Wednesday, January 11, 2012

Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;


Είναι η έκφραση που γαλούχησε γενεές επί γενεών  συμπολιτών μας.
"Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;"
Με στόμφο και ψυχή, ο οριτζινάλε πας εις άπας Βαγγέλας όρθωνε το κυκλώπειο ανάστημά (1.65 παρά) του μπροστά σου δι'ασήμαντον συνήθως αφορμή και με φωνή-αστραπόβροντο σε ρώταγε ξανά και ξανά
"Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;"


Έτρωγε πόρτα σε κλαμπ;  Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;
Του παίρναν τη σειρά στον επιτάφιο; Πού πας; Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;
Του ακούμπαγες κανα προφυλακτήρα στο δρόμο; Έβγαινε έξω μαινόμενος και άρχιζε να σε ρωτάει αν ξέρεις ποιος είναι.

Μεγάλη ψυχασθένεια αυτή η ερώτηση. 

Και έχει γίνει και επίκαιρη τώρα με το περιστατικό γνωστού πολιτικού με τάση προς τη χρήση γυναικείων καλλυντικών και συμπτώματα παρελθοντολαγνείας. Πέρασε κόκκινα και όταν τον σταμάτησαν οι αστυνομικοί, σταμάτησε πάνω σε έναν από αυτούς και άρχισε  να τους ρωτάει αν ξέρουν ποιος είναι (μέσες άκρες, δεν ήμουν και εκεί). 
Μεγάλη παρένθεση : 
Πιστεύω ακράδαντα πως οι αντιδράσεις του κόσμου θα ήταν εντελώς διαφορετικές αν άνηκε σε άλλο χώρο. Όχι δεν είμαι ΠΑΣΟΚος που πάω να τον υπερασπιστώ, κανονικά έπρεπε να περάσει το ΣΚ στην ψειρού και να του δώσουν και μερικές κατραπακιές. Όπως άλλωστε θα έκαναν και σε εμένα αν το είχα κάνει. Απλά θυμάμαι τη συμπαράσταση του κόσμου προ διετίας περίπου σε γνωστή εκδότρια "επαναστατικής" εφημερίδας, η οποία στην Πανόρμου ήτο τύφλα κλπ κλπ και όταν την σταμάτησαν για αλκοτέστ τσαμπουκαλεύτηκε, αντιστάθηκε και μπλα μπλα μπλα 
Παράθεση : "Η xxxx είχε συλληφθεί τα ξημερώματα της Παρασκευής 20 Νοεμβρίου, όταν ευρισκόμενη σε κατάσταση μέθης αρνήθηκε να αποβιβαστεί από το αυτοκίνητο, κλώτσησε και έβρισε τους αστυνομικούς που θέλησαν να πραγματοποιήσουν τυπικό έλεγχο". Και υπενθυμίζω ότι 
"Σε βάρος της χχχχ είχε ασκηθεί από τον εισαγγελέα ποινική δίωξη για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, άρνηση να υποβληθεί σε δακτυλοσκόπηση και άρνηση να σταματήσει σε σήμα αστυνομικού".
Σύσσωμος τότε ο επαναστατημένος κοσμάκης είχε σπεύσει να υπερασπιστεί το δίκαιο αγώνα της υπεύθυνης οδηγού που πήγαινε μπουσουλώντας αλλά οδηγούσε, εναντίον της χούντας των αστυνομικών. Φαίνεται όταν είσαι "δικό μας παιδί" για κάποιους, επιτρέπεται να οδηγάς ών χεστός. Βόδια.
Κλείνει η μεγάλη παρένθεση.

Πάμε παρακάτω.
Που λες αναγνώστη, θέλω να σου κάνω ερώτηση : 
Έχεις δει ποτέ κανέναν να κάνει αυτή την ερώτηση,και να μην είναι επικός μαλάκας;
Είναι σχεδόν σήμα κατατεθέν. Κόπυράϊτ, πως το λένε. Με το που θα το ξεστομίσει κάποιος αυτό ξέρεις πολύ καλά πως θα πάει η (οποιαδήποτε) σχέση που μπορείτε να συνάψετε. Άμα ο άνθρωπος είναι μαλάκας θα στο σκάσει το παραμύθι. Και ανάποδα : Αν στο σκάσει το παραμύθι είναι μαλάκας. Είναι σχέση ισοδυναμίας.
Και κάτσε να σου πω μερικά χαρακτηριστικά που έπονται αυτής της ερώτησης. 
Ή μάλλον όχι. 
Ιδιότητες που προηγούνται (χρονικά), και τον οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο κόσμος οφείλει να τον ξέρει και ότι το όνομά του είναι πασπαρτού : 




