Tuesday, May 13, 2008

Ιδού και το χειρόγραφον-αυτόγραφον!

Από μικρός κάνω άθλια γράμματα. Το ξέρω.. Και τώρα τελευταία έχω επιδεινωθεί γιατί γράφω μόνο σε πληκτρολόγιο. Παρ¨ολα αυτά ανταπεξέρχομαι (καλά ρε μαγκίτη, ανταπεξέλα) στην πρόσκληση τση Οσέλλας και αναρτώ στο βλογι μου ένα χειρόγραφο-καταπέλτη, ένα σύγχρονο "Κατηγορώ", που θα αφήσει εποχή:

Ειδοποία, γράφοντας στο τέλος του ποστ σου το μαγικό ξόρκι: για το http://autographcollectors.blogspot.com" Ακολουθήστε όσοι ψήνεστε! Αουρέλια,Ζάφοντ,Αντροχωρίστρα,Άδη, μη τολμήσετε και δεν... :D

8 comments:

osela said...

αν και παλιοχαρακτήρας, τα γραμματά σου δεν είναι απροσπέλαστα. ίσως επειδή είμαι και εκπαιδευμένη, δεν ξέρω...

patsiouri said...

Doctor είσαι καμάρι μου?????

Stefanos said...

Osela : ε ναι απροσπέλαστα δεν είναι, διαβάζονται. Αλλά μέχρι εκεί
Patsioyri : Όχι ακόμα, αλλά το παλέυω :D

Anonymous said...

Προς Θεού μην υποτιμάτε τον εαυτό σας. Δεν είναι άσχημα τα γράμματά σας. Το αντίθετο θα έλεγα. Παρακαλώ κ. Estarian, θα το εκτιμούσα να μου απαντούσατε στο σχόλιο που άφησα στο κείμενό σας αναφορικά με τους 100 σημαντικότερους Έλληνες.
Σάκης Μπρατάκος

Anonymous said...

PIA EINAI I ANAFERWMENI STO TELOS TIS AUTOGRAFOU EPISTOLIS....
MOLOGA GOMARI...
FTISTA OLA GAIDOURI....

FILIA METAXI ENOS DIALIMATOS ABO BIRRES KAI ENA MIKRO ORGIAKI.

APO TIN KOILADA TOU RINOU XEREIS PIOS...

stellini said...

εμένα γιατι τα γράμματα σου μου φαίνονται μιαααααα χαρααα!! Για αγόρι super λέμε!!

osela said...

μεγαλώνοντας όμως θα χειροτερέψουν, αυτο ειναι σιγουρο

Autographcollectors said...

Κι εμείς από αυτό εδώ το σεπτό Bήμα,(Νέα, Ελευθεροτυπία, Καθημερινή και Πρώτο θέμα), σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Ιδιογράφως.
Αναρτήθηκε στο blog.