Thursday, August 25, 2005

Ρε Γούγλη, πας καλά???

Μη μπορώντας να αντισταθώ στη μόδα των μετρητών, έβαλα και εγώ. Κοιτάω ο μαύρος τα στατιστικά μου, και το μάτι μου (το ένα μόνο) γουρλώνει όταν βλέπω τις αναζητήσεις στον Γούγλη που οδήγησαν σε αυτό το σεπτό ιστολόγιον : Σφαλιάρα #1: "ΑΡΤΕΜΗ ΜΑΤΣΑ" Σφαλιάρα #2: "Διακοπές και πάρτυ με ούζα" Σφαλιάρα #3: "τσόντα" Οι άλλες δύο ήταν νορμάλ , "τουριστικές συνήθειες" και "ημερολόγια" Καλά ρε Γούγλη, αντε να καταλάβω οτι πιάστηκες απο το "διακοπές", αλλά την τσόντα και τον Αρτέμη Μάτσα πού διάολο τα βρήκες? ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΗ ΛΕΞΗ "ΤΣΟΝΤΑ" ΩΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ??!?!?! ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!! Υστερόγραφο και μάλιστα άσχετο με το θέμα : Περάστε από τους Χαμένους , ο ifallos έχει γράψει κάτι πολύ ενδιαφέρον.. Υστερόγραφο #2 : Ο ΓΟΥΓΛΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ : Εδώ κοιτάτε τι αναζητήσεις στέλνουν κόσμο εδώ : 26/08/2005 02:04:36 : μεγαλα+βυζια+φωτογραφια (Google) 25/08/2005 07:29:08 : ΠΡΟΣΤΥΧΗ (Google) ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΕΔΩ ΡΕ? ελεος δηλαδή..

6 comments:

Depsorama said...

"ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΗ ΛΕΞΗ "ΤΣΟΝΤΑ" ΩΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ??!?!?!
ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!!"

ΑΑ! Το’πιασα, είναι ρητορική η ερώτηση!!!
Ο Γούγλης είναι μόρτης, για βάλε «πούστης ημερολόγια» να δεις τι σου βγάζει!
ΥΓ: Τώρα που σε βρήκα (άκρος διασκεδαστικό), πάω να δω τι άλλο έχεις γράψει!

τέλσον said...

Oh yes, Δεσποινάκι, είναι μια διασκέδαση ο Εστάαριαν

...μουχα χα χα χαχα (διαβολικό γέλιο...)

Unknown said...

Αχ αυτή η στατιστική....΄Όλους θα μας φάει στο τέλος....

Nenyaki : ) said...

χαχαχα!
εμένα με βρήκαν γράφοντας "πονάει την πρώτη φορά?" (μέσω yahooooooo!)
διάβασε κανένα cosmopolitan βρε πουλάκι μου!

Stefanos said...

ΟΧΙ ΑΛΛΟ COSMO!
Εχω ξεφτιλιστεί πανελληνίως απο κει μέσα!!

Unknown said...

Καλά, θα με κάνετε να ψάξω κι εγώ στο google να βρώ κάτι σε βυζιά ή τσόντα, να δώ πόσους από μας θα βρώ... :D