Monday, November 24, 2008

Ζει ο τουρίστας ΙΙ - The walking dead

Έχω να δηλώσω ότι τα Γιάννενα είναι εξαιρετικά όμορφη πόλη, στην οποία είμαι εξαιρετικά όμορφος και εγώ.. καλά μην τρελλαθούμε κιολας, ναι λέμε τώρα. Λοιπόν να τα πάρουμε από την αρχή.
Φτάσαμε την Παρασκευή αργά το βράδυ γιατί καταφέραμε να φύγουμε απο Αθήνα στις 5. Με το που πήγαμε, καβατζωθήκαμε σε ένα ωραίο τσιπουράδικο, το "Περίπου", όπου μας περίμεναν Zaphod, Humma κλπ κλπ.
Μετά δε θυμάμαι.
Όχι οκ, θυμάμαι. Αμυδρά.
Στο Scala πήγαμε μετά και εκεί λιποθυμήσαμε επίσημα.. Με 6-7 τσίπουρα ο καθένας και μετά τζιν και σφηνάκια τεκίλα ε..δεν την παλέεις και πολύ. Βασικά την Παρασκευή δεν κάναμε κάτι εντυπωσιακό θα έλεγα, απλά χοροπηδάγαμε σαν τα ζαβά μέσα στο μαγαζί, που είχε τον πιο καλτ φυσιογνωμικά dj που έχω δει ποτέ. Καταλήξαμε ότι έμοιαζε με πολύ χαμηλοβαθμο δημόσιο υπάλληλο. Κηπουρό σε νοσοκομείο, κλητήρα σε δικαστική υπηρεσία, θυρωρώ σε παράρτημα εφορίας, τέτοιο πράμα.. Αλλά μέχρι και Last Drive έπαιξε ο τύπος.
Τα καλύτερα γίναν το Σάββατο, και ειδικότερα ΑΦΟΥ πήγαν και ψοφήσαν για ύπνο ζευγαράκια και γυναικόπαιδα και έμεινα μόνος μου με το Zaphod.
Κααατ αρχήν, ντρέπομαι πραγματικά για την κατάντια μου, την ανικανότητά μου και την βλακεία μου. Τελικά πριν το 3ο ποτό, δεν υπάρχω ως γκόμενος. Με τίποτα όμως.
Πάμε στη Στοά. Είμαστε ακόμα όλη η παρέα. Παίρνουμε το πρώτο ποτάκι (είπαμε να το πάμε συντηρητικά το Σάββατο μη γίνουμε όπως την Παρασκευή) και αράζουμε. Κάνω γω μια έτσι, βλέπω απέναντί μου μια κοπελιά, σαν τα κρύα τα νερά. Προσωπάκι γλυκό και .. ναι άσε μην πω τα υπόλοιπα. Του το λέω του Zaphod.. "Ρι μιλικι κοίτα κει πέρα. Γουστάρω!!". Τι το θελα. Μετά από 5 λεπτά, βάζει ζακέτα η κοπέλα να σηκωθεί να φύγει. Στο πρώτο ποτό ακόμα λέμε.Έχει σημασία αυτό. Και ο κακομοίρης ο Zaphod, πάει να μου κάνει χάρη. Την αρπάει της λέει "Ε μη φεύγεις ακόμα, περίμενε λιγο θέλει να στην πέσει ο φίλος μου". Και με αρπάει εμένα και με στήνει μπροστά της. Καλησπέρα απο δω ο Εσταρινάκης απο κει η Τάδε. Και τι κάνω εγώ;
.. Το άγαλμα. Μάλιστα κύριοι. Αφού δεν άρχισα να πετάω άναρθρους φθόγγους, πάλι καλά. Κατάφερα να πω δυό λογάκια αλλά φαντάζομαι ότι ήταν σε επίπεδο παιδιού πρώτης γυμνασίου που πάει πρώτη φορά να πει στην Ελενίτσα οτι τη γουστάρει. Στάνταρ επιβεβαίωσα στην κοπελιά το τι μαλάκες κυκλοφορούν τριγύρω, ούτε ένα πέσιμο δεν μπορούν να κάνουν, ούτε μια καλησπέρα.. Τι να κανα ρε διάολε, έπρεπε να της πω "Μισό λεπτό, πάω να κοπανήσω δυό σφηνακάκια jack-κονιάκ-καλούα και έρχομαι τσίτα στη γοητεία". Φυσικά με το που έφυγαν μιζέριασα. Δεν το πίστευα. Σπάστηκα με τα μούτρα μουυυ..ζοχαδιάστηκαααααααααα...
