Monday, March 21, 2011

Ρε καθήκι..

Ρε αλήτη, ρε παλιοκαμμένε του κερατά... Μου άνοιξες το αυτοκίνητο, ξεκώλιασες την κουκούλα για να μπεις μέσα, το κανες κώλο και τι έβγαλες; Ένα πακέτο τσιγάρα και την πρόσοψη του cd; (που ΑΝ την πήρες και αυτή, μπορεί να είναι πεταμένη κάπου μέσα και να μην την έχω δει ακόμα.. μόλις τελειώσουμε με τη σήμανση θα δούμε τι λείπει) 2 μπουφάν είχε μέσα ρε ανίκανε κλέφτη και τα άφησες... Ούτε καν τα cd δε σου αρέσανε παλιοφλώρε, δεν ακούς Sabbath και AC/DC φαίνεται.. Α σιχτίρ παλιοκαρμπόγυφτα,τι περίμενες να βρεις μέσα σε αυτό το αυτοκίνητο ρε μαλάκα; δεν το έβλεπες πως είναι απ'έξω;; χάλια το χω.. Πάλι καλά που δε μου σπασες τα τζάμια, δε λες.. Έχω κάτι νεύρα.. Όχι τίποτα άλλο, αλλά αισθάνεσαι πολύ παραβιασμένος ρε παιδί μου.. Είναι τώρα κάποιος εκεί έξω που ξέρει ποιος είμαι, που μένω, που δουλεύω, τα τηλέφωνά μου, τα πάντα..


 Update : Ήρθε η σήμανση, όλα καλά... πάω στην αντιπροσωπεία να μου πουν ζημιά.. Το κοιτάει ο μάστορας, κρεμάει μούτρα. Κρεμάω και εγώ μούτρα..
"Φιλαράκι, αυτό αν θυμάμαι καλά, είναι κανα τριχίλιαρο.. θες να παραγγείλω ανταλλακτικά;"
 Μετά από 6-7 εμφράγματα και κάτι ψιλοεγκεφαλικά, του λέω όχι ασε, θα σου πω.
Πάω σε ένα φίλο του πατέρα μου που χει φαναρτζίδικο. Το κοιτάει ο άνθρωπος, παίρνει την αντιπροσωπεία τηλέφωνο, του στέλνουν το σχεδιάγραμμα με τα ανταλλακτικά της κουκούλας, βλέπει τι έχει σπάσει και τι όχι, οπότε παραγγέλνει μόνο τα ανταλλακτικά που έχουν σπάσει (μπροστά ,εκεί που κουμπώνει η κουκούλα με το αμάξωμα.) Λογαριασμός; Κανα 150άρι ευρουλάκια.. Α ναι, η ασφάλεια δε δίνει τίποτα. Κοινώς, ΔΕΝ είσαι ασφαλισμένος άμα σου ανοίξουν το αυτοκίνητο ,στο ξεκωλιάσουν μέσα και σου κάνουν ο,τι ζημιά να ναι, αρκεί να μη σου πάρουν τη μηχανή. Εκεί θα σε πληρώσει. Αυτό, φταίω εγώ που δεν το χα προσέξει στο συμβόλαιο, απλά θεωρούσα αυτονόητο οτι θα με είχε ασφαλίσει και για διάρρηξη κλπ ζημιές ο ασφαλιστής..Τέλος πάντων.. τη γλυτώσαμε

21 comments:

Panos Konstantinidis said...

Τελειωμένα άτομα. Σε κάτι τέτοιες στιγμές υποστηρίζω την αυτοδικία 100%.

Stefanos said...

Άμα ήμουν σε αυτό το σπίτι, θα είχα ακούσει το συναγερμό και θα είχα κατέβει με κανα τηγάνι στο χέρι..
Αλλά ήμουν στου Ψυρρή και μπεκρούλιαζα..

50ft queenie said...

:\ Μπλεχ... Φοβερή η αίσθηση αυτή της παραβίασης. Φρίκη όμως.

Μη μπεις στη διαδικασία "φτιάχνω-σενάρια-για-το-τι-θα-έκανα-αν-τον-έπιανα". Πίστεψέ με είναι χειρότερο.

Ελπίζω να έχεις μικρό κόστος να φτάξεις ό,τι έπαθε το αμάξι.

