Saturday, December 10, 2011

Προδότες Ισπανοί!!!

Όποιος με διάβαζε από παλιά, ξέρει ότι με τα Χριστούγεννα δεν έχω ιδιαίτερα καλές σχέσεις όπως φαίνεται και από αυτό εδώ το πόστιο για παράδειγμα.
Και ακόμα χειρότερα, τώρα που είμαι και εργαζόμενος άνθρωπος, σιχαίνομαι τα ΦΕΤΙΝΑ Χριστούγεννα στα οποία ουσιαστικά δεν έχουμε παρά δύο μέρες μόνο αργία οπότε τι να κλάσει η γιορτή; Ναι ξέρω, αγάπες και λουλούδια και ατμόσφαιρα και Άη Βασίλης και όλος ο κόσμος χαίρεται κοντά στο τζάκι και λοιπές ρομαντικές αηδίες. Εγώ προτιμώ να διαθέτω αυτή την ηλιόλουστη, ευγενική και κουλ προσωπικότητά μου όλο τον υπόλοιπο χρόνο, και να μη τη βγάζω από τη ναφθαλίνη όποτε σκάει 30 Νοέμβρη.

Έχοντας πει αυτά βέβαια και επειδή όποιος με ξέρει θα ξέρει καλά τι γλεντζές και αλέγκρος άνθρωψ είμαι, θέλω να επισημάνω εδώ πέρα πως όσο βαριέμαι τις επιτηδευμένες γιορτές, x100 βαριέμαι τη ρημάδα την
ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΗ ΜΙΖΕΡΙΑ
Όχι ρε γελοίε, δε θα κρεμάσω τη μουτσούνα μου στο πάτωμα και θα κλαίγομαι 24/7 σα μαραθώνιος τανιών με τον Ξανθόπουλο και τη Βούρτση. Το κέρατό μου το τράγιο πιά. Έχει γίνει όχι μόνο της μόδας, αλλά και επιτακτική ανάγκη να σαι ζοχαδιασμένος, κατηφής, μουτράκλας και κλαψομούνης. Είναι σχεδόν πολιτική επιταγή και θεωρείσαι και αναίσθητος αν τολμάς να ξεχνάς τα ζόρια που τραβάς εσύ για λίγο και να σκας και κανα χαμόγελο και καναν κράσο.
Το μπούλο ρε που θα μου πεις τι σκέφτομαι και πως θα πρεπε να αντιδρώ για να μαι επαναστατικαλι κορρέκτ. Που πάτε να απαγορέψετε το γέλιο και το χαβαλέ γιατί προσβάλλουν τους αναξιοπαθούντες.
Και τσαντίζεται ο τραμπαρίφας άμα δει κανέναν να χαίρεται με τη λογική ότι "αυτός για να χαίρεται είναι πιόνι του συστήματος/πουλημένος τσανακογλείφτης/σφουγγοκωλάριος των αφεντικών/βολεμένος κλπ". Να πα να συνουσιαστείς με ιδιαίτερα προικισμένους νοτιοαφρικάνους δρομείς μαραθωνίου βλαμμένε. Που θα κάτσω να περάσω όλη μου τη ζωή σέρνοντας τα μούτρα στο πάτωμα για να μαι ηθικά σωστός. Χειρότεροι από κάτι σέχτες φονταμενταλιστών του 1300 έχουν καταντήσει μερικοί. 
Ναι ρε τολμάω και σκάω κανα χαμόγελο και περνάω καλά όπως μπορώ γιατί εγώ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ. Και κάνω και μη πολιτικά ορθές παρατηρήσεις άμα θες να μάθεις. Προχτές να φανταστείς είπα μια πατσαβούρα, πατσαβούρα. Ναι επειδή με στραβοκοίταξε από το σμαρτ της την ώρα που παραβίασε στόπ έξω από το Ικεα και θα έπεφτε πάνω μου. Και ναι ρε, πήγα και στο ΙΚΕΑ και έδωσα 3 ευρώ για μια θήκη τηλεκοντρόλ καναπέ. Όταν θα γίνει η επανάσταση κρεμάστε με από κανα δέντρο ανάποδα με δυό πυρσούς εκεί που δεν πιάνει ήλιος για να βλέπουν οι επαναστάτες  το βράδυ.

