Friday, November 14, 2008

Τόση βαρεμάρα, που είδα τηλεόραση!

Πέτυχα πριν λίγο αυτό το παιχνίδι που και καλά ξεφτιλίζει τον κόσμο και τον «αναγκάζει» να λέει τις λαμογιές του δημόσια.
Είναι λέει αυτοί που λένε ότι ξεφτιλίζει τους παίχτες με αυτά που ρωτάει, αυτοί που λένε ότι δεν τρέχει μία εφόσον τα κονομήσει ο παίχτης και λογικά θα ναι και αυτοί που πιστεύουν οτι το παιχνίδι είναι υπεύθυνο για την κατάντια της κοινωνίας μας, την καταστροφή των δασών του αμαζονίου και την τρύπα του όζοντος.
Λοιπόν έχω να προσθέσω τα εξής :
Ο ξεφτίλας, ο χαμηλός, αυτός που το κούτελό του το χει χεσμένο, είναι έτσι ανεξαρτήτως χρημάτων. Ήταν ξεφτίλας και πριν τα αποκτήσει, είναι τώρα που τα απέκτησε και θα είναι και μετά είτε συνεχίσει να τα έχει είτε όχι. Αυτό για αυτούς που υποστηρίζουν ότι άμα τα κονομήσεις δεν τρέχει μία όσο χυδαίος και αν είσαι. Οτι σε σέβονται και καλά.
Η αντίρρηση έγκειται ότι τον κ.Τάδε που παντρεύτηκε μια πλούσια νύφη για να κάνει γερή μπάζα, πάντα ζιγκολό θα τον λέω. Το ίδιο και όλοι οι υπόλοιποι. Και αν μείνει ποτέ χωρίς την προστασία των μπικικινίων του, θα του πετάμε και λαχανόφυλλα.
Η αντίρρηση έγκειται ότι την κ.Τάδε που έψαχνε τον πλούσιο γαμπρό μια ζωή για να μπορεί να κυκλοφορεί στα σαλόνια, πάντα πόρνη θα τη λέω. Και πάντα θα ξέρω και εγώ και οι υπόλοιποι την ξεφτίλα της, όσο και αν κρύβεται κάτω από ακριβά μεικ άπ και πράντα.
Η αντίρρηση έγκειται στο οτι τον πρεζέμπορο, μια ζωή πρεζέμπορο θα τον λέω και θα εύχομαι να βρει βασανιστικό θάνατο και ιδιαίτερα αργό. Και ας του κάνουν τεμενάδες οι σελέμπριτις στα κότερά του. Και ας είναι εξέχουσα προσωπικότητα τση κενωνίας.
Ο σεβασμός που εξαγοράζεται με χρήματα είναι μεγαλύτερη φούσκα και από το χρηματιστήριο το 99.
Ο σεβασμός που εξαγοράζεται με αστραφτερά χαμόγελα σε ιλλουστρασιόν σελίδες διαρκεί μέχρι την επόμενη έκδοση.
Στα του παιγνίου τώρα
Το να κερδίσεις 200000 ευρώ και να σε κυνηγάνε να σε δείρουν όσοι σε ξέρουν στη χειρότερη ή απλά να εύχονται να τα φας στους γιατρούς και στους δικηγόρους στην καλύτερη, για μένα τουλάχιστον δε συνιστά και ιδιαίτερο κέρδος. Θα προτιμούσα να κερδίσω 200000 ευρώ και να τα φάω με τους φιλαράκια μου στις Μαλδίβες παρά να κερδίσω 20000 ευρώ και να μην ξέρω από που θα μου ρθει κανα λοστάρι στο ξεράδι. Δεύτερον, το ότι οι συγκεκριμένοι τύποι ξεφτιλίζονται στο πανελλήνιο δε λέει απολύτως τίποτε, γιατί δε νομίζω και πρίν το παιχνίδι να έχαιραν και γενικής εκτίμησης από τον περίγυρό τους.
