Friday, July 23, 2010

Αίμα

Σήμερα πέρναγα έξω από το Σωτηρία. Δεν είχα πάνω μου λεφτά, τράπεζα μακριά και πείναγα.
Οπότε είπα να φάω τσάμπα πρωϊνό.
Πήγα στην αιμοδοσία να δώσω κανα μισόκιλο από το πολύτιμο αίμα μου, το οποίο και είναι γνωστό για τις ιαματικές και ιαιματικές του ιδιότητες. Κυρίως απολυμαίνει επιφάνειες (έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ) και βοηθάει στην ποδάγρα, την μαλαφράντζα, την οστεοπώροση και τη γκρίνια. Ειδικά στη γκρίνια κάνει θαύματα. Σε όσες έχω πετάξει στα μούτρα μισό κιλό αίμα μου την ώρα που γκρίνιαζαν, σταμάτησαν αμέσως.
Το θέμα είναι άλλο όμως.
Ο γιατρός σχεδόν μου έκανε πρόταση γάμου όταν άκουσε πως είχα πάει έτσι, εθελοντικά (είπαμε, ψέμματα, πήγα για τσάμπα πορτοκαλάδα και κρακεράκια).
Μου έλεγε λοιπόν ο ντοκ, ότι 1 στους 20 είναι εθελοντής και τα αποθέματά τους είναι πολύ λίγα, ειδικά τώρα τον Αύγουστο που τα μαλακισμένα θα πίνουν σαν ασκιά και μετά θα πηγαίνουν με 200 να κάνουν τεστ αντοχής στις κολώνες.
Οπότε ρε σεις, πριν φύγετε για διακοπές, περάστε μια βόλτα απο ένα νοσοκομείο για ένα τσάμπα πρωινό.
Υπάρχει ανάγκη

7 comments:

Conko said...

Ναι, ναι! Κι εγώ ξεφορτώθηκα τις προάλλες μια μπουκάλα αίμα γεμάτο ξύδια, νικοτίνες, χοληστερίνες και τριγλυκερίδια και σε λίγες ώρες το είχα αντικαταστήσει με πεντακάθαρο και ολόφρεσκο, έτοιμο να το ξαναφορτώσω με τα ως άνω στο αιγιοπελαγίτικο πενθήμερο που με περιμένει!
Καλό μου κάνει, τζάμπα πράμα είναι και κάποιος σίγουρα τό 'χει ανάγκη.

Tanila said...

Κολλάς όμως εσταρινίαση αν τυχώς σου βάλουν από το εσταρινοαίμα;

Fri said...

Μπράβο, καλά το έκανες και τους 'απόσπασες' τσάμπα πρωινό! Κι ακόμα καλύτερα που λες το 'μυστικό' σου δημόσια ;)

ellinaki said...

Εμένα δεν με αφήνουν. Ζούσα λέει στην Αγγλία για πάνω από 2 μήνες, το 1996, και επειδή λέει τότε είχε τρελλές αγελάδες, απαγορεύεται να δώσω αίμα.

Η νοσοκόμα βέβαια μου είπε πως αυτά είναι ανοησίες, απλά κάποιος στο Υπουργείο Υγείας έχει ξεχάσει να ακυρώσει την εγκύκλιο εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια.

Την επόμενη φορά θα φροντίσω να πω ψέμματα.

Stefanos said...

Κονκο : χεχεχε έτσι, να κάνουμε χώρο για νέα ξύδια και χοληστερίνες
Τανίλα : Λογικά ναι, αλλά υπάρχουν και χειρότερες ασθένειες και δεν είχα και ποτέ παράπονα :p

Fri : Έτσι όπως πάμε με το ΔΝΤ, θα δίνω αίμα 4 φορές το μήνα

Ελληνάρα : Ρι μιλικι, εσύ άσε μη δώσεις αίμα καλύτερα :p μην κολλήσουν αθεϊαση οι πιστοί :p

mahler76 said...

εγώ καλώς ή κακώς ως αδερφή απαγορεύεται να δώσω. Χαίρομαι πάντως που υπάρχουν και άνθρωποι που δίνουν λίγο αίμα έστω και για το τσάμπα πρωινό χχαχαχαχ

Ellie said...

Εγώ δυσκολεύομαι να δώσω αίμα, καθότι ο αιματοκρίτης έχει πάρει εδώ και χρόνια την κάτω βόλτα οπότε δεν τους δελεάζω με τίποτε να πάρουν το δικό μου αιματάκι. Αλλά επειδή τυχαίνει να έχω γνωστή που έχει ανάγκη κάθε τόσο από αίμα χαίρομαι πολύ που βρέθηκε έστω κι ένας να δώσει εθελοντικά, ακόμη κι αν το κίνητρο είναι το τσάμπα πρωινό!!
Επιστρέφω Αθήνα για λίγες μόνο εμφανίσεις!! χε χε