Friday, May 23, 2008

Μπλογκοπαίχνιδο δικής μου εμπνεύσεως

Λοιπόν έχουμε παίξει ένα κάρο παιχνίδια. Τώρα με τα σχόλια του Σπίθα μου ρθε ιδέα! Έχουμε και λέμε :Φτιάξτε το δικό σας καψουροτράγουδο, σκυλολαικοπόπ αριστούργημα.
Άμα τη δημιουργία του, προσκαλέστε τους φίλους σας για καραόκε ναιτ με σαμπάνιες του κώλου, γαρδένιες νεκροταφείου και ουίσκι πετρέλαιο. Απαραίτητη συνοδεία λαικοξέκωλα με κόκκινα μινι λαμέ φορεματάκια, ξανθό σαντρέ μαλλι και IQ<1,23. Θέλω καψούρα, πόνο, κλάμα και δαχτυλιδάκι κοκκινο στο μικρό δαχτυλάκι, που έχει και το μακρύ νυχι με το πένθος. Θέλω αναστεναγμό, απογοήτευση και επίπεδο 3ο χιλιόμετρο εθνικής οδού Άρτης Πρεβέζης. Είστε καλεσμένοι ΟΛΟΙ
Ιδού το πρώτο μελλοντικό αριστούργημα, μη σου πω πάει και Γιουροβίσσιον :

Η άπιστη
Των ματιώνε σου η καταιγίδα
μου σμπαράλιασε τη Ναυαρχίδα
στο πιο αψηλο καμπαναριό
θα σε παντρευόμουνα μωρό

Μα συ τωρα γελάς, άλλον αγαπάς
και με δουλεύει η Ελλας
που από καλόγρια άπιστη μου βγήκες
στις μπουκαπόρτες της καρδιάς μου μπήκες

Ααααααπιστη, άαααααπιστη
με κατεδάφισες αχάααριστη
τα δάκρυα καντάρια χύνω
που δε μου μύρισες τον κρίνο

Στο σπίτι ακόμα και τα κάντρα
γελαν που βρήκες άλλον άντρα
και το ουίσκι μου φτηνό και πιο πικρό
από το δάκρυ που σταλάζει στο λαιμό

Στο αυτοκίνητό μου μπήκα χτες
με 200 έπαιρνα της Βουλιαγμένης τις στροφές
και παρακαλούσα το Θεό να αποθάνω
σε μιας στροφής την κούρμπα πάνω

Άαααπιστη άαααααααααπιστη
με κατεδάφισες αχάααριστη
στου Αουντί μου το στεγνό καρμπυρατέρ
οι στεναγμοί μου αντηχούνε σαν τρακτέρ (τρακτερ τρακτέρ)

Δε θέλω δάκρυ και συμπόνοια
θέλω να μ'αγαπάς αιώνια
δε θέλω λούσα και ταξίδια
τον πόνο μου πνίγω στα ξύδια

Τώρα μονάχος πάλι θα πλαγιάσω
να βάλω και σεντόνι μην πουντιάσω
και το κρεβάτι μου ξανα θα με ρωτά
"που είναι ρε μαλάκα η ξανθιά"

Αααααπιστη,άαααααααααπιστη
με κατεδάφισες αχαααααααααριστη
τώρα τις φλέβες με σαρδελοκούτι θε να σκίσω
που ούτε καν με άφησες να σε..χμ.. ραπίσω

65 comments:

ΣΠΙΘΑΣ said...

Μην με προκαλείς,

Mόνο ένα πές μου
Τώρα, το ετοίμασες
η τόχες κρατημένο ;

θα φτιάξω κι'εγώ
μα με αιφνιδίασες
πες μου,
για να το ξέρω .

Stefanos said...

Στο διλεπτο φτιάχτηκε. Οσο χρειάστηκε να το πληκτρολογησω + 20 δευτερολεπτα σκεψη :d

ΣΠΙΘΑΣ said...

Τόφτιαξα, είμαι αργός στο γράψιμο,
δεν μετράει..πάρτο σε τρία λεπτά
που θα μου βγείς, εσύ πετειναρά

ΣΠΙΘΑΣ said...

Τά έχσασες, τα ξέχασες
τα λόγια, τα στολίδια
που σούλεγα. ώρες στο αυτί
με χέρια , όλο καλούδια.

