Tuesday, June 10, 2008

Το διπλοφάσκελο

Χτές ήπια περίπου 6.436 τόνους ρακή και σήμερα ξύπνησα με n σφυριά να με βαράνε πατοκόρφως, οπότε δεν έχω ούτε όρεξη ούτε έμπνευση να γράψω κανα αριστούργημα. Ευτυχώς με ξελάσπωσε η Offshore προσκαλώντας με σε blogοπαίχνιδο, με 5 πράγματα που μου αρέσουν και 5 μου δε μου αρέσουν. Πάμε :
5 πράγματα που μου αρέσουν :
1. Παραλία-μπύρα: Δεν είναι δύο πράγματα, είναι μια σχέση συνεπαγωγής. Αν πάω παραλία παίρνω μπύρα. Αν πάρω μπύρα όμως δε σημαίνει ότι θα πάω παραλία.
2. Οι ροκιές. Λετς ροκ και τα λοιπά. Του ολντ του ροκ, του γιάνγκ του νταϊ μαδαφάκα.
3. Τα μαθηματικά. Ειδικά τώρα που ξανάρχισα να ασχολούμαι με αυτά, τα ξανααγάπησα από την αρχή. Ζήτω οι άλγεβρες, ο προτασιακός λογισμός και τα πρώτα σώματα.
4. Τα θηλυκά. Άνευ εξηγήσεων
5. Το διάβασμα : Από τη φαντασία των Jordan, Martin, Goodking, Tolkien κλπ, στον τρόμο του Lovecraft, του Poe,του Machen,του Derleth,του Poe,του King. Από τον Hawking και τον Feynmann στον Αριστοτέλη και τον Επίκτητο. Τα πάντα καταβροχθίζονται αρκεί να υπάρχει χρόνος.

5 πράγματα που ΔΕ μου αρέσουν :
1. Οι ντομάτες: Για κάποιο περίεργο λόγο, απεχθάνομαι, σιχαίνομαι και αποφεύγω την ωμή ντομάτα. Δε μπορώ να το φάω αυτό το πράγμα
2. Το λιβάνι : Όχι λόγω των θρησκευτικών μου πεποιθήσεων. Δεν αντέχω τη μυρωδιά. Με τίποτα
3. Οι κολλημένοι που βλέπουν τα πράγματα "σφαιρικά" : Παπάρια. Οι περισσότεροι από αυτούς βλέπουν τα πράγματα παντελώς μονοδιάστατα και είναι σπασαρχιδαίοι, γκρινιάρηδες και μαλακοπίτουρες.
4. Οι κατ ιδεολογίαν αποτυχημένοι και μίζεροι άνθρωποι : Άλλη μεγάλη κλάση. Μονίμως μέσα στη μίρλα και τη γκρίνια για την κωλοζωή, την κωλοκοινωνία, την κωλοδουλειά, τις κωλοσπουδές και πάει λέγοντας. Σταμάτα μωρέ επιτέλους, άμα πια..Κλάψα,κλάψα,κλάψα, έ σκάσε επιτέλους
5. To life style: Μας τα κάνατε τσουρέκια με το πόσες πρέπει να χουμε πηδήξει μέχρι τα 30 (πέρασα και δεν ακούμπησα), πόσα σπίτια και πόσα κότερα πρέπει να χουμε μέχρι τα 35 (θα ακουμπήσω αλλά όχι και πολύ,επιπλέον βαριέμαι την ιστιοπλοϊα), πόσα σετ ΚΑΛΑ ιταλικά παπούτσια πρέπει να έχουμε (τι να τα κάνω τοσα παπούτσια ρε μαλάκα, πρέσβης είμαι;),πόσα κοστούμια πρέπει να έχουμε (άμα τα πάρω όλα αυτά θα πρέπει να φοράω κοστούμι και στον ύπνο μου, και να αλλάζω 3 φορές τη μέρα), τι αυτοκίνητο πρέπει να έχουμε (ρε πρεζέμπορος πρέπει να γίνω για να τα αγοράσω ολα αυτά.. μπα θα προτιμούσα έμπορος λευκής σαρκός. Πιο ενδιαφέρον) και γενικά πόσο γαμάτοι πρέπει να είμαστε για να είμαστε κάποιοι σε αυτή την κοινωνία. Καλά, δε θα πάρω, θα φάμε γλάρο..
Αυτά τα ολίγα, γιατί δεν είναι επ ουδενί ΜΟΝΟ αυτά..
Προσκαλεστείτε μόνοι σας ρε, αν και θα κάνω την αρχή με τα στανταράκια :
Zaphod και Humma
Aurelia
Androhoristra
Sissy
Osela
Σπιθας
Οι υπόλοιποι ελεύθερα, απλά ειδοποιήστε άμα το κάνετε να έρθω να σας κοροιδέψω :P

Άσχετο σχόλιο που δεν το κανα στο προηγούμενο θέμα : Δε θα εκπλαγώ ΚΑΘΟΛΟΥ αν τον έχει φάει κάποιος πολύ πολύ γνωστός...

