Wednesday, August 24, 2005

Κάτι πρέπει να γράψω δεν γίνεται

Λοιπόν ωραία η κατάθλιψη, τα νεύρα και τα σιχτιρίσματα κάθε πρωί που ξυπνάω για να πάω στη δουλειά, ωραία η αναπόληση του 10ημέρου στην Ίο, αλλά πρέπει να στρώσω κάποια στιγμή αλλιώς με βλέπω να παίρνω καράβι, να σαλπάρω και να πηγαίνω να αράζω στην πλατεϊτσα στη Χώρα όπου σε 5-6 μέρες θα έχουν μείνει μόνο οι παππούδες, τα περιστέρια και εγώ. (Γαμώτο γαμώτο γαμώτο, γιατί το σκέφτηκα αυτό τώρα, αφού δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακή ιδέα..) Πρέπει να γράψω καμιά @@ιά να περάσει η ώρα. Αλλά @@ιές έχω να θυμηθώ μόνο από τις διακοπές! Γενικά το φτωχό πλην τίμιο μυαλό μου έχει γεμίσει από αυτές και δεν υπάρχει χώρος για τίποτε άλλο ακόμα. Είναι η κλασσική περίοδος αποτοξίνωσης... After xaples blues που είπε και η Μαρίνα. Θα γράψω ο,τι ναναι, οπως μου έρθει.. Σκηνικό #1 : Φίλοι μου! Άρρενες φίλοι μου! Πολλές φορές σε κουβέντες, σίγουρα θα έχετε πεί η ακούσει την αττάκα "Ρε μλκ, όποτε πλησιάζω καμιά γυναίκα, έχω την εντύπωση οτι κρατάει μια λίστα στα χέρια και τσεκάρει κάθε τρείς και λίγο". Ε λοιπόν μου την έβγαλαν τη λίστα στη μούρη αδέρφια! ΟΧΙ οχι δεν κάνω πλάκα! Μου σκάσαν τη λίστα στα μούτρα , και μάλιστα στην παραλία, και έμεινα στήλη άλατος! Η λίστα ήταν δυό χαρτιά μεγέθους Post-it. Μου την πασάραν με την δικαιολογία "για δες, είναι πολλά αυτά?". Η λίστα ξεκίναγε : "Ζητείται άντρας 28-35, μορφωμένος,πτυχιούχος,όχι καλλιτέχνης,οικονομικά ανεξάρτητος,να δουλεύει, να του αρέσουν τα ταξίδια,κοσμοπολίτης κλπ κλπ κλπ κλπ, αθλητικός,γυμνασμένος μπουρουμπουρουμπουρου συζητήσιμος, να μη λέει ψέμματα..." και λοιπά και λοιπά και λοιπά. Εντάξει το πήρα στην πλάκα προφανώς, και άρχισα να αυτοτσεκάρομαι. Ε σε αυτό το αθλητικός και γυμνασμένος τα χαλάσαμε.. (Ήταν και οι δυό τους κούκλες, να μην τις ματιάσω). Ρε κορίτσια, κάντε μια έκπτωση στο αθλητικός και γυμνασμένος. Οχι, να κάνεις κανα χρόνο γυμναστική και να ξανάρθεις ! Ρε τι λέτε, πάτε καλά? Ενα χρόνο γυμναστική εγώ? Που ζείτε? :D . Ωραία ήταν γενικότερα η κουβέντα, πλάκα είχαμε, καλά περάσαμε. Αλλά μετά, αρκετά αργότερα, μου πέρασε η φρικαλέα σκέψη από το μυαλό : "ΡΕ ΜΛΚ, ΔΕΝ ΚΑΝΑΝ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ, ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΛΑΓΑΝ ΜΑΖΙ!!!" .... τεσπα.. οχι για να μη λενε μερικές μερικές ότι είμαστε υπερβολικοί όταν λέμε οτι όταν σας την πέφτουμε αισθανόμαστε λες