Wednesday, October 17, 2007

Αναπηρία ΙΙ

Το σύμπαν εξακολουθεί να ξεσπάει πάνω μου την εκδικητική του μανία για κάποια εγκλήματα που προφανώς έχω κάνει αλλά αγνοώ παντελώς. Εξακολουθώ να πονάω ασύστολα, ευτυχώς όχι ολημερίς. Τουλάχιστον ήρθε ο Zaphod, με μάζεψε και με έφερε σπίτι του για να αλλάξω παραστάσεις, γιατί μια εβδομάδα σπίτι μόνος και αναγκαστικά ξάπλα, παραπήγαινε. Σε λίγο θα άρχιζα να μουγκρίζω και να δαγκώνω. Το κακό είναι οτι εδώ έχει αρκετή έως πολλή υγρασία και το πρωί που ξύπνησα δάκρυσα όχι απο συγκίνηση αλλά από το παλιοχέρι που μου έχει αλλάξει τα Πατριαρχεία. Σκέφτομαι σοβαρά να το κόψω. Το αριστερό είναι, δε χρησιμεύει και πολύ, εκτός αν ..χμμ.. ναι άσε καλύτερα δεν το κόβω.. Πονάω και έχω μια απίστευτη όρεξη να γκρινιάξω, να παραπονεθώ και να γίνω φορτικός, εριστικός, ανατριχιαστικός και ενδεχομένως ποταπά απαράδεκτος. Θα πάω και μια βόλτα Αθήνα αύριο-μεθαύριο γιατί πρέπει να με δεί και κανάς σοβαρός γιατρός. (Βασικά πολλοί γιατροί πρέπει να με δούν αλλά οκ.. ένας ένας..) Όταν περάσει όλη αυτή η συμπαντική καταιγίδα γκαντεμιάς και κακής υγείας θα αισθανθώ σαν τον τύπο που λέει στην τύπισα "πάρε με τηλέφωνο αν είσαι ελεύθερη σήμερα", αυτή του απαντάει "προτιμώ να τα βγώ με ουρακοτάγκο" και μετά από μερικές ώρες βρίσκει στον τηλεφωνητή του μήνυμα που λέει "καλησπέρα,εγώ είμαι. Είμαι τραγικά ελεύθερη και ο κοντινότερος ουρακοτάγκος είναι πολύ μακριά". Ίσως να έχω αρχίσει να αισιοδοξώ τελικά. Αλλά μην παίρνω και πολύ τ'απάνω μου. Γιατί όπως είπε και ο γνωστός συγγραφεύς, όταν θες κάτι πάρα πολύ, το σύμπαν δε χέστηκε κιόλας και το πιο πιθανό είναι να σου χώσει καμιά ξανάστροφη για παραδειγματισμό. Πάρτε και ποιότητα :)

10 comments:

τέλσον said...

τον Yngwie Malmsteen που τον θυμήθηκες μέσα στον πόνο σου δεν μπορώ να καταλάβω... ίσως φταίνε τα φάρμακα...

καλό κουράγιο μικρό μου στρουμφάκι, ένας καλός παθολόγος και φυσιοθεραπευτής θα σου στιάξει την ζημιά.

Stefanos said...

Τη ζημιά κάτι άλλο θα μου τη φτιάξει τώρα αλλά δε μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα :P
Όσον αφορά τον Yngwie, ε πάντα τον θαύμαζα, και ό,τι και να πεις, φούγκα με ηλεκτρική, ε είναι ποιότητα..

Loucretia said...

Καλα, γελασα πολυ με τον ουρακοταγκο!

Ευχομαι να περασουν ολα γρηγορα και να παψεις να πονας. Παντως κατι αναλογο ειχα περασει πριν μηνες, πολυ δυνατοι πονοι, εσκυβα να βαλω τα παπουτσια μου κι ουρλιαζα, να ξαπλωσω ή να σηκωθω δε απο το κρεβατι ουτε λογος, καθε κινηση μου προκαλουσε χειροτερο πονο. Κρατησε μια βδομαδα και μετα, οπως ηρθε, εφυγε...τι να πω δε ξερω, πιθανοτατα να ηταν ψυξη, το ερευνησες αυτο το ενδεχομενο;

Anonymous said...

Φαίνεται πως είσαι πραγματικά χάλια, αν και από την κατάσταση της υγείας σου, την κατάσταση του πλανήτη και το βιντεοκλιπ του Μαλμστεεν εμένα με τρόμαξε σαφώς περισσότερο το τρίτο -συγνώμη αξιότιμοι κύριοι μεταλλάδες, εβλασφήμησα-! Εν πάσει περιπτώσει φίλε εσταριαν, η ζωή είναι μικρή, οπότε μη σε παίρνει από κάτω έτσι εύκολα... Αν πρέπει να αφανιστεί ο ανθρώπινος πολιτισμός για να σωθεί ο πλανήτης, ας είναι, ίσως να πρέπει να κάνουμε χώρο για κάποιον καλύτερο! Όσο για τον ώμο σου, μέχρι να παντρευτείς θα σου χει περάσει, τεσπα; Και όπως είπαν τα αγαπημένα μας φιδάκια, ολγουεϊς λουκ ον δε μπράιτ...κλπ κλπ, λοιπον για σύνελθε, πολλά φιλιά και περαστικά...

patsiouri said...

Και??? Πως περνάτε??? Συζητάτε για το jessuslove???Περαστικά ρε σύ...

Pastaflora said...

εκλεκτέ φίλε, αντί για τα αποτροπιαστικά κονσέρτα του Μαλμστιν θα σας πρότεινα να βάζατε κανένα τρααγούδι του Μίκη Θεοδωράκη από αυτά τα επικά. Επίσης την ίδια δουλειά κάνουν και τα αντάρτικα: σας προσφέρουν μια ψυχική ανάταση που είναι μαθηματικά σίγουρα ότι θα τρομάξουν το μπαμπέσικο σύμπαν και θα επαναφέρουν το χέρι σας στην πρότερή του κατάσταση.
Υ.Γ. : πέραν της πλάκας, περαστικά. και ό,τι χρειαστείς στα ιατρικά ρίξε ένα τηλεφώνημα καθότι έχουμε κάποια καλά κονέ.

Ellie said...

Πάντως αν θες καλό γιατό για χέρια (τους λοιπούς δεν τους έχω επισκεφτεί ούτε εγώ ακόμη) μπορώ να σου συστήσω.Έχω περάσει τον δεινό μου τον τάραχο με τους ορθοπαιδικούς...

Zaphod said...

Eεεεεελα ρε μλκ!

Η κούρα απέδωσε;

Τι νεότερα από το δυτικό μέτωπο;

Stefanos said...

Δευτέρα πάω ΓΝΑ σε υπεργιατρό να δούμε τι παίζει. Ήρθα σήμερα επιτέλους εντός Αττικής. Το χέρι πόναγε σαφώς λιγότερο σήμερα, αφού κατάφερα να οδηγήσω Πάτρα-Aθήνα και μάλιστα χωρίς να κινδυνέψει ποσώς η ζωή μου. Τα κέφια βελτιώνονται αισθητά. Πέρασα γαμάτα στου Zaphod.
Θενκς αδερφέ!!!

Ellie said...

Μωρέ κ εγώ για πόσα χρόνια σε υπεργιατρούς πήγαινα αλλά κανείς δεν καταλάβαινε τι σκατά έχει το χέρι και πονάει (τι είχαν τα έρμα και ψοφούσαν ένα πράγμα!!)...μην αρχίσω τώρα τους κωλογιατρούς...τέσπα!! Και πάλι περαστικά :)