Sunday, April 13, 2008

Θέλω και εγώ μηνυσιακή ασυλία!!!

Η μήνυση αρχηγού πολιτικού κόμματος επειδή μίλησε για απάτες, μίζες και μαύρο χρήμα είναι επίθεση κατά της δημοκρατίας, του πολιτικού συστήματος και τα λοιπά. Ωραία, δεν εξετάζω το όλο θέμα που προέκυψε με Alexis, Star και Βγενόπουλο της MARFIN.
Όοοομως, πρέπει να βάλω ένα στοπ κάπου και να προσθέσω πως άμα θέλουμε να μιλήσουμε για δημοκρατία και λοιπές παπάτζες, να μιλήσουμε.
Αν λοιπόν αγαπητοί μου αναγνώστες Βαγγέλη και Τανάση θεωρούμε επίθεση κατά της δημοκρατίας μήνυση κατά πολιτικού προσώπου που εξέφρασε μια τέτοια γνώμη, να θεωρούμε και επίθεση κατά της δημοκρατίας μήνυση κατά όλων των απλών πολιτών που εκφράζουν τέτοιες γνώμες,πχ στα blog τους.
Όχι,γιατί προς το παρόν δε θεωρείται επίθεση κατά της δημοκρατίας αυτό.. Αναφέρομαι φυσικά στη γνωστή πρόσφατη υπόθεση, στην οποία υπόψιν είμαι κατά του Καψαμπέλη, για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Ελπίζω όμως να καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Όχι να λέει ο Alexis ότι στην υπόθεση ΟΤΕ μπλα μπλα μπλα μπλα έπεσε μίζα, απατεωνιά, μαύρο χρήμα κλπ κλπ κλπ και να μη μπορεί να του πει κανείς τίποτα επειδή είναι πρόεδρας, και άμα πω εγώ τα ίδια να με μπουζουριάζουν στο γκισδάν παρέα με τον Καπετανάκουη . Γιατί που να τρέχεις τώρα στα 30 γύρω γύρω από την αυλή , με τύπους σαν τον T-Bag να σε κυνηγάνε να σε κάνουν γιουσουφάκι τους. Αφήστε που δεν είμαι και τόσο ωραίος γκόμενος όσο ο Scoffield και το σήριαλ θα πάει άπατο.
Οπότε αλάνια, σωστά, κακώς έγινε η μήνυση. Άντε να ξεκινήσουμε από αυτή τη βάση. ΑΛΛΑ άμα μπορεί ο Τσιπρ και ο οποιοσδήποτε Τσιπρ να τα λέει αυτά χωρίς να του κάνουν μήνυση, θέλω να μπορώ να τα λέω και εγώ αυτά και να είμαι ατιμώρητος. Δεν κατάλαβα, εμείς είμαστε οι πληβείοι και αυτοί νομίζουν ότι κλάνουν Chanel n5 (μερικοί από αυτούς, ΜΑΖΙ με το μπουκάλι) από πλατινένιους κώλους;
Γιατί κύριε δικαστά μου, κύριε εισαγγελεύ, αγαπητοί ένορκοι, μπαμπά και μαμά, εμένα μου μάθατε ότι στη δημοκρατία είμαστε όλοι ίσοι. Ακόμα και οι αρχηγοί κόμματος. Καλά τι λέω τώρα, αλλά τέλος πάντων. Ναι δε μου είπε κανείς ότι οι νόμοι περί συκοφαντικής δυσφήμισης , διασυρμού, κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ ισχύουν μόνο άμα δεν ασχολείσαι με την πολιτική.. Άμα είναι έτσι, να βάλω υποψήφιος στις επόμενες εκλογές και μετά να βγαίνω στο blog και να χώνω επωνυμώτατα για όσους δε γουστάρω στην Ελλάδα (και είναι και ένα σωρό κόσμοοοοοοοοοοοος....) . Να λέω ότι είναι πούστηδες και πρεζάκηδες, ότι παίρνουν μίζες, ότι λένε μαλακίες και ότι μου φαίνονται απατεώνες. Σκεφτείτε τώρα αυτή ακριβώς την διατύπωση, στο blogακι μου, με ένα μεγαλοόνομα δίπλα της. Θα με μηνύσουν ή όχι; ε; τι είπατε; Μα γιατί να με μηνύσουν; Δεν είναι επίθεση κατά της δημοκρατίας αυτή; Α ναι ε..