Πάλι καλά που ήταν φλώρος. Θα ένιωθες άσχημα να τον κράζεις αν στο είχε ανοίξει για να πάρει τα cd σου. ;D

Stefanos said...

Στη διαδικασία πάντα μπαίνεις, δε μπορείς να μην μπεις.. Ήδη έχω έντονη τη φαντασίωση φωτογραφίας "εγώ-με-τηγάνι-στο-χέρι-πατώντας-πάνω-σε-έναν-αναίσθητο-τύπο-σαν-κυνηγός-πάνω-από-λιοντάρι"

Κάτω απο 300άρα δεν παίζει να ναι η ζημιά, και στην ασφάλεια δεν έχω πολλές ελπίδες

Spyros said...

Είχα πάθει κάτι παρόμοιο πριν αρκετά χρόνια . Δεν μπορείς να αποφύγεις να πλάσεις σενάρια , αλλά δεν βγαίνει τίποτα με αυτό .

Stefanos said...

Ε εννοείται πως δε βγαίνει, το ξέρεις από πριν.. Αλλά ε, είναι λογική ψυχολογική αντίδραση φαντάζομαι..

Pastaflora said...

Το μοναδικό χρέπι αυτοκίνητο σε ολόκληρο το δρόμο -το δικό μας- και μόνο αυτό άνοιξαν για να πάρουν τι; Μια πρόσοψη CD player. Τα ίδια πάθαμε κι εμείς πριν 1-2 χρόνια, ούτε καν μουσικόφιλος ο κλέφτης που σνόμπαρε τα συλλεκτικά ηλεκτρονικά ντάμπα ντούμπα...
Προσωπικά δεν θα κατέβαινα με το τηγάνι, αλλά με τα άπαντα των Cannibal Corpse!

Zaphod said...

Κουραγιο και υπομονη. Οπως σου ειπα και στο τηλ δεν θα ανησυχουσα για τα περι "ξερει που μενω" κτλ. Αυτοι ειναι συνηθως κεκαυμενοι.

Για χωσε τον ασφαλιστη σου λιγο. Οι ασφαλιστικες ειναι πουτανες, αλλα υπαρχουν κολπα :)

denizen of the deep said...

Δε θέλω να ρίξω λάδι στην φωτιά, αλλά έτσι και ανεβούν κι άλλο οι τιμές στα τσιγάρα θα αρχίσω κι εγώ να ανοίγω αυτοκίνητα άμα βλέπω πακέτο.

benji barker said...

Τώρα γιατί βρίζεις πρωί πρωί τι φταίει το παιδί
1ον φταις γιατί ….που αφήνεις την προκλητικά χλιδάτη γκάμπριο αμαξάρα σου στα Εξάρχεια (νομίζω ) γκαρντιά μου…….
2ον φταις γιατί το αφήνεις που το αφήνεις άστο σε κάνα γκαραζάκι . τώρα θα μου πεις πιο πολλά τα λεφτά του παρκιν από το γκάμπριον ….
3ον φταις γιατί το αφήνεις που το αφήνεις εκτεθειμένο άσε και ένα ταληράκι στον υαλοκαθαριστήρα για τσιγάρα….
4ον φταις γιατί (ξανά μανά και άντε πάλι τα ιδία ) το αφήνεις που το αφήνεις άσε και τον Ιάσωνα μέσα ……..( πεινασμένο 4 -5 μέρες ) αυτή είναι φαντασίωση τι τηγάνια και μαλακίες , πολύ κυριλέ σε βρίσκω …..
5ον φταις γιατί δε μπορούσες να πάρεις 2 σουβλάκια και ν΄αράξεις σπίτι μου ήθελες Ψυρρή (αυτό κολλάρει στο σενάριο με τον Ιάσωνα .Σάββατο σουβλάκια μπαλκόνι αμαξάρα πρεζόνι ΙΑΣΩΝΑΣ υπερπαραγωγή )
Επίσης ….
Σε λίγο όχι τσιγάρα αλλά και μισοφαγωμένο τοστ να έχεις αφήσει πάλι σπασμένο θα το βρεις .
Είσαι τυχερός που έπεσες σε σκυλοτσιφτετελοπρεζόνι και δεν σου πηρέ και τα cds και είσαι τόσο κακόγουστος στο ντύσιμο που δεν σου πήρε ούτε τα μπουφάν.
Εεεεεε….και επιτέλους θα πας το αμάξι για πλύσιμο…..
Θα τα πούμε το βραδάκι ……..
Και μην σκεφτείς να αρχίσεις τις κλάψες του στυλ με κλέψαμε δεν έχω ούτε τσιγάρα κλπ κλπ γιατί θα κεράσεις ποτάκι και βάλτα στην ασφάλεια ….

