είμαι καλά γιατί δεν νιώθω καλά σ'αυτό το παράλογο γίγνεσθαι.
Βαβελ...
Τι να πρωτοκατηγορήσω και γιατί;

Πάσο.

BioLogos said...

(θα είμαι λακωνικός μιας και ασχολήθηκα με ζυθοκαλλιέργειες...επίσης δεν διάβασα τα σενδόνια σχόλια,ζέηφοντ ινκλούντεντ)

Για αυτά που λες συν κάποια άλλα έχω αυτοεξορισθεί.
Έχω προσπαθήσει να δώσω εξήγηση,να το δικαιολογήσω,να το αντιμετωπίσω αλλά δε γίνεται τίποτα.

Lamogius hellenicus και δεν το πιάνει κανένα αντιβιωτικό.

Θα επανέλθω.

Nemo said...

Καλώς σε βρήκα! Μολίς ανακάλυψα το μπλογκ σου και το συγκεκριμένο ποστ με βρήκε σύμφωνη σε πολλά! προσωπικά συμφωνώ με όσα έγραψες, στα περισσότερα τουλάχιστον σημεία... Ευθύνη λίγο-πολύ έχουμε όλοι μας για την κατάσταση αυτή που ζούμε. Το θέμα είναι ότι τα λαμόγια πάντα θα υπάρχουν και πάντα θα επιβιώνουν. Τα σκατά δυστυχώς επιπλέουν. Όσο για τους υπόλοιπους νομοταγείς και ρομαντικούς-ιδεαλιστές όσο και να φωνάζουμε και να παραπονιόμαστε δεν κατάφερνουμε να αλλάξει τίποτα! Άσε που τώρα τελευταία έχω αρχίσει να βλέπω ότι και όσοι δεν είναι λαμόγια φωνάζουν κυρίως γιατί πολύ θα ήθελαν να κάνουν κι αυτοί τη λαμογιά τους αλλά δεν τους κάθεται...
Αυτά από εμένα...
Χάρηκα που σε "ανακάλυψα"!

Stefanos said...

Καλώς ήρθες :D
αχ και εγώ έτσι είμαι. Δε θελω λιγότερη διαφθορά, θέλω περισσότερες ευκαιρίες να συμμετάσχω!! :D

Gi Gaga Kouni Beli said...

Φίλτατε προφήτη, συμφωνώ και συμπαραστέκομαι στα λεγόμενά σας. Θα μπορούσε η Χάρη σας να μου επιτρέψει να κοπιάρω το κείμενό σας και να το «ρίξω» στο mpinelikomata.blogspot.com μιας και η θεματολογία σας ίσως ενδιαφέρει πολλούς από τους (αναρίθμητους) αναγνώστες μας; Περιμένω υπομονετικά την Άγια Απάντησή σας! Τα σέβη μου.

Stefanos said...

Ναι ρε ελεύθερα!
Κάτσε να σε λινκάρω να σε έχω δίπλα...
πρόστυχε ε πρόστυχε!

Anonymous said...

Προφητάρα μου και μαμώ το ποστ!!
Και εγώ απορώ για τους τύπους νο-μάνευ-μπατ-όλγουευζ-άουτ που τους βλέπεις να γκρινιάζουν για τη φτώχεια (τους) ενώ φοράνε ρολόγια Μπούλγκαρι (γιατί πρέπει να δείχνουμε ματσό στις γκόμενες) και έχουν το κινητό Φλόκια φρέσκιας σοδειάς (αξίας 500 ευρώ περίπου) πάνω στο τραπέζι -δίπλα από το φραπουτσίνο-μοκατσίνο των 5 ευρώ..
Όσο για την Ολυμπιακή ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να συντηρώ ΕΓΩ μια εταιρεία που ποτέ δεν χρειάστηκα και ούτε θα χρειαστώ..