Wednesday, April 12, 2006

Τηλε-κριτική

Είναι γνωστό (τι εννοείτε απο πού, είναι γνωστό, πάει τελείωσε) ότι σχεδόν όποιος βγαίνει στο γυαλί είναι καραγκιόζης. Και με αυτό εννοώ τους επαγγελματίες δημοσιογράφους, παρουσιαστές, και γενικότερα όλο αυτό τον συρφετό που και καλά μας ενημερώνει. Ναι τσουβαλιάζω ασύστολα, μέχρι κάποιος από αυτούς να μου αποδείξει πως δεν είναι έτσι. Αλλά μερικές φορές έχει και πλάκα. Είδα χτες στο έγκυρο δελτίο ειδήσεων γνωστού για την ακυρότητα των δελτίων του καναλιού, ότι λέει ένας τύπος τα έχωσε ασύστολα στον εθνικό μας μαλάκα. Αυτός ο τύπος κάτι μου θύμιζε αλλά δεν είμαι σίγουρος που τον είχα ξαναδεί. Αλλά τα έλεγε ωραία. Ή μάλλον έλεγε πράγματα που θα ήθελα να ακούσω. Τώρα αυτός ή είχε όντως κότσια και τα έχωσε ή έπαιζε και αυτός το παιχνιδάκι του. Ποσώς με ενδιαφέρει. Αλλά η αττάκα "καλά ρε κοπέλα μου, 20 χρονών και θαυμάζεις το Μικρούτσικο, θα έπρεπε να ντρέπεσαι" ήταν ό,τι πρέπει. Και από ό,τι είδα κιόλας ξεσηκώθηκαν οι δημοσιογράφοι που τους έθιξε αυτό τον εκλεκτό κύριο, αυτό το εκπληκτικό δείγμα ανθρώπου, αυτό το καμάρι της ελληνικής τηλεόρασης που μέσα από τις εκπομπές του αναδεικνύει καθημερινά προβλήματα με καθημερινούς ανθρώπους, χωρίς κανένα κέρδος. Αυτόν τον άνθρωπο που δεν εκμεταλλεύεται καθόλου τον κόσμο αλλά τον βοηθάει και τον στηρίζει, γιατί είναι αγνός, άσπιλος, αμόλυντος, είναι ένας σύγχρονος άγιος. Αφού όταν με το καλό τον θάψουν κάπου μπας και ησυχάσουμε, δεν θα σταματήσει, θα συνεχίσει μας μιλάει από το υπερπέραν και να βγάζει πύρινα λογύδρια 28 ωρών (μάλλον θαυμάζει τον Κάστρο) για την τρομερή αποξένωση του τάφου. Αλλά ρε παιδιά ποιός ήταν αυτός που του κατέβαζε τα καντήλια; Σπάω το κεφάλι μου να τον θυμηθώ αλλά τίποτα.. Επίσης ρε παιδιά, ιδέα μου είναι ή ο Αναστασιάδης πλέον κάνει εκπομπή μόνο και μόνο για να τη λέει στο Χατζηνικολάου; Παλιά βλεπόταν για τα βιντεάκια της η εκπομπή, τώρα δε βλέπεται με τίποτα. Στο δεκάλεπτο αλλάζεις κανάλι.. Όμως είχε και κάτι χρήσιμο : Καλλιστεία! Ήταν μία, εντάξει , θα το πω, και ελπίζω η Μαρία να μη με πάρει πάλι στο κυνήγι με τις παντόφλες και τον πλάστη, γιατί ρε Μαράκι μου εντάξει καλή μου άσε με λίγο. Μα.. μη..ωχ.. α. ου.. α... ο-..χι στο κε-φα-λι. Α ρε Μαρία ούτε ο Μπαρμπα-Γιώργος δεν βάραγε έτσι. Ήταν μία που λέτε, σαν τα κρύα τα νερά. Ψηλή, ωραίο κορμί, ωραίο πρόσωπο, ωραία μάτια... Αλλά η π... αγέλαστη. Ξυνή. Στριντζωμένη. Γέλα μωρή τι σου ζητάνε; Τίποτα η πριγκηπέσσα. Μωρή σε καλλιστεία ήρθες, το μνημόσυνο του θείου Τανάση αύριο είναι! Τίποτα η Σίσσυ. Μωρή δεν σε φέραμε στην Ιερά Εξέταση, ο Σόμμερς και η Μαστροκώστα είναι από κάτω. Και ο Μαστρο-Παντελής απέναντι και χειροκροτάει. Τίποτα. Γέλα, γέλα, γέλα πουλί μου γέλα.. Πιο εύκολα θα γελάγαν τα πουλιά των θεατών παρά το χειλάκι της. Τεσπα. Εμένα πάντως σε κάθε καλλιστεία μου αρέσει που είναι οι ίδιες ερωτήσεις με τις ίδιες απαντήσεις. 'Θέλω ειρήνη για τον κόσμο' (Ξεκινήσαμε με τα απλά) 'Θέλω να σταματήσει η πείνα'(η δικιά μου, με δύο πιτόγυρα είναι οκ, για τους άλλους θα πρέπει να το παλέψεις) ,'Είμαι 19 χρονών και έχω σπουδάσει νοσηλευτική' (και εγώ το Ph.D το πήρα στα 12 μου), 'Θέλω να βοηθήσω τα παιδάκια' (είναι κάτι παιδάκια γύρω στα 50 που σίγουρα θα ενθουσιαστούν όταν τα νταντεύεις), 'σιχαίνομαι το ψέμα και την υποκρισία' (και στα καλλιστεία τι ακριβώς κάνεις;), 'είμαι δυναμική και πεισματάρα αλλά ταυτόχρονα ευαίσθητη και ρομαντική' (το ίδιο έλεγε και ο Χαν. Ο Τζένγκις Χαν) Επίσης υπήρχε και άλλη μια απόδειξη ότι οι γυναίκες είναι τρελλές : Στείλαν σε μία κάτι χιλιάδες λέει τριαντάφυλλα και χαλάστηκε, δεν της πολυάρεσε, όλες οι άλλες όμως ξετρελλάθηκαν. Αν τα στέλναν σε μία από τις άλλες, θα φρίκαρε αυτή, και θα ζήλευαν οι υπόλοιπες και τούμπαλιν. Το πιάσατε ή το παραείπα μπερδεμένο; Ρε πολύ τηλεκριτικός δεν την είδα σήμερα; Ε είναι που χτες δε βρήκα να νοικιάσω το 24 και ξέμεινα με το χαζοκούτι. Είδα λίγο φιλαράκια βέβαια αλλά τα είχα ξαναδεί ένα εκατομμύριο φορές τα επεισόδια και ψιλοβαρέθηκα. Έχει εν τω μεταξύ έναν κωλόκαιρο, και κάνει μια νύστα άλλο πράμα.. Άντε πάω να δουλέψω

