Monday, July 17, 2006

Περνάει ο στρατόοος

Ήγγικεν η ώρα. Έσεται ήμαρ.. Ήρθε ο καιρός που προέλεγαν οι προφητείες. Τα διαστημόπλοια των πατέρων μας θα έρθουν από το Σείριο και η φυλή μας θα κατακτήσει πάλι τα κατεχόμενα εδάφη της Μικράς Ασίας, του Ιράκ, του Ιράν, της Ινδίας, της Κίνας, της Ιαπωνίας, του Περού, της Βολιβίας, του Μεξικού και γενικότερα όλου του κόσμου γιατί μη ξεχνάμε όλος ο κόσμος ήταν , δεν είναι ,αλλά θα ξαναγίνει ελληνικός.

Και το πρώτο βήμα για αυτή την επικού μεγέθους επίθεση θα είναι η εμφάνιση ενός συνηθισμένου φαινομενικά, καθημερινού και που δεν-τον-πιανει-το-μάτι-σου γενικότερα, τύπου, στους κόλπους του δοξασμένου στρατού της πατρίδας μας. Μάλιστα!

Πάνω στην τρέλλα μου πάνω στην αλητεία μου, ήρθε το γράμμα για να κάνω τη θητεία μου, που λέει και το γνωστό τραγούδι. Έτσι, στην ώριμη ηλικία των 29, αποφάσισα και εγώ, να πάω να ξεμπερδεύω, για να μη πάω στα 31 και μου κακοφανεί. Βασικά δεν αποφάσισα εγώ τίποτα, με μπουζουριάσανε και με σβερκώσανε κανονικά, αλλά δεν πειράζει, άντε να πάω να τελειώνουμε.

Έτσι λοιπόν, «του παν θα βάλεις το χακί, θα μπείς στην πρώτη τη γραμμή, ΚΑΙ ήρωας θα γίνεις». Ούτε καν αυτό δε μου είπαν έτσι για να με εμψυχώσουν. Πορώστε με λίγο ρε παιδιά, τίποτα αυτοί. Ρε πείτε μου ότι θα σώσω την αξιοπρέπεια της Πατρίδας, ότι θα μεγαλουργήσω, ότι θα ορμήσω στο πεδίο της μάχης με προτεταμένο στήθος και αλαλάζοντας παιάνες θα αφαλοκόβω ματοβαμμένους οχτρούς... Μπα λέει.. Μαλλον θα σώσεις κανά δίσκο, θα ορμήσεις στο πεδίο της Καλλιόπης και μουρμουρίζοντας χριστοπαναγίες, θα καθαρίζεις τα προϊόντα της πέψης των συμφαντάρων σου. Έχεις να φάς πήξιμο νέοπα.. ποντικαρά..ψάρακα.. Σχή! Ημιανς’! κλπ κλπ

Προβλήματα που δημιουργούνται :

  • Δεν είμαι καθόλου ψυχολογικά έτοιμος να κόψω το μαλλί.
  • Δεν είμαι καθόλου ψυχολογικά έτοιμος να ξυρίζομαι κάθε μέρα
  • Η Μαρία δεν είναι ψυχολογικά έτοιμη να μην πάει διακοπές
  • Και εγώ παρομοίως που όχι μόνο δε θα πάω διακοπές, αλλά θα ξυπνάω στις 6:30 και θα τρέχω γύρω γύρω
  • Οι ανώτεροί μου πρέπει να με προσέξουν εμένα με το όπλο, γιατί είμαι γκάβακας. Και είμαι στο όριο οπότε δε βγαίνω άοπλος, αλλά ένοπλος, αλλά παρ όλα αυτά εγώ μετά τα 20 μέτρα δε βλέπω τίπουτσι. Οπότε «χτύπα παιδί μου το στόχο» «ποιό στόχο;» «αχεμμ...καλά, χτύπα το βουνό τότε...» «ποιό βουνό;» ..

Κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα. Θα κοιτάξω να κάνω όσο πιο ήσυχη και ανώδυνη θητεία γίνεται.. Άμα κάτσει να είμαι και κοντά στας Πάτρας για να μπορώ που και που να κοιτάω τι γίνεται με το διδακτορικό, ακόμα καλύτερα..(δε θα κάτσει να με πάρουν στη μετεωρολογία...; Πιτσούλα θα την περάσουμε)

Έτσι λοιπόν, αρχές Αυγούστου, ο μαλλιάς θα γίνει πρώην μαλλιάς (κλαψ σνιφ λυγμ) και θα πάει να παρουσιαστεί μέσα στο λιοπύρι..

