Friday, May 06, 2005

Politicaly correct προστυχιά

Το πα χτες, δεν το πα? Ποιό? Τι ποιό? Ότι θα δημοσιεύσω πολιτικά ορθές εκδόσεις των προστυχιών που λέτε άνδρες και γυναίκες όταν βγάζετε τα μάτια σας, αλλά και πρίν και μετά. Αφορμή ήταν ο Ζαμπούνης, ναι αυτός ο κρυόκωλος bon-viveur ψευτοαριστοκράτης που κάθε φορά που τον βλέπουμε στην τηλεόραση με το ζόρι μας κρατάνε για να μην τη σπάσουμε. Δεν θα γράψω τίποτα άλλο για τον Ζαμπούνη, σε αυτόν πρέπει να αφιερώσουμε ολόκληρο θέμα. Και περνάμε στο ψητό ,χωρίς πολλές πολλές σάλτσες, για να μας διαβάζει και ο vague και να μην μας γκρινιάζει για τα μάτια του (Τόσα λεφτά βγάζεις, πάρε ένα ζευγάρι γυαλιά!) Πολιτικά Ορθές Εκφράσεις πρίν,μετά και κατά τη διάρκεια του σεξ (απο τούδε και στο εξής : συνουσία) Πριν: Μάνα μου, τι κωλάρα είναι αυτή! Έλα να σου δείξω τι εστί βερύκοκο (ίσα ρε αγρότη) Μετά : Ω καλλίπυγε μήτερ! Έλθετε προς εμέ ,ίνα σας επιδείξω την μεστή γεύση του καρπού της βερυκοκιάς Πρίν : Α στο διάολο ρε μαλάκα ,που θα μου πείς εμένα για τον κώλο μου (αλλά ευχαριστώ) Μετά : Ερυθριώ ωραίε μου νέε, δεν νομίζω πως αξίζω τέτοιους επαίνους γαρ. Πρίν : Έλα μωρό μου να σε βάλω κάτω να αναστενάξουν οι σωμιέδες λέμε (εσύ και ο Ηρακλής λέμε) Μετά : Ω ! ωραιοτάτη νεαρά, όνειρο ανοιξιάτικο, επιθυμώ σφόδρα όπως πλαγιάσωμεν μαζί Πρίν: Εγώ σου κάθομαι, εσύ έχεις τα κότσια να τα βγάλεις πέρα μαζί μου?(τςς να και η Ζήνα) Μετά: Σεμνό μου παλλικάρι, και εγώ επιθυμώ το αυτό, μα ξέρεις είμαι άβγαλτη και ανέγγιχτη Πρίν: Έλα και γλύψε το ερωτικό μου ματσούκι (τι να πει κανεις..) Μετά: Δεσποινίς παρακαλώ όπως περιποιηθείτε μετά της γλώσσης σας την ευαίσθητη περιοχή του φαλλού μου. Πρίν: Πιάσε τοίχο θα σπρώξω (ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑ) Μετά: Στήριξον εαυτόν επί του τοιχίου, ίνα ωθήσω επιθυμώ Πρίν: Πάρτα μωρή άρρωστη (Γιατρέ μου..) Μετά: Λαβέ ταύτα ανεγκέφαλη νοσούσα Πρίν: Σκίσε με άντρακλά μου,τσολιά μου (40 παλλικάρια απο τη Λε..) Μετά: Διέρρηξόν με αρρενωπέ μου εύζωνα Πρίν: Τί σου κάνω μάνα μου? (έλα τωρα που δεν ξέρεις..) Μετά: Τι ποιώ εις σε μήτερ? Πρίν: Τι μου κάνεις παίδαρε? (ούτε συ ξέρεις? άιντε καλά..) Μετά: Τι ποιείς εις εμέ τέκνον μέγιστον? Πρίν: Πέσε στα 4 και κάνε την προσευχή σου (ποιος είσαι ρε μεγάλε,ο παπάς της ενορίας?) Μετά: Παρακαλώ όπως εις στάσην επί των τεσσάρων εβολέψου και παράλληλα ψάλλε το πάτερη ημών Πρίν: Αυτός ο κώλος είναι δικός σου! Πάρτον Αντρούτσο μου (και που να τον πάω?) Μετά: Τα οπίσθιά μου σου ανήκουν όμορφο παλλικάρι . Σε παρακαλώ, να εισαι ευγενικός μαζί τους Πρίν: Τί είσαι? Είσαι το πουτανάκι μου? ε?ε? πες μου τι είσαι... (τι να ναι η κακομοίρα ρε που άνοιξες και κουβέντα) Μετά: Αναρωτιέμαι νεράιδα μου, τι ει? εί η προσωπική μου εταίρα ή μάλλον κάτι άλλο?πες μου παρακαλώ πολύ (εδώ ήθελα να βάλω την προστακτική του αρχαίου φημί,αλλά ρε διάολε δεν τη θυμάμαι...) (φω φης φη,..πως διαολο..) Πρίν: Στα φέρνω μωρή ξεκωλιάρα !!! (καλά, αλλά μην αργείς γιατι περιμένουν και άλλοι) Μετά: Γκουχ, συγνώμη αλλά έχω την εντύπωση πως επίκειται ο οργασμός μου Πρίν: Και εγώ αγόραρε, πάρτα πάρτα πάρτα (φέρτα φέρτα φέρτα) Μετά: Αχ ντρέπομαι μόνο και στη σκέψη πως μάλλον κα ιεγώ φτάνω εις οργασμόν Πρίν: Πωπω τι πήδουλος ήταν αυτός, φέρε τσιγάρο μωρή χαμούρα(αυτός ο ρομαντισμός με τσακίζει,αλήθεια) Μετά: Δεσποινίς σας αγαπώ. Η συνουσία μαζί σας ήτο ένα όνειρο. Παρακαλώ όπως μου προσφέρετε σιγαρέτον Πρίν: Καλά ,μας έχουν πηδήξει και καλύτερα, αλλά τέσπα,για μια φορά καλός ήσουν, τοσοδούλη..χιχιχι πάρε και τα βρωμοτσιγάρα σου Μετά: Και εγώ γυμνασμένε εραστή μου. Επιθυμώ όπως ξυπνώ κάθε μέρα μέσα στην θερμή σου αγκαλιά. Πιες από το μέλι των χειλιών μου.. Λαβέ και τούτο το σιγαρέττο Αυτά προς το παρόν. Άμα σκεφτώ και άλλα θα συμπληρώσω.Προτάσεις δεκτές