Πέτρα 'ειχες την καρδιά
μα το μ..αλλί σου, ωραίο
με τράβαγες, με έσερνες
κι μ'έκανες, να κλαίω.

Δεν μπορώωωω, χωρίς εσένααα
Δεν αντέχω , πιά εμένααα

Πέρασες χρόνια καλά
ξε..πετούρι,
στην δική μου, αγκαλιά.
κι άμα κατέβαινες και χαμηλά
τόσο ανέβαιν..α , ψηλάαα

Δεν μπορώ, χωρίς εσέναα κα..κομαθημένη
Δεν μπορώ, μ'αυτό, να περιμένειειιι

Γύρνα πίσω βρέ κα...ημένη
μην σε πώ μαλ..ακή, και αγαπημένη.

Δεν μπορώ χωρίς εσένα..
είναι άδειοοο , το κρεβάτι
έλα και θα κάνω τον ακροβάτηηηη

Πάνω σου να ακουμπήσω
θέλω πολύ να σε χ..αιρετήσωωωω

Δεν μπορώωω. , δεν μπορώωω
Φέρτη γρήγορα εδώωωω

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ...Καταπληκτικά κομμάτια και στο post και στα σχόλια..Καλησπέρα..

ΣΠΙΘΑΣ said...

Πάρε κι άλλο... ένα.-ρρ

Σ'ακούμπησα κι έκαιγα
και άναβες και γελούσες.
άπονη, το κέφι σου , έκανες
ποτέ δεν μ'αγαπούσες.

Το στήθος σου, είχα, μοναχά
δεν είχα μαξιλάρι

έφυγες, μια βραδυά
κι'έπαθα το παλληκάρι.

Με 'κάψες , με' καψεεες
και τον σπίθα ξέχασεεες

Τι σούκανα, τι έφταιγααα;
πού μου όρμησε
λές και ήταν λιοντάρι
ωραίος της εφάνηκα
ήτανε και σκοτάδιιι.

Μ''εκαψεεε. μ''εκαψεες
με κάψατε κι οι δύοοο
άλλο δεν το μπορώ
αμέσως, φέρτε μου
ένα παγάκι κρύοοο.

Τι τόθελα , τι τάθελα
πάρτα σπίθα,τώρα
σ'άφησε και είδες τι έπαθες
να περιμένεις..ώρα .

έπαθες κι αυχενικό
τρέχα, για μαξιλάρι, τώρα.

Με κάψεεες, με 'κάψεες
τον σπίθα σου, τον ξέχασεεες .

ΣΠΙΘΑΣ said...

χα,χα..
Ανεβαίνει η τέχνη σ'υψηλό επίπεδο...

Stefanos said...

ΕΥΓΕ ΕΥΓΕ!! Θα βγάλουμε και δίσκο!!
Ζάβαλε που σαι συ ρε!! χρόνια και ζαμάνια έχουμε να σε δούμε!!

Anonymous said...

εσταριαν;

Σβησε το τραγουδι το προηγουμενο, θα επικοινωνησω με εμαηλ,
για δημιουργια και μελοποιηση καμια δεκαδα λουμπεν.

Free CD.

Εισαι;

Stefanos said...

Ζάβαλε ΜΕΣΑ!!!
Σβήνω ASAP

ΣΠΙΘΑΣ said...

θα κάνουμε, φηφοφορία, ξεχωριστά για στίχο, ξεχωριστά για σύνολο.

Anonymous said...

τσεκαρε ημαηλ

Stefanos said...

ρε εγώ σου απάντησα, αλλά μάλλον με ειδε ως σπαμ..

stellini said...

χαχαχαχα!!! τέλεια τέλεια!! αναλαμβάνω το promote οταν ετοιμάσετε το δίσκο!! Μεγάλες επιτυχίες!! :P

offshore said...

mou ehei meinei ligo lexotanil kai dabor apo tote pou imoun ego kapsoura, ta stelno me courier se opoion ehei anagi!
Afto gia to CD skeftite to, borei na ginei kai platinenios.

Anonymous said...

