Wednesday, June 08, 2005

Βαριέμαι

Σήμερα βαριέμαι ασύστολα..Ζεσταίνομαι αφόρητα..Ο ιδρώτας στάλα στάλα χαιδεύει τα γυμνασμένα μούσκλα,το ηλιοκαμμένο δέρμα μου.Σηκώνω το σφυρί από το αμόνι και σκέφτομαι "δύσκολη μέρα για σιδεράδες". Από μακριά,πλησιάζει μια ξανθιά οπτασία ντυμένη σε ένα κοκκινο εφαρμοστό "φουστανάκι". Κάπως έτσι ξεκινούν τα σενάρια για ταινίες της Jenna Jameson :P ...Δεν ξέρω τι να γράψω. Χτες ήταν μια καλή μέρα πάντως. Την αφιέρωσα στα μούτρα μου. Πήγα, ψώνισα διάφορα μεζέδια και διάφορα κρασιά, έβαλα το λευκό να παγώσει καλά, έφτιαξα μια πιατέλα με ένα κάρο πράγματα πάνω,σαλάμια,ζαμπόνια ο,τι ναναι.. πάστες ελιάς, αγγουράκια τουρσί,παρμεζάνες,μετσοβόνε,καυτερές πιπεριές κλπ κλπ.. Αραξα στην καναπεδιά μου , έβαλα το κρασάκι μου, έριξα ένα cd με κιθαριές και άραξαααααααα... ήταν μια χαλάρωση που την χρειαζόμουν αυτές τις μέρες.. Ήταν φάση από αυτές που βλέπεις σε διαφημίσεις :) Γούσταρα απίστευτα. Μετά αφού κοπάνησα το μισό μπουκάλι κρασί και ήρθα και μεράκλωσα, έβαλα και λίγο Πανούση για να μην μας φάει και η κουλτούρα. Και μετά ξεκίνησα το καινούριο βιβλίο του Έκο για να ξαναπέσουμε στην κουλτούρα. (Θεός ο Έκο..τι θεος.. Ημίθεος και βάλε :P) Καλημέρα σας, βαριέμαι σημερα,το πα?

4 comments:

Stefanos said...

Ξέρεις τι κοινό έχουν αυτοί που δεν το έχω εγώ ε???? :) :) α γειά σου, είναι πούσταρχοι :)

Stefanos said...

Ε ναι λοιπόν το παραδέχομαι! I M GETTING OUT OF THE CLOSET! ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΕΪΤ, ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΚΩΛΑΡΑΚΙΑ ,ΣΤΗΘΑΚΙΑ, ΜΠΟΥΤΑΚΙΑ!!

alex said...

Κωλαράκια, στηθάκια, μπουτάκια;;;
Απο γυναίκες θέτε;;;
:P

Stefanos said...

δεν με πειράζει αν δεν είναι ολόκληρες, τις παίρνω και σε τεύχη :P