Tuesday, July 01, 2008

Διακοπές 2008

Λοιπόν θυμάστε που σας έλεγα κάτι για διακοπές με τους παντρεμένους και τέτοια; Ε να πα να χεστούνε! Θα φύγω μόνος μου, το αποφάσισα!

Το πρόγραμμα είναι ελεύθερο και άναρχο. Βασικά θα πάρω το αγεροπλάνο και θα κατέβω στη Νίκαια. Σκοπός είναι κινούμενος κυκλικά να καταλήξω στο Παρίσι μετά από 15 μέρες.

Θα γίνω ο σύγχρονος Ροβινσώνας Κρούσος, μη σου πω και Παρασκευάς μαζί. Θα βάλω το σακιδιάκι μου στον ώμο (αυτό πρέπει να το μοντάρω γιατί ο ώμος είναι λίγο κουλός με την παλιοδισκοπάθεια και δεν είναι για πολλά βάρη, ούτε καν για Βάρη-Κορωπί) και λέω έτσι με μια πρώτη ματιά που έριξα να το κάνω ενα St.Tropez, Perigord, Bordeaux, λιιιγο από Saint Malo και βουρ για Παρισίους να πετύχω και τους θείους μου γύρω στις 25 του Αout.

Τα προβλήματα είναι πολλά μεν, τα αντιπαρέρχομαι μετά παρρησίας δε. Το πρώτο είναι οτι δεν γνωρίζω και πολλά γαλλικά. Μπορεί να έκανα 6 χρόνια στο σχολείο μεν, αλλά τώρα όχι πείτε μου δηλαδή, έμαθε κανείς απο σας γαλλικά από το σχολείο; Άσε που ως γνήσιος αρσενικός Ελλην (βλέπε πιστοποίηση ISO στο προηγούμενο θέμα) τρέφω μια εγγενή απέχθεια σε γλώσσες που κάνουν το στόμα σου να κουνιέται ως κώλος αρτίστας χορεύτριας στα Μουλενρουζια κλπ. Όλα αυτά τα τσιμπλιμπλιμπλι ζενεπεπα κομανταλεβου δεν τα πολυεχω, αν και μια γαλλικού μου με είχε πει κάποτε πως "εσύ αγόρι μου τα παίρνεις, αλλά δε θες. Έχεις εκπληκτική προφορά αλλά δε γουστάρεις να μιλήσεις". Μετά από χρόνια κατάλαβα πως μου την έπεφτε αλλά αυτή είναι άλλη ιστορία και δε θα της καθομουν κιόλας γιατί έμοιαζε με την αγελάδα της La vache qui rit, μονο λιγότερο κόκκινη και με μικρότερα κέρατα. Και μεγαλύτερο μουστάκι.

Τα γαλλικά που λέτε δεν τα έχω ως ομιλία αν και κάτι καταλαβαίνω όταν μιλάνε. Τουλάχιστον θα μπορώ να ρωτήσω το δρόμο για την παραλία "Ε ΤΟΥΑ, ΟΥ Ε ΛΕ ΜΠΙΤΣ, ΠΛΑΤΣ ΠΛΑΤΣ; ΠΛΑΤΣ ΠΛΑΤΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ! ΛΑ ΜΕΡ! ΤΙ ΚΟΙΤΑ ΡΕ ΓΑΛΑΤΙΚΟ ΧΑΙΒΑΝΙ, ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΛΕΜΕ!", θα μπορώ να ζητήσω ενα ποτάκι "ΤΕΚΙΛΑ ΑΒΕΚ ΛΕΜΟΝ. ΑΝ. ΛΕΜΟΝ ΤΖΟΥΣ , ΠΑ ΝΤΕ ΛΕΜΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙ. ΑΒΕΚ ΝΤΕ ΠΑΓΟ. ΠΑΓΟ ΜΩΡΗ ΧΑΖΟΒΙΟΛΑ. ΑΪΣ."