α. Συγγένεια/γνωριμία/σχέση εργασίας με κάποιον "γνωστό" : Ο γιός του δημάρχου. Ο ξάδερφος του δημάρχου. Ο κολλητός του γιου του δημάρχου. Η θεία του κολλητού του γιου του δημάρχου. Όλοι οι συμμαθητές του γιου του δημάρχου.Ο γραμματέας του δημάρχου. Ο γιός του γραμματέα του δημάρχου.(καταλαβαίνεις που το πάω, αλλά θα συνεχίσω). Ο προποτζής του γραμματέα του δημάρχου και το σόϊ του. Σημαντικό : Η γκόμενα του δημάρχου, η γυναίκα του δημάρχου και η ταμίας του δημαρχείου. Θέσεις πραγματικής ισχύος γιατί ως γνωστόν το μπατζίνγκο σέρνει καράβι και οι δήμαρχοι κατά κύριο λόγο είναι μεγάλοι μουρντάρηδες, ειδικά οι επαρχιώτες που τη βλέπουν εξουσία. [ Όπου "δήμαρχος" εννοούμε οποιαδήποτε θέση εξουσίας, από υπαλληλο υποθηκοφυλακείου μέχρι Π.Δ και από θυρωρό σε δημόσιο κτίριο (μη το γελάτε, αυτοί ξέρουν τα πάντα και έχουν άκρες) μέχρι ηθοποιό σε σαπουνόπερα. ]

β.Πρόσφατη απόκτηση εντυπωσιακών (κατά τον περίγυρό του) ποσών χρημάτων. Κέρδισε ΛΟΤΤΟ, κέρδισε ΤΖΟΚΕΡ, κέρδισε χρυσούν ωρολόγιον στην ετήσια ανοιξιάτικη σύναξη συνταξιούχων αγροφυλάκων επαρχίας Κατωζμπαναϊας, κέρδισε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του συλλόγου χειμερινών κολυμβητών υποσαχάριας Αφρικής, κληρονόμησε τη σκύλα τη θεία Σμαρούλα που όταν ήταν μικρός τον έδερνε και τον έβαζε να κοιμάται στο τσιμέντο, αλλά η κάργια είχε λεφτά και τώρα που ψόφησε του άφησε 1000 στρέμματα στη Σαντορίνη και 3 μύρια μετρητό και έγινε ξαφνικά αγία κλπ.

γ.Ξεχωριστή κατηγορία είναι η ιδιότητα του ή σχέση με δημοσιογράφους : Εκεί τη γαμήσαμε. Αν είσαι ή ξέρεις δημοσιογράφους, συνήθως θεωρείς ότι έχεις κάνει τον πάπα την προσωπική σου beeeeyatch και ότι όλοι οφείλουν και να ξέρουν ποιος είσαι και να σου κάνουν τεμενάδες για το λειτούργημά σου. Ο κόσμος είναι όλος στα πόδια του, γιατί η πένα είναι ισχυρότερη από το ξίφος και μπλα μπλα μπλα μπλα οπότε φέρεται και στον κόσμο ωσάν να είναι όλοι στα πόδια του. Ή ότι έτσι θα έπρεπε να είναι. Ή προσπαθεί να τους πείσει ότι έτσι θα έπρεπε να είναι. Με κατάλαβες.
"Κύριε,παρκάρατε πάνω στη ράμπα αναπήρων στην είσοδο νοσοκομείου."
"Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;; ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ είμαι"
"Ναι αλλά δε μπορούν να μπουν οι ανάπηροι στο νοσοκομείο"
"ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΥΡΙΕ, ΔΕ ΓΡΑΦΩ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ"
(γροθιά στο στομάχι, χτύπημα στο σβέρκο ΤΩΡΑ)
Παρόμοια νοοτροπία και συμπεριφορά έχουν και δικηγόροι. Ήμουν παρών σε πραγματική κουβέντα όπου γκόμενα γκρίνιαζε που πήρε κλήση για παρκάρισμα, ΑΚΟΜΑ και όταν τους έδειξε τη δικηγορική ταυτότητα.Τη φαντάστηκα εκείνη τη στιγμή να κλαίει δαρμένη σε κάποια γωνιά και να απορεί γιατί τη σάπισαν στο ξύλο αφού τους έδειξε τη δικηγορική ταυτότητα και τους ρώτησε ΕΠΙΜΟΝΑ αν ξέρουν ποια είναι.

δ. Νέα είσοδος στην κατηγορία του επηρμένου παπάρα που σε ρωτάει επανηλειμμένα αν ξέρεις ποιος είναι είναι και οι νεοεπαναστάτες. Πωπω πρηξοτσιμπιρδόνι. Ναι φίλε οκ το κατάλαβα. Είσαι γραμμένος στην τάδε συνδικαλιστική οργάνωση, έχεις κολλήσει αφίσες, έχεις γράψει πανώ, παίζει να έχεις μυρίσει και δακρυγόνο μια φορά που ήσουν σε πορεία και έπηζε το Σύνταγμα. Εσύ ήσουν Γαλάτσι για καφέ βέβαια αλλά γιατί να το παρααναλύουμε; ΟΚ ναι. "Αγωνίζεσαι". Ή έστω, ακόμα και αν ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ. Σου είπε κανείς ότι αυτό σου δίνει παραπάνω δικαιώματα για κάποιο λόγο; Π.χ το να περνάς με κόκκινα; Ή να οδηγάς λιάρδα. Όχι ρε δεν ξέρω ποιος είσαι και άμε κάνε παραπέρα γιατί μου κόβεις τον ήλιο. Παίζει στο ίντερνετς πολύ αυτό. Άμα διαφωνήσεις με κανέναν τέτοιο, αρχίζει και σε ρωτάει ποιος είναι.

