Wednesday, November 12, 2008

Πρωινή τσαντίλα

Είναι μερικές φορές που σε πιάνει η μίρλα.
Είναι μερικές φορές που σου φταίει το σύμπαν για άσχετους λόγους.
Είναι μερικές φορές που ακούς ΜΙΑ ρημάδα αττάκα και σου ανάβουν όλα τα φυτίλια που έχεις πάνω σου.
Είναι μερικές φορές που από μέσα σου σκέφτεσαι με άφατη ηδονή ότι κουτουλάς ακριβώς στην καμπούρα της μύτης αυτόν/ην που σου είπε τη συγκεκριμένη αττάκα και μετά παρακολουθείς το θέαμα.
Είναι μερικές φορές που αισθάνεσαι τόσο μαλάκας που κάνεις κάτι για να χαρείς και εσύ και ο κόσμος και ακούς ΚΑΤΙ μαλακίες άλλο πράμα..
Ε μα πια ρε διάολε γαμώ τα ψώνια μου μέσα δηλαδή!!
Τέλος πρωινής τσαντίλας.
Και δεν έχω πιεί και καφέ ακόμα..

39 comments:

Maria Mikro Analogo said...

Πρέπει να είναι κολλητικό πάντως... κι εγώ τα ίδια συμπτώματα έχω! Καλημέρα :)

Unknown said...

Ψιτ, αν θες να προπονηθείς στην κουτουλιά για να βελτιωθείς, να σου δώκω έναν κατάλογο με ονόματα...

Stefanos said...

Μαρία άσε άσε...

Darth νομίζεις ότι ο δικός μου είναι μικρός; :P

Wizard! said...

Ένα fredo capuccino στο 4 και γρήγορα παρακαλώ!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Καφέ και τσιγάρο γρήγορα,
Κουβέντα, σσσ...προφήτη.
Τσατάλια τα νεύρα μου, θα τα παίξω σου λέω

Stefanos said...

έχω πιεί ήδη δύο καφέδες..
και έχω κάνει και 3-4 τσιγάρα... ακομα τίποτα..

Sophia said...

Όχι ρε συ... πες μου πως δεν δουλεύεις σε σχολείο... Γιατί αυτά τα συμπτώματα κάτι μου θυμίζουν, κάτι μου θυμίζουν!!!
;-D

Stefanos said...

άμα είχα δουλέψει ποτέ σε σχολείο θα ήμουν ΄ήδη φυλακή.

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Σάκκο του μποξ δεν έχεις; Να φροντίσεις να προμηθευτείς γιατί πάντοτε έτσι θα γίνεται: θα προσπαθείς εσύ (όλοι μας) να βοηθήσεις κάποιον κι αυτός για "ευχαριστώ" θα σε γ@....!
Πάρε απλά το μάθημά σου & ξέχνα το!
Kανόνισε & μια ωραία σουβλακο-έξοδο για να ξεδώσεις.

ΣΠΙΘΑΣ said...

Πάω για τσιγάρα.
Χάλια η κατάσταση, προφήτα.

σορολόπ said...

Εγώ γεννήθηκα με πρωϊνή τσαντίλα... και απογευματινή μην σου πω.. και βραδυνή :P

benji barker said...

Ευτυχώς που γεννήθηκα ήρεμος σα βόδι δεν μπορεί να με εκνευρίσει τίποτε και δυστυχώς αυτά που λες προφήτα μου δεν μπορώ να τα καταλάβω γιατί δεν έχω νοιώσει ποτέ το συναίσθημα της οργής (σωστά το είπα???) ούτε το p.c. μου ήθελα να σπάσω ποτέ ούτε να δαγκώσω κανέναν πρωί πρωί (γιατί πάω δουλειά όλο όρεξη) ούτε να δείρω κανέναν γιατί όλοι παντού σπεύδουν να με εξυπηρετήσουν με χαμόγελο και σίγουρα δεν έτυχε ποτέ να βρίσω κανέναν ειδικά όταν οδηγώ γιατί όλοι μου παραχωρούν ευγενικά προτεραιότητα

Υ.Γ. παρακαλώ εξηγήστε μου τη λέξη σπασαρχίδας
Επισηςτωραπουπαταωspaceκαιδιαγραφειτινακανω???????
ΝΑΤΟΣΠΑΣΩ?????????????????????

