Tuesday, September 23, 2008

Μονή Καπέλο

Μονή καπέλο τα κάναμε. Ρε τι γίνεται εδώ πέρα! Ρε τί οικόπεδο παίζει;

Θέλω και εγώ οικόπεδο! Χαρίστε μου κάτι αλλιώς θα ρθω να τα διεκδικήσω!

Εδώ χάνει η μάνα τη μονή και η μονή τη μάνα! Οι άλλοι λέει διεκδικούν οικόπεδο στην κόκκινη πλατεία. Τους τα φαγε λέει ο Στάλιν. Τι να το κάνεις το οικόπεδο στην κόκκινη πλατεία αγάπη μου; Να φυτέψεις λάχανα; Να χτίσεις στάβλο για τα μουλάρια σου; Να ανοίξεις SanctDonalds που θα σερβίρουν μόνο λαδόπιτες, καλαμάρια κονσέρβα, τουρσί και ταραμοσαλάτα;

Γιατί οι άλλοι που ζητάνε λέει το μισό Περιστέρι; Μέχρι και πλατείες ζητάνε. Είπαμε διακονία και διάκονοι και τα λοιπά και αυτό σημαίνει ζητουλιά, αλλά σε λίγο θα μας ζητήσετε και τα σώβρακά μας. Αφήστε και κανα οικόπεδο για μας καλέ. Όοολα θα τα πάρετε; Βέβαια στην τηλεόραση χτες, την ώρα που μίλαγε ο δήμαρχος Περιστερίου, είχαμε μουσική υπόκρουση απο χριστεπώνυμο πλήθος που φώναζε "Δε ντρέπεστε, με τους παπάδες βρήκατε να τα βάλετε;". Εμείς τα βάλαμε με τους παπάδες καλή μου; Αυτοί ζητάνε ό,τι τους φωτίσει η αφεντιά τους, εμείς πρέπει να τους τα δώσουμε δηλαδή; Και να λεγα ότι ό,τι κερδίζουν το δίνουν πίσω στην κοινωνία, άντε. Αλλά ούτε τους μισθούς τους δεν πληρώνουν από τα κέρδη. Εμείς τους πληρώνουμε. 160 εκ. Έουρος το χρόνο λέει μας κοστίζουν. Και θέλουν να μας πάρουν και τα οικόπεδα. Χαλαρώστε καλέ. Ο έχων δύο χιτώνας δίνει τον έναν έλεγε ο Χριστούλης. Και μη μου πείτε ότι μίλαγε για χιτώνες και όχι για οικόπεδα γιατί θα πιαστούμε μαλλί με μαλλί. Ο έχων δύο δίνει το ένα, όχι ο έχων 100 οικόπεδα ζητάει 1000!!!!

Έτσι μου ρχεται να αφήσω μούσι, να φορέσω ράσο και να πάω σε κανα δικαστήριο να διεκδικήσω ολο το Σούνιο. Ειδικά το φιλετάκι απέναντι απο το Ναό και μέχρι τα Λεγραινά πολύ το λιγουρεύομαι. Και είναι και αναξιοποίητο. Ήταν κάποτε ένα ξενοδοχείο εκεί πέρα και είναι ρημάδι τώρα. Έχει και ενα ξωκλήσι παραδίπλα. Θα το διεκδικήσω ο ερίφης. Θα φτιάξω και όχι χρυσόβουλο, θα φτιάξω μαρμάρινη πλάκα αρχαιοελληνική, σκαλιστή στο χέρι με τίτλους ιδιοκτησίας. Θα ισχυριστώ ότι εκεί πέρα έσκαβε μεταλλωρύχος ο εις-την-ν παππούς μου και ήταν δικά του τα οικόπεδα. Βέβαια θα σκάσει κανας δικηγόρος σαϊνι και θα μου πει αφού ο παππούς σου ήταν μεταλλωρύχος θα πάρεις εσύ το υπέδαφος και μεις το απο πάνω(υπήρχε αντίστοιχη υπόθεση στην περιοχή, με αντίστοιχο επιχείρημα, μη γελάτε καθόλου). Εκεί μπορεί να χουμε πρόβλημα αλλά θα βρώ άκρη.

Αλλά ξέρω τι είναι αυτά. Σκοτεινό σχέδιο είναι για να διεκδικήσουν όλη την Ελλάδα και μετά να κηρυχτούν ανεξάρτητο κράτος λογω χρησικτισίας. Το Άγιο Όρος θα ξεκινάει από τη Χαλκιδική και θα φτάνει μέχρι τη Λιβύη στο νότο και –μην ξεχνάμε- την Κόκκινη Πλατεία στο βορρά. Ευτυχώς οι Ρώσσοι δε μασάνε και τους είπανε "Κομμαν; Θέλετε οικοπεδόφσκι; Ρε αεί πρεννέ λε πουλ ε παρτίρ φρομ ισι ταβάριτς".

Ευτυχώς που ξυπνάει ο κόσμος σιγά σιγά και τα παίρνει με όλα αυτά. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Βέβαια από μια ηλικία και πάνω, δύσκολα. Έχω δει και κάτι αντιδράσεις του στυλ "δε φταίνε μωρέ οι κακομοίρηδες οι παπάδες, μη χάσουμε την πίστη μας". Αυτό το αφήνω ασχολίαστο. Ειδικά για τους ανθρώπους που εξαρτούν την πίστη τους από τους παπάδες.

Τέλος πάντων.

Εν κατακλείδι, ένα έχω μόνο να πω

EΛΑ ΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ!

 

4 comments:

BioLogos said...

Το όνειρό μου είναι να αποκτήσω νησί...Τον τελευταίο καιρό έχω βάλει μερικά στο μάτι και στο Αιγαίο και στο Ιόνιο.
Με τη συμβουλή σου πλέον έχω βρει τον τρόπο να διεκδικήσω ότι θέλω.Τί 350 τ.μ οικοδομήσιμα και λοιπές μιζέριες που κυνηγάει ο νεοέλληνας για μια ζωή για να βάλει ένα τροχοσπιτάκι μέσα???Εδώ μιλάμε για χιλιάδες οικόπεδα, όπου τραβάει η ψυχή σου.

Συμβουλή...Η Lehman Bros αν είχε τέτοιους παπάδες και μοναχούς στις τάξεις της δεν θα είχε ρίξει πιστολιά με την καμία.

Zaphod said...

"Αλλά ξέρω τι είναι αυτά. Σκοτεινό σχέδιο είναι για να διεκδικήσουν όλη την Ελλάδα και μετά να κηρυχτούν ανεξάρτητο κράτος λογω χρησικτισίας. "

Σωστός αλλά μην τους βάζεις ιδέες! Αυτοί είναι ικανοί να αρχίσουν σε λίγο να μας μετράνε και τα χρυσά δόντια (ο Θεός με φύλαξε και δεν έχω! :Ρ)

Εύγε τέκνον!

love&kisses
zaphod
Υ.Γ. Ρε συ δεν μπορούμε να φτιάξουμε κανένα φιρμάνι που να αφήνει την ....Πελοπόννησο στο ιερατείο του Σουβλακέα να καθαρίσουμε; Και αυτή νησί είναι!

Unknown said...

Κάνεις λάθος. Είναι εντελώς χαζό να παιδεύεσαι να διεκδικήσεις κάτι. Περίμενε να τελειώσει το θεματάκι και μετά διεκδικείς τη μονή να τελειώνουμε...

Ε-μα
Εγώ πρέπει να στα λέω όλα...

Hades said...

Σημαντικό το ορθογραφικό σου λάθος, προφήτα. Μο*νή είναι το σωστό... :):)