Monday, June 02, 2008

31

Πείτε μου χρόνια πολλά!
Και όχι μόνο εμένα, αλλά και του Μαρκήσιου Ντε Σαντ..
Ξέρω, έχει αποθάνει και πολύ δυσαρεστήθηκε δι αυτό, αλλά για αυτό είμεθα εδώ οι μαθηταί του, ίνα συνεχίζομεν το έργο του..
Το Σαββατοκύριακο δε έγινε το κλασσικο πάρτυ στο σπίτι. Φωτογραφίες δε βγάζω, θα πάμε φυλακή.. Αφήστε που ο Ζaphod και ο Humma μας το παίζουν ντροπαλοί και δε θέλουν και καλά να δείξουμε τα μουσούδια τους στο νετ..
Τέλος πάντων... ελπίζω αυτή η χρονιά να είναι καλύτερη από την περσινή, να έχω τα κέφια που έχω και τώρα και να περνάω εξίσου καλά. Όσοι μου ευχηθείτε να στε καλά, όσοι κάνετε άθλια σχόλια για την ηλικία μου να σας μαραθούν οι γλάστρες και να σας καούν οι TFT! Την καλημέρα μου.
Α το βράδυ μάλλον θα μαι Ψυρρή, περάστε για καμιά μπύρα :P

22 comments:

Maria Mikro Analogo said...

Χρόνια Πολλά!!! Κι εσύ της συνομοταξίας του Διδύμου; Περαστικά, τα πρώτα 50 χρόνια είναι δύσκολα, μετα σε συνηθίζουν :P Κι εγώ τα ίδια τραβάω, άστα...
Καλημέρα και καλή εβδομάδα :D

geokalp said...

μακάρι να τα κατάφερνα για το βράδυ!
ότι πρέπει θα ήταν!

χρόνια πολλά και καλά!

stellini said...

Όλες σου οι επιθυμίες ευχές μου!!!! Να τα σπάσεις όλα και σήμερα!! Επίσης τις ευχές μου και στους γονείς σου που έφτιαξαν το σούπερ μείγμα απο το οποίο κατασκευάστηκες :P Μην ξεχάσεις να τους ευχαριστήσεις!! :)

Anonymous said...

Να τα εκατοστήσεις αξάδερφε!!!
Θα τα πούμε και τηλεφωνικώς σύντομα!!!

pølsemannen said...

Χρόνια πολλά!

Το "31" είναι συμβολικό.

Φέτος θα είναι η χρονιά σας!

(Θα κάνετε καψουροσουξέ και θα χεστήτε στα φράγκα. Και αφήστε τα άθεα μαθηματικά να κουρεύονται).

offshore said...

HRONIA POLLA kai gia na se kano na nioseis kalitera se enimerono pos sou rihno kana dio hronakia. Se anebasa?!

Stefanos said...

Eυχαριστώ το σύμπαν!! Να στε καλά παιδιά!
off ποιος σου πε οτί είμαι πεσμένος; μια χαρά είμαι και σε τρελλά κέφια!! :D

ΣΠΙΘΑΣ said...

Χρόνια πολλάαα!!!

Ενας, χρόνος..
ακόμη.
και μειώνεται
..η κώμη.
ασπρίζουν, λίγο
..τα μαλλιά
μα φτάνει η καλή
..καρδιά.

Εσένα μην σε μέλλει
τώρα, είναι,που
θα γίνεις ..μέλι

Μες στο μυαλό, σοφία
..χωράει, πιό πολύ
και σκέψη, σοβαρή.

Τ'άλλα
τα δευτερεύοντα
..ξέρεις, εσύ
τα ποταπά τα ένστικτα,
..ευτυχώς,
θα συμμαζευτούν

Ευκαιρία, τώρα, βρές
..τον χρόνο, σου
ν' αξιοποιήσεις
κι άφησε, σ'άλλους
τις άσκοπες και ποταπές
..ικανοποιήσεις.

Εσύ να τα κατοστήσεις
και.τους καρπούς
της γνώσης..
όλους να κατακτήσεις.
!!!!

brexians said...

xronia polla kai opws sta efxithika kai tilefwnika...
@spithaw ex idiwn krinis ta allwtria!! lol

@offshore
na pou mathame kai tin ilikia sou
diladi 31+(2)pou mas les =33 + 5 pou mas kriveis san kali kopela..
entaxei mwre den ise megali ligo prin tin klimaktirio ise...lol

@stellini me to konto to mini
logoklopi tis efxis ..

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δημήτρη ταξιδευτή -)

Δεν μπορώ, αλλιώς
Από τα δικά μου
κρίνω τους άλλους.

Αυτούς ..δυστυχώς
φορτώνω,,,
για να ελαφρύνω, εγώ!

Το κακό,
με τα γενέθλια
των άλλων...
χρόνο, φορτώνομαι
και... εγώ.

Όσο και να μεγαλώνουν
πιό μεγάλος παραμένω..