ΕΥΤΥΧΩΣ ομως είχαμε και συνεχεια. Φεύγουμε απο τη Στοά, έχουμε μείνει μόνοι μας πλέον, πάμε στο απέναντι ακριβώς, που δε θυμάμαι πως το λένε. Πίτα ήταν και έπαιζε και ωραία μουσική. Εκεί πλέον όμως είχα πιεί 4 ποτάκια και είχα γίνει κύριος. Εκεί αρχίσαμε να είμεθα γόητες και εξαιρετικά εντυπωσιακοί. Τα καλά που έχουμε με το Zaphod ως ομάδα (συνήθως, γιατί μερικές φορές είμαστε και ντεφορμέ) είναι δύο : Πρώτον, αυτός εχει απόλυτα την πρώτη αττάκα. Μιλάμε ο άνθρωπος κεντάει συνήθως. Αρκεί η απέναντι να έχει κάποιο ίχνος χιούμορ. Εγώ έχω την κουβέντα μετά. Οπότε συμπληρωνόμαστε. Δεύτερον, δεν πήγαμε ποτέ με στυλάκι, "καλησπέρα σας ήρθαμε να σας πηδήξουμε". Πλάκα κάνεις πάντα, χαλαρά, πίνεις το ποτάκι σου και λες τις χαζομάρες σου. Ε και άμα προκύψει τίποτα, προέκυψε. Άμα δεν.. σιγά. Αυτο βέβαια το σκηνικό δεν το χωράει το μυαλο πολλών συμπατριωτισσών μας δυστυχώς. Είναι πολλές που λες καλημέρα ρε παιδί μου και αμέσως παίρνουν το τρομαγμένο υφάκι..
Τέσπα, κάναμε τις γνωριμίες μας και σε αυτό το απέναντι απο τη Στοά και φεύγουμε.
Και πάμε να ξαναμπούμε στη Στοά. Όπου ο Zaphod τρώει μια πόρτα στη μούρη. Ευτυχώς έχει ιδιαίτερα γερή και αρχαιοελληνική μύτη και δεν επαθε ζημιά. Πιιισω από την πόρτα όμως βγαίνει παρέα. Με την οποία παρά φυσικά πιάσαμε κολλητηλίκια οι γερο μπισμπίκηδες. Βασικά κάναμε γκάλλοπ να μας πούνε καμιά ιδέα που να πάμε, γιατί είχαμε φτάσει σε σημείο σεληνιασμού και δε νυστάζαμε καθολου. (Είχε πάει και 5 και λιγόστευαν οι επιλογές μαγαζιών). Και σε αυτές τις κοπελιές συγχαρητήρια γιατί ήταν το ανάποδο από αυτό που έλεγα πριν με το υφάκι. Έτσι πρέπει. Γιατί να τρομάξεις παιδί μου που σου μιλάει ένας άγνωστος; Σιγά τα ωα. Με πήρε αγκαζέ η άλλη, γνωριστήκαμε, είπαμε 5 χαζομαρίτσες, φτάσαμε στο κρεπάδικο, μιλήσαμε και με ένα γαμάτο παλλικάρι απο την Ιατρική 5 λεπτάκια, και μετά χαιρετήσαμε και φύγαμε. Αλλά ξέρω εγώ γιατί δεν τρόμαξαν οι συγκεκριμένες. Χημικό. Θετικές επιστήμες αγάπη μου, πρακτικοί άνθρωποι... τεσπα, να ναι καλά τα κορίτσια και το παλλικάρι, τα συμπαθήσαμε τα μάλλα. Και εγώ και ο γερο μπισμπίκης ο Zaphod.
Έχει πάει 5 όμως και εμείς το μάτι γαρίδα. Και έχουμε πιει και 7 ποτάκια έκαστος. Μπορει και 8.. τεσπα.. ΠΟυ να πάμε που να πάμε..θυμήθηκε ο Zaphod απο τα φοιτητικά του χρόνια ένα τελειωμένο ροκάδικο κάπου πίσω απο τη νομαρχία. Το La Grange. Ε το κλείσαμε. Εξαιρετική μουσική έπαιζε ο τύπος. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ όμως. Τι μπλουζιές, τι παλιοροκιές, μας έφτιαξε τρελλά. Επίσης εκεί μας έφυγε ο τάκος με τη σερβιτόρα. Χάσαμε τη μπάλλα λέμε.. Αφού ήθελα διακαώς να πάω να κρεμαστώ απο το κασκώλ μου για πάρτη της, αλλά με κράτησε ο Zaph...γυρίσαμε κατά τις 7, τσίτα ευχαριστημένοι και ενθουσιασμένοι με την ποιότητα και την ποσότητα της διασκέδασης. Βασικά ήμασταν και ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι από τις αντοχές μας. Δε μας το χα..
Ε καλά την Κυριακή ξυπνήσαμε, ήπιαμε καφέ και φύγαμε. Οκ, δεν ήταν πρωτότυπο.. Y.Γ : Α! Zaph, κοννέ με την ξαδέρφη, ΤΩΡΑ :p
Υ.Γ2 : Κρύοοοοο.. αλλά για αυτό υπάρχει το τσιπουράκι. Δε μασάς τίποτα..
Υ.Γ3 : Πολύ ωραία πόλη. Δεν καταλαβαίνω μερικούς μερικούς ρε παιδί μου..τέσπα

26 comments:

σπόρος said...

