Monday, March 14, 2011

Η γυμνή αλήθεια

Λοιπόν αναγνωστόνια μου, επειδή είμαι σίγουρος ότι έχετε μπλέξει τα μπούτια σας-και όχι με τον καλό τρόπο- τώρα τελευταία, ήρθα για άλλη μια φορά να σας ανοίξω τα μάτια. Διαβάστε λοιπόν την απόλυτη αλήθεια για να μην ακούτε τους όποιους τυχάρπαστους με λειψές πληροφορίες και διάφορες ερμηνείες των οπισθίων. Θα το πω μια φορά και καταλάβετέ το καλά.

 Ο σεισμός στην Ιαπωνία οφείλεται στον Polsemannen.


Δυστυχώς δεν έγινε επίτηδες, ήταν ένα τραγικό λάθος, που συνέβη μετά από μια μικρή αλλά σημαντική έκρηξη στον τρίτο δεξιά όπως μπαίνεις διαλιθικό-τρινιτρικό κινητήρα πλασμονίων της διαστημικής μας βάσης που βρίσκεται πίσω από το φεγγάρι.
Η έκρηξη αυτή πυροδότησε μια αλυσιδωτή αντίδραση στα συστήματα άμυνας της διαστημικής βάσης. Εκείνη την ώρα ο Polsemannen έβλεπε γιαπωνέζικες τσόντες στο δωμάτιο που βρίσκονται οι γεννήτριες κβαντικών λουκάνικων, με αποτέλεσμα το σύστημα άμυνας να αναγνωρίσει ως εχθρό την Ιαπωνία. Έτσι, το  Ultra-Mega-Fuck-Yeah-Gun εκπυρσοκρότησε κατα λάθος και κατέκλυσε την Ιαπωνία με 17π/3 δέσμες ταχυονικών εσταρινίων (σωματίδιο στο οποίο πολύ μετριοφρόνως έχω ονομάσει με το όνομά μου, μια και είμαι ο μοναδικός που το χει δει, πιάσει, χαϊδέψει και ανακαλύψει).
Τα αποτελέσματα τα ξέρετε.

Ιδού μια φωτογραφία που πήρε ο Zaphod λίγο πριν το ατύχημα, για να μη λέτε ότι λέω μπαρούφες. Εγώ μιλάω με αποδείξεις
Η οπισθοσελήνια αστρική μας αμυντική βάση που τα σκάτωσε επειδή ο Polse έβλεπε τσόντες

Και τώρα θα με ρωτήσεις άπιστε και σκεπτικιστή αναγνώστη : Καλά ρε φιλαράκι, και τι να την κάνεις εσύ τη βάση στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού; Μήπως άκουγες πολύ Pink Floyd και είσαι λίγο γιούχου;

Και θα απαντήσω : Μα για την άμυνα και υπεράσπιση των ιδανικών του Έθνους.
Πριν λίγα χρόνια στρατολογήθηκα στην ομάδα Ύψιλον, που σκοπό έχει να φέρει πίσω στην Ελλάδα την πανάρχαια δόξα της, με την επιστροφή των Πελασγών από τον Ρίγκελ. Φυσικά δεν έχει καμία σημασία ότι ο Ρίγκελ είναι άστρο και όχι πλανήτης και συνεπώς είναι λίγο δύσκολο για τους Πελασγούς να ζουν εκεί πέρα αλλά εδώ πιστεύετε άλλα και άλλα, σε αυτό θα κολλήσετε;
Οι Πελασγοί, γνωστοί και στη γλώσσα που μιλάνε στο Omicron2 Eridani (άμα βάζεις 10 ψέμματα μέσα σε μια αλήθεια σε πιστεύουν πολύ πιο εύκολα) ως Ankh'Mor (Οι Κόκκινοι Χιτώνες) θα επιστρέψουν κάποια στιγμή στη Γη και θα μας δώσουν ξανά τις απέραντες τεχνολογικές τους γνώσεις, σώζοντας την Ελλάδα από τους σκοτεινούς οχτρούς της, τη φοροδιαφυγή και τα αυθαίρετα στις παραλίες.
Ευτυχώς οι Πελασγοί ήδη έχουν μια ασπίδα προστασίας πάνω από την Ελλάδα, την οποία είδα ο ίδιος να υπερίπταται της Ακρόπολης, το απόγευμα που με τσίμπησαν και με έγραψαν στην οργάνωση.(Είχε και δώρο ένα μπλουζάκι και δύο σφηνοπότηρα).
Αυτή είναι η τελευταία γραμμή άμυνας για γήινους εχθρούς, ενώ αυτή πίσω από τη Σελήνη είναι κάτι σα σκοπιά μην τυχόν έρθει κανας ερπετόμορφος από αυτό τον κωλοπλανήτη το Ζ-Οφιούχου. Όχι τίποτα άλλο αλλά με αυτούς τρωγόμαστε συνέχεια. Για καλό και για κακό λοιπόν μας χώσαν στον αμυντικό σταθμό σελήνης με βάρδιες να φυλάμε καραούλι μη μας την πέσουν αποξω.
Θα μου πείτε τώρα, "Ποια ασπίδα ρε απατεώνα, αφού δεν υπάρχει τίποτα πάνω από την Ακρόπολη"

