Monday, February 02, 2009

Πώς να αποφύγετε το σεξ

Και έλεγα ότι δεν έχω καμιά ιδέα να γράψω ποστάκι, αλλά ευτυχώς υπάρχουν τα γνωστά chain mails και σωνόμαστε που και που..

Μου στείλανε προ ολίγου αυτό το εξαιρετικής ευφυίας κείμενο που τιτλοφορείται "Αττάκες για να ρίξετε γυναίκες" . Για το καλό της ψυχικής μου υγείας αρνούμαι να δεχτώ ότι κάποιος το γραψε σοβαρά αυτό, γιατί μόνο εις λοβοτομημένος ανήρ θα τα πίστευε αυτά και όπως ξέρουμε η λοβοτομή ως πρακτική έχει κοπεί από τότε που παίχτηκε στον κινηματογράφο το From Hell.

Λοιπόν, με μαύρα γράμματα οι "αττάκες για να μην κάνετε σεξ ποτέ", με κόκκινα σχολιάζουμε..

 

 


1. Με κάνεις να λιώνω σαν γρανίτα το καλοκαιράκι...

Ρε κλάμπανε, πραγματικά, όχι δηλαδή, θα το πείς αυτό ποτέ σε γυναίκα; Και τι περιμένεις να σου απαντήσει ; Φέρε καμιά χαρτοπετσέτα μη μου στάξεις στο φόρεμα;


2. Είσαι κουρασμένη; (Οχι) - Θα έπρεπε, γιατι όλη μέρα στριφογυρνούσες στο μυαλό μου..

Σιγά το μεγάλο γύρο που έκανε..


3. Πως αισθάνεσαι που είσαι η πιο όμορφη γυναίκα σε αυτό το δωμάτιο ;

Αντίθετα με σένα που πρέπει να νοιώθεις πολύ μειονεκτικά που είσαι το μεγαλύτερο βόδι στο δωμάτιο.
4. Κάτι πρέπει να έπαθαν τα μάτια μου γιατί δεν μπορώ να τα πάρω από πάνω σου !

 

Ξέρω, δεν έχουν που να στηριχτούν βασικά, απο πίσω δεν υπάρχει τίποτα.


5. Κοπελιά, πιστεύω να έχεις δίπλωμα οδήγησης, γιατί με οδηγείς στην τρέλα !

Ναι ρε ζώο, πες της να μην τρέχει κιόλας μη σας κόψουν καμιά κλήση οι νευρολόγοι


6. Κοπελιά κάτι έχεις πάνω στον πωπω σου. Τα μάτια μου !

Προκαλώ το σύμπαν να κάνει τέτοιο πέσιμο (δε θέλω ζαβολιές, πχ να έρθει ο Jackman ή ο Crow και να μου πουν ότι έπιασε) και να δουν αποτελέσματα. Αν πιάσει μία φορά στο τρισεκατομμύριο εγώ θα...

Χμ.. μπα άσε, υπάρχουν και χαζές...


7. Κοπελιά , θες να τα φτιάξουμε; Βγάζω πιο πολλά από όσα μπορείς να ξοδέψεις !

Μου αρέσουν οι αισιόδοξοι άνθρωποι αλλά φίλε μου δεν έχεις καμία ελπίδα. Οι άτιμες είναι ο μεγαλύτερος χρηματοαπορροφητικός παράγων στο γνωστό και άγνωστο σύμπαν. Την πάτησες
8. Ελπίζω να ξέρεις τεχνητή αναπνοή , γιατί μου έχεις κόψει την ανάσα !

 

Σου χει συμβεί πολλές φορές ήδη ε; Και ξέρεις, χωρίς οξυγόνο ο εγκέφαλος ρετάρει.. κακόμοιρε
9. Πρέπει να είσαι από το διάστημα, γιατί μπορώ να δω τα αστέρια στα μάτια σου !