Πρίν πάμε βέβαια στα στρατά πήραμε σβάρνα τσι συναυλίες. Είδα έναν απίστευτο Iggy Pop να κωλοχτυπιέται σα σεληνιασμένος πάνω κάτω, αριστερά δεξιά και μπρός πίσω ενώ ένα πλήθος από κάτω παραληρούσε. Ο άνθρωπος είναι 60άρης, και εγώ δεν αντέχω με τίποτα να κάνω επί μία ώρα αυτά που έκανε. Νταξ, παίζει ρόλο και η ρημάδα η πρέζα, δε λέω. Αλλά ρε διάολε, είναι 60, παίρνει πρέζα από τα 20, είναι γραμμωμένος, και αντέχει να χτυπιέται πόση ώρα. Και πηδάει και ό,τι του γυαλίσει. Και μετά βγαίνουν κάτι κακοήθεις και λένε πως τα ναρκωτικά σκοτώνουν. Άμα τα ναρκωτικά σκοτώνουν, αυτός, ο Lemmy και ο Ozzy πως διάολο ζούν ; ; ; Θα βγάλω και εγώ βιβλίο όπως αυτή με το AIDS. Θα κάνω έρευνα και θα βγάλω πόρισμα ότι τα ναρκωτικά δε σκοτώνουν, απλά αυτοί που πεθαίνουν ψοφάνε επειδή τα μπλέκουν με παστίτσιο. Έτσι που λέτε, ο Iggy με τους παππούδες Stooges έδωσε ρέστα ροκιάς. Απλό, ανεπιτήδευτο, κλασσικό, πρωτόγονο, ζωώδες ροκ. Χωρίς λιλιά και φανφάρες. Πολύ καλός κύριος πάντως. Μας είχε και τον κώλο του έξω στη μισή συναυλία..

Οι Puressence ως support ήταν πιο βαρετοί και απο ντοκυμανταίρ για την ερωτική ζωή ευνουχισμένων σκουλικιών, πιο άνοστοι και από βραστό κολοκύθι.. Ένα ωραίο κομμάτι έχουν, και αυτό το ωραίο μέσα σε εισαγωγικά.. απλά ακούγεται. Κοινώς, ευτυχώς που πήγαμε με προσκλήσεις, γιατί αλλιώς θα ζήταγα τα μισά μου λεφτά πίσω.

Θα πάω και Scorpions-Whitesnake. Τους βαριέμαι ασύστολα τους Scorpions αλλά οκ..Να το ρίξουμε λίγο έξω πριν γίνουμε σκοπάνθρωποι σε καμιά βραχονησίδα..

Στείλτε τις ευχές, τις βρισιές και πείτε το κατιτις σας..

30 comments:

Greg said...

Καλός πολίτης!

(και από τον i-fallo που απεργεί... μέχρι να ξαναγράψει λέει στους χαμένους)

Και μείς να ξέρεις...

"Το φαντάρο δεν ξεχνάμε! Με χρήματα και γράμματα θα τον παρηγοράμε!"

Loucretia said...

Τι να ευχηθω;
Λιγοτερες σκοπιες
Καλες φιλιες
Γερα Νευρα

Υ.Γ.παρε και μερικα γαντια χειρουργειου μαζι σου, τη Καλλιοπη δυσκολα τη γλυτωνεις ;-)

Lady S said...

Ανυπομονώ να μας περιγράψεις τις εμπειρίες σου από το στρατό (ευχάριστες εύχομαι να είναι) με αυτή τη γλαφυρότητα σε διακρίνει. Όσο για το μαλλί, υπομονή και θα ξαναμακρύνει.
Θα μας λείψεις!!!!!!

stellini said...

τα μαθα Στεφανε μου υπομονη.. λιγοι μήνες είναι θα περάσουν στο πιτς φυτιλι! Εχω την εντυπωση οτι θα ρίξεις το απιστευτο γέλιο εκει περα!! Το ζητημα του κουρεματος τωρα.. ξερω τσουζει! ( plzz μπορω να έχω μια φώτο οταν βγείς απο το κουρείο? ) :P αντε ρε και αν εισαι κοντά θα σου φερνουμε παϊδάκια και όλα τα συναφή!!

Unknown said...

Αντηλιακό απαραίτητο τέτοιες μέρες. Μη σου πω και μπεπανθόλ...

Και πρόσεχε γιατί θα βάλει επιπλέον κιλάκια...

Ellie said...

ΟΕΟ!!! Πάει κι αυτός!! Κανένας δεν θα μείνει όξω ρε παιδιά; Άντε σιδεροκέφαλος :P Ελπίζω να μην πονέσει πολύ :P :P :P

Eleni said...

Αφού, ρε, στο είπα!
Φύγε από τα πάτρια! Θα 'ρθουν να σε μαζέψουν!
Χαζό! Anyway, στείλε λεπτομέρειες email-άκι να ξέρω πού θα στέλνω τσιχλόφουσκες και (μια και δεν έχουμε ΙΟΝ Αμυγδάλου εδώ), Bailey's chocolates.
(btw: προλαβαίνεις. Καν'την!)
φφφφ
Ελ.

aoratos said...

