Tuesday, April 18, 2006

Έχω βαρεθεί να κουνιέμαι

Η κατάσταση έχει καταντήσει αφόρητη. Νομίζω ότι θα μπορούσα να αισθανθώ χειρότερα μόνο σε φεστιβάλ βογκονικής ποίησης. Αν και αυτό δεν είναι τίποτα που δεν θα μπορούσε να ξεπεραστεί με μια pangalactic gargleblaster. Εδώ στην εξωτική Αχαϊα τα πάντα κυλάνε με αργούς ρυθμούς. Τα πουλάκια τιτιβίζουν, τα σκυλάκια γαβγίζουν, οι γατούλες νιαουρίζουν, τα σμήνη από όρνια τριγυρίζουν τα σκουπίδια, και οι λιθοσφαιρικές πλάκες τρίβονται. Με φούρια. Έχω πολλά ψυχολογικά προβλήματα γενικότερα (θα το έχετε καταλάβει) (Η Μαρία κρύβει τα μαχαίρια όποτε έρχεται σπίτι), αλλά ένα από τα σημαντικότερα είναι ο ύπνος. Στον ύπνο μου ΤΡΟΜΑΖΩ. Επειδή είμαι καθήκης,μαυρόψυχος και γεμάτος τύψεις, δεν κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου, αλλά τον ύπνο που θα έπρεπε να απολάμβανε και ο εισαγγελέας Βιλφόρ. Για αυτό και γενικότερα απαγορεύω στον κόσμο να με ξυπνάει με σκούντημα, και ειδικά "απαλό άγγιγμα". Αυτό μάλλον είναι ψυχολογικό κατάλοιπο από όταν ήμουν 5-6 χρονών και ξύπνησα από ένα απαλό χάδι μιας τεράστιας σαρανταποδαρούσας στο μαγουλάκι μου. Τεσπα. Και πάνω που είχαμε ησυχάσει και λέγαμε πάει και αυτό με τους σεισμούς, ΤΣΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΠ... Ξημερώματα. Τώρα τι ώρα ακριβώς, δεν γνωρίζω, αλλά ξημερώματα. Πάνω που έβλεπα ένα ωραίο όνειρο, έγινε σεισμός. Εμ βέβαια, είναι δυνατόν να αφήσουμε το μαλάκα να απολαύσει κανά ωραίο όνειρο; Και μη φανταστείτε τίποτα σεξουαλικό (παραμονεύει και η Σταρ μπΕλλάς). Οοοοχι.. Έβλεπα πως ήμουν σε μια συναυλία, έπινα μπύρες κλπ κλπ. Αλλά όχι, μην αφήσετε τον αλήτη να χαλαρώσει ούτε στον ύπνο του. Σεισμός και εκεί.
Ε και μετά μέχρι τις 9 που σηκώθηκα ήμουν σε μια μέση κατάσταση ύπνου-ξύπνιου που έβλεπα μισοόνειρα ότι γινόταν σεισμός και έτεινε να πέσει πάνω μου μια τεράστια προτομή κάποιου απροσδιόριστου βλάκα. Ψυχολόγοι οργιάστε τώρα. Προχτές χάρηκα όταν άκουσα στο ράδιο πως και καλά αναγνωρίστηκε ως επίσημη θρησκεία ο δωδεκαθεϊσμός, αλλά τελικά δεν ισχύει . Και σιγά μην ισχύσει ποτέ. Μετά σου λένε ανεξιθρησκεία.. Θέλω να εκφράσω την επίσημη διαμαρτυρία μου για την επίσημη καταστροφή των διακοπών του Πάσχα. Επισήμως θα έπρεπε αυτή τη στιγμή να πίνω ούζα κάπου, αλλά τουναντίον βρίσκομαι σε μια αίθουσα συνεδριάσεων μόνος μου και περιμένω πότε θα έχουν στύση μερικοί ευρωπαίοι, ώστε να μου στείλουν τις σοφίες τους. Όχι τις Σοφίες τους, ζώα.Eυτυχώς με το πήξιμο τελευταία δεν βλέπω τηλεόραση. Βλέπω μόνο 24. Έχω φάει κόλλημα. Χτές ξεκίνησα το 2ο κύκλο. Και αν δεν ήμουν πτώμα, ακόμα θα έβλεπα... Γμτ, δεν είναι καλά τα κολλήματα.. Δεν έχω όρεξη να γράψω τίποτα. Και φαίνεται. Και όποιος διαβάζει αυτά, τι φταίει να διαβάζει γκρίνια; τεσπα.. αύριο πάλι, πρέπει να τρέξουμε τώρα

8 comments:

r1ddl3r said...