σόρρυ παίδες μέα κούλπα που είχε πει και ο άλλος. Κατάλαβα. Εμείς μόνο για να τρώμε σφαλιάρες είμαστε. Ρε δεν το εκμεταλλεύτηκα στο πανεπιστήμιο να παώ να χωθώ βαθιά να γίνω και γώ χρωματιστό παιδί (όχι πως δεν ήμουν, ήμουν σε περιόδους ρομαντικής ιδεολογικής έπαρσης, αλλά ήμουν από τους μαλάκες τους ιδεολόγοι που δεν κέρδισαν τίποτα. Να μαλάκα, θα σουν σε κανα δημόσιο τώρα να ξύνεις 4 ώρες το αριστερό και 4 ώρες.. πάλι το αριστερό γιατί θα βαριόσουν να αλλάξεις στο δεξί..). Τέλος πάντων. Εμένα αυτές οι διακρίσεις και οι επαναστατικοί παιάνες για την προάσπιση της δημοκρατίας με χαλάνε πολύ άσχημα.
Δημοκρατία για όλους παιδιά.
Όχι μόνο για τους πολιτικούς, όποιου χρώματος και αν είναι αυτοί. Βέβαια το οτι το Star βγαίνει και υπερασπίζεται τον Τσίπρα έχει μεγάλο γέλιο από την άλλη. Θα πρέπει να γελάνε και οι αφίσες του 3ου φεστιβάλ ΚΝΕ-Driver (με Πυξ Λαξ, Θανάση Παπακωνσταντίνου, Σωκράτη Μάλαμα κλπ, τσάμπα μπύρα, πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, 3-9/9/1993 ) στο δωμάτιο του Alexis (και μη μου πεις Αλέξη οτι δεν είχες πάει επειδή ήταν τση ΚΝΕ...) , για να κλέψω τη γνωστή πλέον αττάκα με το Χριστό στο κάδρο..:P
Αλέξη μπορεί πολιτικά να μη συμφωνώ μαζί σου και να μου την ψιλοσπάει αυτό το στυλάκι με το ανασηκωμένο φρύδι και το μονίμως ειρωνικό υπομειδίαμα του και καλά ψαγμένου που έχεις υιοθετήσει, αλλά γενικά δε μου είσαι αντιπαθής. Πρόσεξε λοιπόν πως φέρεσαι, γιατί άμα σε περιλάβει το Star, την πάτησες χονδρά. Πρόσεξε στο τέλος μη καταντήσεις να βγαίνεις για συνέντευξη μόνο στη Λαμπίρη. Ξέρεις, σφήνα μεταξύ του νέου δίσκου της ανθυποαοιδού, μάλλον αηδού, Πρωηνπαρθένας Αποτονκώλογλου και του εκπληκτικού ζεν πρεμιέ της μακιγιαριστικής τέχνης Μελενελάκη Τονπαιρνωκιολα. (και του σκύλου του, Κωλομπάρ.)
(για να γλυτώσουμε καμιά πιθανή μήνυση, όχι δεν υποβιβάζω το εκλεκτό και πραγματικά ανώτερο επίπεδο αυτών των πραγματικά πολιτιστικών κολοσσών που αποτελούν αυτές οι εκπομπές, απλά θεωρώ πως το προφίλ ενός σύγχρονου πολιτικού αρχηγού θα πρέπει να χτίζεται μετά τις 19:30 στις ειδήσεις και όχι το μεσημέρι που είναι και ο χρόνος μετάδοσης αυτων των –το ξαναλέω- εκπληκτικών εκπομπών)
(Πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει ένας blogger για να αποφύγει μια μήνυση..)