 

Ναι αλλά δε θα την καρφώσεις στους Αμερικάνους ε; Δεν έχει καμία όρεξη να την κλείσουν στην Area 51 και να της βάζουν ιατρικά εργαλεία σε περίεργα σημεία του σώματός της.
10. Απο ποιο δρόμο να πάω για να φτάσω στην καρδιά σου ;

 

Άσε, δράμα, τα χουν κλείσει όλα οι αγρότες


11. Γειά σου , είμαι ο κ. Τέλειος . Κάποιος μου είπε οτι με ψάχνεις...

Δεν αντέχω πρωινιάτικα, πραγματικά.. θα ξεράσω..


12. Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κανα τέταρτο;

Αυτό παραδόξως, λίγο παραλλαγμένο έχει πιάσει.. (χωρίς έρωτες και τέτοια..είχε γίνει μετάλλαξη στην αττάκα..)


13. ( Για να σου πεί το όνομα της ) . Μόλις σε είδα λιποθύμησα, έπεσα και χτύπησα. Μου έκανες ζημιά θέλω τα στοιχεία σου !

Θα σου πει οτι δουλεύει στη CIA και άμα σου πει το όνομά της πρέπει να πεθάνεις. Πράξη η οποία και θα ωφελήσει τα μάλλα το λεγόμενο gene pool της ανθρωπότητας.


14. Τα μάτια σου έχουν το ίδιο χρώμα με την πόρσε μου...

Και τα περιεχόμενα του κρανίου σου το ίδιο χρώμα με τα προϊόντα της πέψης ρινόκερου με γαστρεντερίτιδα.


15. Μήπως σου βρίσκετε κάνενας χάρτης , γιατι χάθηκα στα μάτια σου !

Πάλι χαμένος μας έτυχε γαμώ την τύχη μου..


16. Υπάρχει κανένα αεροδρόμιο εδώ κοντά ή η καρδιά μου απογειώθηκε ;

Τζίζουζ.. Κηροζίνη σνιφάρεις ρε διάολε;


17. Είσαι σαν τη gillete ( ξυριστική μηχανή ) . Οτι καλύτερο για την άνδρα !

Και συ σα στρατόπεδο. Τίγκα στην τεστοστερόνη και η μαλακία πάει σύννεφο. (είναι τόσο εύκολο.. σα να πυροβολείς χρυσόψαρα σε γυάλα. Εξ επαφής. Με δίκανο. Με σφαίρες για ελέφαντες..)

18. Μωρό μου , είσαι για καμιά "ναυμαχία" στη μπανιέρα μου ;

Προτιμάνε τα τρικάταρτα από τα κανώ. (ξέρω, δράμα.. και εγώ με πιρόγα, που πάω..)


19. - Εχεις βελόνα και κλωστή ;- (Οχι, γιατί;) - Γιατί με έσκισες !

Να αλλάξεις ράφτη ρε μαλάκα.


20. Είσαι τόσο καυτή που όταν σε κοιτάζω μαυρίζω !

Άμα πλενόσουν και λίγο μπορεί να άσπριζες. Γλίτση


21. Είσαι τόσο γλυκιά που μου προκαλείς πονόδοντο !

Σου χει ανέβει και το ζάχαρο. Πάρε μια τριντέντ και μια ένεση ινσουλίνης και άντε...


22. Εκτός από το να προκαλείς σεισμό στο πέρασμα σου , τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;

Είμαι σεισμολόγος.


23. Δέχεσαι νέες αιτήσεις για το fun - club σου ;

Εκτός του οτι γράφεται fan-club και κατάλαβα ότι το ΛΕΣ ανορθόγραφα, σε fan-club δεν υπάρχουν straight άντρες συνήθως. Οπότε τι να σου πω, εκτός αν είναι από αυτές που τρέχουν στις Γιουροβίζιον και στις Βισσοβανδές....


24. Μήπως είσαι διακοσμήτρια , γιατί μόλις μπήκες στο δώματιο ,μου φαίνεται πιο όμορφο !