και δίνουμε συνέντευξη σε πολυεθνική :P Σκηνικό #2 : Στην παραλία πάλι. 2 Νορβηγάκια. Μπουκιά και συχώριο. Να τρώει ο Στέφανος και του Γεράσιμου να μη δίνει. Και τούμπαλιν. Έχουμε κάτσει μαζί, έχουμε γνωριστεί και συσφίγγουμε τις Ελληνονορβηγικές σχέσεις. Πέφτει μπλα μπλα ένα τρίωρο. Μέχρι που αρχίσαμε και την κλασσική φάση, να μαθαίνουμε εμείς σε αυτές ελληνικές αττάκες και αυτές σε εμάς νορβηγικές. (Και τι θέλανε να μάθουν και να μας μάθουν πρώτα από όλα?? ε Ε? ε προφανώς, το S.A.G.A.P.O που έλεγε και ο Ρακιντζής). Αφού έχουμε αράξει κανά τρίωρο-τετράωρο μαζί, μας λένε το βράδυ να πάμε να τις βρούμε στο Blue Note, ένα Σκανδιναβομάγαζο. Ξέρετε, από αυτά που μπαίνεις μέσα και είναι ένα φουρφούκι Βαλκυρίες τύφλα να χορεύουν "Heeeey hey babe, I wanna knooooooow if you ll be my girl" κλπ κλπ. (Και απο γύρω ένα άλλο φουρφούκι Greeklovers-γκατζούρια να κοιτάνε αλλα να μην ακουμπούν-οι περισσότεροι). Πάμε εκεί, μπαίνει πρώτος ο Γεράσιμος να τσεκάρει κίνηση. Βγαίνει με το μάτι γουρλωμένο! "Τι έγινε ρε?" "Ασε που να στα λέω!... Θα στα πω.. Μέσα είναι" "Ε και? Εσύ γιατί τρόμαξες?" "ΔΕΝ ΜΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΡΕ!!!" Πέφτει εκεί το πρώτο γέλιο... Αόρατε, ασήμαντε, ανύπαρκτε κλπ κλπ κλπ.. Μπαίνουμε μέσα έτσι και αλλιώς να πιούμε καμιά μπόμπα. Με βλέπει η μία και ανοίγει μια αγκάλη, 10 χιλιόμετρα "Stefanos, Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" . Ματσα μούτσα κλπ. Ε εκεί πέρα ήταν που είχαμε πιάσει πατώματα και γελάγαμε μεχρι δακρύων. Πήρα την εκδίκησή μου από τον ομορφάντρα τον Γεράσιμο που μου καταστρέφει το μαγαζί όποτε βγαίνουμε μαζί και δεν κοιτάει καμία εμένα! Επιτέλους! Τον κέρδισα με γκολ απο τα αποδυτήρια! Ακομα το φυσάει και δεν κρυώνει :P (Χρόνη, ε Χρόνη! <- κώδιξ μεταξύ φίλων) Επισήμανση #1: Αννούλα, ναι εσένα λέω εκεί στη Λάρισα. Αννούλα, κατ αρχήν καλημέρα. Κατά δεύτερον, δεν ξέρω τι μαντζούνια έριξες στο ποτό του Γιώργου σου όταν ανέβηκε πάνω, αλλά στην Ίο ήταν όχι απλά Άγιος, αλλά παίρνει και έξτρα φωτοστέφανο για παράσημο! Ρε τι ήταν τούτο? Στόμα είχε και μιλιά δεν είχε. Μόνο σε σερβιτόρες μίλαγε και πάλι τα αγγλικά του περιορίζονταν στο "One large Amstel" "One tequila" και "χικ χικ χικ μιμιμιμιμιμιμιιυ τεκιλα". Εντάξει είπαμε πιστός, αλλά πες μια καλημέρα ρε Γιώργο! Και δεν τις κοίταγε καν στα μάτια. Οχι ρε, ούτε στα βυζιά τις κοίταγε. Κάτω, στο πάτωμα κοίταγε. Ρε σοβαρά τώρα! Με τον Γεράσιμο