Ναι τέτοια. Το πρόβλημα τώρα είναι ένα : λε καμάκ γκρεκ. Αντε και τη γνωρίζεις τη γαλλιδούλα. Άντε και αρχίζετε να κοπανάτε τίποτα ωραία κόκκινα κρασάκια στο Bordeaux (λιώμα θα είμαι ολη μερα εκει πέρα...). Τι σκατά της λες; "Τυ ε τρε ζολί, βιεν αμπρασε μα γκρεκ πουλί;". Θα πει η άλλη μπλέξαμε. Αυτός είναι λε σαρ λε μαρ ε λε μοβέ ρανκόντρ.

Καλά, το χω, θα σου πω εγώ. Θα μιλήσουν τα σώματα .. ας αρχίσει να πίνει κρασί η άλλη και δε θα χρειαστεί να πω λέξη. Έτσι και αλλιώς οι ξένες έχουν μερικές κατά το ήμισυ καλές κατά το ήμισυ κακές διαφορές από τις δικές μας όσον αφορά το διακοποκαμάκι. Για παράδειγμα ξένη δε με έχει ρωτήσει ποτε πόσα παίρνω και τι αυτοκίνητο έχω. Ούτε έχει "τρομάξει" ποτέ όταν της έσκασα μύτη με ποτάκι στο χέρι και διάθεση χαλλοου λετς παρτυ. Οι δικές μας είναι ενίοτε πιο "σφιχτές". Όχι πως τις κακολογώ, τουλάχιστον όχι τώρα, αλλά να, υπάρχει μια διαφορά στην καμακοκουλτούρα. Η ξένη ας πούμε, κυρίως δε θα στραβώσει άμα θες να της δείξεις την ανατολή στα τέσσερα. Η ελληνίδα μπορεί και να παρεξηγηθεί. Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με το οτι οι ελληνίδες ξέρουν τι μαλάκες είμαστε οι έλληνες, οπότε και σου λέει "και άαααλλος ήρθε να μας χουφτώσει, αμαν πια."

Τέλος πάντων, δε συνεχίζω με αυτό.

Έτερο πρόβλημα εκεί πέρα θα ναι το φαι. Είμαι καλοφαγάς, γουστάρω το μεζεκλίκι, γουστάρω τα περίεργα, γουστάρω να δοκιμάζω, αλλά εναν απαράβατο κανονα-απαίτηση :

To κρέας πρέπει να ναι ΚΑΛΟΨΗΜΕΝΟ. Δε θέλω κάτι να αιμορραγεί στο πιάτο μου. Δε με ενδιαφέρουν τα επιχειρήματα περί υγείας, ζουμεράδας και τα λοιπά. Με ενδιαφέρει μόνο τι σκάει στο ουρανίσκο μου. Και αυτή η απαίσια μεταλλική γεύση του ημιψημένου ή εντελωσάψητου αίματος ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ. Τέλος. Με είχανε βάλει μια φορά κάτω σε ένα τραπέζωμα ένα ζευγάρι πρώην φτωχομπινεδιάριδων και νυν σχεδοννεόπλουτων και μου κάνανε κήρυγμα για το φιλέτο που μου χανε σερβίρει και φρίκαρα. Και " δεν ξέρεις να τρώς" και "μας το παιζες και μάγειρας" και "έτσι τρώει ο κόσμος" και "κοίτα τι τρυφερό που είναι", και να μου ανεβαίνει εμένα η πίεση στο 958,3.. Το τι τους είχα κατεβάσει από μέσα μου δε φαντάζεστε. Είχανε ακούσει τα χειρότερα. Μάνες, πατέρες, σπίτια, αγίους, αγίες, καντήλια, μανουάλια, δισκοπότηρα, τα πάντα. ΡΕ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΓΑΜΗΔΙ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΣΕΝΑ!! Α σιχτίρ που μου μάθατε και οι μπαστουνόβλαχοι απο τις Κουκουβάουνες το σενιάν φιλέτο, που μέχρι πριν δυό χρόνια φοράγατε λάστιχα φορτηγών αντί για σαγιονάρες και τρώγατε κοπριά και λειχήνες για βραδυνό...