Για να λες "στο δωμάτιό μου" και όχι "στο σπίτι μου" μάλλον μένεις ακόμα με το μπαμπά και τη μαμά, πράγμα που εξηγεί γιατί στα 30 σου την πέφτεις ακόμα τόσο άθλια


25. Τελικά θα με φιλήσεις ή θα αναγκαστώ να γράψω ψέμματα στο ημερολόγιο μου;

Γράφεις και ημερολόγιο μωρή Κάντυ Κάντυ; Γράψε ψέμματα και βάλε δίπλα και ένα σκιτσάκι με ένα δακρυσμένο ματάκι. Χάϊντι, ε Χάϊντι.


26. Αν ήσουν λέξεις γραμμένες σε χαρτί , θα ήσουν η τέλεια εκτύπωση !

Και συ αν ήσουν λειτουργικό θα ήσουν Windows ME. Τελείως άχρηστα, αναξιόπιστα και κανείς ποτέ δεν τα συμπάθησε.
27. Θα μου δώσεις μια φωτογραφία σου για να ξέρω τι δώρο θα ζητήσω απο τον Αι Βασίλη του χρόνου;

 

Πότε τελειώνεις το δημοτικό είπαμε;


28. Τι θα πιείς; Βότκα , Ουίσκι , Κοκα κόλα , εμένα;

Σιγά μην πιεί τήλιο ρε χαλβά. Πιάσε ένα μπέρμπον.


29. Ελα να μείνεις στην καρδιά μου , δε θα πληρώνεις νοίκι !

Είχε και ένα φεγγάρι σαν κομμένο νύχι, άλλο να στο λέω, άλλο να σου τύχει ε; ρε που μπλέξαμε.. μ'αρέσει όμως που είσαι γενναιόδωρος. Άμα η καρδιά σου είναι σε κανα Παλιό Ψυχικό να την πουλήσεις. Θα πιάσεις καλά φράγκα.
30. Δε με ξέρεις απο κάπου;

 

Δεν συχνάζουν ωραίες στην ιχθυόσκαλα ρε βρωμερέ μπακαλιαρόφατσε.


31. Συγνώμη , πρέπει να χάθηκα! θα με βοήθησεις να μάθω που πηγαίνεις ;

Τι διάολο, έχουμε πήξει στα χαμένα..


32. Συγνώμη μόλις κατάλαβα οτι ενδιαφέρεσαι και θέλω να σου πώ οτι και εγώ ενδιαφέρομαι !

Σοβαρά; Μπράβο. Και πότε άρχισες να ενδιαφέρεσαι για εγχείρηση αλλαγής φύλου; Εκείνη από τη β' γυμνασίου :p


33. Ο θεός θα πρέπει να είχε πολλά κέφια , όταν σε έφτιαξε !

Και μάλλον μαλαφράντζα και κωλοπετούρα όταν έφτιαξε εσένα


34. Κάνε μου μια χάρη , πες στο αγόρι σου πόσο τυχερό είναι !

Θα το πει στην κοπέλα της. Τη φωνάζουμε Οδυσσέα και είναι νταλικέρισσα.


35. Θα μου δώσεις το νούμερο του κινητού σου , γιατί το δικό μου το ξέχασα !

Και κάπως έτσι γεμίζουν τα κινητά των απανταχού μαλάκιδων με ψεύτικα τηλέφωνα..


36. Μήπως είσαι η θεά Αφροδίτη ;

Μπορεί. Εσένα για Ήφαιστο σε κόβω. Κοντό και κακάσχημο


37. Μοιάζεις πολύ με τη τρίτη μου κοπέλα. (Γιατί ποσές σχέσεις είχες;) ΔΥΟ!

Γκουσγκούνη μου εσύ..ΈΜΠΕΙΡΕ! Ακούραστε εργάτη του έρωτα! Λαβερμάνα! Σεξομηχανή! Σάιμποργκ του κρεβατιού! Λορντ οφ δε στρινγκς!


