Tuesday, December 16, 2008

Μουσικό διάλειμμα + μπλογκοπαίχνιδο



Ε τα σχόλια είναι περιττά
Παμ παρακάτω
Μπλογκοπαίγνιον
Ο ορός της αλήθειας
Με αφορμή την ανοιχτή πρόσκληση του Αιρετικού άθεου βρωμόσκυλου που πρέπει να καεί στο πυρ το εσώτερον, το ιερόν (+σουβλόγησον+) μπλογκοπαίχνιδον ρωτεί και εγώ απαντώ:
Ποιό μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις;
Την απάντηση για τη ζωή, το σύμπαν και τα πάντα. Και δεν είναι 42, το ψαξα..
Πόσους ανθρώπους του αντίθετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά;
Τι να σου πώ, δεν έχω και κανα μέτρο για το τι συμβαίνει όταν αγαπάς πραγματικά, ε ξέρω γω, 45;50; 240; κάπου εκεί..
Αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομά σου. Ποιό θα διάλεγες;
Δύσκολη ερώτηση.. Κάτι αρχαιοελληνικό και εγώ νομίζω.. Franz ή κάτι τέτοιο..
Τι θα χάραζες στην ταφόπλακά σου;
Έδώ ψοφολογάει ο Στέφανος. Και δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος για αυτό.
Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις ότι σου ταιριάζει απόλυτα.
"The once and future king". Αν και δεν είναι τόσο ότι μου ταιριάζει, αλλά μου αρέσει πολλάν.
Διάλεξε άλλους γονείς.
Είσαι καλά; Είμαι πολύ ευχαριστημένος!
Γράψε τα διάσημα τελευταία λόγια σου.
Μωρή Σβετλάνα πιάσε τα χάπια για την καρρκγχχχχχχχχχχχχχ
Αν ήσουν συγγραφέας, ποιός θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος;
The wolf and the dragon
Αν ήσουν αυτοκίνητο, τι μάρκα θα ήσουν; Yugo. Εντελώς αναξιόπιστο, παλαιάς κοπής, με πολλά χιλιόμετρα.
Αν ήσουν άγριο ζώο, τί θα ήσουν;
Λύκος. Γνωστό το κόλλημά μου
Για τί μετανιώνεις περισσότερο;
Για το οτι μερικές φορές με πιάνει μια δειλία, άλλο πράμα
Κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται;
Συνήθως σε θυμούνται άμα έχεις κάνει μεγάλες παπαριές ή μεγάλο καλό. Και εγώ για καλό δε νομίζω να με θυμηθεί κανείς
Θα θυσίαζες τη ζωή σου για κάποιον;
Χλωμό το κόβω να γινόταν κάτι τέτοιο συνειδητά. "Α κάποιος πυροβολεί . Ας μπω στη μέση να φάω εγώ τη σφαίρα".. Δε νομίζω. Μάλλον κατά λάθος θα γινόταν και μετά θα με λέγαν και ήρωα, αλλά τι να το κάνεις, οταν σε πουν ήρωα συνήθως είσαι ήδη ευθεία οριζοντία και ποσώς σε ενδιαφέρει.
Ξέρετε ποιους καλώ, μην τα ξαναλέω.

16 comments:

Erisadesu said...

δεν είναι καιροί για blogοπαίχνιδα
είναι καιροί για δρόμους.

Loth said...

ΧΜΜΜΜΜ....ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ Ε?
ΤΟ ΕΨΑΞΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 42????
ΚΡΙΜΑ.
ΕΙΧΑ ΠΟΝΤΑΡΕΙ ΤΟΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ !!!!
;P
ΥΓ.ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ?
Ε?
Ε?
;ppppPPP
ΜΑΑΑΑΑΑΤΣ

Unknown said...

Αυτό πουλάκι μου δεν είναι καρδιά.
Αγκινάρα είναι...

ΣΠΙΘΑΣ said...

Το μπλογκοπαίνιδο σου και οι απαντήσεις σου στα ερωτήματα τα θεωρώ:
Μια πιό υγιή στάση από κάτι άλλες που τόχουν κάνει πανηγύρι το θέμα.
Έμμεσα παίρνεις θέση και σ΄αυτό το ζήτημα από την ανθρώπινη πλευρά και αντιπαρατίθεσαι στον "ΞΕΡΟΛΙΣΜΟ" μας, εμού συμπεριλαμβανομένου.

Θα το παίξω μόλις απεμπλακώ από τις θολοκουλοτούρες μου:):)
Την καλημέρα μου.

ΣΠΙΘΑΣ said...

Θα πάρω μέρος γιατί έχει κάποιες ερωτήσεις που "καρφώνουν".
Και θα τις απαντήσω γιατί τις γουστάρω.

ioannis_the_great said...

Xa xa Καλημέρα Που είναι η Σβετλάνα οεο?

Αστερόεσσα said...

Όχι, δεν ξέρουμε ποιους καλείς.
Μας παίζεις ναι ή ου;

Ellie said...

Οι προσκλήσεις άκρως διπλωματικές...κανείς δεν μένει δυσαρεστημένος :P

Aurelia Aurita said...

Στέφανο σε λένε;

Stefanos said...

Ερι : που να τρέχω με τη δισκοπάθεια στους δρόμους χειμωνιάτικα.. άσε να τρέξουν οι σωτήρες μου..
Loth : Ναι και εσένα καλώ
Darth : Τι να κάνω, είμαι αγαπησιάρης :p
Σπίθα : Αν εξαιρέσεις το τελευταίο δε νομίζω ότι είπα κάτι περίεργο :p
Και οσον αφορά το γνωστό θέμα, ναι δε γράφω γιατί δεν έχω να πω κάτι καινούριο. Και γενικά προσπαθώ να μην ασχολούμαι με τέτοια εδώ μέσα..εδώ είναι τα ασόβαρα.
Ioanni : Εδώ δίπλα είναι, σιδερώνει..
Αστέρω : Φυσικά σε παίζω, άκου ερώτηση!!
Aurelia : Τι δεν το ξερες τόσο καιρό;

Aurelia Aurita said...

Όχι φυσικά,εγώ εστάριαν σε ξέρω:)
Και το Στέφανος τυχαίνει να είναι ένα από τα αγαπημένα μου ονόματα(άντε σ'έφτιαξα πάλι,χεχε:D))))

brexians said...

εδώ είναι τα ασόβαρα.
να μου ζησεις Σεξταριαν
πεστα...

osela said...

η δειλια -αν το σκεφτεις- αφηνει περιθωρια αντιδρασης/ δρασης στους αλλους, σχεδον προωθει τη συνεργασια και την αλληλοβοηθεια.

candy's τετραδιάκι said...

Χαχαχχαχαχαχα γαματες απαντησεις!!!!!!

Gi Gaga Kouni Beli said...

Κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται;
Συνήθως σε θυμούνται άμα έχεις κάνει μεγάλες παπαριές ή μεγάλο καλό. Και εγώ για καλό δε νομίζω να με θυμηθεί κανείς

Καλωσήρθες στο club!

Αστερόεσσα said...

Χμμμμ... αν και η απάντησις ήτο ευγενική και συγκαταβατική, εγώ έπαιξα διότι...

1. είμαι παιχνιδιάρα και

2. διότι όταν ήμουν μικρή δε με παίζανε τα άλλα παιδάκια και

3. αυτό μου δημιούργησε τραύματα στην ευαίσθητη παιδική μου καρδιά και

4. διότι ό,τι δεν κάνεις μικρή το κάνεις ως χούφταλον.