Wednesday, March 14, 2007

Ωδή στο σκοπέτο

Η σκοπιά μας η καλή,
φαιοπράσινη πολύ
Τα επόπια όλο τον ξύνουν
οι φαντάροι μας τον πίνουν
Μερα νύχτα νουμεράκι
με παρέα το οπλάκι
Πύλη, ΜΑΦ, γερμανικό
αφήστε ρε να κοιμηθώ!
Έστω θέλω αμοιβός
είμαι πια παλιός!
Θα φυλάξετε μας λεν
και τον π** τονε κλαίν
Εξοδόχαρτο που είναι;
Σκάσε φύλαγε και μείνε
Θέλω μόνο ένα σουκού
Βρόντα πόρτα του κουφού
Λέει σαν απολυθούμε,
όλα αυτά θα ξεχαστούνε
μα του παπάρα που μας χώνει
η ***** του μη σηκώνει
ούτε ένα μονό σεντόνι
Και όταν πάει να *****
να του φεύγει το κορίτσι
θρούμπα ανάλατη να γίνει,
η ***** του να μικρύνει
Να του πέσει να μαυρίσει
και να μην ξανα****
Όπως καταλαβαίνετε έχει πέσει μεγάλο χώσιμο. Και μετά σου λένε "παλιός" :)

4 comments:

Zaphod said...

Να θυμάσαι φίλε μου πως είσαι εκεί άγρυπνος φρουρός. Χάρη σε σένα εμείς τα πίνουμε ασφαλείς!!!

Καλό κουράγιο, που θα πάει θα παλιώσεις!!!

ka8y said...

Ελα τελειώνεις σιγά σιγά!

Ευτυχώς δηλαδή, να βλέπουμε συχνότερα κανα postaki!!! :)

stellini said...

Υπομονή λέμεεε!! εφαγες τον γαϊδαρο η ουρά εμεινε!!!

spooky said...

Είναι και το ότι η ρημάδα η Α' ΕΣΣΟ 07 στην οποίαν ήμουν εγώ ήταν πολύ μικρή. Φαντάσου μάλιστα ότι έπαιξε σ'εμάς που πήραμε μετάθεση για 115 ΠΜ και η Φαλκονέρα.

Τι εννοώ; Ήταν να πάνε 25 άτομα. Ε, 25 άτομα μπήκαν στο καράβι. Με το που περάσαμε τη Φαλκονέρα μείνανε 15. Οι άλλοι εξαφανίστηκαν και δεν τους αναζήτησε κανείς...

Και μόλις φτάσαμε στην 115 ΠΜ, αμέσως άλλα τρία άτομα φύγανε για Μάλεμε. Όχι ότι τους υπολογίζαμε, γιωτόμπαλα ήταν έτσι κι αλλιώς.

Κάτι μου λέει ότι η Α' ΕΣΣΟ 07 κουτσουρεύτηκε άγρια λόγω του σκανδάλου με τις παράνομες απαλλαγές...