Wednesday, April 13, 2005

Πάρτε τους τα μικρόφωνα και κατασχέστε τους τα λαπτόπια!

Ναι αυτό το κείμενο είναι εναντίον αυτών που φροντίζουν για την απρόσκοπτη ενημέρωσή μας, που μας λένε πως πρέπει να ζούμε για να είμαστε πολύ γαμάουα τύποι όπως αυτοί, που φροντίζουν να μας ξυπνούν από τον μακάριο λήθαργο που κάποιοι άλλοι (τώρα το ποιοί, κανείς δεν ξέρει) μας επιβάλλουν . Ναι αυτό το κείμενο είναι εναντίων της φάρας των δημοσιογράφων. Και δεν εννοώ τα νέα παιδιά που είναι ακόμα στο πήξιμο και στο τρέξιμο και που ακόμα ονειρεύονται πως εκείνοι θα αλλάξουν τον ρου της δημοσιογραφικής ιστορίας, ή απλά είναι χωμένοι και κάνουν τη δουλίτσα τους όσο καλύτερα μπορούν. Εννοώ τους "φτασμένους", τις κλίκες, τη σαπίλα που μας αυτοπροβάλλονται ως οι σωτήρες της ανθρωπότητας. Μας "ενημερώνουν" καθημερινά είτε μέσω χαζοκουτίου, είτε από τις φυλλάδες τους. Και είναι όλοι "όπου φυσάει ο άνεμος, γίνομαι άνεμος". Ποιόν μας συμφέρει να υποστηρίξουμε σήμερα?αααα καλή φάση..Αύριο ποιοοοον θα γουστάρουμε? αααα ακόμα καλύτερα, εδώ έχει ψωμί. Και καθόμαστε εμείς τα χαϊβάνια και τους βλέπουμε και τους διαβάζουμε. Άσπιλοι και αμόλυντοι όλοι, με πύρινες ρομφαίες να τιμωρούν τους άδικους, να υπερασπίζονται και να δικαιώνουν τους πτωχούς πλην τίμιους καταφρονεμένους αυτής της κακόμοιρης χώρας. Πήγα και πήρα τηλεόραση χτες. Είχα να δώ καμιά βδομάδα και είχα βρεί την υγειά μου. Μου έφυγε η μέση να την κουβαλήσω από το αυτοκίνητο στο σπίτι (έκανα την παλλικαριά να πάω να την πάρω μόνος μου)(και ξέχασα να πάρω και τραπεζάκι, οπότε και τοποθετήθη προσωρινώς στο πάτωμα :) ).. Την ανοίγω την στήνω, πιάνει τα καναλάκια της και τσοοουυυυπ ήταν ώρα για ειδήσειιιιις... Ε ρε γλέντιαααα..Πήρα τα νάτσος μου, tabasco και μια μπύρα και άραξα να γελάσω. Πάντα έτσι την παθαίνω. Κάθομαι για να γελάσω και τελικά καταλήγω να χώνω καντήλια. Ο Κούγιας λέει έδειρε τον Βαλλιανάτο. Πρώτο θέμα παντού..Πάνελ επι πάνελ, παράθυρα, μπαλκονόπορτες, της Πόπης! Κάναν και τα λογοπαίγνιά τους με το "άνανδρη επίθεση" (θέλαν βασικά να πουν "χαχα ειρωνία της τύχης, ανανδρη επίθεση σε λούγκρα..ουυυουχοχοχυχουχοχυχυουυ"). Ο κατακαημένος και δαρμένος Βαλλιανάτος να περιγράφει με πόνο ψυχής το πόσο ξύλο έφαγε (εγώ πάντως μια χαρά τον είδα, με τόσο μπουνίδι που λέει οτι έφαγε θα έπρεπε να του χει γίνει η μούρη μπλε μαρέν).Ο Κακαού (Ο Γκαγκαμπουμ μπουμ γκι) να ουρλιάζει (τι σπάνιο φαινόμενο) γενικότερα και άνευ λόγου και αιτίας (λες και του δείραν το παιδί..) , και ο Κούυυυγιας...αυτός ο εκλεκτός και συμπαθής κύριος να εξηγεί γιατί "καλά του έκανε" . Άκου αδερφέ αρχικό θέμα δελτίων ειδήσεων. Το ότι ένας μεγαλοδικηγόρος έδειρε έναν δεν_ξέρω_τι_επαγγέλλεται_ο_άλλος . Η χαρά του Ευαγγελάτου (αυτός δεν είδα τι είπε,όταν έχει ειδήσεις το Alter απαγορεύεται). Ευτυχώς μετά το φτιάξανε λίγο το ζήτημα γιατί είχαμε τα προβλήματα με τους φίλοι μας τους Τούρκοι. Για αυτό το ζήτημα θα οργιάσουν σήμερα, είμαι σίγουρος ! Περιμένω να δω πάνελ με Κολλάτο (ο οποίος θα υποστηρίζει ότι ας μπούν και μεσα στην Αθήνα οι Τούρκοι,αρκεί να του δώσουν λεφτά για καμιά ταινία -γνωστό το στυλάκι του :Όλοι είστε μαλάκες εκτός απο αυτούς τους 2 που τους αρέσουν οι ταινίες μου-), Λιάνα Κανέλλη (all time classic :Αν ζούσε το 50 ο Στάλιν θα την είχε δεξί του χέρι.Η "ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!".