Stefanos said...

Παλιομπαρμπέρη,

α. εννοείται πως κερνάω ποτάκι
β. τι χλιδάτο ρεεε, που απόξω λείπει το μισό αμάξι και έχει να πλυθεί από το 2008.. το τι είχε μέσα δε, άστο.. ο μαλάκας μονο τις αποδείξεις από τα διόδια να παιρνε και να τις πήγαινε για ανακύκλωση, θα βγαζε κανα χιλιάρικο..
γ. αυτό με τον Ιάσωνα δεν είναι κακή ιδέα, αλλά μαδάει ο άτιμος και θα μου το κάνει χάλια. Άσε που άμα τον αφήσω μέσα, θα το φάει όλο..
δ. Όντως άλλη φορά θα αφήνω στο καπό κανα πακέτο τσιγάρα και ένα τοστ με σημείωμα "δεν έχω τίποτα μέσα, πάρε αυτά"

Sophia said...

Μπορεί να μην ξέρει να διαβάζει...

KitsosMitsos said...

Δυστυχώς η ζημιά συνήθως είναι μεγαλύτερη από την απώλεια! Γκρρρ

Wizard! said...

Πληρώνεις δηλαδή διόδια ρε ξεφτιλισμένη ιαπωνική αρκούδα;

Φτού σου!

Unknown said...

Σε κλέψαν ρε καρντάσι;;;
Την πρόσοψη τελικά στην πήραν;;;

mahler76 said...

δεν κατάλαβα monsieur, κι εμείς οι άνθρωποι της κλασικής και της όπερας δεν μπορούμε να γίνουμε κλέφτες? τι να τα κάνουμε τα σι-ντιά με τα χέβι μέταλ και τα μπάμ μπούμ που είχατε στο αμάξι?

χαίρομαι πάντως που όλα ένταξη μόνο με 150 ευρώπουλα.

ellinaki said...

Σε νοιώθω. Εγώ παλιά είχα ένα saxo της κακιάς ώρας, και ένα πρωινό βρίσκω σπασμένο το τζάμι του συνοδηγού. Τα λάφυρα;

α) Μία πλαστική βάση για πλοηγό (χωρίς τον πλοηγό φυσικά που πάντα καβατζώνω μαζί μου), και....(drumrolllll....)

b) Το αναπτηρο-usb καλώδιο του πλοηγού.

CD-player άθικτο, CD αθικτα, 80 cents σε ψιλά άθικτα.

Αν θυμάμαι καλά είχα σπαστεί πολύ περισσότερο για τη βλακεία που κυκλοφορεί, παρά για το σπασμένο τζάμι. Είπαμε... unbeatable!

Ιοκάστη said...

Κρίμα για το αμάξι, καλά κάνεις με τα σενάρια. Ναι οκ δεν βγαίνει τίποτα αλλά λίγο αιματοκύλισμα στο μυαλό μας κάνει καλό στην υγεία. Θέλω κι εγώ ποτάκι στου Ψυρρή και στα Εξάρχεια :(

Aurelia Aurita said...

Εγώ όταν είχα τη σακαράκα,την άφηνα συχνά πυκνά ξεκλέιδωτη.Κι αν την άνοιξαν,δεν το κατάλαβα....:)

Την υγειά μας νά'χουμε πουλί μου και οι ζημιές φτιάχνονται.
φιλί

Hades said...

Η κλασική απάτη με τις ασφάλειες ρε, καλύπτουν από ένα ποσόν και πάνω. Κοινώς αν πχ σου κάνουν το ίδιο πράγμα 20 φορές και η ζημιά είναι (πχ) μέχρι 299 ευρώ αλλά η ασφαλιστική καλύπτει από 300 και πάνω, τον έχεις πιει πατόκορφα.

Ellie said...

Απίστευτη αίσθηση, εμένα μου χουν σπάσει το τζάμι δυο φορές και μια μου χαν παραβιάσει την ασφάλεια...Γερή ζημιά όλες τις φορές (ειδικά με τα σπασμένα τζάμια...) Τουλάχιστον την γλίτωσες φτηνά