Στο θέμα μας, το καλοψημένο κρέας θα ναι θέμα στη Γαλλία αλλά έχω ενημέρωση περί πουστιάς που μπορώ να κάνω οπότε θα την εφαρμόσω. Γιατί την επόμενη φορά που θα δω εγώ αίμα να στάζει στο πιάτο μου θα δαγκώσω το λαιμό της σερβιτόρας..

Άσε που μου χουν υποσχεθεί τρελλό φαί στο γαλατικό εστιατόριο του Παρισιού, που είναι μ ικρογραφία του γνωστού χωριού και πας και τρώς γουρουνόπουλα και τέτοια.. Θα λιώσω εκεί.

Επίσης να προσθέσω τελειώνοντας ότι από άποψη διαμονής και εισητηρίων, με μια πρώτη ματιά προς το παρόν, 20 μέρες στη Γαλλία θα μου κοστίσουν εξευτελιστικά λιγότερο από 10 μέρες οπουδήποτε στην Ελλάδα...Πχ άντε βρες ξενοδοχείο στην Ελλάδα, Αύγουστο με 43 ευρώ σε τουριστική περιοχή, όχι στους Κάτω Μαχαλάδες Γορτυνίας, και έλα πες μου..

Τεσπα... έχω ψηθεί χονδροειδέστατα. Θα γίνει μεγάλο σόου φέτος. Θα το παίξω ταξιδιώτης..

Γουστάρωωωωω...

48 comments:

Maria Mikro Analogo said...

Παραλίγο να συναντιώμασταν δηλαδή στα Παρίσια, έλα όμως που το ανέβαλα για χειμώνα μεριά. Για τα έξοδα που λες, δεν έχουν καμία σχέση με Ελλάδα. Γενικά, σε συμφέρει πολύ περισσότερο να πας κάπου στο εξωτερικό παρά να κάνεις τις μισές διακοπές σε κάποιο νησί, δυστυχώς. Και μυαλό δεν βάζουν δηλαδή, όλο και ανεβάζουν τις τιμές.
Για να τρως κρέας της προκοπής υπάρχει μια ωραιότατη έκφραση "μπιεν κιουέ", που σημαίνει καλοψημένο. Σε περίπτωση που σου το φέρουν μισοψημένο, το επιστρέφεις κύριος και τους επαναλαμβάνεις "μπιεν κιουέ το φελέκι μου, ζε σουί γκρεκ". Και μετά σου έρχεται ξεροκαρκανιασμένο αλλά τουλάχιστον δεν έχεις την αίσθηση ότι το ζώο θα σου μουγκανίσει πάνω στο πιάτο.
Αν θυμηθώ και καμιά άλλη συμβουλή θα σε πω. Προς το παρόν να πας, μην το σκέφτεσαι καθόλου και να περάσεις τέλεια! Βγάλε και καμιά αναμνηστική φωτό να δούμε κι εμείς τα πτωχά, ναι;
Φιλιά και καλό μήνα :)
Υ.Γ. Συγγνώμη για το σεντόνιον...

Unknown said...

Λοιπόν: Μην ξεχάσεις να περάσεις από Εξ και να πάρεις κρασί από το κελάρι του παλατιού των παπών στην αβινιόν (πάρε το γλυκό το δικό τους και θα σου πω εγώ μετά ποιά από τσι γαλλίδες θα ασχοληθεί να μιλήσει με το στόμα...)

Με τα φαγητά μη μασάς. Απλά να μην παίρνεις μοσχάρι. Πουλερικά και χοιρινό είναι μια χαρά (εγώ όποτε πάω γαλλία γυρνάω μερικά κιλά βαρύτερος)

Α και να προτιμάς μπραζερί αντί εστιατορίων...

Αυτά...
Κάνε και μια βόλτα στην κοιλάδα της προβηγκίας...

(σαν τροπέ δε σε φοβάμαι, είμαι σίγουρος τι θα γίνεις λιάρδα και θα δω φώτο στις εφημερίδες...)

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δηλαδή..θα το ρίξεις.
Στο "σερσέ λα φάμε"
"πατεκουά,...esy la kamy-si ;"

BioLogos said...