Τρίτον, αυτός που πάει επειδή το βλέπει ως τελευταία λύση να πληρώσει τα χρέη του στον υπόκοσμο για να μην του τσιμεντώσουν τα πόδια και τον φουντάρουν σε καμιά λίμνη (τελειώνουν και οι λίμνες τώρα τελευταία, τις έχουν ιδιώτες) καλά κάνει, αλλά αφού ξεχρεώσει, εγώ πάλι ξεφτίλα θα τον λέω.
Τέταρτον, με έχει πιάσει μια απίστευτη λιγούρα για σοκολατίνα ή σιροπιαστό και έχει πάει 11 και που να τρέχω τώρα σε ζαχαροπλαστεία σαν το σύζυγο της εγκύου.
Πέμπτον, η κατάντια της κοινωνίας μας δεν έγκειται στο οποιοδήποτε τηλεπαιχνίδι με το οποιοδήποτε περιεχόμενο. Έγκειται στο οτί υπάρχει κόσμος που αυτά τα βλέπει. Και πρίν ρίξουμε ευθύνες στην οποιαδήποτε κυρία που το παρουσιάζει, καλό θα ήταν να ρίξουμε ευθύνες στους γονείς που επιτρέπουν στα βλαστάρια τους να το δούνε.
Έκτον αυτή η κυρία είναι κούκλα και θα έλεγα και κάτι για το γούστο της στο αντρικό φύλο, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Εδώ υπάρχουν γυναίκες που γουστάρουν μέχρι και εμένα.
Έβδομον και απάντηση στη βρώμα που κυκλοφορεί ότι εκτός από ανιχνευτή ψεύδους χρησιμοποιούν και πεντοθάλη. Από όσο ξέρω η χρήση πεντοθάλης αποτελεί επίσημα βασανιστήριο και είναι εξίσου απαγορευμένη με το βγάλσιμο των νυχιών και τη Σιδηρά Παρθένα. Κοινώς, μη λέτε αηδίες.
Όγδοον, ναι μπορείς να το ξεγελάσεις το μηχάνημα και μάλιστα ιδιαίτερα εύκολα. Κάντε μια αναζήτηση στο google. Όλα εγώ θα τα λέω;
Ένατον, είμαι σπασμένος σήμερα, επειδή ήρθε μεν το ασύρματο το μοντεμάκι και η πολυπόθητη σύνδεση σπίτι, αλλά δε συγχρονίζει το ρημάδι με τίποτα. Θα περιμένω λέει μέχρι τη Δευτέρα να δούμε ποσα απίδια βάζει ο σάκος.
Δέκα το καλό, ρε καλή μου κυρία πραγματικά, δε σου τη σπάει η φωνή του ; Ακόμα και αν ήταν ο πιο μετριοπαθής άνθρωπος στον κόσμο. Ακόμα και αν ήταν ο πιο ήρεμος άνθρωπος στον κόσμο. Ακόμα και αν δεν είχε τις απόψεις που έχει –με τις οποίες μπορεί να διαφωνώ και τις οποίες μπορεί να κοροιδεύω ελεύθερα, αλλά είναι δικαίωμά του να τις έχει- και είχε πιο..πως να το πω, πιο μέσες απόψεις. Ακόμα και αν ήταν ωραιότερος από τον Πιτ στην Τροία. ΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.. Και είσαι και υψίφωνος. Ξέρεις από ωραία φωνή. Πραγματικά δηλαδή το πρωί που ξυπνάς και σου λέει καλημέρα με αυτή την καραμούζα, εσύ δε χαλιέσαι; Ο τύπος είναι 5 οκτάβες πιο ψηλά από νυχτερίδα σε κρίση υστερίας! Και ένρινος. Υπερβολικά. Πρέπει κάποια στιγμή να του δώσετε να ρουφήξει ήλιο. Θα ρίξετε μεγάλα γέλια, αν μείνουν τα ώτα σας σώα.