38. Να η ευκαιρία που έψαχνες για να με γνωρίσεις !

Βασικά αυτή είναι η ευκαιρία που έψαχνε για να γελάσει.


39. Γειά σου γατούλα .Θές να περάσεις μια απο τις 9 ζώες σου μαζί μου ;

Είπε το κριάρι στην τίγρη..


40. Νομίζω κάπου σε έχω ξαναδεί . Στα όνειρα μου.

Συνέχισε να κοιμάσαι μπας και ησυχάσουμε


41. Γειά σου με λένε (όνομα) . Βάζω για βουλευτής το 2016 και θα χρειαστώ την ψήφο σου. Γράψε μου το τηλέφωνο σου να σε πάρω να σου πώ το πρόγραμμα μου

Από πρωτοτυπία δε λέω, καλά πάμε. Αλλά από ποιότητα, πάμε για χρυσό στους Ολυμπιακούς Χαζομάρας. Και απο ο,τι φαίνεται και από τις άλλες αττάκες εδώ μέσα, ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος..


42 . Ο Σωκράτης είπε να έχουμε το γνώθι σ'αυτόν. Εγώ το έχω αλλά τώρα θα ήθελα να γνωρίσω και σένα !

Προτιμούν τον Ηράκλειτο και το "τα πάντα ρει" για αυτό την κάνουν.


43. Αχ και να μούν το κραγιόν σου !

Δεν αγοράζουν κραγιόν από πάγκους.


44. Εχω καρκίνο και πεθαίνω ! Θα μου δώσεις τη χαρά να βγώ ραντεβουδάκι για τελευταία φορά !

Στον εγκέφαλο τον έχεις κακομοίρη ε..


45. Αγόρασα μια γατούλα απο το petshop και μου είπε ότι θέλει οπωσδήποτε να σε γνωρίσει ..

Να την πας στο τσίρκο. Αμα μιλάει θα βγάλει φράγκα


46. Μπορεί να μην είμαι ο πιο όμορφος άντρας εδώ μέσα , αλλά είμαι ο μοναδικός που βρήκε το θάρρος να σου μιλήσει !

Ναι και αυτό έχει πιάσει, όχι ακριβώς έτσι.


47. Νιώθω σαν τον Richard Geere. Στέκομαι δίπλα σε μια Pretty Woman !

Επίσης είσαι και παππούς. Το Pretty woman βγήκε το 82.


48. Μακάρι να ήμουν δάκρυ σου ! Να γεννιόμουν στα μάτια σου , να ζούσα στα μάγουλα σου και να πέθαινα στα χείλη σου !

Αμα σε άκουγε ο Καρυωτάκης πραγματικά θα ξανααυτοκτονούσε από τη ντροπή του λέμε


49. Αν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν έπεφτε ενα αστέρι ο ουρανός θα ήταν άδειος

Αν κάθε φορά που την σκεφτόσουν γέμιζε ένα κ εκατοστό του κρανίου σου, τώρα μπορεί και να είχες εγκέφαλο.


50. Αν ο θεός έφτιαξε κάτι πιο όμορφο από εσένα , σίγουρα θα το κράτησε για την πάρτη του

Ναι είναι γνωστός τσιφούτης και μοναχοφάης. Να φανταστείς το γιό του τον σταύρωσε γιατί του φαγε ένα κιντερ μπουένο.


51. Αν δεν υπήρχε ο ήλιος θα ήσουν σίγουρα το πιο καυτό πράγμα !

Κρύε


52. Αν η ομορφιά ήταν χρόνος θα ήσουν η αιωνιότητα !

Και αν η μαλακία ήταν χώρος εσύ θα ήσουν η Σαχάρα


53. Αν η νοσταλγία μου ήταν άσπρη και το πάθος μου ήταν μαύρο , τότε η αγάπη μου για σένα θα ήταν σαν σκακιέρα .