Η έκφραση που πιάνει πάντα είναι "λε καρμπονέ"...Με τους υπόλοιπους εδώ, όποτε περνάμε τα σύνορα και πάμε να φάμε την έχουμε στάνταρ την έκφραση για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.Φυσικά κανείς μας δεν μιλάει γαλλικά, τη γλώσσα του έρωτα και της κουραδαναρόφησης (λυπάμαι είμαι ρατσιστής στο θέμα).Kαι όπως λένε και οι φίλοι μας οι Γερμανοί, είναι απλά πολύ Γάλλοι.


Όσο για τα υπόλοιπα, φίλτατε εν θολοκουλτούρα αδερφέ θέλω να σου πω ότι σε μισώ.Σε μισώ γιατί έφτυσα την φραπεδιά μου από τη μύτη στο λάπτοπ, όταν είδα την έκφραση "φοράγατε λάστιχα φορτηγών αντί για σαγιονάρες και τρώγατε κοπριά και λειχήνες για βραδυνό..."...Θα μου το πληρώσετε αυτό Τζη Αϊ Τζό και τα συναφή.

Φιδάκια πολλά

osela said...

γμτ, ζηλεύω! κι εγώ θέλω!

Anonymous said...

Εσταρινάκη μου θύμισες καλές σου εποχές πρίν το στρατιωτικό σου, και λίγο μετά..
Βρε πανάθεμά σε είσαι ο μόνος που με κάνει να γελάω δυνατά διαβάζοντάς σε, μόλις ηρεμώ από τη μία πρόταση καπάκι η άλλη!
Φιλιά στις Γαλάτισες!!

brexians said...

!!!!!!
ο μον ντιε σεΞταριαν α Παρι!

βιβ λα μερ
βιβ λα κερ
βιβ λε σακρε καμακιερ!!!

θελω το οδοιπορικο μερα μερα στο ταξιδομπλογκ...

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δημήτριε..
Εγώ κατάλαβα ότι μας .γράφει μ' ένα διπλοφάσκελο ..και

Καλό.. ορεβουάρ.!!

Αυτός.. ντε λα Παρί.!!
Έμείς.. ντε λα πατρί((

ΣΠΙΘΑΣ said...

Γλείφουμε ή του τα χώνουμε
χαμπάρι...αυτός δεν παίρνει.

Που να σου μην κάτσει,
κανένα γαλλιδάκι..
Με τον δημήτριο
στην υγειά σου εμείς
θα πίνουμε
Στην Πλάκα ..ουζάκι, καραφάκι.

Σίσσυ said...

Λες να σε πετύχω σε εστιατόριο να κάνεις φασαρία για το ζωντανό στο πιάτο σου; Για δώσε departure-return dates μπας και πιούμεν καφέν εις τις όχθες του Σηκουάνα!

Stefanos said...

Χεεεεεεχεχεχε.. :D
Biologe ελα ρε που με μισείς, αφού γουστάρεις. Σε τα μας τώρα; :D
Osela: ε άμα θες οσ'έλα..στην πλάτη θα σε πάρω;
Κύριε η αλήθεια είναι οτι και εγώ βλέπω ότι επανακάμπτω σιγά σιγά στην περίοδο της χαζομάρας και χαίρομαι ιδιαίτερα.
Μήτσο εννοειται πως θα παίξει οδοιπορικό :D
Σπίθα ου και κρα ρε!
Σίσσυ γύρω στις 22 θα είμαι Παρίσι, το αργότερο στις 24. Και αναχώρηση το αργότερο 31.

ΣΠΙΘΑΣ said...

Ουί μεσιέ..
"Ου και Κρα" -)
μιλάς καλά τα γαλλικά !!

ΣΠΙΘΑΣ said...

Kαλά να περάσεις
με γαλλικά κρασιά !

Άντε ..και οι
γαλλιδούλες,
να περιμένουν.. σειρά -)

geokalp said...

εύχομαι να είναι τέλειο το ταξίδι!