Α ωραία, μόλις άρχισε και το Gray’s anatomy. Πριν χώσω το dvdακι με την πρώτη περίοδο του Poirot, θα ομολογήσω το κρίμα μου. Το βλεπα μέχρι πριν τρεις εβδομάδες. Μετά δεν την πάλεψα. Κυρίως γιατί ο House σπέρνει. Μετά, ήταν και μια μικρή λεπτομέρεια που μου την έσπαγε στη σειρά. Δεν κατάφερα να συμπαθήσω απολύτως κανέναν εκεί μέσα, πλην του ασυμπάθηστου καθηκιού. Ίσως και την ψηλή. Αλλά για προφανώς σεξουαλικούς λόγους.
Οι γκόμενες είναι απάλευτα εγωϊστικά ξέκωλα που βρίσκουν πάντα μια υπεράνω δικαιολογία για να δικαιολογήσουν τον ξεκωλισμό τους. Του στυλ “γιατί μωρή χαμούρα ενώ είμαι σπαθί μαζί σου εσύ έπαιξες μαζί μου και μου σκισες την ψυχούλα μου;” “γιατί είμαι γιατρός και εκείνη τη μέρα δε μου πέτυχε το ακαζού στην κασίδα μου”. Οι άντρες είναι από χαζοί έως ηλίθιοι, πράγμα που δεν απέχει και ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, για αυτό και δεν μου αρέσουν. Θέλω επιστημονική φαντασία. Θέλω σειρά με τους άντρες υπεργαμάτους, έξυπνους, αττακαδόρους, γκομενάκηδες, ξυδάκηδες, και τις κυρίες να κάνουν γαργάρες. Για αυτό μου αρέσει ο House. Δεν του τη βγαίνει καμία. Και κανένας. Και έχει κάνει και την καυστική ειρωνία ολυμπιακό άθλημα. Ρισπέκτ λέμε.
Η σειρά γενικά με απογοήτευσε ενώ στην αρχή μου άρεσε.. Μπλα μπλα μπλα μπλα, ποιος θα φυστικώσει ποιαν, ποια θα φυστικώσει ποιον και πως θα δικαιολογηθεί καλύτερα για να φυστικώσει και το γείτονα. Άσε που ψοφάει πολύς κόσμος εκεί πέρα. Με κρυολόγημα να πας, 4 θα σε κουβαλήσουν. Αφού όταν καταφέρνει κανένας να ζήσει από τα χέρια τους, αποσυντονίζονται μετά και δε μπορούν να κάνουν σεξ στα χειρουργεία.
Για αυτό και τώρα που θα τελειώσω αυτή την αηδία που γράφω, θα βάλω το φιλαράκι μου τον Poirot και θα δω πάλι ποιον εξαιρετικά πρωτότυπο τρόπο βρήκε κάποιος για να καθαρίσει τη σπαστική πλούσια θεία του πριν 100 χρόνια.
Πρέπει να κατεβάσω και Dexter.. και τα πρώτα επεισόδια του Legend of the Seeker..
Τελειώνοντας θα πω κάτι το οποίο θα καταρρίψει ολο το μάτσο μαν, Κόναν δε μπαρμπάριαν, σέξυ μπηστ ίματζ που χτίζω με κόπο τα τελευταία 23 ΓΚΝΤΑΠ 25 ΓΚΝΤΑΠ 27 ; ΓΚΡΑΟΥ καλά καλά.. 31 χρόνια.
Είδα το Wall-E και μου άρεσε. Πολύ όμως.

