Tuesday, October 14, 2008

Θα πιώ, εχτές, το φεγγάρι


Είχε εχτές ένα φεγγάρι (όχι δύο, ένα), άλλο πράμα λέμε.. Μιλάμε για βραδιά τεφαρίκι. Ο Μικρός Κθούλου (εγώ) γούσταρε απίστευτα. Τον έπιασαν οι καλοσύνες του και οι ενδοσκοπήσεις του.
Οπότε, πήρε το ποτάκι του, βγήκε έξω -το δάγκωσε το πλοκάμι ελαφρώς- , άραξε σε κάτι κατσάβραχα σε παραλία και έβαλε μουσικούλα στο μαπατρία κινητό τελευταίας τεχνολογίας (για την ακρίβεια προτελευταίας, γιατί είναι προπέρσινο).. Αυτό θα πει ηρεμία ρε...
Άσε που μου κατέβηκαν κάτι καλές ιδέες..
Πάρτε και μερικά κομμάτια από το χθεσινοβραδινό πλεϊλίστ.








Μιλάμε για κουλτούρα όχι αστεία...
Καλημέρα

10 comments:

Zaphod said...

Καλύτερα θολοκουλτούρα παρά κουλτούρα σκέτη!!!

BioLogos said...

Aντε να οργανωθεί κανά γιαννιώτικο γκάδερινγκ σε κανά ίντιαν αν και ο Γιάννης εκεί παίζει πιο σκληροπυρηνικά.

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Tώρα πραγματικά ζήλεψα...!
Καλό βράδυ κι απόψε

issallos said...

και γω καραγουσταρα φεγγαραδα...
ασε που εκανα κοπανα απο την δουλεια....ενεκα αρρωστος...
πολυ φευγα μουσικες.....ευγε σου !!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος said...

Kalhmera!

Stefanos said...

Zaphod : Ουστ ρε.. σε λίγο θα αγοράζεις και τα βιβλία του ΕΛ προφήτη..
Bio: Εγώ για Γιάννενα είμαι μέσα με τα μπούνια γιατί έχω πάει μόνο μικρός και έχω χάσει τα καλύτερα!!
Ηλιαχτίδα: έλα μωρέ που ζηλεύεις.. :D
Ισαλλε : ρομαντικό αγόριιιιι
Ανεμοσκορπισματα : καλημέρα και σε σένα καλε!

Zaphod said...

Aμα γουστάρεις περί Γιάννενα κανονίζουμε ομαδική κατά...Νοέμβρη μεριά (είμαι και γιάπις τι να κάνουμε;)


Βιολόγε κερνάς τον πρώτο και τελευταίο γύρο, ο estarian τους ενδιάμεσους και γω τα γκομενάκια!
(πάντα αυτή η μετριοφροσύνη...)

Stefanos said...

Φυσικά και γουστάρω!
Να σου πω ρι μιλίκι, αφού για εξωτερικά δε σας βλέπω ποτέ, δεν κανονίζουμε να πάμε στις γιορτές Γιάννενα να γουστάρουμε; να κάτσουμε και κανα 5ημερο..

Stefanos said...

Παρεπιπτόντως, για ομαδικό σουκού μετά ψησίματος και κράσων προτείνω αυτό :
http://www.minagric.gr/greek/agro_pol/xoreftarou.htm

Anonymous said...

Μπλογκοκουλτούρα αναδύεται δριμεία, ευωδιάζουσα ανοιξη, φθινοπωριάτικα.

Λογοπαιχταράδες γίναμε όλοι. ΔΕΝ προλαβαίνει ούτε ο μπαμπουϊνος ο Μπαμπινιώτης, να φάει τις μπανάνες του....!!!