στο λεξιλόγιό σου να προσθέσω:
βολλάν
κολλλάν
πορτ-παγκαάαζζ

μου το έλεγαν στην Ικαρία πριν 3-4 χρόνια κάποιοι Γάλλοι: δυστυχώς μας αρέσει πάρα πολύ η Ικαριά κι ερχόμαστε... οι τιμές είναι καμία σχέση με μας
ξανα-λέω: πριν 3-4 χρόνια...

Stefanos said...

Σπίθα ε δεν κάνουν και ουρά ακριβώς, αλλά καναδυό με περιμένουν όντως :P
Geo ναι άσε ξέρω.. όποτε πάω έξω με πιάνει κατάθλιψη...

όσον αφορά το λεξιλόγιο νταξ, συννενοούμαι και με νοήματα..
Ξέρεις το "εγώ, εσύ, στο δωμάτιό μου" είναι πολύ εύκολο να το δείξεις :p

ΣΠΙΘΑΣ said...

Ε, τότε ρε φίλε..
Εύχομαι 2/2 ..
δεν είναι κι΄άσχημο το ποσοστό :Ρ
Άν βγεί ..1/2, καλό είναι κιά αυτό.
Άσε που πάντα παίζει και,
τ΄απρόβλεπτο...

Άσε την γκρίνα, τώρα, μιά χαρά
..τα βλέπω εγώ.
Βούρ..για Παρί, λοιπόν..!

brexians said...

πριν φυγεις να δεις ολα τα Ροζ Πανθηρ...

και θελω να δω βιντεο με τα νοηματα!

και οπως ελεγε ενας μη γαλλομαθης φιλος:
βουλεβου ξεσκιζε αβεκ μουα μαμζελ?
και η κοπελια γυρισε τον φασκελωσε και του ειπε σε αψογα ελληνικα

-αντε γαμισου ρε μαλακα!!


καλα το πηρες χαμπαρι οτι εχει γινει μπαχαλο πριν ακομη φυγεις!!

Stefanos said...

Που να δεις τι θα γινει αμα γυρισω :P

brexians said...

ayto lew!

Stefanos said...

Θα με δείτε ρε στα κουτσομπολίστικα να πίνω μοχίτα στο Σαν Τροπέ και να καμαρώνω Σαν Γύφτικο Σκερπάνι :P

Zaphod said...

Άιντε ρε θηρίο, καλά να περάσεις!!

Φέρε και καμία φωτο με "υλικό" :)))

Stefanos said...

Αδερφέ θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος εκπρόσωπός μας στα εξωτερικά.
Και προφανώς θα φέρω όσο υλικό περισσότερο γίνεται :D :D

γλεπόκι said...

Αχαχχαχαααχ, οι μπαστουνόβλαχοι από τις Κουκουβάουνες που φόραγαν λάστιχα φορτηγών και έτρωγαν κοπριά και λειχήνες!! Θεϊκό. Καλή η ιδέα σου και αποφάσισα να σε αντιγράψω. Θα κάνω τουρ στη Γαλλία. Ευτυχώς μιλάω φαρσί τα γαλλικά και έχω γερές πλάτες. Το πρόβλημα της ωμής μπριζόλας θα το λύσω, θα βρω κάποιον να του ψήνω το ψαρο-νέφρι στα χείλη.

Anonymous said...

Ksekina na akous galliki mousiki. Ektos tou oti akougetai eyxarista, tha mporeseis na antallakseis k kallitexnikes :) apopseis me tis gallidoules.(oso na nai boithaei!)

Mia arxi: Yann Tiersen (La rade, Le Banquet, La Noyee etc etc), Noir Desir (Le Vent Nous Portera -> wraio clip ;))

Ante kai Bon Voyage! (palio tragoudi Desireless->Voyage Voyage)

Y.G Proswpika den mou kathetai katholou kala to Parisi. Gia Notia Gallia allazei i apopsi. Perna kai apo Toulouse mias kai pas, bolta sto potami-ryaki pou exei ekei konta->tromero topio!

Anonymous said...