σπόρος said...

'Εχω την υποψία ότι τελικά φταίει το φεγγάρι για την κατάσταση που κράτησε ολημερίς, τελικά :)))

Ellie said...

Δεν είναι τίποτε, απλά κατάλαβα ότι με αυτά τα συμπτώματα μόνο τον εαυτό μου χαλάω γιατί ο άλλος άμα είναι γαϊδούρι, γαϊδούρι θα παραμείνει, δεν πρόκειται να αλλάξει!!

TiTaNiA said...

Βάζω στοίχημα ότι ο πρωινός καφές σας θα ναι βαρύς κι ασήκωτος.

Την καλημέρα μου :-)

Stefanos said...

Καλημέρα ζαζ..
αυτά ήταν χτες.. σήμερα ξύπνησα με κέφια και αισιοδοξία. Για αυτό και το πρώτο πράμα που είδα όταν έφτανα στο λαμπ ηταν ένα γαμάτο λαιβ τρακάρισμα στην Κατεχάκη..
Μου ήρθε και το ρουτερ ομως για το σπιτι και επιτελους θα χω δικτυο και απο κει.
Και επιπλεον έμαθα και κατι αλλα ωραια νέα οπότε σήμερα καλά είμεθα.. αντε να δουμε πως θα συνεχίσει

Αστερόεσσα said...

Λοιπόν, ψυχραιμία!

Να τρως και ωμές σαλάτες μαζί με τα σουβλάκια σου, έχουν βιταμίνες.
Αν αυτό δεν πιάσει, να σου πω μερικά δικά μου τρυκ:

1. Γράφεις την ατάκα που σε τσάντισε σε ένα χαρτί ή παίρνεις τη φωτό του ατακαδόρου και την κρεμάς στον τοίχο, όπου και πετάς βελάκια.

2. Ασχολείσαι με βουντού.

3. Φαντάζεσαι διάφορα βασανιστήρια για τον / την ακατανόμαστο/η, όπως:
α) Τον ακινητοποιείες ξαπλωτό στο μέσον ενός αρχαίου θεάτρου (για το φολκλόρ του σκηνικού) όπου εσύ του βάζεις στο λαιμό ένα λουρί δερμάτινο βρεμένο. Όσο ο ήλιος ανεβαίνει, το λουρί σφίγγει και το θύμα πνίγεται βασανιστικά.
β) Τον αρπάζεις και τον αλέθεις κάτω από μια τεράστια μυλόπετρα.
γ) Αποξηραίνεις κουτσουλιές παπαγάλου και του τις ρίχνεις στον καφέ του. Λένε ότι δηλητηριάζουν, αλλά δεν ανιχνεύονται.

Αν τα παραπάνω δεν πιάσουν, κάνε ποδόλουτρο με άλατα λεβάντας, που είναι χαλαρωτική, πιες ένα χαμομήλι ή ένα τίλλιο, κάνε γιόγκα και σε μεγάλη απελπισία, πες μου να σου δώσω κι άλλα γιατροσόφια.

Stefanos said...

Οριστε και ένας σοβαρός άνθρωπος με προτάσεις! Ευχαριστώ βρε Star-spangled :p
Λοιπον αυτό με το κορδόνι μου άρεσε πολύ!!!

Αστερόεσσα said...

Mάι πλέιζουρ!
Αυτό με το λουρί είναι Ινδιάνικο μαρτύριο. Τι σόι Star-spangled θα ήμουν, αν δεν το ήξερα! :D

Stefanos said...

Ωραιότατο μαρτύριο.. θα το εφαρμόσω με παραλαγή..
το λουρί όχι στο λαιμό...
πιο κάτω..

