Friday, June 22, 2007

Απορίες

α. Εμένα που δε με ενδιαφέρει τι περιέχει το έντερο κανενός, μπορείτε να με ενημερώσετε για τα πλήρη περιουσιακά στοιχεία της Εκκλησίας (έστω μόνο στην Αττική), και για τα περιουσιακά στοιχεία των ιερωμένων της Ιεράς Συνόδου; (επιθυμώ κινητά και ακίνητα καθώς και γενική σούμα σε ευρώ παρακαλώ)
β. Κοντά σε ποιό ακριβώς αστυνομικό τμήμα με συμφέρει να συλληφθώ; Γιατί αν με πιάσουν στο κέντρο και πάω στην Ομόνοια, ή σφαλιάρες στον απέναντι θα βαράω ή θα με βάλουν να κάνω στριπτίζ. Προτιμώ το δεύτερο βέβαια, αλλά η αλήθεια είναι πως από χορό δεν τα πάω καλά και το διχτυωτό δε δένει καλά με την τρίχα.
γ. Ποια είναι η Μαριλένα Κάτι-δε-θυμάμαι-ακριβώς και για ποιό λόγο πρέπει να ξέρω πόσο κόστισε ο γάμος της;
δ. Η Λιάνα Κανέλλη πήρε αμοιβή για την εμφάνισή της στο Παρά Πέντε; Και αν πήρε, αυτό δεν αντιβαίνει στο ασυμβίβαστο των βουλευτών; Ο Καπουτζίδης είναι Κνίτης; Η Καρύδη έχει ταγάρι και αξύριστα πόδια; Η Θεοπούλα κόρταρε το Στάλιν;
ε. Γιατί είμαι τόσο κωλόφαρδος που βρίσκω στάνταρ θέση για πάρκινγκ στην Κυψέλη;
στ. Τελικά η Λάϊτ με τη Ζίροου γιατί διάολο έχουν εντελώς διαφορετική γεύση ενώ ουσιαστικά πρόκειται για σχεδόν το ίδιο πράμα;
ζ. Πού θα πάω διακοπές;
η. Την άδεια απολύσεως θα την πάρω ολόκληρη ή σπαστά;
θ. Δεν έχει θ
ι. Έχει όμως ια
ια. Τι σκατά προεκλογική περίοδο θα κάνουμε με 43 βαθμούς; Θα πηγαίνουμε στις συγκεντρώσεις με μαγιώ και σανδαλάκι; Θα τις κάνουμε φέτος στα νησιά; Ή στις παραλίες της Αττικής;
ιβ. Ρε ο Πάγκαλος τι ακριβώς είπε για το Ριζοσπάστη; Και ο Τσακνής όταν είπε ότι "πρέπει να πλένουμε το στόμα μας όταν μιλάμε για το Ριζοσπάστη" εννοούσε πρίν ή μετά;

8 comments:

mujahedin said...

Αγαπητέ, είναι αδιαμφισβήτητο ότι οι απορίες σας αποτελούν καυτά θέματα της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.
Ιδίως τα αξύριστα πόδια της ξανθιάς σγουρομάλλας γκόμενας (πως την είπαμε;) είναι ένα θέμα..
Δεν έχω λύσεις να προτείνω. Απλά μην τα σκέφτεστε. Δημιουργεί αρνητική αύρα.

(Είχα γράψει ένα κόμμεντ και στο προηγούμενο ποστ το οποίο μυστηριωδώς δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τι να πω; Ο Βεελζεβούλ του τυπογραφείου...)

Pastaflora said...

Ηρωικέ μου ακρίτα, σε όλα αυτά έρχομαι κι εγώ να θέσω μια φλέγουσα και επίκαιρη ερώτηση: Ποιος πυροβόλησε τον Τζέι Αρ;;; Ε, ποιος;;;
Επειδή την Κυριακή την κοπανάμε για την εξωτική Γαύδο, σου κουνάω μαντήλι καλαματιανό. Καλό καλοκαίρι τρελό αγόρι!

Stefanos said...

Φυλάχτε εσείς τα σύνορα γιατί εγώ απολελέ σε λίγο!!!

Τρομοκράτη δεν ξέρω τι έγινε το κομμεντζ. Θα τους κάνω μήνυση!!!

Stefanos said...

Α και μην ξεχνάμε τις μπύρες.. έστω απο Σεπτέμβρη!!

stellini said...

Με προβληματίζουν τα ερωτηματα σου... εν μπορω να σου δωσω απάντηση.. ενα μόνο μπορώ να σου δώσω σίγουρα.. (ΝΑ) για το (ε)!!!!! Ουτε εγώ ειμαι έτσι, που φημίζομαι για το θέμα..!! Επίσης αν βρείς απάντηση για το (ζ) .. shoot it.. μπας και πάρω καμια ίδεα και εγώ.. αυτοο με καιιιιειιιιι κ μενα πιο πολύ.. τις άλλες τις απαντήσεις με το πααασσσοοο σου!!

Pastaflora said...

ιτς ε πρόμις! από σεπτέμβρη.
άντε, βρε, καλός πολίτης!

Unknown said...

Να σταθούμε στο (ε). Να σταθούμε γιατί εμένα με βρίζουν όταν τους λέω ότι η Κυψέλη δεν έχει πρόβλημα παρκαρίσματος....

Sousou Delatroba said...

Αγαπητέ Εσταρινάκη,

Επιτρέψτε μου να απαντήσω στας απορίας σας:
α. Αρμοδιότητα απάντησης έχει ο παπα-Λούτσος ο οποίος και απουσιάζει για τις καλοκαιρινές του διακοπές σε κάποια Μονή στη Μύκονο.
β. Θα σας συνιστούσα το αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας όπου και ενδέχεται να πετύχετε κανένα γνωστό. Και αν ο γνωστός σας είναι και συγκρατούμενος ακόμη καλύτερα!
γ. Η Μαριλένα Κάτι-τον-Πούλο είναι γνωστή κοσμικιά που καυχιέται για δύο πράγματα, τη συλλογή σκολαρικίων και τη συλλογή πρώην γκομένων που διαθέτει.
δ. Δεν ξέρω για την Κανέλλη αλλά η Χατζηαλεξάνδρου είναι πολύ φίλη μου.
ε. Αυτό να το κοιτάξετε στο γιατρό. Είναι πολύ σπάνια πάθησις.
στ. Επίσης, έχουν και άλλο χρώμα συσκευασίας αλλά ας μην το κάνομε θέμα.
ζ. Κάπου μακρυά ελπίζω.
η. Ρωτήστε το διοικητή σας.
θ. Καλά που το καταλάβατε.
ι. Όντως.
ια. πολιτεύεστε;
ιβ. Τα ριζοσπαστικά δεν είναι εντός των αρμοδιοτήτων μου. Για τα σπαστικά σας μιλάω αν αντέχετε.

Ούφ, πάω να τηλεφωνήσω στη Μαριλένα για το γάμο της να της πώ και του χρόνου. Θα της κακοφανεί άμα τη γράψω τελείως,
Σουσού