16 comments:

Unknown said...

Να σου στείλω κάτι μακρινάρια διαφορικές πολλών μεταβλητών να μου κάνεις γραμμικοποίηση;

ΣΠΙΘΑΣ said...

Είμαι μέσα και συμφωνώ
...........σ'αυτά που δεν σ'αρέσουν
Λεπτομέρεις, δείχνουν..
.......μα κάνουν, την διαφορά.

Τ''άλλα...δικά σου γούστα
......και δεν μιλώ, εγώ.

Την πρόσκληση, θα τιμήσω..
.....μην γίνεις, μίζερος
και γκρινιάρης...
.....λίγο, αν το αργήσω..

Το πρώτο, που θα κάνω..
.......μόλις, βρώ καιρό.

Αληθινό, θέλω να είναι

Τα πρότερα, να διαλέξω..
πέντε.......
δεν είναι, εύκολο
για μένα..
........
estarian,
δεν είμαι, ούτε θα γίνω.
...ευτυχώς ή δυστυχώς.
-)

osela said...

δέχομαι. Ι do!

offshore said...

iparhoun atoma pou asholpountai akoma me to life style? po po pou zo?

Ellie said...

Σχόλιο για το σχόλιο στο προηγούμενο...Όταν λες πολύ γνωστός τι εννοείς ακριβώς;! Δεν σε πιάνω

Stefanos said...

Darthiir πάρε το Mathematica ρε :D
Σπιθα γράψε ρε μια φορά κανονικά..
Osela καλοδεχούμενη :D
Οff : Βεβαίως και υπάρχουν και μας σπάνε και τα @@
Ελλη: Όταν λέω πολύ γνωστός εννοώ πολύ γνωστός..

Ellie said...

@ prophet

Καλά θέλω ιδιαίτερα.... Μάλλον καίω ορυκτέλαια!

Anonymous said...

3/5 στα likes και 4/5 στα dislikes. Για άτομα διαφορετικής ηλικιακής ομάδας και φύλου έχουμε πολλά κοινά. Όλα τα ρεμάλια την ίδια μούρη έχουν... ;PpppP

Stefanos said...

Luthien ξέρω και που διαφωνήσαμε, στάνταρ..
Στα likes χάσαμε τα θηλυκά και τα μαθηματικά. Στα dislikes τη ντομάτα :P

Anonymous said...

Έπρεπε να το περιμένω... Σ' αρέσουν τα μαθηματικά... :Ρ

Stefanos said...

Τι να κάνουμε.. άμα δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει :P

osela said...

να πω και κτ άλλο??
ξέρω σε ποιον πολύ γνωστό αναφέρεσαι....και το ψιθυρίζουν πολλοί...

BioLogos said...

Ρε προφήτα πώς γίνεται αυτοί που κλαίγονται με μαθηματική ακρίβεια να είναι και οι μονίμως καβατζωμένοι?

Φεύγω να πάω να ταϊσω τον μύκητα από τον Γιόγκοθ που ζει στο στομάχι μου.

ΣΠΙΘΑΣ said...

α2 + β2 = (α+β)2 -2αβ...
Στην γλώσσα σου., αφού θέλεις., έτσι.
Και βάλτο, άσκηση στους μαθητές σου..και να μου πείς, πόσοι, θα το βρύν.

Επίσης, να μου απαντήσεις, ασύ..
αν είναι η μοναδική εκδοχή..αυτό που έγραψα.

α2 +β2 = ?

Μετά, από καιρό, μίλησα,
επιτέλους..
.........κανονικά.
ήτοι, μαθηματικά.
........και όχι προφητικά.

(τι να κάνω. πές μου
αφού μου βγαίνει,
να μιλάω..
......έτσι.

Εκτός, αν μου τάξεις..
.....μπύρα
........και κοκορέτσι.)

Zaphod said...

Ευχαριστώ δια την πρόσκλησιν φίλτατε αλλά χλωμό το βλέπω....αν βρω όρεξη και μη-παραλιακό χρόνο όμως θα σου κάνω την χάρη:)


Χαριτωμένο το ποστάκιον πάντως!

Unknown said...

θα συμφωνήσω στα dislikes με το λιβάνι και τη μιζέρια των ανθρώπων. Και τελικά το ηθικό δίδαγμα είναι οτί το hangover σε βοηθάει να δεις πιο καθαρά (είδες, δεν είπα σφαιρικά :P)τα πράγματα. Ίσως γιατί τα σφυριά, δεν βαράν μόνο το κεφάλι, ισως να καταστρέφουν και τα καλούπια.