προσπαθήσαμε να τον φέρουμε στα ίσα. Μην τσιτώνεις ρε! Δεν είπαμε να πάρει σβάρνα και να σπρώχνει! Να κάνει κουβέντα είπαμε. "Δεν μπορώ, βλέπω την Άννα στο wallpaper του κινητού και με πιάνουν τύψεις" . Ε του αλλάξαμε wallpaper μπας και πει καμιά κουβέντα, τιποτα. Ρε ούτε στην κυρά-Μαρία που μας νοίκιαζε το δωμάτιο δεν μίλαγε! Αχ Αννούλα, τον χάλασες τον Τρέμ! Δεν ήταν έτσι :P Tεσπα, χαλάλι σου γιατί είσαι καλό παιδί! Κορυφαία καμακοαττάκα: Do you know Bill Karras? (Θεσσαλονικιός σε ξένη)(Παραλία Μυλοπότα, μεσημεράκι) Κορυφαία καμακοαττάκα #2: Πες ρε οτι ξέρουμε τον Βασίλη! (Ο ίδιος, το βράδυ, σε ελληνίδα, στο Red Bull bar) (2 μέρες όλο μπροστά μας τους είχαμε αυτούς) Κορυφαία πόρτα : - Ciao bella -Γύρισμα κεφαλιού απο την άλλη.. εεεεεεεεφυγες.. (Ιταλός την έπεσε μαλλον σε ελληνίδα, αλλά δεν ειμαι σίγουρος, ούτε καν του μίλησε) Αττάκα-κόλλημα: O Μελεούτσος δήμαρχος Αττάκα-κολλημα Γεράσιμου: Αισθάνομαι deranged Σουρρεαλιστικός διάλογος: -Γεράσιμε πόσα ρε? -Πέντε! -Τι πέντε? -Τι πόσα? Μεθυσμένος διάλογος: -E Paolo, ελα δω ρε μαλάκα. Do you want ragazza?( Οπου ragazza η Σέβη, μια φίλη απο Αθήνα, ωραιοτάτου και εντυπωσιακοτάτου) 50 Euros ρε, μόνο. - ιταλικο μπλαμπλα... you sell friends 50 euros? I cant.. ιταλικα ιταλικα... i have smoked grass and drunk to much and cant fuck -Γιατι ρε παπάρα λες να στις εδινα με cinquanta euros? no my friend,no cinquanta...you give mille euros and the due ragazze are yours! (και με προφορά don Corleone μιλαμε)(Είπα να πουλήσω και τη Μαρία εκτός απο τη Σέβη, να βγάλουμε κάτι παραπάνω. Εκεί είχαμε παράπονα απο Σέβη, γιατι πούλαγα εκείνη 50 ευρά και τη Μαρία 950, αλλά της εξήγησα πως και οι δύο απο 50 θα πάρουν και τα υπόλοιπα εγώ και η παρεξήγηση λύθηκε). - MILLE EUROS?Ι dont have mille euros to give (σιγά μην είχες γύφτο ναπολιτάνε). How much for me to take photo with girls? -For you, photo free ρε καμμενε -OK ,me take photo with blond ragazza eh? -Και οι δύο blond είναι ρε stupido.. (Εγώ και ο Πάολο, γείτονας στα δωμάτια. Εκλεκτός κύριος. Κέρδισε επάξια και την επωνυμία "ο Γύπας" για τις έντονα αρπακτικές διαθέσεις του).. Κάθισα να γράψω για να μου φτιάξει το κέφι, και τώρα οσο τα θυμάμαι χειροτερεύω.. Εναν γιατρό. Εναν ψυχολόγο. Λάθος.. ΜΙΑ ψυχολόγο... (Έχω μια καλή υπόψη μου, αλλά μου πέφτει μακριά :P) τεσπα.. Πάλι σεντόνι έπεσε... αλλα τι να κάνουμε, αφου ξέρετε.. Υ.Γ : Γεράσιμε στείλε καμιά φωτογραφία ρεεεεεεεεεεεεε

