Thursday, April 13, 2006

Σεισμοί λιμοί καταποντισμοί και της ...άντε να μην πω

Το ομολογώ. Έχω τρομοκρατηθεί. Έχω πανικοβληθεί. Έχω κλάσει πόμολα βρε αδερφέ, πως το λένε. Κάθομαι στον καναπέ, κουνάει. Κάθομαι στην καρέκλα, κουνάει. Πάω εκεί που μέχρι και ο βασιλιάς πάει μόνος του, κουνάει και κει. Και ξέρετε, έχουμε που έχουμε πρόβλημα στη στόχευση άνευ κουνήματος, φανταστείτε τι γίνεται άμα κουνάει κιόλας! Εντάξει, έκανε έναν μικρό, κάναμε υπομονή. Έκανε και δεύτερο, ξαναματακάναμε υπομονή. Αλλά από τον 15ο και μετά, αρχίζει και καταντάει αηδία. Τρώς και ξαφνικά χάνεις το πηρούνι. Κάθεσαι να δείς τηλεόραση, ανάβεις τσιγάρο, και μετά ξαφνικά πάνω που ο Τζακ Μπάουερ τα έχει βρει σκούρα, βλεπεις το τασάκι να πηγαίνει βόλτα μόνο του.. Κάτσε ρε που πας; Και μετά βγαίνουν και οι σεισμολόγοι να σε καθησυχάσουν και τα κάνουν σκατά. "Δεν είναι τελείως περίεργο, αυτό το φαινόμενο των δίδυμων σεισμών,είχε ξανασυμβεί το 53". Ώπα ρε μάγκα, το 53 δεν είναι που δεν είχε μείνει κολυμπηθρόξυλο; Και μου το λες αυτό για να με καθησυχάσεις; Μου άλλαξες τα φώτα. Αφού φαντάσου, έκανα και μπάνιο και φόρεσα και καθαρό σώβρακο, για να μην με βρούν οι διασώστες μέσα στη μπίχλα. Φοράω και μια σφυρίχτρα γύρω από το λαιμό μου, και έχω μονίμως πάνω μου ένα μεταλλικό παγούρι. Και μερικές χούφτες σταφίδες στην τσέπη. Το χειρότερο είναι πως κοιμάμαι σαν βόδι και δεν καταλαβαίνω μία. Θα πέσει το ταβάνι στο ξεράδι μου και εγώ θα ροχαλίζω σαν την αμαξοστοιχία 504 Αθήνα-Λιανοκλάδι-Λειβαδιά. Χμμμ , μήπως να πάω να πάρω κανα κράνος; Ή μήπως να πάω να κοιμάμαι στο αυτοκίνητο για να είμαστε σίγουροι; Αυτό δε που με έχει αγχώσει περισσότερο από όλα είναι μην καταστραφούν τα δεδομένα μου. Θα κάνω καμιά κόπια και θα τα στείλω στη μάνα μου, θα ανεβάσω ένα αντίγραφο στο gmail, και θα κρατάω το λαπτόπι μέσα στο αυτοκίνητο. Δε μπορεί, και η συντέλεια του κόσμου να γίνει κάτι θα σωθεί. Αν και εδώ που τα λέμε αν γίνει η συντέλεια του κόσμου, δε νομίζω να μείνει κανείς να ενδιαφέρεται για αυτόματη διάγνωση σε σπινθηρογραφήματα νεφρών. Ούτε για το ALFA project. Τώρα που είπα project, μην ακούσω κανέναν χαμένο ποτέ, να ισχυρίζεται ότι οι ευρωπαίοι δουλεύουν περισσότερο από τους Έλληνες και ότι είμαστε καφενεία, θα του ρίξω την κατάρα του Μητσοτάκη. Αν εξαιρέσω τους Γερμανούς που είναι φιλότιμοι, και ίσως -ΙΣΩΣ- τους Φινλανδούς, όλοι οι υπόλοιποι είναι απίστευτα, ελεεινά και απερίγραπτα κωλοβάρες και λουφαδόροι :