Λεπόν, εγώ ως στιχούργα (εκ του κακούργα), θα γράψω ένα τραγουδάκι για εκείνον τον άνδρα, τον υμνητή και ιερέα του Μεγίστου Σουβλακέα, που μια ποταπή γυνή τον έκανε να κόψει το σουβλάκι και να προδώσει τα ήθη, τας παραδόσεις αυτού του πολιτισμικού κατασκευάσματος που ονομάζεται "σουβλακίζειν"... Δεν ξέρω αν θα βγεί σε λαϊκοποπ εκτέλεση, πάντως θα έλεγα ότι έχει έντονα βουκολικά στοιχεία...


Για σένα μαρή συνάμενη
κουνάμενη που ήρθες
με τρόπο με ξελόγιασες
και βγάζω μπουρμπουλήθρες...


Να 'ταν πουρνό, να 'ταν πρωί
ίσως και μεσημέρι
όταν σε αγριοκοίταξα
και σου 'πιασα το χέρι.
Εκεί που απολάμβανα
δυο μερίδες γύρο
ήρθες και πήρες μια πιρουνιά
και μπόλικες πατάτες γύρω.
Πώς τόλμησες, σου φώναξα,
να παίρνεις την τροφή μου;
μα η δική σου απάντηση
ήτο η καταστροφή μου...
Με μάγεψες, με πείραξες
η όρεξη μου εκόπη
δεν είχα το κουράγιο πια
να παω σε γλεντοκόπι.

Και ένα τελευταίο:

Μια ματιά σου μόνο φτάνει
χορτοφάγο να με κάνει...

ΣΠΙΘΑΣ said...

χegteri..Πρόταση
Το τελευταίο, αν το κάνεις ρεφραίν και το βάλεις, ενδιάμεσα, δυό φορές στο πρώτο .
Θα δείς ..τέλειο, γίνεται -))
Δοκίμασέτο ..σε στίχους και με ρεφραίν.

ΣΠΙΘΑΣ said...

"xefteri"...λάθος το xegteri, σόρυ

brexians said...

Στα βαλκάνια θα πάω
Δεν μπορώ να σ’ αγαπάω
Είσαι στρίγγλα και κακιά
Μου φαγές και τα λεφτά

Θα σου δείξω κολασμένη
Και από όλους ξεχασμένη
Που δεν άντεξες να δεις
Πως άλλη αγάπη δεν θα βρεις

Σου στελνά όμορφα λελούδια
Χίλια δυο όμορφα καλούδια
Στο ξωτερικό ταξίδια
Και πανάκριβα στολίδια

Και εσύ με τον Ξεφτέρι
Στης ακρόπολης τα μέρη
Εφιλιώσουνα με πάθος
Μάλλον σε αγαπούσα λάθος

Στα βαλκάνια θα πάω
Δεν μπορώ να σ’ αγαπάω
Είσαι στρίγγλα και κακιά
Μου φάγες και τα λεφτά

Stefanos said...

AXAAAAAAAAXAXAXAAAAAAAAAAAAAA
Μαργιά είσαι ΤΕΑ!!
Μήτσο τα σπασες!! :D :D
οff δώσε δώσε!!!

ΣΠΙΘΑΣ said...

"με χέρια , όλο καλούδια"
σπίθας
.................................

"Χίλια δυο όμορφα καλούδια"
δημήτρης

Δημήτρη, κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, κάνεις, έτσι ;

Πάνω στο "καλούδια" στήριξα όλο, το αριστούργημα μου..-ΡΡΡ

Αν προωθηθείς, θέλω τα νόμιμα!!

brexians said...

@σπιθα

τα κερδη θα τα μοιραστω,
με σενανε και μονο!
αφου το θελεις θα γευτεις
κι απ τον δικο μου πονο...

γιατι οπως καταλαβαινεις θα παρουμε
"πουρ λα πλουα λε πλι λονγκ"
που λενε και οι Γαλλοι... ;)

ΣΠΙΘΑΣ said...

prophet
Για σένα, τι να πώ, πρίν αλέκτωρ λαλήσει..
Αμέσως εκδηλώθηκαν τα αυστηρά σου κριτήρια
θΕΆ ΤΟ xefteri..!!
................................

xefteri...χωρίς παρεξήγηση, έγώ σου είπα ότι είναι πολύ ωραίο και μπορεί να γίνει σουξέ..μ'όλη μου την εκτίμηση..-)

Anonymous said...

Ξαδελφάκι,
μη σου πω ημίΤεα!! :)) Όταν εμπνέεται το σόι, δίνει ρεσιτάλ! ΤΕΛΟΣ!!!