12 comments:

Μαρκησία του Ο. said...

Τα Νορβηγά (και οι Νορβηγίδες) είναι πολύ καλά παιδιά (αν εξαιρέσεις το γνωστό πρόβλημα όλου του σκανδιναβικού μπλοκ με το αλκοόλ)

μήπως απλά δεν μπορούσαν να προφέρουν το όνομα του φίλου σου (το Γεράσιμος θα τους στραμπούληξε τη γλώσσα, ενώ το δικό σου είναι πιο εύκολο) και σας φάνηκε ότι δεν τον θυμόντουσαν;

Stefanos said...

Αχεμ ,όχι, του το είπανε κατάμουτρα,ποιος είσαι, δεν σε ξέρουμε :)

Μαρκησία του Ο. said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!

Norway 12 points ;-)

Your Man said...

Θέλω διακοπές.

Πάλι.

Μαρκησία του Ο. said...

Join the club....

Marina said...

Για το σκηνικό Νο. 1 :
Αυτές που ψάχνουν τον τέλειο άνδρα (βλ. Τσαλίκη-μαϊμού) μένουν συνήθως μόνες τους γιατί ο Mr.Τέλειος δεν υπάρχει και αν υπάρξει ποτέ, είναι συνήθως καπαρωμένος..

Καλά βλέπω πέρασες...:-))

Stefanos said...

Μαρίνα δεν ξέρω αν έχεις δίκιο (που έχεις δηλαδή..:P), πάντως εγώ ένα χρόνο κοιλιακούς δεν κάνω για καμία :P

Μαρκησία του Ο. said...

Αν του έλεγαν να κόψει το μαλλί, προφανώς δεν θα ήθελαν αυτόν, αλλά κάποιον που να του μοιάζει με κοντό μαλλί....

το ίδιο θα έκανα κι εγώ αν μου έλεγαν να μακρύνω το μαλλί μου ;-)

Stefanos said...

Α ναι δεν τις έφτιαχνε και ιδιαίτερα το μαλλί αλλά ευτυχώς δεν είπαν τίποτα περί ψαλιδιού ..

Unknown said...

Κοίτα, εσύ έχεις μαλλί, εγώ άφησα μούσι. Αλλά λέω να το κόψω αύριο γιατί άρχισε να τρώει....

Πάντως ένα έχω να πώ... Δεν πάμε καμιά Καραϊβική να στανιάρουμε; Για κανα χρόνο ντε...

Τες παν....
Άντε επέστρεψα στην βάση (αν και έχω ξεκινήσει δουλειά εδώ και 1 βδομάδα.. το τελευταίο ταξίδι ήταν επαγγελματικό) και λέω να στρωθώ γιατί με περιμένει μεγάλο.... μέχρι τις 15 του μηνού τουλάχιστον.. εκτώς και αν θέτε εκείνη την Καραϊβική που λέγαμε...

Μαρκησία του Ο. said...

Οπότε, αν κατάλαβα καλά, ήθελαν κάποιον άλλον και όχι εσένα

κάποιον με κοντό μαλλί και 6-pack από τους κοιλιακούς

εκτός κι αν όποιος συμπλήρωνε 8 στα 10 από τη λίστα τους, πάλι κέρδιζε τον αποχυμωτή...

ΕΛΕΟΣ!

Είναι δυνατόν να κυκλοφορεί κόσμος με τέτοια λίστα στην τσάντα του, και να την εμφανίζει όταν γνωρίζει κόσμο;;

Δεν πάμε καλά....

Oneiros said...

Η Νορβηγία βγάζει τα καλύτερα παιδιά της Υπερβορείας' οι νορβηγίδες τις πατάνε κάτω τις υπόλοιπες σκανδιναβές σε κέφι, προσωπικότητα και αντοχή (και οι πιό όμορφες είναι σκέτες θεές).

Όσο για τη Λίστα: στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου τις ανταλλάσσουν ήδη (μαζί με τις Vcards) μέσω Bluetooth' ετοίμαζε CV και εξελόφυλλο με τις προτιμήσεις σου, και θα έρθει κι από δω το έθιμο κάποια στιγμή.