Thursday, March 31, 2005

Μετακόμιση κλπ

Το Σάββατο μεταφερόμεθα στην εξωτική Πάτρα :) Χμ.. Γουστάρω πολύ όλη αυτή την κατάσταση ,ξανά το εργενιλίκι ,το άγχος για τους λογαριασμούς ,το ξύπνημα ό,τι ώρα θέλω το Σαββατοκύριακο ,το να μην χρειάζεται να τρέχω απο δω και απο κεί για να βγάλω τα μάτια μου :P ,τις ώρες μπροστά στο χαζοκούτι με φαγητάκι και κρασάκι και καλή παρέα και τα λοιπά και τα λοιπά . Αλλά ενώ περίμενα να φύγω με στύλ βουρ ,άντε γεια,δρόμο κλπ,κάτι με ενοχλεί . Πάντα μου ερχόταν κάπως οταν μετακόμιζα και άλλαζα πολη κλπ ,αλλά τις προηγούμενες φορές υπήρχε σοβαρός λόγος για να ψιλοχαλιέμαι .Την μέρα που είδα το σπιτάκι μου στη Θεσσαλονίκη άδειο απο έπιπλα και πράγματα και κούτες τριγύρω,βούρκωσα .Και τη μέρα που έφευγα απο Πάτρα για να επιστρέψω Αθήνα ,πάλι χαλάστηκα σοβαρά .Τη μέρα που μετακομισα απο Αθήνα στο πατρικό ,εκεί και αν χαλάστηκα.Αλλά τώρα πάλι χαλιέμαι σε ένα βαθμό ενώ κανονικά και λογικά δεν θα έπρεπε .. :S .. Τελικά μάλλον με χαλάνε οι μετακομίσεις γενικότερα είτε ειναι για καλύτερο είτε όχι. .τέλος πάντων. Απλά έχω την αίσθηση ότι κάτι αφήνω πισω ..και ..τέλος πάντων.. Τελευταία μέρα στη δουλειά σήμερα και από αύριο ξεκινάμε τα ψώνια,έπιπλα κλπ . Από αύριο ξεκινάει νέος δρόμος ,μέ νέα όνειρα,νέους στόχους,νέες προσπάθειες,νέες χαρές και πίκρες... καλή επιτυχία..

2 comments:

Anonymous said...

Been there m8:)...Ειναι αυτο που λεω εγω οτι τελικα εκει που εχεις εγκατασταθει καπου και εχεις αποκαλεσει το μερος "Σπιτι" ξαφνικα φευγεις για αλλου...Σε 2 μηνες πρεπει να αφησω το UK...Απο την μια χαιρομαι..απο την αλλη λυπαμαι...Ολα γινονται για καποιο λογο φιλε μου τελικα...Ολα.

Anonymous said...

Been there m8:)...Ειναι αυτο που λεω εγω οτι τελικα εκει που εχεις εγκατασταθει καπου και εχεις αποκαλεσει το μερος "Σπιτι" ξαφνικα φευγεις για αλλου...Σε 2 μηνες πρεπει να αφησω το UK...Απο την μια χαιρομαι..απο την αλλη λυπαμαι...Ολα γινονται για καποιο λογο φιλε μου τελικα...Ολα.