Σπίθα,
έγραφα συνειρμικά... καταλαβαίνεις... :)) Πάντως, χαλαρά κάνει για ρεφραίν!! Έλα όλοι μαζί:

Μια ματιά σουυυυ μόοοοοοονο φτάνειιιι
χορτοφάααααααγο ναααααα με κάαααανειιιιιι

ωπα ωπα!!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δήμήτρη, βλέπεις την καλή μου διάθεση..
Συμφωνώ, μαζί σου..
Άλλο με προβληματίζει, μην μας ρίξει κανείς..
κατάλαβες, έτσι.

Anonymous said...

>> Σπίθα, κουλ!!

Στην οργή σου δώσε τόπο
μη θυμώνεις, χάνεις κόπο!!

(κι αν δείχνει μια κάποια ευνοϊκή στάση προς εμέ, τί να κάνεις... το αίμα νερό δε γίνεται, το επώνυμο δεν αντικαθίσταται!!!)

ΣΠΙΘΑΣ said...

Το ρεφραίν σου ...πρώτο, ασυζητητί-))

Μια ματιά σου μόνο φτάνει χορτοφάγο
θα με κάνει. ΕΓΡΑΨΕΣ!

Θα το χρησιμοποιώ, ίσα και με δέκα φορές την ημέρα, σαν απάντηση...
στις καθημερινές, βλακείες, που συζητώ!!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Ασχετο
Γιατί πάντα ρε πούστη μυο , κόβει η τηλεόραση τις τσιρλίντερς , όταν βγαίνουν?
Έχει ΟΣΦΠ- ΠΑΟ, τώρα και σπάστηκα..

ΣΠΙΘΑΣ said...

χefteri -)

Μην ανησυχείς,
δεν σε αδικώ. δίκιο έχεις,
σε το ζήτημα κατέχεις

Είμαι ήσυχο, παιδί
που και που, τσιμπάω
από σένα δεν θέλω, αμοιβή.
-))

ΣΠΙΘΑΣ said...

Με σένα θα συνεργαστώ
και σκληρά θα εργαστώ

τα στιχάκια σου, μ'αρέσουν
σε ξεφτέρι, θα εξελιχθώ.

brexians said...

oti kian les
osa kian les
egv tha ime prwtos
ki ap ta stixakia,
mou afta tha ginei
megaw krotos

den se plirwnw atime
giati ise proditis
kai gia ginekas tin kardia
ise iskariotis

ΣΠΙΘΑΣ said...

Μην είσαι βιαστικός
κοιτάω να δώ, τι παίζει
πολλά λεφτά, παίζονται
να τα πάρει το ξεφτέρι;

Απάντηση, δεν μούδωσε
είδες, που στο λέω
αντίσταση, κράτα εσύ
θα τους τα πάρουμε
κάτω, απ' το τραπέζι

Το ίδιο αίμα έχουνε
κρατάνε το μαχαίρι

Πώς να το κάνουμε
σκέψου και συ
μην μείνουμε, στο καρτέρι

brexians said...

ti xefteri
pio xefteri
gw krataw to beyleri
kai sto allo to maxairi

tha to paroume to xrima
den t'afinw ine krima!!!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Άναψες τώρα τη σπίθα
έρχομαι κι εγώ
έφοδο και όλα χύμα
για να πάρουμε το χρήμα

Με σπαθί και με μαχαίρι
και μία πε-ε με-βε
θα του πάρουμε το άουντι
και το καναπέ

Anonymous said...

Μιλάμε πλέον για ποιητικές συνομιλίες, έτσι;;;

Μην πτοείστε, μη φοβάστε
και τη ζήλια ξεπεράστε
ίσως κάποτε σας μέλλει
των ποιητών να είστε μέλη...

:))

ΣΠΙΘΑΣ said...

xefteri μου, αστέρι μου !
-))

Είδες τι τραβάω
Πιάσε και τον φίλο μου
που ακόμα, δεν μπορεί
για τον δήμήτριο
γι'αυτόν εγώ μιλάω.

Πάρτον με το καλό
μην μου στεναχωρηθεί
Μετά, θα δούμε
και θα κανονίσουμε
το πώς, θα μοιραστεί.