χαχαχαχαχαχα
Να 'σαι καλά, γέλασα και σήμερα!!!

Πι.Ες. μα από το κασκώλ ;))))))))

λιμανάκι said...

Αχ..αυτά είναι...ποτά,ξενύχτια και γυναίκες...:))


Καλή σου μέρα


ΥΓ.Περιμένουμε τα νέα απ'την ξαδέρφη ;)

Tanila said...

Αναίσχυντε πορνόγερε, περιοδεύεις ανα την ελληνική επικράτεια για να παρενοχλείς και να θωπεύεις τις φοιτήτριες;

Stefanos said...

Tanila : Τι να κάνω, αφού οι συνομήλικές μου δε με προτιμούν.. :p
Λιμανάκι : Όντως αυτά είναι. Ξαδέρφη αποκλείεται να παίξει, παραείναι μακριά .. :P
Σπορε : αμα την έβλεπες θα με καταλάβαινες.. συμφορά!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Και κάπου εκεί στο τρέξιμο μεταξύ μαγειρέματος, ξεσκατίσματος της μικρής (sorry κιόλας) & απαντήσεων σε καμμιά 30αριά επαγγελματικά τηλέφωνα, μπαίνω & σε διαβάζω...
Και μού΄φτιαξες τη μέρα βρε περίπτωση! Είσαι & πολύ ντόμπρος τύπος, μπράβο σου! Ε, δεν μπορώ να μην αναφωνήσω κι εγώ όπως παραπάνω ο φίλος σπόρος: μα, από το κασκώλ;)))
Επίσης, μου έλυσες & την απορία που είχα γιατί να πίνεις τόσο...!
Φιλιά & μην πτοείσαι: το καλό το πράγμα αργεί να βρεθεί!

Stefanos said...

Όλα έχουν την εξήγησή τους..
Το ποτό με ομορφαίνει οποτε τι να κάνω.. :P

Sophia said...

Είδες που σου λέω εγώ για τις θετικές επιστήμες?? Παιδί μου, είμαι όνομα και πράγμα, να με ακουτε!!
;-D

Tanila said...

Οι συνομήλικές σου προτιμούν πιπίνια, τσουρόγερε.

Stefanos said...

Σοφια εισαι όντως ονομα και πράμα :P
Τανιλα για αυτό γκρίνιαζες για το μετά το 80; :P

Tanila said...

Xμμμφφφφ
Ναι, έχω "άνοιγμα" μόνο 5 ετων να πιπινομυρίσω, μετά περνάω στα χαλασμένα τα μετά του '81.
Και οι συνομίλικοί μου, σαν και σένα, είναι μεσ'τη δίπλα και τη ρυτίδα, απλώνεις το χέρι να πιάσεις κοιλίτσα και σου χώνεται μέχρι τον καρπό στα πολλαπλά κρεμάμενα και τρεμάμενα ξεφούσκωτα σωσίβια.
Απλώνεις το χέρι να χαϊδέψεις μάγουλο και πιάνεις τις πιέτες του Μιγιάκε ένα πράμα.

Stefanos said...

Χαχαχαχαχαχαχα άστα να παν, όντως, σάπιοι τελείως είμαστε. Αλλά όχι και ρυτίδες παιδί μου, είπαμε..
Δίκιο έχεις.. πιπινάκια.. να είμαστε ολοι ήσυχοι :P
Τα 26-27 είναι πολύ καλή φουρνιά..
:D

Sophia said...

Χοχοχο, ναι, ναι, tera(ς) σοφίας (και κυριολεκτικά μπορώ να σου πω, όπως μπορούν να επιβεβαιώσουν και οι φίλοι μου!! Καλά που δεν είμαι και δειλή, αλλιώς, θα με λέγαν ter(r)a κότα)
;-D

Ellie said...

Εμένα με έπιασε κατάθλιψη όμως!!!!Έχω να πάω περίπου ένα χρόνο στα Γιάννενα άσε που μάλλον λείπω πολύ καιρό κι έχουν αλλάξει όλα τα μαγαζιά!!! Επίσης, κι έγω έλεγα ότι τον Νοέμβριο έχει κρύο στα Γιάννενα μέχρι που γύρισα από Χριστούγεννα κάποια στιγμή και είχε παγώσει η λίμνη!!! Το τσίπουρο μεγάλη ανακάλυψη...άσε που στο Περίπου το ανακάλυψα οπότε με πιάνει μια συγκίνηση ένα κάτι!!