Ε ΟΧΙ! Είστε τόσο αφελείς που πιστεύετε ότι θα ήταν έτσι, χύμα από πάνω ένα πράμα; Και να το πάρουν χαμπάρι οι οχτροί;; Όοοοχι. Η ασπίς είναι αόρατη και μόνο μέσα από ειδικό σαρωτή (σκάννερ στη γλώσσα των Πελασγών) μπορείς να τη δεις.
Ευτυχώς, την ώρα που μου την έδειχναν προλαβα να τραβήξω μια φωτό με το κινητό μου,
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΗΣ.
Γιατί δεν τα λέω εγώ, να μπροστά σου είναι. Εμένα μη με ακούς. Τα μάτια σου δεν τα πιστεύεις;;


Η ασπίδα προστασίας πάνω από την Ακρόπολη. 

Στη φωτογραφία φαίνεται καθαρά η παραμόρφωση του χωροχρονικού πεδίου (πράσινο πλέγμα) του σαρωτή, ενώ κάτω αριστερά βλέπουμε τις ενεργειακές ενδείξεις ανίχνευσης κβαντικών υπερχορδικών  μεσονικών τριδιαγώνιων διαφορικών ιόντων οι οποίες χτυπάνε κόκκινο! (Είναι το Invisibility cloak, μη μασάς). Οι μπλε στήλες αριστερά και δεξιά είναι  οι ενδείξεις των υπερενεργειακών κανονιών αντιπρωτονίων/τριταχυονίων τα οποία βρίσκονται σε επιφυλακή, για αυτό είναι χαμηλά.

Έτσι κοιμάστε ήσυχοι. Οι Πελασγοί μας προστατεύουν.
Άμα σταμάταγε και ο Polse τις γιαπωνέζικες τσόντες...

20 comments:

ellinaki said...

Εγώ πάντως αν ήμουν στη θέση του Polse, θα έγραφα υπερασπιστική ανάρτηση (γκουχ γκουχ)

pølsemannen said...

Αχ... Δώσε μου Γιαπωνέζες τζιβιτζιλούδες και πάρε μου την ψυχή! *κλαψ*

Ιτ ουαζ αν όνεστ μιστέηκ.
12 minutes ago · Like

Vagelford said...

Την αλήθεια την είδαμε, καμιά γυμνή δεν έβαλες όμως...

Stefanos said...

Ell: Τι να γράψει αφού έχει λερωμένη τη φωλέα του!!

Polse : Ναι ρε πουλάκι μου αλλά βάλτο στο mute και συ, μην τρελλαίνεται το σύστημα!

Vagel: Για γυμνές απευθύνσου στον Πολσε. Η συλλογή του από τσοντίδια συναγωνίζεται τη βιβλιοθήκη του κογκρέσσου :p

Unknown said...

Τελικά η παροιμία θα έπρεπε να είναι: «Φταρνίζεται ο εστάριαν στο φεγγάρι και γίνεται σεισμός στη γη…
Τί μπαρούφες περί πεταλούδας και πράσιν’ άλογα!

ESKARINA said...

Και ποιος είναι υπεύθυνος για την έκρηξη "...στον τρίτο δεξιά όπως μπαίνεις διαλιθικό-τρινιτρικό κινητήρα πλασμονίων της διαστημικής μας βάσης που βρίσκεται πίσω από το φεγγάρι." που πυροδότησε την αλυσιδωτή αντίδραση στα συστήματα άμυνας της διαστημικής βάσης;; Ε; ε;

Κάτι δεν πάει καλά σε αυτήν την ιστορία ...

ΥΓ : Ειλικρινής ερώτηση : Πίνεις το πρωί ή πίνεις από το πρωί; :-Ρ

Stefanos said...

@Eskarina : αστοχία υλικού. Μια φθαρμένη φλάντζα :p

Τώρα άμα σου πω ότι αυτά τα έγραψα εντελώς νηφάλιος θα με πιστέψεις; :p

Sophia said...

Hentai?
:-PPP

Unknown said...

Εντελώς νηφάλιος;;;;

Αααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχα!

foo said...