Άγγλοι : Ίσως το χειρότερο είδος πανεπιστημιακών που υπάρχουν. Αρχίζω να πιστεύω πως είναι γεννετικά κατώτεροι και προγραμματισμένοι για μόνιμο και αέναο κνησμό της βουβωνικής τους χώρας. Επίσης πιστεύω πως έχουν αναπτύξει αλλεργία σε οποιαδήποτε μορφή εργασίας.Στο επερχόμενο project μας, συνεργαζόμαστε με έναν καθηγηταρά από το Sheffield ο οποίος εδώ και ένα μήνα πρέπει να στείλει 5 πράγματα. Τα οποία δεν ξεπερνούν τις 2 σελίδες. Ο καθηγηταράς λοιπόν δεν απαντάει σε mail,δεν απαντάει σε τηλέφωνα, είναι άφαντος. Ο Φαντομάς. Επίσης η πλάκα είναι ότι το όνομά του είναι το ίδιο με γνωστού ηθοποιού που έπαιζε το ρόλο του 007, οπότε το εσωτερικό αστείο πλέον στο consortium είναι ότι δεν μας απαντάει γιατί βρίσκεται σε secret mission.
Ελβετοί : Ο σοβαρός καθηγητής που συνεργαζόμαστε είναι όντως σοβαρός, αλλά αυτή την περίοδο λείπει από το εργαστήριό του για κάποιο διάστημα. Οι υφιστάμενοί του Ελβετοί λοιπόν έχουν μάλλον φορέσει τις παραδοσιακές στολές τους, έχουν πάρει τα βουνά και τραγουδάνε γιοντλεεϊιι τρώγοντας φοντύ και κάνοντας σεξ με την αγελάδα της Lila Pause. Ζουν τη δική τους μελωδία της Ευτυχίας, και εγώ σε backing vocals τους ψάλλω ελληνικά καντήλια
Ρουμάνοι: Αυτοί ρε δουλεύουν περισσότερο από τους άλλους. Στείλανε διορθώσεις. Από ένα κείμενο 85 σελίδες πρός το παρόν, μας έστειλαν τα σχόλιά τους. Ήταν διόρθωση του ονόματος του Ινστιτούτου τους, που το είχαμε δηλωμένο αλλιώς, αλλά το νόμιμο όνομά του ήταν κάπως.
Γερμανοί : Όλα και όλα, όταν οι γερμανοί δουλεύουν, δουλεύουν. Και μέχρι προχτές δούλευαν μια χαρά. Τώρα όμως πλησιάζει το κάθολικ ίστερ και μάλλον βάφουν αυγά, ή προσεύχονται στον Πάπα, στο Λούθηρο, στον Μολώχ, στον Βάαλ ή σε όποιον διάολο πιστεύουν τέλος πάντων.
Έλληνες : Ως γνωστόν είμεθα άθεοι. Δεν έχουμε διακοπές, δεν πιστεύουμε πουθενά. Καλά, εγώ πιστεύω στην καμμένη πετσούλα από το αρνί, με την οποία και έχω ονειρώξεις κάθε βράδυ εδώ και μερικές μέρες (Συγγνώμη Μαρία). Αλλά θα δουλεύουμε μέχρι Μεγάλη Πέμπτη σαν τα σκυλιά, για να μην πώ ότι θα δουλεύουμε και Μεγάλη Παρασκευή. Και ίσως Δευτέρα του Πάσχα. Ποσώς με ενδιαφέρει το θρησκευτικό του θέματος, με ενδιαφέρει όμως το ότι θα χάσω ενδεχομένως τα ούζα μου, τις ποικιλίες μου, τις μπύρες μου και το πιώμα μου, και αυτό είναι αδιαπραγμάτευτη κατάκτησή μου ως εργαζόμενου. Αλλά έτσι είναι, έχουμε το κόμπλεξ ευρωπαϊκής κατωτερότητας και νομίζουμε οτι είμαστε τεμπέληδες και προσπαθούμε να αποδείξουμε το αντίθετο, ενώ στην πραγματικότητα δουλεύουμε διπλάσιες ώρες και έχουμε τετραπλάσια παραγωγικότητα, έστω και αν τα κάνουμε τελευταία στιγμή. Αλλά τα μπράβο ποιός θα τα πάρει; Οι ευρωπαίοι καθηγηταράδες. Που στέλνουν mail μόνο για την κατάθεση του προϋπολογισμού και για να ζητήσουν πόσα θα φάνε.
Ρε σεις, από Ελλάδα σε ένα άλλο προτζεκτ κάτι γιατροί ζητήσανε 3500 τον ανθρωπομήνα για γραμματέα! Ρε δεν πάνε καλά οι άνθρωποι.. Άκου 3500.... Να σκύψουμε και να τα κατεβάσουμε κιόλας;
Στον επόμενο τόνο τα ρίχτερ θα είναι 5.6

8 comments:

Stefanos said...

