Wednesday, October 31, 2007

Άσχημα όνειρα

Δεν μας έφτανε ο ξύπνιος μας, μας έσκασε πρόβλημα και στον ύπνο μας. Εκτός του ότι έχω γίνει βρυκόλακας και δεν κλείνει το μάτι αν δε γκαρίξει κοκόρι (που να γίνουν όλα κοκ ο βάν :P), και όταν ξεραίνομαι επιτέλους, να σου τα καλά τα μαντάτα. Προσέχτε τώρα τι διάολο βλέπω τελευταία (τα γράφω αμέσως πριν τα ξεχάσω...) :
1. Το all time classic, ο πλέον συνήθης εφιάλτης μου εδώ και χρόνια.Τόσο οικείος πλέον που δε μου κάνει και τρελλή εντύπωση : Είμαι λέει σε ένα κεντρικό δρόμο της Αθήνας, πιθανότατα μπροστά απο την Εθνική βιβλιοθήκη.Καταμεσής του δρόμου, γονατιστός και μια γυναίκα ψυχορραγεί στα χέρια μου. Άλλες φορές έχει πρόσωπο,άλλες όχι. Πάντα όμως από τα μάτια της τρέχουν δάκρυα απο αίμα. (Απο κει βγήκε και αυτή η γαμάτη εικόνα που μου φτιαξε ενα παλλικάρι στο deviantart). Εγώ και καλά δε μπορώ να κάνω τίποτα απλά την κρατάω και την κοιτάω. Τη στιγμή που φεύγει, σηκώνω τα μάτια και απέναντί μας, ενώ ολος ο κόσμος κινείται τρέχοντας, είναι ένας τύπος ψηλός, ξερακιανός, με γαμψή μύτη.Μας κοιτάει έντονα. Τη στιγμή που ξυπνάω ανοιγοκλείνει τα μάτια του. Αλλά δεν έχει κανονικά βλέφαρα.Ανοιγοκλείνουν στο πλάϊ. Καλό ε;
2.Φρέσκο,πρόσφατο: Είμαι σε ένα πράγμα σαν αίθουσα δικαστηρίου. Βαριά χαλιά γύρω γύρω, και ενας κύκλος απο καρέκλες. Πάνω τους κάθονται άτομα των οποίων δε μπορώ να δω το πρόσωπο.Είναι όλοι ντυμένοι με μια περίεργη μαύρη τήβεννο, χρυσοποίκιλτη στα άκρα.Το κεντρικό πρόσωπο μπορώ να το δω. Έχει ένα πολύ συγκεκριμένο και γνωστό μου πρόσωπο. Με κοιτάει με λύπη,και συνεδριάζει με τους άλλους. Εγώ είμαι κάτι σαν δεμένος αλλά δε μπορώ να δω δεσμά. Το κεντρικό πρόσωπο με κοιτάζει για λίγο, κάνει ένα νεύμα με το πρόσωπο και καποιος με παίρνει.Στην αυλή που με βγάζουν δεν υπάρχει ψυχή. Είναι μια τεράστια,πλακόστρωτη αυλή χωρίς ίχνος ανθρώπου.Με αφήνουν εκεί. Ξυπνάω όταν ο ήλιος αλλάζει ξαφνικά χρώμα
3.Και άλλο φρέσκο :Είμαι λέει σε ένα νησί, πάνω σε μια γκρεμίλα.Απο κάτω θάλασσα,ήλιος και τα λοιπά γνωστά. Φοβερό τοπίο.Κάθομαι και καπνιζω; τρώω; κάτι τέτοιο συμβαίνει.Ξαφνικά μου πέφτει ένα δόντι.Τελικά πέφτουν και άλλα..ο,τι ναναι
4.Τελευταίο για σήμερα : Είμαι στην όχθη μιας λίμνης. Ολα καλά είναι αλλά ξαφνικά λες και μαυρίζει ο κόσμος. Η λίμνη ανταριάζει και σκάνε κύματα. Βλέπω ψόφια ψάρια κλπ.Αρχίζει μια τρελλή βροχή. Μέσα από τη λίμνη βγαίνει ένα άτομο.Έχω την εντύπωση ότι είναι ζωντανο και οχι κανα φάντασμα ή κάτι τέτοιο.Κάτι παέι να μου πεί αλλά δε μπορεί. Οταν με αγγίζει όμως, εμφανίζονται "ρωγμές" στον αέρα.Σα να σχίζεται ο χώρος.Μου λέει "μείνε" και εκεί απάνω ξυπνάω...
Έχω και κάτι ακατάλληλα που δε μπορώ να γράψω. :P Αλλά δεν τελειώνουν καλά ούτε αυτά:P

3 comments:

stellini said...

Ονείρατα που έλεγε και η γιαγιά μου..

Ellie said...

Κάτι μου θυμίζει εμένα αυτό...κάτι παρόμοιο πέρασα το καλοκαίρι, ύπνος μετά τις 4-5 το πρωί και αν και όποτε μου έκανε τη χάρη ο μορφέας να με επισκεφτεί ο ένας εφιάλτης μετά τον άλλον. Άγχος ήτανε τελικά και στεναχώριες. Όταν ηρέμησα πάνε όλα :)

Σίσσυ said...

Εσταρινάκη έχεις άγχος πουλάκι μου; Αντί να βλέπεις λιβάδια και όμορφες παρουσίες (σε ποικιλία σκηνικών) βλέπεις ψυχολογικά θρίλλερ! Πάντως με το πρώτο όνειρο ανατρίχιασα πρωί πρωί... Καλημέρα!