17 comments:

Zaphod said...

Πέστα ρε τρισδυπόστατε!!!

Α, τι είναι Wall-E;

Stefanos said...

Ωραίο ταινιάκι animation..ειναι λίγο παιδικό μεν αλλα με άρεσε.. :S

Unknown said...

Μα εννοείται πως το γουόλι είναι πολύ ωραία :)

Βέβαια όπως παρατήρησες κι εκεί η χαζογκομενίτσα η ιιιιβααααα πήγε να τα κάνει σαλάτα - μέχρι και το σπίτι πήγε να του γκρεμίσει του μικρού όταν μπήκε πρώτη φορά μέσα!

Γυναίκες... Και μετά περιμένεις ναη νγίνεται της αλλαξοκωλιάς στο νοσοκομείο της γκρέι; Τί το πέρασες εδώ;

Ναι, κατάντια είναι η τηλεθέαση, όχι το πρόγραμμα αυτό καθεαυτό.

Sophia said...

Γουάτ? Δεν έχουν τα ζαχαροπλαστεία ντελίβερι?? Όου δέαρ!! Και τότε, ποίος, ερωτώ, ο λόγος του να μένει κάποιος σε μία πόλη??
Εγώ γιατρέ μου που στην τουβού βλέπω ταινίες και Σκάι (άντε, και καμιά είδηση, αλλά μην μετρήσει κατά μου), είμαι καλά? Θα ζήσω?? Για τα υπόλοιπα, φροντίζω να ενημερώνομαι μόνο σε μέρη που έχουν μεγάλο βαθμό εξάτμισης αλκοόλ από κουβέντες με πολύ γέλιο, και βέβαια, με συνοδεία δυνατής μουσικής! Και βεβαίως, θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα. (Αν και στο Γκριζανάτομυ, κρίμα που ο μοναδικός παιδής, αποδήμησε ευτυχής και δεν έμεινε για μερικά ακόμα επεισόδια...)
;-D

Stefanos said...

Ποιος σου είπε οτι μένω σε ΠΟΛΗ ; :p
στα βουνά και στα λαγκάδια μένω! :D
Στον τομέα της ενημέρωσης ακολουθού τας ιδίας ατραπούς με εσένα, μη νομιζεις. Απλά συνήθως, δεν ξέρω γιατί, η Πέμπτη το βράδυ είναι τηλεορασόπληκτη...
ΠΟιος πέθανε ; Aααα λογικά θα ψόφησε αυτός με την καρδιά που του την ψάχνανε; ναι δεν τον ανέφεραν καθολου χτες που είδα..Ε μα πια, μας είχε βγάλει το λάδι. Δεν ψόφαγε με τίποτα!!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Προφήτη άμα βαριέσαι κάνε και μια βόλτα από τον Οίκο Αντοχής.
Έχουμε ένα μικρό θεματάκι...
Όχιιι.!
Ούτε σφουγγάρισμα ούτε τσιμπούσι, αλλά κόπιασε.

issallos said...

εχμ !!! λοιπον....εδω α σου προτεινω να βαλεις μαλακτικον εις την μπουγαδα δια να βγουν τα σηριαλ....ε ..τα ρουχα καθαρα....
και εγω ειμαι φαν του Χαουζ...οποτε "κατσει" και το δω
η συνδεση με το συρματο θα σου σπασει τα νευρα ειδικα αμα εχεις κοντα φουρνο μικροκυματων.... :)
ο wall-E και μενα μου αρεσε...γιατι δεν το εβαζε κατω και κυνηγαγε....το απιστο το γκομενακι την ιιιιβααα !!!
Ετσι για να μην πτοουμαστε και να ανεβαινουν οι στοχοι μας !!!

Stefanos said...

H σκηνή που της χτυπάει το τζαμάκι για να της δείξει τα αστέρια είναι απίστευτη.. :D

ΣΠΙΘΑΣ said...

@ Prophet Estarian

Σωστός και ωραίος ο προφήτης!

Sophia said...