7 comments:

Stefanos said...

α ρε Χουρχούρι.. :)

DanaiShips said...

Είμαι περίεργη να δω την εκδοχή του vague, αν τελικά αποφασίσει να ακολουθήσει.
Μέχρι τότε...
ευφράνθηκε η καρδία μου εν τη αναγνώσει των μελίρρυτων γραμμών που εν τόση σοφία συνέταξες...

nanakos said...

Φίλτατε Estarian, ξέχασες το βουκολικό και πασχαλινό:"Τι κρεατόβεργα είναι αυτή αγόρι μου???!!!!"

Stefanos said...

Κοίτα, δεν το ξέχασα τελείως ,αλλά άμα έμπλεκα με τα εις -βέργα λήγοντα και τα συναφή θα μπλέκαμε..(κρεατόβεργα, τσιμεντοβεργα,μπετόβεργα, ξυλόβεργα,λοστάρι,δοκάρι, κλπ κλπ κλπ)

Stefanos said...

Το Panzer είναι κλειδωμένο και μανταλωμένο στη μονάδα. Δεν λειτουργεί προσωρινά :( αναδουλειές :P

Συνήθης Ύποπτη said...

Μέγιστον! Μέγιστον!

:)

Clueless said...

Απίστευτο γέλιο.. Ειδικά για Δευτέρα πρωί. :):):):):)