ΣΠΙΘΑΣ said...

Εσύ μπορεί νάσαι καλά σήμερα, αλλά εγώ δεν, τσου..
Δεν έχω όρεξη, ρε προφήτα και καλώς έφτιαξες εσύ. Ρώτα και μας.
Αργούμε να πάρουμε στροφές:D

Αστερόεσσα said...

@ Σπίθα, παιδί μου...
Εσύ, ξίδι! :Ρ

ΣΠΙΘΑΣ said...

Ανακατεύεσαι με οσίους και προφήτες, τέκνον μου.
Εξομολογήσου στον Μέγα Σουβλακέα και μετά τα λέμε...

ΣΠΙΘΑΣ said...

Εσταριάααν !
Πολύ ώρα δεν κρατάει η εξομολόγηση;
Τελείωνε, προφήτα.

diva said...

..Ψυχραιμίιιααααα

Αστερόεσσα said...

@ Πάτερ Σπίθα,
Φαίνεται ότι δεν έκρουσες τη θύρα του Προφήτη με την προσήκουσα πίστη.
"Κρούετε και ανοιγήσεται"

Μετανόησε! Κρυφοχορτοφάγε! :Ρ

ΣΠΙΘΑΣ said...

-Όσιος είμαι, αστερόεσα!
Τι κολοκύθια στον ΠΑΤΕΡο...
Λαπά τρώω:)

- Ψυχραιμία ;
Τι είναι αυτό Diva μου;
!!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Χαμογελάς, τρισμέγιστε;
Σε βλέπω :):)

Stefanos said...

Έπηζα τέκνα μου, έπηζα..
θέλω ένα ποτάκι τώρα..

patsiouri said...

....και τον σκέφτεσαι μαζί με σένα μέσα σ'ένα δωμάτιο από καουτσούκ φτιαγμένο...να τον χτυπάς...να κάνει γκέλ...να σου ξανάρχεται...να τον κλωτσάς...να κάνει γκέλ...να σου ματαξανάρχεται...άφατη όντως ηδονή!!!

patsiouri said...

Συντρόφισσα Σοφία:

Αυτό, μα ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΚΕΦΤΌΜΟΥΝ!!!

Ελλη τι λές εσύ?????

ΣΠΙΘΑΣ said...

Tι έπηζες Εσταριάν;
Γιαούρτι ή μουσταλευριά;
Τα καζάνια του Μέγα Σουβλακέα θέλουν καθάρισμα!
Εκεί να δεις πήξιμο (ή πνίξιμο)!!

+ Σουβλόγησον το ποίμνιον+

Stefanos said...

Να χαρώ εγώ τους ψύχραιμους παιδαγωγούς του μέλλοντος :P

Stefanos said...

Σπίθα οι ανώτατοι αξιωματούχοι δεν καθαρίζουν καζάνια ρε! :P

ΣΠΙΘΑΣ said...

Ψύχραιμα. Ξανά ψύχραιμα.
Πρόσεξε "ψύχραιμα" και όχι χψ και χρήμα!

Έλα μωρέ καθάρισε καμιά πατάτα !!
Μόνο τα σουβλάκια και τις μπριζόλες, θέλεις να "καθαρίζεις":D

Stefanos said...

Θα προτιμούσα και λίγο ψύΧΡΗΜΑ αλλα τι να κάνουμε τώρα..
εγώ μονο σουβλίζω και ψήνω στα κάρβουνα!
εξαίρεση με κατσαρόλες γίνεται μονο για σουτζουκάκια :P
και τηγανιές
...

ΣΠΙΘΑΣ said...

:):)
Ευθύς και παραχρήμα:
Τηγανιές και Χρήμα!!
Άντε βάλτε κάνα φράγκο και την κάναμε...

Αστερόεσσα said...

Παραδόπιστοι! :P

ΣΠΙΘΑΣ said...

Πού είσαι Προφήτη :)
Πάλι έξω σαβουροτρώς, γμτο!!