Ο στρουχτουραλιστικός φραξιοναλισμός και τα @@ του Καράμπελα εναντιώνονται στον ιμπεριαλισμό που αντιτίθεται στην κολχόζνικη ιδιοκτησία δημιουργώντας έτσι σεχταρισμό και καταπιέζοντας τη λαϊκή βάση!), Alexis Papahelas (Tell me Alexis,do you put the sock in the drawer?) ,καναδυό κυβερνητικούς (Δεν ξανακάνω πανελιά με τον Μειμαράκη που χει τούγκλα το μουστάκι), καναδυό της αξιωματικής αντιπολίτευσης(Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θά ναι -τα υπουργεία- ,φέρτε τώρα κανα ταψι γαλακτομπούρεκο γιατι τον έπιασε υπογλυκαιμία τον Βαγγέλλα) και θα γίνει της εκδιδόμενης το κάγκελο (η εκδιδόμενη είναι η πουτάνα για όσους δεν το ξέρουν,απλά το είπα ευγενικά γιατί μας βλέπουν και παιδιά). Όξω ρεεεε όλοιιιι Έχω χάσει κάθε ειρμό μιλάμε..τι έγραφα,τι ήθελα να γράψω? γκουχ..μισο λεπτό,τσιγάρο για επανασύνταξη σκέψεων και επανέρχομαι.. Α ναι, πάμε παρακάτω τώρα, σε άλλη κατηγορία δημοσιογράφων σε αυτή των λαϊφσταϊλάδων : Παλιά, όταν ήμουν ακόμα νέος και είχα λίγες τρίχες στο μουστάκι, γούσταρα και εγώ να διαβάζω κανα από αυτά τα περιοδικά που δεν έχουν νόημα ύπαρξης.(Κυρίως καλοκαίρι, σε αυτά τα ατέλειωτα ταξίδια με πλοίο Πειραιά-Σαντορίνη κλπ..) Κανά Νitro, κανά Max, κλπ κλπ. Και σχεδόν πάντα μου χάλαγαν το κέφι. Το γιατί είναι πολύ απλό : Παρουσιάζουν έναν τρόπο ζωής τον οποίο είμαι σίγουρος ότι ελάχιστοι εργαζόμενοι, και ΚΑΝΕΝΑΣ φοιτητής (που ήμουν τότε που τα διάβαζα) δεν μπορεί να κάνει. Μας βάζουν σε τριπάκι να μπούμε στον γεμάτο στράς κόσμο τους και να αισθανόμαστε τουλάχιστον μουλάρια που δεν ανήκουμε στις γαμάτες παρέες τους και που δεν έχουμε παπούτσια αξίας 5 εκατομμυρίων σπίτι μας,αλλα ευχαριστώ δεν θα πάρω κύριοι. Έχω τύχει σε συνάθροιση της φάρας σας και το μόνο που είδα ήταν ναρκωτικά (πολλάααααα) ,ψεύτικα χαμόγελα(ακόμα περισσότερα από τα ναρκωτικά) και φρεσκοβαμμένη κατάθλιψη σε πολλά πρόσωπα.Μπα, κύριοι λαιφσταιλάδες ,μπορεί να μην αποκτήσω ποτέ βίλλα στη Μύκονο (εκτός αν αποφασίσω να αρχίσω να σπρώχνω χάπια) (έτσι και αλλιώς προτιμώ τη Σαντορίνη και τη Φολέγανδρο) ,αλλά τουλάχιστον όταν γελάω με τα φιλαράκια μου το κάνω με την καρδιά μου και όχι γιατί με φωτογραφίζει ο χ παπαρας-τσι και πρέπει να δείξω οτι περνάω καλά. Το κακό κύριοι λαιφσταιλάδες είναι ότι σας διαβάζουν μανιωδώς τα πιτσιρίκια και πορώνονται και θέλουν να σας μοιάσουν σε σας και στις πλαστικές ανθρώπινες φιγούρες που παρουσιάζετε. Και κλαίει η Κατερινούλα επειδή δεν έχει το στητό βυζί της Χ ψώλας ή την μαρμάρινη οπίσθια πρόσοψη της Ψ ψώλας . Και ο Κωστάκης που έχει ακμή και 2 κιλάκια παραπάνω τσαντιζεται μέ όλους αυτούς τους σφιγμένους που βλέπει .Και κομπλεξάρονται τα παιδάκια και αποζητούν να γίνουν τόσο ψεύτικοι και κενοί άνθρωποι όπως αυτοί στις σελίδες σας. ΠΟυ δεν έχουν τίποτα να παρουσιασουν εκτός απο την ομορφιά τους,που σε 15 χρόνια θα έχει ζαρώσει περισσότερο από τα ιλλουστρασιόν φύλλα των περιοδικών σας,κύριοι Λαϊφσταϊλάδες .Ουστ,γαμάτε την ψυχολογία των πιτσιρικάδων .Και δεν τα λέω από το κεφάλι μου, έχω αδερφή έφηβη και βλέπω αυτήν και τις φίλες της πως λειτουργούν και πως σκέφτονται όταν σας διαβάζουν. (Έχετε και την δικαιολογία "ααα μα το περιοδικό μας δεν απευθύνεται σε ανήλικους,δεν φταίμε εμείς άμα το διαβάζουν"..καλή δικαιολογία δε λέω,αλλά ξέρετε όπως τα πλασάρετε ,ουσιαστικά μόνο σε ανήλικους απευθύνεστε, αλλά δεν μας το λέτε φανερά..σιχαμένοι)
(Να ζητήσω συγγνώμη για το χώσιμο από την καλή μου φίλη Ν. που είναι υψηλόν στέλεχος σε τέτοιο περιοδικό αλλά ξέρει ότι έχω δίκιο, οπότε και δεν θα μου κρατήσει κακία..ελπίζω...γκουχ..ναι..) Το κακο με όλη αυτή την δημοσιογραφοφάρα είναι ότι δεν αφήνει όπως φαντάζομαι το νέο αίμα στο χώρο να δημιουργήσει όπως θέλει. Γιατί άμα είσαι φρεσκαδούρα από τη σχολή και σε προσλάβουν με τα χίλια ζόρια κάπου τι θα κάνεις?Δεν θα γράψεις αυτά που θα σου πουν?Ε αυτά θα γράψεις ,και εγώ στη θέση αυτή το ίδιο θα έκανα.. Φαύλος κύκλος Γαμώ τις κλίκες τους...