Χαχαχα τι ωραία που τα λες. Σε εχει ανεβασει η προοπτικη του ταξιδιου. Ποτε με το καλό;
Είχα καιρό να μπω στο blog σου λόγω των εξαιρετικα πολλών και σημαντικων υποχρεώσεων μου και ομολογώ ότι ζηλεψα. Ορε βουαρ λοιπον! Μπον βουαγιαζ! Και εις αλλά με υγεία. Σου ευχομαι να περασεις πολυ πολύ καλά!
Φιλακια!!!

Stefanos said...

Γλεπόκι λυπάμαι τον κακομοίρη που θα ξεροψήνεις :P
Ανώνυμ(τώρα ποιος/α απο όλους τους ανώνυμους εδώ μέσα είσαι; οργανωθείτε ρε παιδιά, γράφτε κάτι να σας ξεχωρίζω) : Γαλλική μουσική δε μπορώ να ακούσω, μου προκαλεί ροχαλητό. Επίσης γιατί σε χαλάει το Παρίσι καλε; μια χαρά είναι. Αλλά ναι οι εξοχές δεν παίζονται, όντως :D.Απο Toulouse δεν ξέρω αν θα περάσω, θα το σκεφτώ πάντως. Έτσι και αλλιώς, χύμα πρόγραμμα θα έχω :D
Ζουζου!! Τι κάνεις εσύ; που χαθήκατε; περάστε ρε το Σάββατο για καμιά μπύρα και καμιά βουτιά!! άντε ντε!! Κατά τις 10 Αυγούστου θα φύγω.. :D

Ellie said...

Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που δεν πάω εξωτερικό το καλοκαίρι και μου φαίνεται λιγουλάκι κάπως αλλά δεν χώραγαν όλα μαζί τελικά και προτίμησα να ξαναπάω στην εξωτική Σάμο παρά έξω...Υπάρχουν και προτεραιότητες σε αυτή την ζωή...Αλλά πάντοτε υποστήριζα ότι είναι ασφαλώς φθηνότερο το εξωτερικό παρά η Ελλάδα αυτούς τους μήνες! Και συνήθως με κοίταζαν περίεργα αλλά είναι η πικρή αλήθεια!!
Πάντως απ' ότι θυμάμαι στο Παρίσι δεν ήταν τόσο χάλια το φαΐ!! Προσωπικά βέβαια είχα λιώσει τις τάρτες!!

Anonymous said...

I kalyteri epoxi gia taksidia eksw einai Aprili-Mai (efoson bebaiws exeis taseis perihgisis Iouliou Bern.. alliws anytime).

Den kserw giati den me empneei to Parisi. K exw taksidepsei arketa. Mallon epeidi einai polytragoudismeno. Isws na nai k thema sygkyriwn. Hmoun k prin 3 evd gia psiloepaggelmatika me mi epithymita apotelesmata, opote katalabaineis... :(

Notia, kana ampeloxwri me ta dika tou oinopeia einai protimotero. Skepsou k Strasbourgo (ti na kaneis allwste toses meres sto bareto Parisi! :) ) Einai 2.30 wres me TGV. Den exw paei Strasb alla den tha paraleipsw otan ksanaperasw apo ta merh.

Anonymous Bou :)

Stefanos said...

Θα το σκεφτώ Ανων.. Πάω έξω για τσιγάρο. Θα ρθεις; :P

Anonymous said...

Exei anifora :)

Stefanos said...

Χαχαχαχα.. βαριόμαστε του κερατά ε; :P

tropikosss said...

Αα ωραίο βλέπω εδώ πέρα!
Ταξίδια,αλκοόλ,γυναίκες,άναρχα προγράμματα..γουστάρω!

Stefanos said...

Τροπικέ, εγώ το χω βρει το νοημα της ζωής και είναι ακριβώς αυτά που λες :P
καλως ήρθες :D

patsiouri said...

O Zaph γιατί δεν έρχεται μαζί???????????
Να περάσεις σούπερ!!!

Stefanos said...