Προφανώς δεν σημαίνει ότι ξεσκίζονται και όλοι αυτοι οι κωλοβάρες. Απλά εδώ μέσα βλέπω πως αυτοί που πρέπει να δουλεύουν, σκίζονται. Ενώ έξω, αυτοί που πρέπει να δουλεύουν , κωλοβαράνε και μάλιστα εδώ και χρόνια, όχι μια δυό φορές..

Loucretia said...

Αν αυτο το φαινομενο συνεβαινε στην Αθηνα, θα ειχαν μπλοκαρει αεροδρομια και λιμανια απο την ομαδικη εξοδο, η τηλεοραση κι οι εφημεριδες δεν θα ειχαν αλλο θεμα, αλλα βλεπεις συμβαινει στη Ζακυνθο, που ειναι γνωστο "κουνημενο νησι" οπως κι η δευτερη πατριδα μου, η Κεφαλονια. Αλλωστε οτιδηποτε εκτος οριων πρωτευουσης, ερχεται σε δευτερη μοιρα.
Τι να πω βρε Εσταριαν...τουλαχιστον η σφυριχτρα σου ακουγεται ή μηπως να παρεις και δευτερη;;;

Derek said...

Μόνο που πολλές φορές ο Έλληνας εργαζόμενος με την εμμονή του να τα αφήνει ολα για την τελευταία στιγμή πολλές φορές καταλήγει να κάνει τσαπατσούλικη δουλειά!

Όσο για το κατά πόσο φυγόπονοι είναι οι Ευρωπαίοι εταίροι μας... απλά προσυπογράφω!

Unknown said...

Σταμάτα να κουνιέσαι ρε Estarian..
Κουνάς τα πάντα...
ΟΥΦ...

3500 για γραμματέα...
χμμμ...
Κάτσε να κοιτάξω τα κιτάπια μου για το τί προβλέπει η ΕΕ...

Depsorama said...

Δεν ξέρω για το χώρο σου, αλλά στο δικό μου ακαδημαϊκό περβόλι αν εξαιρέσεις 2-3 εργαστήρια, τους υπόλοιπους εν Ελλάδι ερευνητές οι συνάδελφοι του εξωτερικού τους θεωρούν σύντομο ανέκδοτο.
Και τους αντιμετωπίζουν και ανάλογα.

Κατά τ'άλλα, φτου παλικάρι μου, να γράφεις έτσι καθημερινά να κάνω καινούριο συκώτι απ' το γέλιο!

r1ddl3r said...

Αυτο που εχω συμπεράνει εγω ειναι οτι η Ευρωπαίοι ακαδιμαϊκοί ειτε θα δουλέουν σαν σκυλια, ειτε θα το ξύνουν ασύστολα. Πριν απο 7 χρόνια περίμενα να τσεπώσω κατι φράγκα απο ενα επιδοτούμενο προγραμμα της ΕΕ και ειχα τσεπώσει τα @@ μου μιας και ο γενικός δερβέναγας στην ΕΕ, Φον Κωλοβαρινκγ (Αγγλος) ειχε απλα "ξεχαστει". Γιατι; Επειδη ηταν με την γυναικα (νομιμη παρανομη δεν ξερω) σε διακοπε΄ς που επιμυκήνθυκαν λίγο.

Η καλύτεροι παιδες ειναι οι Ιάπωνες. ΣΚΥΛΙΑ.

Απλα οι Ελληνες, δέιχνουν οτι σκίζονται, τα ξυνουν 7 ωρες και δουλέυουν 1 και 1 υπερωρία. Αλλα αποτελέσματα γαμανε (αναλογικα με την ωρα εργασίας)

Unknown said...

Τουλάχιστον εμείς είμαστε σύντομα και ουχί μακροσκελή ανέκδοτα....

Depsorama said...

Ανέκδοτo παρ' όλα αυτά!
Η γυναίκα του Καίσαρα, δεν πρέπει να είναι μόνο τίμια, πρέπει και να φαίνεται.
Και βλέπεις, αυτό είναι το πρόβλημα με την Ελλάδα και τους Έλληνες. Κανείς δεν τους παίρνει σοβαρά, γιατί το μόνο που βλέπουν είναι τις 7 ώρες κωλοβάρας.

Δεν σημαίνει αυτό ότι δεν έχουν και οι ξένοι τα δικά τους κουσούρια!