ε. Δεν έχει γιατί κόλλησα τώρα αν και είχα βρει άλλα 2. Άλλη φορά θα τα σημειώνω πριν ξεκινήσω να γράφω.


Το "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ" είναι κλασσική παθογένεια μερίδας κόσμου. Που πρέπει να ξεριζωθεί βίαια(εννοώ με ψυχολογική βία). 
Η μεγαλομανία, ο ναπολεοντισμός που κρύβεται πίσω από τέτοιες παπαριές πρέπει να χτυπιέται αλύπητα, με ειρωνία, σαρκασμό, κοροϊδία και ανελέητο χλευασμό.
Μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί μπας και ξεμπερδέψουμε ποτέ από αυτούς τους ξεφτίλες.

-ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ;
-Ποιος να σαι ρε κλάμπανε, 7 παρά το πρωί σε λεωφορείο..





Τελειώνοντας θέλω να θεωρήσω αυτονόητη την ικανότητα του αναγνώστη να κατανοήσει ότι δεν εννοούμε όλους. Εννοούμε τους μαλάκες. 

8 comments:

Koyan said...

Και όμως αγαπητέ, υπάρχει ένας "ρε συ, ξέρεις ποιός είμαι εγώ" που δεν είναι μαλάκας....

Μιλάω για τον φοιτητή του γνωστού ανεκδότου:

"Σε εξετάσεις της σχολής τάδε του πανεπιστημίου τάδε, όπου δίνουν ταυτόχρονα σε ένα τεράστιο αμφιθέατρο 500 άτομα, από πολλά διαφορετικά έτη, ο επιβλέπων καθηγητής λέει : 'τέλος χρόνου, παρακαλώ παραδώστε τα γραπτά σας'. Όλοι παραδίδουν τα γραπτά τους, εκτός από ένα φοιτητή που συνεχίζει και γράφει απτόητος. Η αίθουσα έχει αδειάσει, ο καθηγητής μαζεύει τα πράγματά του για να φύγει, και τότε σηκώνεται ο φοιτητής και πηγαίνει προς την έδρα. Ο καθηγητής του λέει: συγνώμη κύριέ μου, ο χρόνος έχει τελειώσει και εσείς συνεχίσατε να γράφετε. Δεν μπορείτε να παραδώσετε το γραπτό σας πλέον. Τότε ο φοιτητής του λέει "Ρε συ, ξέρεις ποιός είμαι εγώ?" . Ο καθηγητής τον κοιτάει, και του λέει "όχι".
Ο φοιτητής τότε απαντάει "ωραία", βάζει το γραπτό του κάπου στην μέση της στοίβας των γραπτών που βρίσκονται ακόμα πάνω στην έδρα, και σηκώνεται και φεύγει.

(ξέρω, και αυτός ο φοιτητής κωλόπαιδο είναι, αλλά αυτό είναι ανέκδοτο, και έτσι μπορούμε να γελάσουμε και να πούμε "ωραίος ο μαλάκας")

Πρόεδρος Α.Π.Ι. said...

Στην Ιταλία σε μια σατιρική εκπομπή είχαν πάει σε ένα κλαμπ που πηγαίνουν μόνο διάσημοι και πλούσιοι. Σε όλους τους διάσημους έριχναν πόρτα. Και όλοι τους χτυπιόντουσαν και φώναζαν ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ; Και κάνανε φασαρία. Πόσο θα 'θελα να το έβλεπα κι εδώ αυτό!

ασωτος γιος said...

νομίζω δεν υπ`ρχει αυτό πια ανήκει σε άλλη γενια, ξέρεις αυτή τυπου Κουλουρη

ο δείμος του πολίτη said...

Χωρίς να διαφωνώ πουθενά, ίσως πρέπει να γράψουμε κάτι για τον εν δυνάμει δολοφόνο που περνά φανάρια με "κόκκινο"...

mahler76 said...

είδες που δίνει ο Κουλούρης τροφή για σκέψη?

Fri said...

Να αγιάσει το στόμα σου!
Τίποτα άλλο δεν έχω να προσθέσω...

υ.γ. Καμιά καλή απάντηση στον περιγραφόμενο μαλάκα έχεις να προτείνεις;

ESKARINA said...

(εντάξει, παίζει οι δικηγορίνες να είναι οι πιο αντιπαθητικές γκόμενες, μπορείς όμως να σταματήσεις να το φωνάζεις;)

Zaphod said...

ξερεις ποιος ειμαι εγώ ρε;;

Ξερω ρε Αρτεμη, ο Αρτεμης εισαι ρε Αρτέμη!

(εχει και Κουλουρειο μονολογο μεσα!)

http://www.youtube.com/watch?v=6ziFEcUE9Is