Να ξερες να παίζεις και σκάκι..


54. Αν το νερό το λέγανε ομορφιά , τότε έσενα θα σε λέγανε ωκεανό

Και αν η χαζομάρα λεγόταν Μήτσος εσένα θα σε λέγαν Μητσάρα.


55. Αν ήσουν δάκρυ στα μάτια μου δε θα έκλαιγα ποτέ για να μη σε χάσω .

Άμα σε κλοτσήσει στα καλαμπαλίκια λες να το αποφύγεις το κλάμα;


56. Τελικά τα πόδια σου που ακριβώς τελειώνουν;

Σε κατ εκδοχήν σημείο. (κάνουμε και φιγούρα δηλαδή και λοιπά και λοιπά)


57. Συγνώμη μου είπες κάτι προηγουμένως; (Οχι) Ωραία λοιπόν ξεκίνα να μου το πείς τώρα !

................... (συνέχεια της σιωπής, όπως και προηγουμένως)


58. Εχει πολύ ζέστη εδώ μέσα ή απλά εσύ ζεσταίνεις την ατμόσφαιρα;

Φύγε μπροστά από το τζάκι, θα πάρει φωτιά ο κώλος σου


59. Πρέπει να νύχτωσε έξω γιατί όλο το φως μπήκε εδω μέσα απο τη στιγμή που μπήκες !

Επειδή καταλαβαίνουν από υποννοούμενα οι γυναίκες, καμία δε θα ενθουσιαστεί αν ψιλιαστεί ότι την αποκαλείς αμπαζούρ.


60. Θέε μου, πριν σε γνωρίσω νόμιzα οτι είμαι gay !

Είσαι. Και κεινη πριν την πουν Αγγέλα τη λέγανε Βαγγέλα.


61.Βοήθεια πνίγομαι , γρήγορα δώσε μου το φιλί της ζωής !

Που είναι μια θηλειά όταν τη χρειάζεσαι..

18 comments:

Unknown said...

Πού ο παλιός καλός καιρός του "έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;"
Άααχχχ..

ultima necat said...
This comment has been removed by the author.
DanaiShips said...

Αγαπητέ αγαπημένε μου,

Μετά απ' όλα αυτά, σκέφτομαι να μην σε χωρίσω ακόμα. Αν μη τι άλλο, υπάρχουν πολύ χειρότερα εκεί έξω:p:p:p

Sophia said...

Καλά, καταλαβαίνεις τώρα γιατί υπάρχει τέτοια ραγδαία πτώση στην πχιότητα του gene pool... γιατί μερικές φορές αυτές οι ατάκες πιάνουν (έχω δουλέψει με τα δείγματα και με τα αποτελέσματα... Άσε...)
;-D

Stefanos said...

Αγαπημένη μου,
δε θυμάσαι μάλλον την αττάκα που σου πα και πετάρισες τα μπιρμπιλωτά σου μάτια μου φαίνεται.
Ευτυχώς.
Φταίει και ο Ρακιντζής.
Όταν βγάλω το γύψο και το νάρθηκα από το λαιμό, μετά το τελευταίο σέσσιον με τα τηγάνια και το πιάνο, θα σου κρατήσω μούτρα για 2 1/2 λεπτά και δε θα ξαναδώ κομεντί για δυό μέρες :D
(πάλι ξύλο θα φάμε σπίτι, θα μου χαλάσει το ιματζ του μποέμ, γόητα ανεξάρτητου τύπου με αυτά που λέω εδώ μέσα..)
Darth, κάτι τέτοιο της είπα ρε.. έπιασε..
Sophia είναι επειδή όλοι οι χαζοί αναπαράγονται σαν τους αρουραίους ενώ εμείς οι έξυπνοι το κρατάμε για μας :p

Sophia said...

Παίζει και ρόλο το γεγονός ότι αριθμητικά υπερτερούν, so they have the advantage...
;-D

Stefanos said...

