Thursday, June 09, 2011

Διάλειμμα για εφημερίδες

Θα ήθελα να κάνω μια παράκληση και μιλάω σοβαρά.
Δουλεύεις σε εφημερίδα, οκ; Καλά κάνεις, δε θα αρχίσουμε τώρα να χώνουμε.
Σου αρέσει κάτι που γράφω. Κάνεις ακόμα πιο καλά καθότι τείνω να συμπαθώ τους ανθρώπους που γουστάρουν αυτά που λέω.
Θέλεις να πάρεις αυτό που γράφω και να το βάλεις στην εφημερίδα σου. Εξαιρετικά καλά, μου ενισχύεις την ψωνάρα μου και με "διαφημίζεις". Αν και δεν κερδίζω τίποτα από όλο αυτό το χούϊ με τα μπλογκ, δε γαμείς, κάνεις κόσμο να ενδιαφερθεί για το αν λέω κάτι σωστό ενίοτε και όχι μόνο χαζομάρες.
ΟΚ χρησιμοποιείς αυτά που γράφω για εμπορικό σκοπό αν και στο creative commons μου θεωρητικά το έχω κόψει και το απαγορεύω. Πάλι, δε βαριέσαι, μπαμπούλας θα γίνω;
ΑΛΛΑ ρε αδερφέ, ρε κοπελιά, ΤΟΣΟ δύσκολο σου είναι να γράψεις ένα ρημαδοmail δυό γραμμές να μου πεις
"Ξέρεις φίλε, μου άρεσε αυτό που έγραψες και θα το πάρω για την εφημερίδα μου αν δε σε πειράζει. Αγόρασέ την και την Κυριακή αν είσαι ψωνάρα να δεις τα μούτρα σου δημοσιευμένα"
Θα σου πω ποτέ όχι; ε όχι.
Θα κουραστείς; ε όχι
Θα σε συμπαθήσω περισσότερο; ε ναι. Λίγη ευγένεια δε μας χάλασε ποτέ.
Η κυρία Μαρία Μυστακίδου από την Ελευθεροτυπία π.χ γουστάρει αυτά που γράφω. Συγχαρητήρια. Με έχει κοπυπαστάρει (πάντα με αναφορές κλπ κλπ όλα κανονικότατα) 3-4 φορές. ΕΝΑ mail δε μου στείλατε όμως κυρία Μυστακίδου όπως αναφέρω παραπάνω.
Τώρα γιατί το γράφω αυτό; πριν λίγο μου είπαν "έλα ρε φίρμα έγινες, πάλι σε είδα σε ένθετο εφημερίδας" (δεν ξέρω ποια, δε ρώτησα καν).
Νταξ ρε παιδιά, ρίχτε ένα mail.. ΑΣΕ ένα σχόλιο στο κάτω κάτω! Δεν είμαι κανας γίγας του πνεύματος και της διανόησης, αλλά ενίοτε  κάποιους, έστω και 0.1%, τους βοηθάω στη δουλειά τους.
Δε σου είπα να με κεράσεις και μπύρες (δε συμφέρω), ένα "γεια σου ρε μάγκα" να πεις, θα πάθεις κάτι;
Όχι, είμαι παράλογος;

11 comments:

Δέσποινα said...

ένα δίκιο το'χεις!

Sophia said...

Αν ναι, τότε δεν είσαι ο μόνος.... Έχουμε κι εμείς θέση με θέα σε αυτό το λεωφορείο!!
;-ΡΡΡΡ

ellinaki said...

Είμαι τακτικός "φιλοξενούμενος" της Κας Μυστακίδου. Μετά από λίγο το συνηθίζεις. Δεν είναι τίποτα :p

ΑΙΘΗΡ said...

Όχι, δεν είσαι καθόλου παράλογος!
Αυτοί που τα κάνουν όλα αυτά, όμως, είναι πραγματικά ανόητοι! Τι το ασκείς το επάγγελμα ρε φίλε/ φιλενάδα αν δεν το' χεις το ρημάδι;

Zaphod said...

....

κανα αυτογραφο;;

Wizard! said...

Καλά σας κάνει η κα Μυστακίδου και η κάθε Μυστακίδου. 600€ είναι το κόστος μιας αγωγής και η αποζημίωση πολλαπλάσια... αλλά μόνο να παραπονιέστε ξέρετε, δεν κάνετε τίποτα...

Stefanos said...

Wiz : α.δε γνωρίζω καν αν μπορώ να κάνω αγωγή για κάτι τέτοιο
β. Άμα μου περίσσευαν 600 ευρώ λες να τα πέταγα για να μπω σε κόντρα με κάποιον μεγαλοεκδότη;;;

Hades said...

Παρακαλώ όπως αφαιρεθεί το άνω αριστερά βαννεράκιον από όλους τους ενδιαφερομένους. :):)

Pompeia said...

Wizard, από τη στιγμή που η Μυστακίδου δεν το παρουσιάζει ως δικό της αλλά αναφέρει την "πηγή", δεν μπορεί να γίνει αγωγή βάσει των διατάξεων της πνευματικής ιδιοκτησίας... μόνο για το ότι ο αγαπητός προφήτης έχει απαγορεύσει τη χρήση για εμπορικούς σκοπούς.
Κατά τα άλλα, ωραία δημοσιογραφία, κυρία Μυστακίδου, well done και αύξηση! Με αντιγραφή ξέρω κι εγώ να κάνω καριέρα (δε θέλει εξαιρετικές ικανότητες, δόξα τω Αη-Κουήτ).

Εύα Ανδρονικίδου said...

Άμα μείνεις άνεργος θύμα της κρίσης, στείλε ένα σιβι εκεί που δουλεύει η εν λόγω κυρία. Και μην παραλείψεις να αναφέρεις ρις δημοσιεύσεις σου... ;)

Unknown said...

Τί εννοείς "δεν θα κουραστεί";
Ξέεις πόσα πλήκτρα παραπάνω πάτημα είναι το ρημαδοmail των 2 γραμμών;
να δέχεσαι τηλεγραφήματα από εδώ και μπρος!