Αστερόεσσα said...

Eγώ θυμάμαι στα Γιάννενα είχα πάρει και το φλάουτο μαζί μου και κάθησα βραδάκι σ' ένα απόμερο μέρος της λίμνης κι έκανα πράκτις, αλλά ήρθε δίπλα μου ένα γυφτάκι και με πέρασε από συνέντευξη για να παντρευτώ τον αδερφό του που έπαιζε λέει κλαρίνο. Ξαπέστειλα ευγενικά το γυφτάκι και δε συγκατατέθηκα στο προξενιό. Έτσι έχασα μια ευκαιρία να αποκτήσω κι εγώ τσαντήρι και μια καριέρα μουσικού στα πανηγύρια.

Zaphod said...

Παρατηρήσεις:
1. Την πόρτα την έφαγα πάνω λοξά στο μάτι και ανακάλυψα (μετά από δυο μέρες) πως έκανε και μελανιά!
2. Ρε τι γέλιο έριξα με τα μούτρα σου!
3. Η γκαρσονα στο la grange ήταν όντως........(λογοκρισία). Παναζία μου!!!

Να ξαναπάμε :Ρ

Loth said...

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ! ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΣΚ..ΑΜ ΠΩΣ?
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΜΕ ΞΥΔΙΑ, ΠΕΣΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΚΑΝΤΙΚΟ!
ΧΙΧΙ
;P

Stefanos said...

Asterakla βλέπω είσαι και συ καλό μουρλό.. εύγε :D
Αχρηστε κατά βάθος νομίζω πως τα κάνεις όλα αυτά σε στιγμές που είμαι απροετοίμαστος ώστε να κολλήσω και να φανείς εσύ υπεράνω. Σωστός βασικά. Αλλά ρι μιλικι την επόμενη φορά περίμενε να έχω φτάσει στο τρίτο ποτό!!
Lloth μπα δε μου κάνει κονέ αυτός ο άχρηστος με την ξαδέρφη.. άσε που αυτή τώρα θα θέλει σοβαρές σχέσεις, γαμους και τέτοια. Δεν είμαι εγώ.. :P
Αν θες πικάντικες λεπτομέρεις έχουμε παιδί μου μην αγχώνεσαι. Βέβαια όχι πολύ φρέσκιες αλλά δε σε χαλάει κιολας ε; που να σου πω για την Αγγλίδα..άσε δε σου λέω.. :P

Loth said...

ΟΧΙ ΠΕΣ ΠΕΣ....
ΚΑΙ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ..."LOTH" ΛEMEEEEEEEEEEEEEEEEE!
;PPpPppPp

Stefanos said...

Δε σου λέω δε σου λέω. Οι κυρίες μας προτιμούν για την εχεμύθειά μας :P
(σου λέει κάτσε μη μαθευτεί ότι έβγαλα τα μάτια μου με αυτόν τον καλλικάντζαρο και χαλάσει το ιματζ..)

diva said...

Σε ομορφαίνει το ποτό;!!
[..να κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και πριν και μετά..σίγουρα πράγματα]
Και τι είναι αυτά τα "δεν έβγαινε λέξη";!!!
γμτ
εξαγωγή αρσενικών σου λέει μετά..
τιπτα
χάλασε η δουλειά με τα Γιάννενα
χάσαμε και τα μπόνους
μας έμεινε ο όμορφος (τον οποίο πρέπει να τον ποτίσουμε πρώτα!!!)

δε συμφέρεις ρε συνάδελφε
δε
συμφέρεις!

Stefanos said...

Γιατί δε συμφέρω; Μια χαρά οικονομικότατος είμαι.
Άλλες δε συμφέρουν :P
και ναι, όταν πιω ομορφαίνω, είναι αποδεδειγμένο αυτό εδώ και χρόνια :D

alex said...

Γιάννενα... χημικό...!
τώρα σε αγάπησα πιο πολύ!

Πανέμορφη πόλη, η δική μου πόλη.

Stefanos said...

Ωχ!! Ρε συ Αλεξάνδρα!! χρόνια και ζαμάνια!!
χαχαχα ναι ναι άσε, καλές οι χημικίνες :p
Καλά είσαι συ;

Anonymous said...

Εσύ κι ο Zaphod κάτι σαν τον Ross με τον Chandler... :P

patsiouri said...

Πάω κατευθείαν στην Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων να σε καταγγείλω για ξεκάθαρο πια και πασιφανή ρατσισμό απέναντι στην Τιμημένη Φιλοσοφική Σχολή βεβαίως βεβαίως...

Stefanos said...

ΕΓΩ δεν είμαι ρατσιστής με αυτές!
Αυτές δε μου κάθονται! :P τι να κάνω; :P