Ρεαλιστικά μιλάω
σαν ισκαριώτης
ιούδας και προδότης
κανείς, να μην αδικηθεί.

-))

brexians said...
This comment has been removed by the author.
brexians said...

Η γλωσσολόγος το ξεφτέρι
Και ο σπίθας το αστέρι
Μου έχουν στήσει
Μπαμπέσικο καρτέρι

Φίλοι μου καλοί
Σας δίνω μια συμβουλή
Αν θέτε να νικήσετε
Και να με διαλύσετε

Δεν είναι εύκολο πολύ
Έχω άμυνα γερή
Στο να χέρι το μπεγλέρι
Στα άλλο χέρι το μαχαίρι

και έχω φίλους να φωνάξω
και απ την Πάρο και απ την Νάξο
και το χρήμα
θα τα αρπάξω.

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δημήτρη μου ταξιδευτή
μαζί σου, συμφωνώ
το χρήμα, πάνω απ όλα
αυτό παλέυω κι'εγώ.

Μάζεψε, όλους
τους πειρατές και τα νησιά,
δεν θα μου πάρεις, τα λεφτά
με τσαμπουκά,
Με τσιγάρο, στο ένα χέρι, εγώ
κι στο άλλο , μια σακκούλα αδειανή
για να με... ψαχουλευτής.

Στόπα μιά και στόπα, δυό
θα μα τις κάνουν κι οι άλλοι δυό!
Αυτοί κρατούν, πώς να στο πώ
... πεπόνι και μαχαίρι!!!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Πάω για τσιγάρα, τώρα
και θα έρθω κάποια ώρα

Πρόσεξες, όμως καλά
ότι δεν βγάζουν τσιμουδιά.

Ετοίμασε καρτέρι..
μήπως, έχουν φύγει, ήδη
σ'άλλα, μέρη.

Πιάσε όλα τα στενά
να μην πάνε, πουθενά.!

Stefanos said...

ΠΩΠΩ ΈΜΠΝΕΥΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

Γιώργος said...

κοιτα να δεις που θελω σκυλαδικο να γραψω κ εμνευση δεν εχω
μιλαμε γκαιδες γαματο ειν το ποστακι σας αλλα εμνευση μηδεν ρε πουστη μουβαζω καμια βοτκα να πιω μπας κ ισωσω κ θα επανελθω:)

ΣΠΙΘΑΣ said...

Αμα σ'αρέσει, ακούμπα τα.
Δεν θα γράφουμε τζάμπα
εμείς για σένα, μάγκα.

Όταν καλείς σε παιχνίδάκι
να έχεις και το παραδάκι.

Και μην κρύβεις το ξεφτέρι
ο τάκης κρατάει, μπεγλέρι

Μια ματιάααα μας, μόνο φτάνειιι
χορτοφάγο, να σε κάνειειιι

ΣΠΙΘΑΣ said...

Φέρτε γρήγορα μια βότκα
ο γιώργος, έχει καημό μεγάλο,
στη καρδιά, έφυγε
η έμπνευση και ψάχνει γιατρειά

Αααα τι τούκανες, του γιώργου
βότκα , ζητά, φάρμακο του πόνου
για να συνέλθει γρήγορα
μουσική χορό
και σκυλάδικα .παρήγορα

Έλα ρε γιώργο, μην κολλάς
θα σε φτιάξει, ο μπαγλαμάς

Και άμα έρθει και τ'ασκέρι
φάγαμε estarian, μαζί με το ξεφτέρι

Ααα θα μας φτιάξει ο μπαγλαμάς
η βότκα και..καπάκι ο πατσάς

Anonymous said...

Πωπωπω ρε παιδιάαααααα... τελικά δεν αντέχω αυτόν τον ανταγωνισμό στο καλλιτεχνικό στερέωμα... :(

Αλλά έτσι είναι... όποιος είναι καλλιτέχνης, πόσο μάλλον ξεφτέρι, αυτά παθαίνει... :)) :))

ΣΠΙΘΑΣ said...

Αθέμιτος ανταγωνισμός...παρακαλώ..

την έβαψα σήμερα,
όλη τη μέρα τρέχω
σαν τον βέγγο
λίγο , μόνο κοιμήθκα
την έκανα, από σβέρκο..