Κανε μια επίκληση στον Αι Κθουλη τον Απαυτωτή να παει να τις πηδήξει τις πλάκες να ηρεμίσουν που μουνοτρίβονται...

Depsorama said...

Χαχαχα! Κούνια που σε κούναγε!!
Να μαζευτείς και να την κάνεις από εκεί και μόλις περάσεις το αυλάκι, να δεις πως θα'σαι μια χαρά!

Unknown said...

Βρε παλικάρι μου...

Γιατί δεν ονειρεύεσαι ότι είσαι πάνω σε μια πλατφόρμα με μεγάλα απορτισέρ από κάτω για να μην κουνιέσαι κατά την διάρκεια του σεισμού;;;

Όνειρο είναι... Ε μα κι εσύ... δώσε λύση στο πρόβλημά σου...

The wise Aineolach said...

Καλα εσυ πρεπει να ρθεις στο σπιτι μου.Καθε μερα 3 φορες ενα μινι-σεισμο περιπου 4,5 ριχτερ. Αφου το εχω συνηθισει τοσο πολυ που χρειαζομαι πλεον το κουνηματακι μου να λειτουργησει ο εγκεφαλος.

Ακριβως απο κατω ειναι οι γραμμες του τρενου, περνανε και επιβατικα και μεταφορικα.Και χορευουμε ολοι μαζι στο ρυθμο τους :))

υγ.καλε δεν ειναι πακιστανι, ειναι scottish gaelic :P (για το λινκ μου λεω)

Eleni said...

Δεν ξέρω αν το έχεις πάρει πρέφα, αλλά εδώ περιγράφεις συμπτώματα PTSD (post-traumatic stress disorder).

1. sertraline (γνωστή και ως Zoloft, το καλύτερο παιδί... Η σερτραλινούλα τα λύνει ούλα! Να πεις στο γιατρό που θα στη συνταγογραφήσει να σου γράψει ΚΑΙ αναρρωτική αδειούλα)
2. Σπανακοτυρόπιτες και φρυγανιές για το δρόμο (αν κουνάει κ.λπ.)
3. dimenhydrinate (με τα ονοματάκια dramamine, gravol και λοιπά για κουνιστούς... αν σε πιάσει ζάλη)

Στη συνέχεια, παίρνεις την αναρρωτική και έρχεσαι Αγγλία να δεις όλο σου το σόι και να παρακολουθήσεις το Wychwood Festival (τρελό κούνημα, θα έρθεις στα ίσα σου).
http://www.wychwoodfestival.com/

Όταν τα κάνεις όλα αυτά αποφεύγεις να επανέλθεις στη μούτζα που καταλήγει ο χάρτης (δεν το λέω εγώ, ο Πανούσης το είπε) a.k.a. Peloponnese για να μην έχουμε πάλι τα ίδια.

Derek said...

Τι τραβάτε και εσείς οι Πατρινοί :D

Stefanos said...

Aineolach το ήξερα ότι ήταν gaellic, έκανε μπαμ (μου είσαι και συ tuatha te danaan;-σωστά το έγραψα;),αλλά πλάκα κάνουμε :)
Ελένη dont fish..

Eleni said...

Δεν μπορώ. Είναι στα γονίδια.
:(
Έχω καταστραφεί! Από τα 3 πακέτα τη μέρα, περάσμα στο "ζαλίστικα και κουνιέται το σπίτι και οι ανθισμένες 'μυγδαλιές" με μισό τσιγάρο!
Οποία ξεφτίλα!!!