ρε γμτο...
Είναι δίκαιο, αυτό ??!!
-))

Για τον προφήτη μας
estarian
Φίλος και αγαπητός
της παρέας...
το καλύτερο παιδ..

ΕΞΑΊΡΕΣΗ ΘΑ ΚΑΝΩ.

Όσο περνάν τα χρόνια
εύχομαι.να είναι
ίδιος και καλύτερος
κεφάτος και..δυνατός !!

Hades said...

Πολύχρωμος, εντοιχισμένος κι ό,τι λιποθυμείτε αγαπητέ προφήτα! Και κουράγιο φυσικά διά τη νέα σας ηλικία. Να θυμάστε πως και άλλοι έχουν πατήσει τα 50 αλλά δεν το'χουν πάρει κατάκαρδα. Κι αναφορικά με το... "γνωστό", κανένα πρόβλημα, η ιατρική επιστήμη πλέον έχει δώσει και εκεί! :):):):)

Χρόνια πολλά ρε!

ria said...

χρόνια πολλά βρε!

εγώ σου ρίχνω εννιά χρόνια, και είμαι και δίδυμος. σαν πολλοί δε μαζευτήκαμε οι δίδυμοι στο μπλογκοχωριό;

υγεία, ευτυχία και μεγάλο εισόδημα οι ευχές μου.

Anonymous said...

Εστάριαν σου εύχομαι χρόνια καλά!
Να είσαι πάντα ερωτευμένος και να μη χάσεις ποτέ το χιούμορ σου!

BioLogos said...

Για μένα έμεινε λίο μπαγιάτικη τούρτα, κανά ποτάκι, κατιτής να πώ τις ευχές?

Stefanos said...

Σπίθας : είσαι μεγάλος μάστορας της ποίησης :D
Μήτσο : Έδωσες τις σωστές ευχές
Hades : Δε μασάει το σύστημα έχει ηλεκτρουδραυλική υποβοήθηση με εφ'ορου ζωής εγγύηση :D
Ria : Να σαι καλά, ευχαριστώ :D
Κύριε : Μπα δε λέει να σαι πάντα ερωτευμένος, χάνεις τον εαυτό σου :D
Βιολογε : Τι να σου κάνω ρε αλάνι που ήρθες αργά. Δεν έμεινε τιποτα λέμε.. Παραλίγο να πιούμε και τα Palmolive..

patsiouri said...

Χρόνια πολλά!!!!!!

(Μα πως γίνεται όλα να τα μαθαίνω τελευταία???)

Stefanos said...

Patsiourακι έχασες έχασες.. λέγαμε να σε κουβαλήσουμε κάτω με το Zaphod να μας δεις σε μεγάλα κέφια αλλά ήσουν εξαφανισμένη :D

Androhoristra said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

Σόρρυ που άργησα να πάρω χαμπάρι...

Μπήκα σήμερα και πήρα σβάρνα τα τελευταία ποστ μαζεμένα...

Πληζ φοργκίβ μη!!!!!!!!

Αν δεν σου αρκεί αυτό, όταν βρεθούμε από κοντά, θα σου ζητήσω και "γονυπετούσα"... ιφ γιου νόου γουάτ αϊ μην...

ΣΠΙΘΑΣ said...

Αγαπητέ και πάνσοφε
μεγαλύτερος. προφήτης
..τώρα πιά...!!!
Ένα μόνο, σου λέω...

Δεν είμα, πιά, εγώ
ο μεγάλος ποιήτής
και ο πρώτος
των σκυλοτραγουδιών ..σου.

Το..σκάλπ , μας πήρε
η αντροχωρίστρα..
..στο φίνις
μας καθάρισε,
σαν νάμαστε, αβγό..


Πήγαινε, διάβασε και
...δές
έλα, μετά
και
πές..μου
..τι είδαν τα
ματάκια σου..

Με αλάνικα
..και μάγκικα
..στιχάκια

Μας έκανε,
.. κρεμμυδάκια..!
και μας είπε..
..πώς
για να την
φτάσουμε, θέλουμε

..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
-)))

Niemandsrose said...

Εκλεισες τα πρώτα -αντα, είσαι και και Δίδυμος, είσαι και μπλογκερ, κάνεις και χιούμορ. Μήπως έχεις και κιρσούς, ξέρω' γω; Τι να σου πρωτοευχηθω μ' αυτά τα χάλια;
Χρόνια πολλά ομοιοπαθή
και να σου κόβει πάντα
μια δίμετρη μπιμπο ξανθή
να βρεις ως τα σαραντα.
Ολες μαζί:
μια δίμετρη μπιμπο ξανθή
να βρεις ως τα σαραντα.

Stefanos said...

Ρόδο μου κόκκινο, για αυτό σε πάω. Επειδή ξέρεις τι θέλει ο άντρας ο σωστός ! :P

Διαγόρας ο Μήλιος said...

Χρόνια πολλά και καλά κι από εμένα!
(Έχω μείνει πίσω στο rss reader...)