Όλο αυτό που λες ήταν άσχετος πρόλογος και ΤΩΡΑ θα μπω στο κυρίως θέμα που έχει να κάνει με τους 
ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΙΣΠΑΝΟΥΣ INDIGNADOS

Θα ξεκινήσω κύριε εισαγγελεύ την περιγραφή μου, αφού πρώτα καταθέσω στην έδρα τα πειστήρια του εγκλήματος.

Πειστήριον 1 : Plaza Catalunya, Βαρκελώνη, 2/12/2011

Πειστήριον 2 : Ράμπλα, Βαρκελώνη, κλπ


ΟΚ κατανοώ τον καταναλωτικό ευτελισμό του τουριστοεμπορικού δρόμου της Ράμπλα και τη ντροπιαστική ανάγκη για λαμπάκια εκεί πέρα.
Αλλά και στην Καταλούνια; Το κέντρο της κινητοποίησης των Ισπανών Indignados; 
Λαμπάκια;
Λαμπάκια;
 Λαμπάκιααααα ;
Οι παλιοπροδότες οι ξεφτιλισμένοι δε σεβάστηκαν τον αγνό αγώνα τους που μας ενέπνευσε και εμάς εδώ πέρα και πηγαίναμε και φασκελώναμε νυχθημερόν τη Βουλή (ναι έριξα και γώ μερικές μερίδες φάσκελα);
Επέτρεψαν οι αλήτρες οι ψεύτες οι ουτιδανοί να κάνουν την εμφάνισή τους χριστουγεννιάτικα φάκιν λαμπάκια στην κεντρική πλατείουα από την οποία ξεκίνησαν τον δίκαιο και ανένδοτο αγώνα τους;
ΝΑΙ. Επέτρεψαν. Δεν τα έκαψαν. Δεν τα έσπασαν. Δεν γκρίνιαξαν καν στο τουίτα και στο φατσοβιβλίο (από ο,τι μου είπε ισπανός συνάδελφος όταν τον ρώτησα για τα λαμπάκια -και με κοίταξε με ένα βλέμμα απορίας του στυλ "τι παίρνει ο πούστης ο έλληνας"- "Γιατί να έχουμε πρόβλημα με τα λαμπάκια; Άλλο τα χριστούγεννα άλλο λος ιντιγνάδος. Πάμε να φας καμιά παέλλια τώρα γιατί μου φαίνεται αμίγκο λα πείνα σου έχει κάψει ιλ εγκεφαλαδόρ")

Δεν το ξερα ότι οι πόλεις μας πρέπει να δείχνουν κάπως ετσι

για να μη θεωρούμαστε εγωπαθείς αναίσθητοι μαλάκες προδότες λοβοτομημένοι μικρομεσοαστοί που ασχολούμαστε με λαμπάκια και τραγουδάκια αντί να σκύβουμε πάνω από τα προβλήματα του καταπιεσμένου προλετχρρρρρρρρρρρρρ....ΓΚΝΤΑΟΥ (σορρυ ε τι; ναι  κοιμήθηκα και τσάκισα το κούτελο στο γραφείο)