Patsiour αυτός δεν ξεκουβαλάει να πάει από το κρεβάτι του στην τουαλέτα, θα πάει Γαλλία;
Άσε που είναι και αυτός του δόγματος "καλοκαίρι έξω ρε μαλάκα;;;"..
(παραδόξως οι πιστοί αυτού του δόγματος δεν πάνε ούτε το χειμώνα έξω) :P

Unknown said...

E ναι.. που να τρέχει τώρα Γαλλία, που ο ικαμπινέδες είναι και δυσεύρετοι :pppp

Anonymous said...

Αααααααχχχ....... Αυτά είναι.... (Δεν πολυγουστάρω τον προορισμό σου αλλά το γαλατικό εστιατόριο τα άλλαξε όλα!)

Αλι σ' εμάς που δεν θα πάμε ούτε για ένα 3ημεράκι κάπου, οπουδήποτε.......... D':

Anonymous said...

O λαός σου χρειάζεται υλικό Προφήτα. Το υλικό εκτός από αμνιοερίφια πρέπει να περιέχει και γαλλιδούλες.

Δώσε Άρτον και θεάματα!!!

Παπίτσα said...

Η παπίτσα περιμένει εναγωνίως να μάθει πώς τα πέρασες (αφού πας πρώτα).
Επίσης, η παπίτσα περιμένει εναγωνίως να αρχίσει το γλεπόκι να ψήνει μπαρμπούνια, τσιπούρες και γαύρους στα χείλη.

Stefanos said...

αυτό το "παπίτσα" τι το θελες...
(inside bad joke αυτό, άστο βαριέμαι να το εξηγήσω τώρα..)
Φιλη του γλεποκίου; κατάλαβα.. δέσαμε.. ήρθαν και οι επίσημοι :P

Anonymous said...

"Το πρόβλημα τώρα είναι ένα : λε καμάκ γκρεκ. Αντε και τη γνωρίζεις τη γαλλιδούλα. Άντε και αρχίζετε να κοπανάτε τίποτα ωραία κόκκινα κρασάκια στο Bordeaux (λιώμα θα είμαι ολη μερα εκει πέρα...). Τι σκατά της λες;"

To le kamak gkrek:
http://shine.yahoo.com/channel/sex/ah-the-perils-of-dating-the-assertive-man-199502/

Mipws ftaiei o aeras tou ekswterikou?!!!
hahaha

Gi Gaga Kouni Beli said...

Ζηλεύω! Εγώ θα χτυπήσω αναρρωτική κανένα μήνα γιατί μου τα έχουν κάνει φαρίν-απ τα αφεντικά! Άντε σαν πολύ με ταλαιπωρούν!
Καλό ταξίδι!

Aurelia Aurita said...

Εύγε,εύγε προφητάκο,απ'το να συμβιβάζεσαι με καταστάσεις που δε σου αρέσουν,επιλέγεις να κάνεις του κεφαλιού σου!χεχε:)Ελπίζω να σου βγει ακόμα καλύτερο απ'ότι το φαντάζεσαι(δηλαδή:τρεις Γαλλίδες μαζί!:)))φιλιά πολλά!
Υ.Γ.Και μην ξεχνάς:πες πως θες να αγοράσεις ένα νερό(που εκεί έχει δύο ευρώ το μικρό μπουκάλι,παρεμπιπτόντως).Πριν επικοινωνήσεις το αίτημά σου,απαραιτήτως πέτα ένα"μπονζούρ" πρώτα.Έτσι και δεν τους καλημερίσεις,σε αγριοκοιτάζουν μέχρι να το κάνεις.Πίστεψέ με,το έζησα!

Stefanos said...

Μολις γυρισα απο Λονδίνα..
λεπτομέρειες αύριο αν έχω κέφια :D

Anonymous said...

Eisai sta anwthen? (floor 0?)

Stefanos said...

Ο γιες. Εδώ είμαι. Τσιγαράκι; :P

Anonymous said...

of course :)

brexians said...

http://www.startrekmovie.com/?utm_source=SiteRedesignSmallList&utm_medium=Email&utm_content=HTMLOfficialSite1&utm_campaign=StarTrekemail

des to axizei kai vara kana telephono...