Θα πήξεις ποντικαρά! Απο αγγαρεία μαγειρεία σε Καλλιόπη και ξανά μαγειρεία. Και μετά Γερμανικό σκοπέτο για να μην προλάβεις να κοιμηθείς καθόλου. Σα νέος το Τρίτο - Τέταρτο (3-4 για όσους ξέρουν) θα σε πάει αίμα. Ελπίζω να σε διαφώτισα πλήρως. Καλό κουράγιο :P

aoratos said...

Νέος? 5 Σεξ...

antonis_x said...

Κάπου βαθιά στα δάση του Αμαζονίου υπάρχει ένα δέντρο που προορίζεται να γίνει χαρτοπολτός, από τον οποίο θα φτιάξουν το απολυτήριό σου.... κάποια στιγμή.

Μην ξεχνάς: η διαφορά του οπλίτη από τον πολίτη είναι ένας αναγραμματισμός.

Καλή δύναμη- περιμένουμε καυτές ανταποκρίσεις από τα σύνορα.

Chrisa said...

Τώρα που θα πας φαντάρος φρόντισε να μην ξεχάσεις το blog σου!!! όλα καλά θα πάνε... don't worry!

Chrisa said...

...να παρεις και πολλά ψιλά για τα μηχανήματα με τα αναψυκτικά!

Sofia said...

Μη το φοβάσαι το μαλλί.

Έτσι για να σου δώσω κουράγιο (θα σε τσακίσω ψυχολογικά) θα σου πω το εξής: Φίλος καλός πήγε φαντάρος και έκοψε μαλλί (υπέροχο, καστανό, ίσιο, πολύ, μακρύ). Τεσπα του λέω "γαμώτο, δε μπορώ να σε συνηθίσω με το κοντό" για να μου απαντήσει "άσε. πέφτω για ύπνο και κάνω να βγάλω το μαλλί μου από την άκρη".

Σέκο σε άφησα;

Έλα ρε εσταριάν μαλλί είναι θα ξαναμακρύνει. Καλό κουράγιο!

r1ddl3r said...

Κοίτα που θα κάνουμε την θητεία στο ιδιο χρονικο διάστημα. Ρε μαλάκα, ελα πάνω βόρεια Ελλάδα. Εγω είπαμε Κομοτηνή θα είμαι. Αντε καλός πολίτης αδερφέ. Και προσοχή στους 18αρηδες λοχίες. Αν σου στραβώσει με κανένα κάνε το γνωστο: μιλα του απόμερα και πες του "αν με ξαναενοχλήσει, επ' ουδενί λόγο, θα βγω με άδεια, θα σου κάψω το σπίτι, θα σκοτώσω την οικογένεια σου , το σκύλο σου και θα κατουρήσω τα λουλούδια σου.-"
Στανταρ δεν θα σε ξανακοιτάξει μεχρι να απολυθείς.

Ellie said...

Κι άμα δεν έχει λουλούδια και σκύλο τι γίνεται;!;!;!

Hlias said...

Θα πας, θα κουρευτεις, και θα τραγουδας και ολη την ημερα.."των εχθρων τα φουσατα περασαν οπως ο λυβας που καιει τα σπαρτα..." ακου που σου λεω...ξερει ο "παπα-beilis "

vague tourist said...

Ψιτ, μικρέ, να μας γράφεις, εντάξει; Και δεν είναι τίποτα το δωδεκάμηνο. Τι να πούμε και οι παλαιοί...

Mantalena Parianos said...

Κουράγιο. Μόνο αυτό. μετά θα είναι μόνο ένα κακό όνειρο.

Stefanos said...

Τι κακό όνειρο ρε; εγώ γουστάρω που θα πάω :) :) :)

Stefanos said...

Οσο για ανταποκρίσεις, θα πέσει πολύ γέλιο.. όποτε μπορώ θα γράφω

ONOMATODOSIA said...

anagkaia malakia einai...8a perasei

kalh 8hteia kai....kalos poliths.

vasvoe said...

άντε μ΄ένα πόνο...

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

Περνάει;

Πολλή απουσία...

nosyparker said...

Ψαρούκλααααααααα... τώρα έχω κι εγώ blog

:p

Marina said...

Μήπως αλλάξεις το όνομα του μπλογιού σου και το κάνεις "Τα επώδυνα ημερολόγια", ψάρακα?

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

Θα πάρεις καμμια άδεια;

Ladychill said...

Koυράγιο...μόνο αυτή η λέξη μου βγαίνει. Και όσο πιο ανώδυνα γίνεται...;-)

stellini said...

καλεεεεε τι κανειςς? σε χασαμε! Δεν σου δινουν αδεια να μας γραψεις τα καθεκαστα εεεε? ανυπομονουμε!!! :P

Νίνα said...

οντως που εισαι? σε φαγανε στο στρατο..πωπω εκοψες και το μαλλι..? πονος...δεν λες τιποτα..!

Τυπος Νυχτερινος said...

Καμιά ανταπόκριση από τα ελληνικά στρατά;
Άντε, έπιασε αράχνες εδώ μέσα.