5 comments:

DanaiShips said...

Ουάου!
Διακρίνω πολύ οργή στο λόγο σου, μήπως να έκανες ψυχοθεραπεία; (αστειάκι σχετικά με τον ανώνυμο στο δικό μου blog)
Πάντως οι δημοσιογράφοι αποτελούν απλά μέρος του προβλήματος. Σκέψου: πολιτικοί, διαφημιστές,σχεδιαστές μόδας, καλλιτέχνες, εκπαιδευτικοί, ταξιτζήδες, παπάδες...Τόσοι άνθρωποι να σκοτώσεις, τόσος λίγος χρόνος... Συγγνώμη τώρα, πάω να υποβάλλω την παραίτησή μου!
Και να κάνω χαρακίρι...

Blogarismenh said...

πάντως σίγουρα μετά από όλα αυτά που είδες στην τι βι..θα άργησες να χωνέψεις!!

Clueless said...

Μου θύμισες γιατί έχω σταματήσει να βλέπω ειδήσεις, να διαβάζω εφημερίδα, και ζω στον δικό μου μικρό κόσμο της άγνοιας. :) In my own small bubble.

Stefanos said...

Ε τι να έκανα,δεν ειχα άλλη επιλογή.Ήμουν στο καινούριο σπίτι,δεν είχα κουβαλήσει ακόμα τα βιβλία,τα ηχεία του υπολογιστή δεν δούλευαν ωστε να βάλω κανα dvd..Μονο τηλεόραση είχα..δεν θα το ξανακανωωωωωω

Stefanos said...

ΑΠΑΙΤΩ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ
(ή περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχω και να επωφεληθώ αυτής)