Friday, April 07, 2006

Άγιες μέρες που 'ρχονται...

DSL μπορεί να μου βάλανε, αλλά μου καήκε η κάρτα οθόνης που ακριβοπλήρωσα το Γενάρη και προς το παρόν έχω μόνο το λαπτόπι. Και ναι, βαριέμαι ασύστολα να αλλάζω καλώδια, να κάνω εγκαταστάσεις, να πειράζω ρυθμίσεις κλπ κλπ κλπ. Αφήστε που με χώσανε εδώ μέσα στο WCL να φτιάξω ένα proposal που έχει παρακαλώ προθεσμία υποβολής 25/4. Πάσχα αγκαλιά με το λαπτόπι θα κάνω. Με το ένα χέρι θα γυρίζω σούβλα και με το άλλο θα γράφω για αυτό το πράμα που θα βάζουν στα σπίτια των γέρων, των ανήμπορων, των ανάπηρων, των κατατρεγμένων, και θα τους προστατεύει από κάθε κακό και συμφορά. Θα έχει κάμερες, αισθητήρες, κόντρα αισθητήρες,μικρόφωνα, αντιμικρόφωνα, της Παναγιάς τα μάτια. Θα κλάνει ο παππούς με περίεργο ρυθμό και θα σκάει το ΕΚΑΒ σε 5 λεπτά. Καλά, τώρα το "σκάει το ΕΚΑΒ σε 5 λεπτά" όπως καταλαβαίνετε είναι ποιητική αδεία. Το σύστημα θα βαράει συναγερμό, αλλά πρέπει να φτιάξουμε και ένα άλλο πρόγραμμα, για το πως θα γίνει να ελαχιστοποιήσουμε το χρόνο ανταπόκρισης του ΕΚΑΒ. Ευτυχώς αυτές τις μέρες έχω κόψει τηλεόραση εν τω μεταξύ και έχω βρεί την υγειά μου. Έχω καιρό να ακούσω αυτό το "η απόλυτη ελληνίδα σταρ" και έχω ηρεμήσει. Επίσης δεν έχω δει τίποτα για καινούρια διατροφικά σκάνδαλα, για καμιά ρεμούλα και καμιά κομπίνα και έτσι δεν έχω καμία επιθυμία να σπάσω κανενός το κεφάλι, ειδικότερα εκείνου που με περηφάνια και θάρρος συνήθως το καταγγέλει. Πάντως εγώ ο κακομοίρης ήθελα να πάω καμιά βόλτα, καμιά διακοπούλα τώρα, αλλά βλέπω να παίρνω τα απαυτά μου και να τα πηγαίνω βόλτα. Βέβαια και κάτω όχι πως θα περάσουμε άσχημα, μια χαρά Πάσχα θα κάνουμε και εκεί, αλλά εντάξει, είχαμε ψηθεί για Σαντορίνη. Τώρα άντε να την πάω μέχρι τα Σαντορινέϊκα (μια συνοικία στο hometown). Θα σουβλίσουμε και τον οβελίσκο (αυτό έχει ακουστεί στις ειδήσεις παλιά νομίζω) μόνοι μας . Και τι οβελίσκο. Από το χωριό. Όντως από το χωριό, όχι μούφα ρουμάνικο βαφτισμένο. Και όσοι Αθηναίοι θέτε αρνάκι/κατσικάκι ΑΑΑ και ορίτζιναλ, ελευθέρας βοσκής και ταισμένο με ρίγανες και θυμάρια από τσι ραχούλες του Ζα , κάθε μεγάλη Τετάρτη έρχονται οι Ναξιώτες και πουλάνε στου Ψυρρή. Εγώ κάθε χρόνο το περιμένω πως και πως.. :) Θα νηστέψετε πουλάκια και πουλάδες μου; Θα κόψετε τα κρέατα και τσι άλλες αμαρτωλές θροφές; Ναι και εγώ νηστεύω την Μ.Εβδομάδα. Εγώ νηστεύω τα νηστίσιμα όμως. Τρώω μόνο κρέας. Ναι για να είναι έτοιμο το στομάχι μου την Κυριακή, όπου και γίνεται το ρωμαϊκό όργιο του Πάσχατος :P Τι θρησκευτική γιορτή μου λένε και πίπες. Το Πάσχα είναι απλά μια δικαιολογία για να βγούμε όξω, να το ρίξουμε στις ψητούρες, να πιούμε ό,τι υπάρχει και άμα είμαστε ελεύθεροι να ρίξουμε κανα βλέφαρο πρός κανάν ποδόγυρο. Τώρα που δεν είμαστε έχει αλλάξει το σχέδιο και τώρα μετά το φαϊ θα πάμε να τρέξουμε χέρι χέρι σε ανθισμένα λειβάδια με το αγέρι να μας ανακατεύει τις κοτσίδες μας. Και των δύο. Α καλέ ξέχασα και τον Επιτάφιο. Βέεεεεεεεεεεεεεεβαια.. Άλλη κατάνυξη εκεί πέρα. Που όλοι περπατάνε και κοιτάνε τα ρολόγια, γιατί ΌΟΟΟΛΟΙ έχουν κλείσει τραπέζια στα ουζερί στην παραλία και περιμένουνε πως και πως το σύνθημα να σφυρίξει ο παπάς τη λήξη και να πέσουνε τα λυκόρνια πάνω στα νηστίσιμα. Που πάνε και σκάνε από τις γαρίδες τα καλαμάρια και τα τσίπουρα και τους ανεβαίνει η πίεση και γίνονται οι μύτες τους σαν τον Ρούντολφ το χαρούμενο τάρανδο. Και εγώ το κάνω αυτό βέβαια, μόνο που εγώ πάω στα ουζερί μόλις ξεκινήσει ο επιτάφιος γιατί είναι ακόμα άδεια, και μέχρι να τελειώσει και να σκάσουν οι Ούνοι, έχουμε όλοι παραγγείλει, μας έχουν σερβίρει και τρωγοπίνουμε ήδη με την άνεσή μας. Το μόνο πρόβλημα το Πάσχα είναι άμα σκάσει καμιά γιαγιά και μας ραντίζει με καναν αγιασμό στον ύπνο μας μέσα (κάνει καλό είναι από την Παναγιά της Τήνου. -Δεν πα να είναι και από την Οσία Περπέτουα..άσε με ρε γιαγιά), αλλά πλέον δεν τα γουστάρει αυτά μετά τα σκάνδαλα με τους παπάδες -ο μοναδικός λόγος που ευχαριστώ το Μάκη- και ούτε καν με πιέζει να κοινωνήσω όπως παλιά. -Θα πάς να κοινωνήσεις; -Κοινωνούσα μέχρι τις 7 το πρωί, δεν θέλω άλλο αλκοόλ. Α ωραία, μόλις ήρθε και mail από τη Ρουμάνα, οπότε ξεκινάμε δουλειά..