Για αυτό σου λέω φίλε. Χαλάρωσε και λίγο. Τόλμησε να απολαύσεις και κάτι στη ζωή σου. Ναι τρώμε αγγούρι καλυβιώτικο και από τη λάθος μεριά. Ναι κόσμος αυτοκτονεί, πεινάει, αυτοπυρπολείται, βιάζεται, μαχαιρώνεται, ανασκολοπίζεται, γδέρνεται ζωντανός, βλέπει τούρκικα σήριαλ και ειδήσεις σταρ, αλλά εε, ως εδώ. Μέτρο. Ισορροπία ειδικά σε ανισόρροπους καιρούς.
Μην έχεις τύψεις άμα χαρείς κάτι ρε τύπε. Άνθρωπος είσαι, δεν παίζει να κουβαλήσεις το βάρος όλης της ανθρωπότητας πάνω σου. Ασε που άμα γκρινιάζεις και μαυρίζεις όλη την ώρα, οι πιθανότητές σου να βρεις μπουτάκι τρυφερό να αρπάξεις, μειώνονται δραματικά. Ακόμα και αν έχεις μπουτάκι τρυφερό να χαϊδολογάς, πόσο να αντέξει την κλαψομουνιά σου; Αν βέβαια είναι και αυτή εξίσου κλαψομούνα με σένα, οκ τι να σου πω, παντρευτείτε και κάντε 3-4 παιδιά να κάνετε επαγγελματική χορωδία μοιρολογιών. 
Κοινώς, δεν το ξερα να κάνω τη ζωή μου μια ατέλειωτη κηδεία μόνο και μόνο για να μη φαίνομαι αναίσθητος.
(Το ότι είμαι ένας συναισθηματικά νεκρός ναρκισσιστής ελέγχεται ως μη άμεσα επηρρεάζον τη νοοτροπία μου)
Λος καλημέρας και πείτε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα.

Update : 


Πρίν λίγο κυκλοφόρησε αρθράκι που λέει ακριβώς τα ανάποδα από αυτά που λέω εγώ. Δε θέλω να δημιουργήσω καμιά αντιπαράθεση-γιατί όπως θα χετε πάρει χαμπάρι οι παλιοί, δεν είμαι ιδιαίτερα οπαδός των ιντερνετικων τσουτσουνοκοκορομαχιών-. Απλά θέλω να σταθώ στη γενική "οδηγία" του "μη χαλάτε λεφτά τώρα, μην καταναλώνετε, μην κάνετε ψώνια κλπ, ψεύτικα χριστούγεννα, ψεύτικα τα πάντα, κακή κατανάλωση, γκρίνιαγκρινιαγκρινια". Και καταλαβαίνω την αφετηρία. Αλλά όταν θες να πεις κάτι συγκεκριμένο, πες το σωστά. Κοινώς μάθε να γράφεις. Γιατί θες να σου πω τι κατάλαβα εγώ;
Ότι τώρα τα Χριστούγεννα δεν πρέπει να χαλάσω φράγκο στον Παντελή με το μπακάλικο απέναντι (που φέρνει και πρώτο πράμα, κάτι τρελλές γραβιέρες και σαλάμια Λευκάδος κλπ κλπ κλπ), ούτε εγώ ούτε οι υπόλοιποι στη γειτονιά.
Ότι δεν πρέπει να πάω στο φούρνο στον Αλέξανδρο παραπέρα να του δώσω κανα 10ρικο για τους -ακριβούς- κουραμπιέδες του.
Ούτε να πάω να πάρω κανα παζλ ή κανα βιβλιαράκι στο βαφτιστήρι μου από το βιβλιοπωλείο της Μαρίας στον πεζόδρομο.
Και άμα τα κάνω όλα αυτά εγώ και οι άλλοι ρε γελοίε, αυτοί τί θα κάνουν τα Χριστούγεννα; Θα γλείφουν τα βρύα και τις λειχήνες από τους αρμούς στα πεζοδρόμια;
Αλλά ναι ναι ξέρω τη δικαιολογία, ξέρω ποιους εννοούσες. Τα μεγαλοκαταστήματα που πίνουν το αίμα του λαού κλπ κλπ με τα απάνθρωπα ωράρια και τους κωλομισθούς.
(βέβαια αν κλείσει το Χ μεγαλοκατάστημα, ξέρεις ότι αυτός που τον πίνει ΔΕΝ είναι ο ιδιοκτήτης, έτσι;)
Κανείς δε λέει ότι μας περισσεύουν φέτος τα Χριστούγεννα για σπατάλες. Αλλά και οι μαγαζάτορες, οι καταστηματάρχες (οι άξιοι, οι τίμιοι, οι βιοπαλαιστές) από κάπου πρέπει να βρουν και αυτοί κανα φράγκο. Και ας είναι "υπερβολή" ρε καρμοίρη.
Για αυτό και θα χαλάσω παραπάνω λεφτά φέτος και στον Παντελή (αυτή η γραβιέρα δεν παίζεται ρε παιδί μου) και στον Αλέξανδρο και στη Μαρία.