Το τρόπαιο,
στο ξεφτέρι ή στο δημήτρη,
αφήνω...
Λίγα, αργύρια, ζητώ
κύριε σπιτονοικοκύρη

Αν ξέμειναν, και αυτά
από προδότες
σαν και σας
-))

ουφφ
Καλημέρα..;
ευλόγησον , μακάρι

ΣΠΙΘΑΣ said...

Πές μου πότε,
θα αλλάξεις, ποστ.
Να κλαίω για την
άπιστηηη και άπονηηη
άλλο δεν το μπορώωωω...

Αχ, δεν αντέχω άλλο χουνέρι
και έτσι να περάσω, όλο
το καλοκαίρι.

Βόηθα, ρε δημήτρη
κάνε, κάτι και σύ
ξύπνα τον προφήτηηηη

Αλλιώς δεν το κουνάω
και ποστ, άλλο δεν κάνω
έτσι σας απειλώ.

Σε αντίποινα, για όλους
αντίσκηνο, θα φέρω
και θα κατακηνώσω, εδώ.

Ααα, πάειειι το καλοκαίιιρι
μόνος, δίχως, ποστ και
ταίριιιι...
((

Γιώργος said...

ειπα να μπο για λιγο αλλα γαμησετα παλι σουρομενος μπηκα:)

ΣΠΙΘΑΣ said...

ξεσούρωσε, ρε γιώργο
άντε να χαρείς...
μας έπρηξεεες

γράψε κάτι και
μετά...σουρώνουμε, εμείς.

Γιώργος said...

σουρομενος θα ρθω παλι στη δικια σου γειτονια,να σου α κ γαμιδια αχαριστη σ ευχαριστω που μ εκανες εντελος τελιος αλκολικο:)σουρομενος θα ρθω παλι στη δικια σου γειτονια να σου πω ο παριος πουλαει λειε το σπιτι αλλα αυτο δεν σ αφορα.σουρομενος θα ρθω παλι στη δικι;α σου γειτονια να σου πω αι κ γαμιδια,εγω θα ξεσουρωσω,σι θα παραμεινεις ιδια:)----εγραψα λεμε!!!!!!!!!το βλεπο για σουξε με 10χρυσους,υσ2στην υγεια μαας γκαιδες

brexians said...

Ο ΚΤΗΤΩΡ,που λεγαμε παλια
μου φαινεται βαριεται
να αναρτηση νεο ποστ
και ο γιωργιος καταριεται

Σπιθα να φευγουμε καιρος
να παμε σε αλλο βημα
γιατι εδω που ειμαστε
δεν εχει αλλο χρημα

κτητωρα ακουσε λοιπον
πια ειναι συμφωνια
αλλαζεις την αναρτηση
και γω δεν θελω μια

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δημήτρη, συμφωνώ,
τόχα προβλέψει εγώ.

Στημένο το παιχνίδι,
από τα δυό ξεφτέρια.
Πάμε σ'άλλα, λημέρια

μας γράφουν εδώ,..
για να πάρουν το ρευστό.

Μόνο ένα ψήφο να ρίξω, θέλω εγώ.
Διαλέγω, για το ρεφραίν και μόνο.
και μονοκούκι..ψηφίζω γιώργο.!!

......................................

""σουρομενος θα ρθω παλι στη δικι;α σου γειτονια να σου πω αι κ γαμιδια,εγω θα ξεσουρωσω,σι θα παραμεινεις ιδια:)-- ""
........................................

Μ'έφτιαξε, με κάλυψε..και και θα τον ξαπατικώσω ...

Στα μούτρα της δικής μου άχάριστης
αυτό θα αφιέρώσω.!!!

Ηρέμησα, ξαλάφρωσα, γιατί είχα
βαλαντώσει...
Αει στα κομάτια, άπονη,
μας έφαγε ο πόνος..
άκουτα και παράτε με
στά 'πε, ορθά κοφτά. και
..αλάνικα ..ο γιώργος.

ΣΠΙΘΑΣ said...

φίλοι μου, σας ενημερώνω..
Αυτό το μπλογκόπαίχνιδο, θα το συνεχίσω, και στο ποστ που. έφτιαξα
όλο το το καλοκαίρι
θα καψουροτραγουδίζω.
Όποτε μούρχεται, στιχάκια
θα πετάω..το άχτι μου
να βγάζω..και να τα κοπανάω.

