Friday, February 24, 2006

Η γρίπη των κύκνων

Το παρακάτω άζμα αφιερωμένο σε αυτούνους που προσπαθούνε να μας τρομοκρατήσουνε με μια γρίπη που έχει σκοτώσει καμια 100αρια παγκοζμίως.
Σιγά τα ωά ρε. Τόσους νεκροί έχουμε εδώ πέρα από πιοτί κάθε Σαββατοκύριακο ναουμ. Οξωα...
Το άζμα υπό εμού και πάσα υποκλοπή ατιμωρείται υπό τα ποινικά δικαστήρια τσι Ελλάδας και υπό του Φίλιππα, του αμπρατσωμένου φίλου μου που είναι παιδί τση πιάτσα και θα σας κάμνει τσι μούρε σκόνη ΒΙΜ για να γυαλίζουσι τα μπάνια σας.
(Ρυθμός Χατζηγιαννάτος)

Και αν γρίπη χτυπά
Κύκνους κοτόπουλα, πουλιά
Και αν βρήκες νεκρά
Όξω απο την πόρτα σου πουλιά

Και αν επιμένεις να τρώς
Στήθος και μπούτι και φτερό
Και αν βάζεις και σώς
Πάνω από σνίτσελ τραγανό

Άσε με λοιπόν να δούμε αν μπορώ,
Τη διατροφή σου ν’αλλάξω
Με ένα τρυφερό φιλέτο χοιρινό
Το κοτόπουλό σου ν’αλλάξω

Για το λόγο αυτό σου κράζω όλο εγώ,
ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ
Μ’ενα τρυφερό φιλέτο χοιρινό
Το κοτόπουλό σου ν’αλλάξω

Και αν μύρισε εδώ
Τσίκνα κοτόπουλο ψητό
Και αν λόρδα χτυπά
Χόρτα και δίαιτα ξανά

Και αν λίπος πολύ
Έχει αυτή η χοιρινή
Και αν σου μυρίζει πολύ
Το παϊδάκι από αρνί

Άσε με λοιπόν να δούμε αν μπορώ
Τη διατροφή σου να αλλάξω
Φάε ρε κουτό, αρνάκι απ το χωριό
Το φιλέτο στήθος θ’αλλάξω

Για το λόγο αυτό σου κράζω όλο εγώ,
ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ
Μ’ένα παϊδάκι αρνίσιο ζουμερό
Την κωλοπουλάδα θ’αλλάξω

6 comments:

Phantasmak said...

Ε μας τα έχουν σπάσει. Θέλουν να τους πάρεις στα σοβαρά μα όταν η "νέα μεγάλη είδηση" χτυπήσει, το ξεχνάνε σα να έχει την αξία σάπιου φρούτου και το πετάνε (ενώ πριν ήταν πολύ σημαντικό και μας ενδιέφερε όλους).

Depsorama said...

Χαχαχα! Ν' ανέβει η εκτέλεση του άσματος πάραυτα!

stellini said...

ενα έχω να πω... μου φτιαξες το κεφι και το χρειαζομουν!!!!

Oneiros said...

Θέλουν να τους πάρεις στα σοβαρά μα όταν η "νέα μεγάλη είδηση" χτυπήσει, το ξεχνάνε σα να έχει την αξία σάπιου φρούτου και το πετάνε

Από δω και πέρα, πάντως, άμα παίξει σημαντική νέα εξέλιξη στο θέμα θα τη μάθουμε και χωρίς τα κανάλια

r1ddl3r said...

Μου χρωστας 2 μηνιατικα, εγω δεν σαπιζω αλλο κοσμο στο ξυλο...


...εκτος και να κεράσεις κοτοπουλάκι :-p

Unknown said...

Σουξέ...
Να σε φέρω σε επαφή με την κοκκίνου; Θέλει ν' αλλάξει τον φοίβο λέει....