9 comments:

ellinaki said...

Είσθε θεός και ομιλείτε σωστά!

(Και χαίρομαι που σας έφτιαξα την ημέρα με το road trip στη φωλιά του αδυσόπητου καπιταλιστικού ιμπεριαλισμού. Ήτο τέλεια!)

Πρόεδρος Α.Π.Ι. said...

Θα μουρμουράμε συνέχεια και θα βλέπουμε μόνο την αρνητική πλευρά της ζωής και δε θα σκάσουμε ούτε ένα μικρό χαμογελάκι ακόμα και αν διαβάζουμε Αρκά. Γιατί αυτή η απάνθρωπη κοινωνία μας βουλιάζει όλο και περισσότερο στην παρακμή και μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα

Λέω καμιά μαλακία να περάσει η ώρα

pølsemannen said...

Έσχως!

Έπρεπε να αυτοπυρποληθούν όλοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας. (Θα έκαναν οικονομία και στα φωτάκια).

latecomer said...

Να σαι καλά, κι ότι είχα στραβοξυπνήσει!

Που υπογράφουμε?

ΥΓ. Έλα ρε που δε σ αρέσει το Χριστούγεννο... έχει τσίπουρα που τα σηκώνει κι ο καιρός μάλιστα!

Zaphod said...

My ρεστα!!!!

Αόρατη Μελάνη said...

Εγώ, τα άναψα τα λαμπάκια μου ευσεβώς εις το κιγκλίδωμα του μπαλκονίου κι εφέτος, ώσπερ δε και εις καραβάκιον επί της βιβλιοθήκους ναυτιλομένου.

Τι να κάνω, έχω και μικρό παιδίον.

Unknown said...

Μα τους απολίτιστους...

Hades said...

Ρε'σύ προφέτα να σου πω κάτι; Μόλις τώρα συνειδητοποίησα γιατί μας είχε πει κάτι το καλοκαίρι η Άννα στην Πλατεία.

Προσυπογράφω με χέρια και πόδια και μάλιστα να συνδράμω με ολίγον τι παραπέρα: προτείνω να καθιερωθεί ως επίσημος θέση του κράτους η άποψη εκείνων που λένε "και που είναι τώρα οι...(τάδε);". Διότι γιατί να χαρείς όταν έχεις την ευκαιρία για μια εξαιρετική πρώτης τάξεως μιζέρια να'ούμ; Χαρές και μαλακίες.
Και η πλάκα είναι ότι οι περισσότεροι εξαυτών που ομιλούν είνια πουθενάδες ολκής με μυριάδες ψυχολογικά και σχεδόν καμία προωσπική ζωή τε και προσωπικότητα.

Και η πλάκα ξέρεις ποια είναι; Εγώ που ως γνωστόν ήμουν ανέκαθεν αντίθετος (εκ πεποιθήσεως) αντίθετος με το καταναλωτικό πνεύμα των ημερών, στις φετινές γιορτές που δεν έχω μία (σε ευρώ φυσικά, διότι αν δεν είχα μία σε δραχμές θα ήταν καταστροφή) έχω κάνει δωράκια σε δικούς μου ανθρώπους διότι ακριβώς ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΗ ΜΙΖΕΡΙΑ όπου γυρίσω το κεφάλι.

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Αυτά τα λέτε δια να δικαιολογηθείτε δια τας αναίσχυντας κι εξωφρενικάς δαπάνας σας εις το ταξιδάκιον εις την αλλοδαπήν κύριε Προφήτα!!!

Χρόνια Πολλά κι αμιζέριασταααα!