Λυπάμαι για όσα διαβάζω. Για ακόμα μια φορά το γνωστό και κουραστικό πλέον ανάθεμα στις γιαπωνέζικες τσόντες. Φτάνει.
Μόνο οι αδαής δεν κατάλαβαν ότι μοναδικός υπέυθυνος είναι ο Patrick ο αστερίας, γνωστός συνεργάτης του ψευτοτροτσκιστή Bob (aka Spongebob). Και όλα αυτά με τεχνολογία που έκλεψε από τις 7 φυλές των Μόριονς (τρίτης γενιάς Ελ που τρέφονται με φωτονια υπό σχάση - αν και προκαλούν αέρια). Καταραμένε βυθέ του Bikini....

Stefanos said...

Φίλε συν-συνωμοσιολόγε Foo.
Αν και οι γνώσεις μου στην Σφουγγομυθολογία είναι ελάχιστες, θα δώσω μια α προσοχή στην ερμηνεία σου καθότι φαίνεσαι γνώστης. Θα το ερευνήσω και θα επανέλθω :p

diva said...

Έχω να καταθέσω πως ο Σεβασμιότατος Πόλσε είναι αθώος.
Όσο για την γυμνή της αλήθειας, αυτή ,άνευ συνεννοήσεως , τοποθετήθηκε στο βλογ μου.

Zaphod said...

Oυ polsemannen, ουυυυυυυυυυυυ!!!

(Y.Γ. εγω τι σκατα εκανα, διαστημικες βολτες και τραβηξα την φωτο;)

The Schrodinger's Dragon said...

Καταγγέλλω ανοιχτά αυτήν τη μιαρή ανάρτηση! Ο γράφων αφήνει χλευαστικά υπονοούμενα δια την ΚΒΑΝΤΙΚήΝ ΨΥΧΟΛΟΓίΑΝ του μέγιστου επιστήμονος Pølsemannen αναφερόμενος σε, και καλά, γεννήτριες κβαντικών λουκάνικων. Απαράδεκτο!!! Όλοι γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν κβαντικά λουκάνικα, οπότε σε μία χώρα ω σαν και τη δικιά μας, όπου οι απροβλημάτιστες συνεπαγωγές δίνουν και παίρνουν, θα μπορούσε ο καθένας ΧΟ να προχωρήσει στον συλλογισμό:

Δεν υπάρχουν κβαντικά λουκάνικα...
άρα...
δεν υπάρχει κβαντική ψυχολογία...
συνεπώς...
η τραγωδία στην Ιαπωνία δεν οφείλεται σε δέσμες ταχυονικών εσταρινίων...
οπότε...
ο σεισμός και το τσουνάμι στην Ιαπωνία οφείλονται σε ακριβείς προβλέψεις της Βίβλου!!!

Να αφαιρεθούν τάχιστα τα κβαντικά λουκάνικα από το υπόλοιπο επιστημονικότατο πλαίσιο γιατί πλήττουν ισχυρότατα τον ορθολογιστικό λογισμό!

ο δείμος του πολίτη said...

Έτσι εξηγούνται όλα. Είπα κι εγώ σεισμός στην Ιαπωνία στα καλά καθούμενα...

Anonymous said...

ΤΟΝ ΑΛΗΤΑΡΑ ....ΚΑΙ ΤΛΕΓΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΨΩ ΤΗΝ ΚΟΡΑΚΛΑ ΜΟΥ.... Α ΤΟΝ ΚΕΡΑΤΟΥΚΛΙ......ΟΥΣΤ ,,,DRA TIL HELVETE,,,,,XAXAXA

Stefanos said...

Ανώνυμε να του δώσεις το κορίτσι σου, γιατί όχι;; είναι ένδειξη υγείας για τον άνδρα να βλέπει τσοντίδια. Βέβαια ο Πολσε ίσως να το χει παρακάνει τελευταίουα, αλλά άμα παντρευτεί θα το ελαττώσει, είμαι σίγουρος :p

Pompeia said...

Προφήτη, όταν το μεταφράσεις στα ελληνικά, θα το διαβάσω. Προς το παρόν φεύγω γιατί ζαλίστηκα. Εκτός αν ξέβαψε το μαλλί στον ήλιο και το IQ βρίσκεται σε άμπωτη.

Pegasus said...

Τελικά η παροιμία θα έπρεπε να είναι: «Φταρνίζεται ο εστάριαν στο φεγγάρι και γίνεται σεισμός στη γη…
Τί μπαρούφες περί πεταλούδας και πράσιν’ άλογα!


χαχαχχαχαχαχχαχαχα!

σούπερ το ποστ! :)))

Hades said...

Πολύ μου την σπάει όταν καταβαραθρώνονται οι φιλότιμες προσπάθειές μου. Δεν ξέρω τι κάνατε εσείς την στιγμή του σεισμού, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι έχω καταφέρει κι έχω πείσει την μισή φεηστσιμπουκόσφαιρα ότι για τον σεισμό υπεύθυνος ήμουν εγώ. Κι έρχεσαι και μου τα πηδάς όλα.
Χχχχχχχχχχχχχχχχρρρρρρρρρρρρρρρ... φτού σου ρε...