Friday, June 08, 2007

Η γειτονιά με τους αριστοκράτες

Αν και μεγάλωσα σε ταπεινή συνοικία ταπεινής πόλης, αν και δεν είχαμε παπούτσια και τρεφόμασταν με χαρούπια και τζοχούς από τα πεζοδρόμια, πάντα είχα την εντύπωση πως είμαι πλασμένος για τα μεγάλα σαλόνια. Η περιήγησή μου στους σκοτεινούς δρόμους των μεγαλουπόλεων με έφερε κοντά με ανθρώπους της καλής κοινωνίας αλλά ποτέ δεν κατάφερα να μπω στους κύκλους τους. Κυρίως γιατί οι περισσότεροι απαιτούσαν ως τελετή μύησης να εξερευνήσουν το παχύ μου έντερο, πράγμα που τους απαγόρευα ρητώς. Τώρα όμως έχω την ευκαιρία μου. Εχω μια ελπίδα για κοινωνική ανόρθωση. Έχω μια ελπίδα και γω για μια ζωή με φρουφρού και αρώματα. Με υπηρέτες και πυργόσπιτα. Και ίσως μια ευκαιρία να μπω στα πανάκριβα μεταξωτά φουστάνια κάποιας κυρίας της καλής κοινωνίας. Γνώρισα το Μαρκήσιο και την αρραβωνιαστικιά του τη Σουσού. Είναι ευγενείς αλλά προσιτοι και ευπροσήγοροι. Και επιπλέον, ο μαρκήσιος είναι μεγάλος εργάτης του έρωτα και είπε θα με διδάξει. Πέρασα από τις οικίες τους και με καλοδέχτηκαν, με κέρασαν φοντάν, τσάι με μια περίεργη γεύση, μου έβαλαν να ακούσω Μπραμς και Πουτσίνι και έριξα κρυφά και έναν μπίκο στη Ρουσλάνα. Είναι πραγματικά απολαυστικοί, το σαλόνι τους και οι σάλες τους ανοιχτές, το φαϊ πάντα γκουρμέ και το κρασί παμπάλαιο και γλυκόπιοτο. Και η Σουσού, αχ αυτή η Σουσού. Μια θεά, ένα όνειρο καλοκαιρινής νυκτός. Ένα αερικό, ένα ξωτικό. Μια σταρ του σινεμά των 50'ς. Μια Τζίλντα. Μια αιώνια, άσπιλη και αιθέρια ομορφιά. Και έχει και έναν κώλο αριστούργημα! Μιλάμε για κελεπούρι! Κουφάλα μαρκήσιε, τίτς ας! Σας τους προτείνω ανεπιφύλακτα.

2 comments:

Sousou Delatroba said...

Αγαπητέ Εσταρινάκη,

Σας ευχαριστώ δια την διαφήμισις, δεν ήξευρον ότι το να σας δωροδοκήσω σεξουαλικώς διά της αποστολής της Ρουσλάνας σας έκαμε τόσο καλήν εντύπωση.

Όσο για τα ευγενή σκόλιά σας δι εμέ και τον μνηστήρ μου σκοπεύω την επόμενη φορά που θα συναντηθώμε να σας εγχειρίσω διακριτικώς την χρυσή τρόμπα χειρός που ηγόρασα προσφάτως. Θα βελτιώσει την ερωτικήν σας ζωή.

Όσο για τα σκόλια περί της ομορφίας μου, επιτρέψτε μου να σας ηυχαριστήσω επειδή δεν διέκρινα κανένα ίχνος εμπαθείας ή και υπερβολής.

Πουτσίνι δεν ακούω ποτέ τα Σάββατα,
Σουσού

Pastaflora said...

ηρωικέ ακρίτα, προσυπογράφω το εύστοχο σχόλιο σας και εκφράζω και από την πλευρά μου τη μεγάλη τιμή που νιώθω όταν υποδέχομαι στην ταπεινή μου ιστοκαλύβα τα δύο αυτά enfant gate του ακριτικού Κολωνακίου.