7 comments:

Stormrider said...

Πάσχα = το βλέμα της σερβιτόρας στο μεζεδοπωλείο όταν Μ. Παρασκευή ζητάς πανσέτα

Stefanos said...

Χαχαχαχα ναι ναι :)

Unknown said...

Άντε...
Ξεκίνα...
Και το πάσχα εκεί με τον οβελίσκο σου μήπως θες να σουβλίσεις και κανα menhir;

Έχουμε όλων των ειδών και σχημάτων...

Με προσοχή μη κρυώσει το λαπτόπι εστριανάκο....

---. said...

Ζήλεψα το Πάσχα σας κύριε Στέφανέ μας!

Γαμώτο! :(

Depsorama said...

Αχαχαχα! Ωωωωχ! Σε καλό σου, τώρα που έχεις ιντερνέτι, να γράφεις πιο συχνά, ε;

Πέρσι έκανα για πρώτη φορά Πάσχα εδώ στα Τορόντα, με την ομογένεια. Ειδικά η λειτουργία της Μ. Παρασκευής, μου'χει μείνει. Έκανα νετγουόρκινγκ για τη δουλειά, φλέρταρα, κουτσομπόλευα, μου την πέσανε και δυο-τρεις, και στο τέλος τσιμπούσι και κατάνυξη μετά αλκοόλ (νηστίσιμο δεν είναι;)
Και μετά σου λέει εμείς οι Έλληνες είμαστε ο πιο θεοσεβούμενος λαός της Ευρώπης! Βοήθεια μας!

Anonymous said...

xaireto neous anagnostes efprosdektous
efxaristo paidia

www.nonprivatelife.blogspot.com

Stefanos said...

vague μαλλον Αθήνα θα είμαι αλλά δεν είναι και σίγουρο