Thursday, November 10, 2005

Αλητεία!!

Τους απαυτώνω το απαυτό της απαυτής τους! Το αποτέτοιο της εκείνης τους και μη σας πω οτι και βρίζω και τα θεία τώρα. (όχι πως δεν το κάνω εν γένει, αλλά εδώ μέσα δεν το γράφω γιατί μπορεί να προσβληθεί κόσμος) Δεν μπορώ να γράψω λεπτομέρειες για το τι συμβαίνει, αλλά μου παίχτηκε μεγάλη απατεωνιά, μεγάλη πουστιά και δεν έχω σκοπό να το ανεχτώ. Αλητεία! Το καπιταλιστικό τέρας που εναντιώνεται στην κολχόζνικη ιδιοκτησία και στο κοινωνικό προτσές, λειτουργεί ως τροχοπέδη και δημιουργεί έναν σεχταρισμό που οδηγεί τις μάζες σε μαζική αντίδραση. Ως γνήσιος Τραμπάκουλας θα διαμαρτυτηθώ στο Κόμμα. Τι ποιό Κόμμα ρε; Ένα είναι το Κόμμα. Καλέ κυρία Αλέκα, να σας πώ λίγοοοο..

8 comments:

isos said...

Εάν δεν σε ακούσει «χτύπα» να κανονίσουμε κανένα ραντεβού που έχουμε και τα μέσα… :P

Unknown said...

Χωσέ κουέρβο...

Depsorama said...

Hasta la revolution sempre!!

(Έλα να σε κάνουμε και μπλουζάκι)

stellini said...

:O ???????? Οταν ηρεμίσεις σε θέλω :P εχω άγνωστες λέξεις? :S (ειναι σοβαρά τα πράγματα? Θα χρειαστεις την βοήθεια του Φ. ? :P) btw βαθειές ανάσες..και μέτρημα μέχρι τουλάχιστον την δευτερη κατοστάδα ανα ένα :P

Unknown said...

Λογικό να έχεις άγνωστες λέξεις... Ο estarian δεν πολυχρησιμοποιεί το νι....

aoratos said...

Ποίος σε πείραξε ρε ?? Να του καεί το dual layer του πούστη!! Αν θές βοήθεια ρίξε σύρμα. Θα φέρω και παρέα!

alombar42 said...

Πολλές ομορφιές εδώ μέσα!
Φαντάσου δηλαδή τι έχουμε να διαβάσουμε στον πηγαιμό για την Εφορία :)

stellini said...

snif snif γιατι βρε darthir το χρησιμοποιω εγω (ειδικά εδω πέρα)? μου την είπε τώρα... :(