6 comments:

ria said...

άσε εστάριε, πολύ χαμηλά για να μη γίνει πελάτης του κούγια και τη γλιτώσει, αλλιώς, ούτε ο χασοδίκης μπορεί να σε βοηθήσει ούτε ο πρόεδρος του αρείου πάγου!!!!

τι τραβάμε και μεις οι χορεύτριες-εεεε οι bloggers ήθελα να πω!

osela said...

estarian
τα πράγματα δεν ειναι ακριβώς έτσι, ειναι όμως περιπου έτσι. η ουσια ειναι δικαιοσύνη για όλους, κατά την γνώμη μου.
τα πυροτεχνηματα δε νομιζω να τα περασε ποτε κανεις για πυρκαγια.
καλή βδομάδα, τώρα που εισαι και μπιζι! φιλια!

Pastaflora said...

Μα όλα τα μεγάλα και τα σπουδαία σ' αυτη τη χώρα είναι δύο ταχυτήτων: η δημοκρατία, η δικαιοσύνη, οι αεροπορικές θέσεις, τα ρεζερβέ σε πολιτιστικά κέντρα. Και μια που μιλήσαμε για πχοιότητα, μου λες πού τα βγάζει τα 60,000 γιούρο το μήνα η Σάσα Μπάστα;

Hades said...

Χμ... δηλαδή αυτήν την ιστορία περί επωνυμίας στα μπλογκ που νομίζεις ότι την πάνε; Στο να ξέρουν ποιος θα φάει τη μήνυση...
Πέραν τούτου, ο Τσίπρας δεν έχει ασυλία διότι δεν είναι βουλευτής.

brexians said...

αλλη ασυλια θες....
μο νισιακη.....
να στειλω τιποτα τωρα που εισαι και κοντα?

Anonymous said...

Όσο κι αν με πονάει που το λέω, το θέμα είναι η ελευθερία του λόγου που εμείς ΔΕΝ έχουμε ενώ οι ΗΠΑ έχουν κατοχυρώσει στο Σύνταγμά τους.

Δλδ εκεί μπορείς να πεις ότι ο πρόεδρος τον παίρνει και να μην τρέχει μία.
Το πολύ πολύ να πεις ότι ΤΑ παίρνει, να έχεις δίκιο και να σε φάει η NSA / CIA / FBI / κλπ. Πάντως, από δικαστή δε θα έχεις πρόβλημα.

Εφόσον ζούμε στην Ελλάδα, το δικό μας Σύνταγμα μας περιορίζει στο τι λέμε (καλώς ή κακώς). Από εκεί και πέρα, επειδή κάποιος πρέπει να ασκεί και έλεγχο, δίνει στους βουλευτές αυτό το προνόμιο της "αθυροστομίας" (εντός εισαγωγικών πάντα). Και τους βουλευτές τους ελέγχουν οι ψηφοφόροι τους κάθε 4 χρόνια.

[Τα πάντα εν σοφία εποίησε, μέχρι την ιδιωτική TV. :) ]

Πέραν αυτών, επειδή πρέπει να γίνεται και έρευνα και να υπάρχει ελευθερία της έκφρασης για Ακαδημαϊκούς λόγους, υπάρχει το άσυλο στα πανεπιστήμια. Να μη μπορεί ο κάθε φασίστας (Πλεύρης π.χ.) να μηνύει καθηγητές που ασχολούνται με τη χούντα, με τη βιοχημεία, τη βιοηθική, κλπ.

Προσπαθώ να μπω στη θέση ενός "θύματος". Π.χ. ως επαγγελματίας, θα μου άρεσε να βγει ένας τρελός ή ένας ανταγωνιστής και να πει ότι είμαι απατεώνισσα;

Για τον Τσίπρα δεν λέω τπτ γιατί -σχετικά πάντα- συμφωνώ μαζί σου. Στο κάτω κάτω, ας εκλεγεί πρώτα για να νομιμοποιηθεί να λέει ό,τι θέλει.