Φυσικά υπερτερούν, αφού αναπαράγονται σαν τους αρουραίους. Το παμε αυτό :p

Sophia said...

;-P (To begin with, έπρεπε να πω!) Άντε, λοιπόν, τι περιμένετε? Να σας στείλω τον Richard Dawkins?
;-D

osela said...

το χειροτερο ειναι να τα ξεστομιζει αυτά κάποιος, που πριν ανοίξει το στόμα του, θα είχε μια καλή ευκαιρία.
ακόμα κι η φύση αυτοσαρκάζεται..

aKanonisti said...

Ελα ρε... δεν γίνεται!!!!..
Κανείς δεν λέει τέτοιες ατάκες!!!...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Πάντως γέλασα.....
Εξυπνότατες οι απαντήσεις σου..και πολύ κόσμιες...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Tanila said...

Darthiir the Abban, αχ εσείς οι νέοι....
Όλο μιλάτε!
Δε μπορείτε να εκτιμήσετε την αξία της σιωπής.
Όπως τότε που ο άντρας εφάρμοζε την τακτική ρόπαλο-μαλλί-σπηλιά....


Εσταρινακη, μεταξύ μας, είναι ατάκες που έχεις πει κατά καιρούς σε γκόμενες και τα δήθεν "σχόλια" είναι οι χλαπάτσες που εισέπραξες, μη μου κάνεις τον πχιοτικό εμένα!

Stefanos said...

@Tanila : Πχιοτικός εγώ δεν είμαι, μπορεί να στο βεβαιώσει κόσμος αυτό. Και δε μιλάω. :P (ρόπαλο που λέγαμε). Αυτές τις πρώτες αττάκες προσέγγισης τις έχει πάρα πολύ ο Zaphod. Αλλά αυτός τα λέει καλά.
Επίσης αν έχουμε φάει και αν έχουμε φάει πόρτες, αλλά ΠΟΤΕ για τέτοιες αττάκες, ευτυχώς. Δε φτάνει που μαστε κακομούτσουνοι, να μας λένε και χαζούς;
@Αkanonisti : Ελπίζω και εγώ όντως να μην έχουν ξεστομιστεί ποτέ τέτοια αίσχη.. ή αν έχουν ξεστομιστεί είναι κρίμα που δεν ήμουν μπροστά με μια κάμερα..
Osela : Φυσικά και αυτοσαρκάζεται η φύση. Έχεις δει ποτέ σου βραδύποδες; :D

Unknown said...

Μιλάμε, αλλά έχετε αναισθητοποίηθεί από τις ροπαλιές και δεν ακούτε ;)

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ said...

Χμμμ...

ΧΑΧΑ

Ευτυχώς που υπάρχουν και τα μεϊλάκια του είδους.

Καλό μεσημεράκι σου εύχομαι.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Ανορθόδοξος said...

Εγώ πάλι θυμήθηκα στα θρυλικά 80's, τα «καμάκια» με το Στάθη Ψάλτη. Πάει ο τύπος στη γκόμενα και της παίζει την κασέτα που λέει σε άπταιστα αγγλικά «γιου αρ μπιούντιφουλ, αϊ λοβ γιου»!!

Πάντως δεν έπιασε η προσπάθεια...

Loth said...

ΕΧΩ ΛΙΩΣΕΙ...ΤΕΛΟΣ!
Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΧΑΛΙΑ, ΕΓΙΝΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΑ!
ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ!
ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΑΡΧΙΖΩ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΕΔΩ!
ΥΓ.ΕΓΩ ΜΕ ΠΙΡΟΓΑ ΠΟΥ ΠΑΩ???ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΕ!
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Vany said...

Κάτι τέτοιες ατάκες με κάνουν να χαίρομαι που είμαι εκτός κυκλοφορίας πλέον...Να 'σαι καλά

patsiouri said...

Σιγά το μεγάλο γύρο που έκανε..

Xi xi xi xi xi!!!!!!