Monday, December 19, 2005

Απατεωνιά της ΤΙΜ

Βασικά αυτό το γράφω για δύο λόγους :
α. Για να χώσω στην ΤΙΜ,
β. Για να μου πει κανένας γνώστης αν αυτό σηκώνει καταγγελία σε Ινστιτούτο Καταναλωτών κλπ..
Τα δεδομένα έχουν ως εξής : Αγοράζω την κάρτα ΤΙΜ Free2go με 10 ευρουλάκια. Η κάρτα αυτή δίνει 500 λεπτά χρόνο ομιλίας και 500 sms. Αυτό ισχύει για ένα μονο άλλο νούμερο ΤΙΜ που δηλώνεις. ΟΚ; Πάει καλά μέχρι εδώ. Αυτή η υπηρεσία ενεργοποιείται χρεώνοντάς σε 3.5 ευρά + ΦΠΑ δηλαδή 4 και κάτι. Ωραία; ωραία..
10-4 και κάτι, μου περισσεύουν 5 και κάτι.
Ωραία; Ωραία. Έχω 5 και κάτι ψιλά ευρά υπόλοιπο στην κάρτα. Στέλνω λοιπόν μέσω ενός sms 5 ευρά στην κάρτα του Μαρακίου ώστε να ενεργοποιήσει και αυτή τα 500 λεπτά της ( ξέρετε τώρα τις γυναίκες, δεν θέλουν και πολύ να το κάνουν το τηλέφωνο σκουλαρίκι..) για να μπορεί να μου μιλάει τζαμπουίτα.
Με παρακολουθάτε μέχρι εδώ ή τσάμπα τα λέω; Εσύ κια πίσω, ξύπνα βοϊδ..
Κάνοντας μερικές απλές πράξεις δηλαδής, καταλήγουμε στο γεγονός ότι έχω εγώ τώρα στην κάρτα μου κάτι ψιλά λεπτά του ευρώ. Και επειδή χρειάστηκε να στείλω και καναδυο sms, μου έμεινε στην κάρτα 1 λεπτό του ευρώ.
Χώσιμο ακολουθεί...
Και διαπιστώνω πως δεν μπορώ να πάρω τηλέφωνο. Στο κινητό ΤΙΜ που έχω δηλώσει, και που έχω ΠΛΗΡΩΣΕΙ τα 500 λεπτα χρόνου ομιλίας και τα 500 sms.
Επίσης δεν μπορώ καν να πάρω τηλέφωνο στις "ΔΩΡΕΑΝ" υπηρεσίες τους για να τους γκαρίξω. Δεν μπορώ επίσης να στείλω μύνημα στις "δωρεάν" υπηρεσίες τους. Θέλει λέει 8 λεπτά καβάντζα.
ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΦΛΑΡΟ, ΜΟΣΧΑΡΙΑ
Και ερωτώ :
ΠΛΗΡΩΣΑ Ή ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ; ΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΝΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ;;;
Δεν είναι τα 3.5 ευρα, είναι το γαμώ το ξεσταύρι σας..
ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΑΣ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΒΑΝΤΖΑ ΧΡΟΝΟ 8 ΛΕΠΤΩΝ;
Να απαντήσω εγώ.. ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ
Με το φτωχό μου μυαλό καταλήγω στο γεγονός πως εξαπατήθηκα ως καταναλωτής.
Γιατί μου είπαν οτι κάτι θα μου κοστίσει 3.5 + ΦΠΑ και ενώ τα πλήρωσα στο ακέραιο, δεν μου προσφέρουν αυτό για το οποίο πλήρωσα. Και ρωτώ εσένα ταπεινέ αναγνώστη που πιθανόν είσαι κανας νομικάριος:
Εγώ τώρα μπορώ να πάρω τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ να τους καταγγείλω ή όχι;
Έχω δίκιο ή μαλακίες λέω;
Προσωρινά πάντως έχω να δηλώσω πως
Η ΤΙΜ ΣΥΝΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΙΚΟΣΙΤΑ ΖΩΑ

8 comments:

mn8 said...

Ψαξε την περιπτωση να πας σε καποιο καταστημα ΤΙΜ και να σου φορτωσουν καρτα για 0,20€, στην vodafone παντως γινεται. Αλλιως πηγαινε σε καποιο καταστημα ΤΙΜ με καμια μολοτωφ :)

. said...

mn8 αυτό νομίζω γίνεται μόνο στη βόνταφον και μόνο από 16 ευρώ και πάνω.

την καβάτζα την έχουν όλες οι εταιρίες, είανι μεγάλη πουτανιά. στο ινκα μπορούν να σε ενημερώσουν νομίζω για το αν μπορέις να κάνεις κάτι ή όχι.

vasvoe said...

Καλή βδομάδα και σε σένα!

Unknown said...

Ξανασκέψου την ιδέα της μολότωφ...
Ούτως ή άλλως, αφού έχεις περάσει από τα έδρανα του πανεπιστημίου γνωρίζεις πολλά γι' αυτές (όπως αναφέρει και ο καρατζαφέρης....)

alombar42 said...

ΙΝΚΑ - τέτοιου είδους τρυκ τα κάνουν όλοι και δε σταματάνε έστω κι αν πληρώσουν πρόστιμο (απλά αλλάζουν το τρυκ).
Στο μεταξύ χαλάρωσε και πέρνα να πάρεις το δωράκι σου - αφιερωμένο εξαιρετικά :)
(τελικά υπάρχει ακόμα η ταβέρνα του "Μουστάκα με τη χρυσή καρδιά" κάπου σε κάποιο στενό της Γεροκοστωπούλου;)

stellini said...

α ρε ατιμη ΤΙΜ!! Πιθανότατα θα είναι καπου με πολύ ψιλά γραμματάκια και μάλλον θα τα έχουν στην διαφήμιση στην τηλεόραση σε αυτά τα γραμματάκια που περνάνε με 200χμ/ωρα :p Και να το πείς στο ΙΝΚΑ σιγά που θα γίνει κάτι.. καπου θα το έχουν δημοσιευμένο και θα βγουν και απο πάνω! Συμφωνώ στην ιδέα περι μολότωφ! Με εχει ταλαιπωρήσει η ΤΙΜ με δυο κωλοεργασίες ήδη!! grrrrr

aoratos said...

Την επόμενη φορά σκάσε 10 € να πάρεις νέα κάρτα συνδιαλέξεων για το amore ρε σπάγγο. Ου και κρά!

Oneiros said...

Μαζί σου Estarian' είμαι πελάτης καρτοκινητής της TIM απ' το '97, και την μισώ με αδυσώπητο πάθος, δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που να μπορεί να συγκριθεί μαζί της στις σαλαμο-απατεωνιές (εκτός ίσως απ' τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές). Άσε που τα spam της έρχονται στις πιό ακατάλληλες στιγμές...
Λέω να ιδρύσουμε TIM hate club, είσαι;