Ας τόχετε, υπόψην σας, ασούρωτοι ή σουρωμένοι..
θάχουμε ντράβαλα, όλο το καλοκαίρι..

osela said...

έχω μείνει άναυδη!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Όχι, νομίζεις
παίζουμε, εδώ!

Είναι για.. μάγκες
μπλογκοπαίχνιδο
ΑΥΤΌ!

Androhoristra said...

ΚΑΛΛΙΟ ΝΑ ΤΟ ΡΑΨΩ

Ήταν οι μέρες θερινές
είχα κι ωορηξία
τον δείκτη είχα στο νάρθηκα
από την μαλακία

Έπρεπε οπωσδήποτε
να βρω ένα γκομενάκι
μα όπου κι αν στρεφόμουνα
με πότιζαν φαρμάκι

Τι έχω κυτταρίτιδα
τι έχω σαμπρελίτσες
τι έχω το βυζί μικρό
τι άπειρες ελίτσες

Γαμώ τα ΝΙΤΡΟ, τα ΜΑΞΙΜ
γαμώ και τα Πλεϊμπόγια
που για να δει χαρά το μνι μ'
θα τρώω μόνο σόγια

(αφιερωμένο στους πούστιδι τους άντριδι)

ΣΠΙΘΑΣ said...

Πάω..πάσο, εγώ
ΕΓΡΑΨΕΣ!!
αντροχωρίστρα...

Τα λεφτά, δικά σου, όλα
μας έφυγε, η μαγκιά.
Με δυό στιχάκια,
.. αλάνικα
έβαλες..υπογραφή
έμείς.. παπάκια,
..τώρα
μπαίνουμε στο.. κλουβί.
-)))

brexians said...

ama ise bazo
me ton popo xontro
egw den tha sou kanw
kanena psixiko

giati o babas mou ipe
na xerw pou tin vanw
tin ipografi mou
kai kati parapanw

ama ise bazo
me stithos xalaro
egw ti na sou kanw
na sto sikwsw den borw

tha parw ena roumano
tin kapsa mou na svisw
kai mena thio oukrano
paradiso tha zisw

giati ise bazo
me stithos xalaro
trava mia malakia
kai ston psihiatro

afierwmeno stis anorgasmikes
kryfo moustakaloudes
me monimo proemminopafsiako sindromo....

brexians said...

gia sena spitha ta exw
pei oti ise proodotis
kai megalos iskariwtis

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δημήτρη ..
δεν το βάζεις, κάτω
αυτό βλέπω εγώ.

Τα λεφτά τα φάγανε,
πάρτο χαμπάρι

μ'αυτά κέρασε
στα γενέθλια του..
ο φίλος μας..
μπύρες, όλα γίνανε
βότκες...

αέρας, έγιναν και πάει.

Δεν είμαι ρε, φίλε ιούδας
εγώ..
μα , άμα θέλεις και είσαι
μάγκας..
βάλτα, με την αντροχωρίστρα
και θα σε ..
....παραδεχτώ!!
-)))

Androhoristra said...

@ Δημήτριος ο ταξιδευτής

Μη σκας εσύ καμάρι μου
μη σκας ντελικανή μου
δεν είναι για τα μούτρα σου
εξάλλου το μουνί μου

Σκάσ' εσύ τα φραγκάκια σου
στην κάθε Ουκρανέζα
εκείνη δεν θα πει ποτέ
"τον έχεις σαν πινέζα"


Υ.Γ.1 Αφιερωμένο εξαιρετικά στο Απόλυτο Αρσενικό*, τον Σπίθα!!! Μόνο για πάρτη σου αγορίνα μου, μπήκα στη διαδικασία να απαντήσω, για να μη στη χαλάσω που είδα ότι γουστάρεις κοντρίτσα...)

( *Απόλυτο Αρσενικό: Για να καταλάβετε γιατί τον αποκαλώ έτσι, διαβάστε παλιότερο ποστ του Εστάριαν και το αντίστοιχο σχόλιό μου: http://estarian.blogspot.com/2008/05/blog-post_09.html )

Υ.Γ.2 Προφητάκο μου, εγώ δεν τσακώνομαι, κάνω πλάκα, αλλά αν δεις ότι κάτι αρχίζει και σε χαλάει, διέγραψε όποιο σχόλιό μου γουστάρεις και πες μου να το κόψω, ΟΚ?