10 comments:

Stefanos said...

Όχι μέσα στη σπηλιά είμαι. Στη σπηλιά του wcl και με χώνουν

Nemertes said...

Ax... animeroto se vlepo.

Oi erotisoules stis barbies ine prokat xara mou. Pos mathename papagalia tin istoria sto sxolio? E afto..

Rodia said...

Α, τόσο καλά!
Ευτυχώς αλλάζουνε κεραία στην πολυκατοικία και γλιτώνω.

Γεωργουσόπουλο βλέπεις; Αχαχαχαχα!
(άλλο ανέκδοτο δε μού'ρχεται τώρα)

r1ddl3r said...

Ποτε ηταν τα καλλιστεία;


Υ.Γ. Στειλε το μαιλ ρε γιδόπουλ :p

Stefanos said...

ρε μλκ, εχω ξεχασει το mail σου..corpusdiplomatica δεν ειναι;

r1ddl3r said...

corpusdiplomatika@gmail.com

r1ddl3r said...

Ξεχασες το μαιλ???? ΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!! Θα σε.... παντρεψω μεσα σε καζανι με ντοματα :p

---. said...

Πολύ χαίρομαι που ξαναγράφεις συχνά.

Μπράβο μωρό! Γαμάτα τα κειμενάκια σου.

:)

---. said...

Ρε συ μήπως να πεις στην κοπέλα σου να γράφετε παρέα; Για να είστε μαζί μάλλον και εκείνη θα είναι υπέροχη.

:)

Stefanos said...

Ε ναι είναι δεν είναι ;) Η αλήθεια ειναι πως είναι πολύ τυχερή που είναι μαζί μου και ευχαριστεί το θεό κάθε μέρα για αυτό!