Wednesday, July 27, 2005

Διακοπές ΤΩΡΑ λέω!

Τη Δευτέρα το πρωί τέτοια ώρα θα είμαι στα Χανιά. Κατέβηκαν τα κουμπάρια μου, και είπα να σκάσω μύτη και εγώ 2 μερούλες έτσι για βόλτα. Τη Δευτέρα το πρωί τέτοια ώρα θα πίνω το καφεδάκι μου στο ενετικό λιμάνι, κάπου κοντά στο Ναυτικό μουσείο. Μετά θα πάμε για κανά μπανάκι στον Πλατανιά. Ίσως στο Mambo, ή αν θέλουμε βαβούρα στο "Ηλιος και Άμμος". Μετά θα παίξει στάνταρ μάσα στο Ταμάμ ή στον "Αποστόλη". Και για τέλος ένα Ζουμερό απο το "Σπιτικό". Το βράδυ Κουμ Καπί για πρώτο ποτάκι σε ένα απο τα πολλά και μετά Συναγωγή για δεύτερο (και τρίτο και τέταρτο..).. Δυστυχώς θα κάτσω μόνο 2 μέρες, αλλά έχουμε και συνέχεια διακοπών απο τις 10/8 στην Ίο (κατά πάσα πιθανότητα) ή στην Πάρο(κατά δεύτερη πάσα πιθανότητα) Αλλά πρός το παρόν.. Τρέμετε Χανιώτισσες, έρχομαι τρίτη συνεχόμενη χρονιά να μου δώσετε πόρτες με δόσεις! (Σκέφτομαι τώρα τις ρακές και μου χει έρθει ένα κάτι...) απντεϊτ : Αντί να αρχίσω τις διακοπές μου απο την Παρασκευή, θα τις αρχίσω απο σήμερα. Γιατί να περιμένουμε..

11 comments:

Unknown said...

Ώχ ώχ...
Πάει και η Κρήτη....
Τελευταίο προπύργιο αγνότητος...

jojo said...

αχ, "αμμος και ήλιος"!!!
μετά τέσσερα χρόνια συνεχούς παρουσίας, φέτος θα απουσιάσω...
τα δέοντα στα παιδιά του μπαρ...
Μαθιό, Στέφανο και Γιάννη.
και ήρεμα με τα υποβρύχια ε??? (τεκίλες με μπύρα)

Stefanos said...

Στο Rock House έκανα και εγώ κάτι εμφανίσεις πέρισυ :)
jojo και που να πιείς υποβρύχιο τζακ με τεκιλα... αστα να παν αμαν..

Giramondo said...

Το πιο καλό ζουμερό το έχει η
"Κουκουβάγια" μαζί με φανταστική θέα! Αν πας "Συναγωγή" να δοκιμάσεις Milk Shake σοκολάτα. Για θάλασσα παράτα τον Πλατανιά που είναι πολύ καλός για το βράδυ και τρέχα στα Φαλάσερνα(μερικές φορές το γράφουν και διαφορετικά μόνο που δεν θυμάμαι πως...). ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ.

φιλιά

Stefanos said...

Έχω πάει και στην Κουκουβάγια ,οντως γαμάτο ζουμερο :) :)
Και χτες με πήραν τηλέφωνο απο Φαλάσαρνα (έτσι τα έχω μάθει εγώ)
Βασικά θέλω να πάω Γραμβούσα (δες λίγα ποστ παρακάτω φωτογραφία) αλλα δεν θα προλάβω..

Stefanos said...

" ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ."
Ε καλά, όλος ο κόσμος με ζηλεύει εμένα, το χω συνηθίσει πλέον :P

Giramondo said...

Οκ!Όλα τα ξέρεις λοιπόν!!Καλά να περάσεις!Σε περίπτωση που πας Χανιά μετά τις 17.8 θα είμαι στο Internet Cafe του Πλατανιά και θα γράφω το blog μου. Όχι να ξέρουμε ένα pc το έχω κλείσει ήδη εγώ!

φιλιά

Unknown said...

Estarian, θα χρησιμοποιήσω και για 'σένα την χαρακτηριστική φράση:

ΚΑΤΕΒΑ....

stellini said...

περιμένουμε φωτο με την ηλιοκαμμένη κορμάρα σου :P
mourning blade> πολύ σωστή παρατήρηση εχω να πω!!Που θα πάει θα κάτσει το θέμα :P

0comments said...

Μπράβο τ' αγόρι μου!

Stefanos said...

Φιλ σου υπόσχομαι πως μαλακίες με αναπτήρες και τέτοια δεν θα ξαναγίνουν. Αυτή τη φορά θα παίξει επιχείρηση κομμάντο. Κατεβαίνω, χτυπάω και φεύγω.
(Μη χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο μετά βέβαια)
Βασικά κοίτα, αν σε πάρω τηλέφωνο και σου λέω για καμια ώρα τι καλός κολλητός που είσαι, και τι φίλος και πόσο σε εκτιμάω, να ψιλιαστείς οτι έγινε μαλακία :)
Sadistria ασε ασε με τις περσινές φωτογραφιες της ηλιοκαμμένης κορμάρας έγινε σάλος..πάταγος