ΣΠΙΘΑΣ said...

androhoristra

Σοβαρά τώρα, μιλάω
έται, αισθάνομαι
και είμαι εγώ.

Δεν είμαι μετριόφρων
μα έχω το "γνώθι σ'αυτόν".


Με τις γυναίκες, που και θηλυκά, είναι

μιά χαρά τα πάω ..
Στα μάτια τους , το
βλέπω..και το χαίρομαι
και εγώ.

Δεν μ'αρέσε, το χυδαίο
ούτε το "καθώς πρέπει"

Ψυχική, θέλω εύγενεια
και γλώσσα, κααθαρή.

Χιούμορ,
που δεν ενοχλεί τους
φίλους μου...
Αυτό να κάνω θέλω
αυτό επιθυμώ...

Σέβομαι,
και τιμώ φιλίες
χωρίς παρεξηγήσεις
και ανταγωνισμούς.

Εδώ είμαι σαν φίλος
και δεν θέλω να ενοχλώ.

Εγώ σ'ευχαριστώ..
Όσα έγραψες πρίν
ήταν, κοφτερά
μα , αληθινά τα λόγια
βρήκα...
και όχι προκλητικά.
Τα λόγια, μόνα τους
δεν είναι
άσχημα και χυδαία
όταν..τα λέει
καθαρή και ευγενική
ψυχή..

Το σχόλιο, σου
το τελευταίο..
δέιχνει, καθαρά
Ξέρεις να διακρίνεις
και να μιλάς, αληθινά.

Τους άλλους,
δεν προκαλείς, εσύ..
Αυτό βλέπω, εγώ..
Μα δυνατά,αιχμηρά
είναι τα λόγια
όταν, είναι αληθινά.

Εγώ εσένα και πάλι,
ευχαριστώ...

Μα και τους άλλους, εδώ
φίλους μου, καλούς
και αγαπητούς..
εγώ τους θεωρώ.

Και τον δήμητριο και.
τον προφήτη
τον ..estarian.
Τους εκτιμώ πολύ
φίλοι είναι, εξαιρετικοί.

Αν τους, στεναχωρήσω,
άθελα μου , εγώ
πάνω στο παιχνίδι
δεν το θέλω..
ΘΑ με πικράνει αυτό.

Όμως, από τον δημήτριο
ένα παράπανω, έχω ..
κι αυτό θα του το πώ.!

Αν ιούδα, με ονομάζει και
ισκαριώτη..
δεν αντιδικώ..
Τα τριάντα, αργύρια , όμως
να μου δώσει ...

Αυτά δεν θα του τα χαρίσω
τζάμπα,
δεν θα την βγάλει..
και αυτά να τ'αφήσει..
δεν περνάνε, εδώ!!
-))

Stefanos said...

Δημοκρατία έχουμε αν θέλετε μπινελικωθείτε.
Αλλά το λόγο δε βρίσκω.
Το μαγαζί υποστηρίζει τη χαλαρότητα και την άνεση.. γιατι αρπάζεστε δε μπορώ να καταλάβω.. τεσπα..

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δεν είναι χώρος,
για μπινελίκια εδώ..
Το μπλόγκ
είναι φιλόξενο, οικείο
θέλω, να το τιμώ.

Κάπου, σε κάποιο σχόλιο
αν αλλιώς.. φάνηκε κάτι..
το παίρνω πίσω, εγώ.

Εν πάσι, περιπτώσει
στσματώ, εδώ..
Δεν ξέρω,
αν κάτι στράβωσε
μα δεν θά τόθελα
νάχει συμβεί, αυτό.

Φίλους,
σας, θεωρούσα
και αυτό, θέλω, εγώ.

Μπινελίκια και
.. αντιδίκιες
όχι με φίλους..
και γενικώς,
δεν μου είναι, αρεστό.

Ας μένουμε, στα ωραία

Αυτά, με χιούμορ..
νομίζω,
πως προσπαθώ..

Και το μαθαίνω, ακόμη
ως τα γεράματα μου..
Θέλω και επιθυμώ.

Shades said...

Ρε Σπίθα.. φέρε πίσω τα λιγμένα..χαχαχαχαχα είσαι απίστευτος...!!!!!!