Χμου... ε, τότε, πάρε αυτό για τις τρελές λιγούρες: Κέικ σοκολάτας σε 5 λεπτά!Εμένα βέβαια, αυτή η συνταγή δεν μου κάνει, γιατί ατομικό θεωρώ το ταψί το 32άρι και φούρνο μικροκυμάτων δεν έχω γιατί θέλω να το μυρίζω το φαγητό όταν ψήνεται (και το γλυκό, και το γλυκό!!!)
Καλά, είμαι η μόνη που δεν έχει δει ακόμα το Wall-e, σνιφ, μπουχουχου, κλαψ??? (Το είχε μόνο απογευματινή μεταγλωττισμένη -!!- προβολή ο εδώ σινεμάς, οπόταν είπα να μην φονεύσω κανένα τετράχρονο και το άφησα για πιο adult κατάσταση)!

Ellie said...

Αχ το WALL-E θέλω να το δω τρελά όμως!! :) Το Gray's anatomy το έβλεπα αλλά το βαρέθηκα πολύ γρήγορα!!Δεν συγκρίνεται με τον House σε καμία περίπτωση.Και μετά την Εντατική (Clooney) δύσκολα με εντυπωσίαζε σειρά τέτοιου είδους!!Αλλά ο τύπος είναι εντελώς psycho και πολύ γουστάρω.
Όσο για το παιχνίδι, δεν έχω να συμπληρώσω κάτι άλλο!!!Μπορεί ο κυριούλης να είναι ο καλύτερος άνθρωπος-σύζυγος-πατέρας-εραστής του κόσμου αλλά προσωπικά δεν θα είχα σταθεί να διαπιστώσω τίποτε από όλα αυτά, θα είχα φύγει τρέχοντας στην πρώτη κουβέντα ή θα έψαχνα να βρω που κρύβεται ο κλόουν με την καραμούζα!!!

σορολόπ said...

Λοιπόν έχουμε και λέμε...

..τηλεοπτικό πρόγραμμα για βαμπίρια

12-3 ή και 1-3 αστυνομικές σειρές, πολύ καλογυρισμένες π.χ. Cold Case, Order & Law και φυσικά το άπαιχτο Crime Investigation Network στην κρατική με αληθινά εγκλήματα & δίκες.. το καλύτερό μου.. επειδή ανέφερες τον Πουαρό :)

Gi Gaga Kouni Beli said...

Πόσο "ψηλά" (σε χρηματικό ποσό) μπορεί να φτάσει κανείς για την απληστία του? Το Wall-E ήταν η καλύτερη επιλογή για να ξεφύγεις. Περνάει κ μηνύματα (για όσους δε τα κατάλαβαν!)
Τα σέβη μου τρισμέγιστε!

Αστερόεσσα said...

Αν βαριέσαι, να πας να δεις το "Αι δύο μονόλογοι", στο θέατρο Παραμυθιάς, στην ομώνυμη οδό, στο Μεταξουργείο! :D

Tanila said...

Ki εμένα μου αρέσει ο Χάουζ.
Ώρες ώρες νομίζω ότι μοιάζουμε λιγάκι.
Καλά, δεν είμαι κουτσός γκριζομάλης.
Το μέσα μας.

Stefanos said...

Γοουελκαμ Λεξοτανίλα!
Ναι ρε γμτ, στο μυαλό μου είσαι.Έτσι ο Χάουζ. Ακριβώς.
Βέβαια εσύ μπορεί να μην είσαι κουτσός γκριζομάλλης.
Εγώ όμως παίζει και να γίνω. Κουτσός. Το γκριζομάλλης δεν παίζει, θα γίνω.

Anonymous said...

"Η αντίρρηση έγκειται ότι την κ.Τάδε που έψαχνε τον πλούσιο γαμπρό μια ζωή για να μπορεί να κυκλοφορεί στα σαλόνια, πάντα πόρνη θα τη λέω" - ΜΕΓΑΛΕ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!
Και γενικά το τηλεπαιχνίδι που έχω δει κανα δυο βίντεο στο youtube είναι μεγάλη ξεφτίλα τόσο για τους παίκτες όσο και για τους τηλεθεατές που το παρακολουθούν ανελλιπώς(λες και έπρεπε να δούμε σε τηλεπαιχνίδι το βόθρο της κάθε κυρα-κατίνας)..