Thursday, September 22, 2005

1854 καφέδες και 7 τόνους καπνό μετά...

Πάει το ένα. Το καταθέσαμε. Ναι ρε, αλήθεια. Καταφέραμε και μισή ώρα πρίν τη λήξη της προθεσμίας να καταθέσουμε την ^%#^$#@πρόταση στους Ευρωπαίους χαρτογιακάδες που θα την διαβάσουν(???) και θα γελάνε(??). Η προσωπική κατανάλωση καφέ και τσιγάρου τις τελευταίες δύο εβδομάδες είναι αντίστοιχη φαντάζομαι αυτής ενός επαρχιακού καφενείου σε κατσικοχώρι την περίοδο των εορτών. Άπειρα πλαστικά κυπελλάκια με το καφέ υγρό βρίσκονταν πεταμένα γύρω απο το γραφείο. Φραπέ, εσπρέσσο, φρέντο, ελληνικός, σκέτοι, γλυκοί, μέτριοι, ό,τι ναναι έπινα. Και κάπνιζα. Φουγαροειδώς. Σε κάθε mail που έσκαγε από τους ξύστες partners, έστριβα ένα μεγάλο και την έκανα στον διάδρομο να ηρεμήσω. Κορυφαίοι ξύστες υπήρξαν 2 : Ένας ελβετός και ένας γερμανός. Σκηνικό, χτές, περίπου στις 2, 3 ώρες πριν τη λήξη της προθεσμίας. Ο προϋπολογισμός είναι ακόμα λειψός μια και οι περισσότεροι δεν μας έχουν στείλει τα οικονομικά τους στοιχεία. Επίσης δεν έχουν συμπληρώσει κάποιες τυπικές φόρμες με τα στοιχεία των οργανισμών τους. Παίρνω τηλέφωνο τον ελβετό Εγώ : Ναι γεια σου ρε μάγκα, τι λέει καλα? Ελβετός : Mia hara Stefanos, you? Εγώ : Μάγκα εγώ δεν είμαι και πολύ καλά, και για την ακρίβεια, τι λέει κανα mail διάβασες? Θέλω manmonth costs, overheads, travel costs, model status και τα @@ του Καράμπελα ,χωρίς το %@%@ της Χάϊδως όμως Ελβετός : A yes Karampelas.. Εγώ : Ρε τα mail τα είδες ρε κλάμπανε? Ελβετός (που εν τω μεταξύ έχει αρχίσει να κιτρινίζει και τα μάτια του να γίνονται σχιστά) : A ta mails, yes yes yes.. ohi den ta eida. aaa nai thelete afta.. Egw den kserw, miliste me th grammatea moy, alla kati tha steiloyme Εγώ : Ναι να τα στείλετε σήμερα γαμώ την Ελβετια σας, και μάλιστα σε καμιά ώρα το πολύ, γιατί αλλιώς θα έρθω στη Ζυρίχη και θα σε σοδομίσω με σοκολάτα Toblerone που ειναι και τριγωνική και καθόλου ανατομική για κώλους! Τελικά προφανώς και δεν έστειλαν τίποτα, οπότε και τα μαγειρέψαμε μονοι μας.. Τηλέφωνο #2 στον Γερμανό : Εγώ : Ναι τον κύριο καθηγητή θέλω Γραμματέύς : Χερ προφεσσόρ νοτ χίαρ. Χερ προφεσσόρ Λόντον. Μπομπαρντίρεν Ένγκλισε σβάϊνε Εγώ : -εγκεφαλικό,καρδιακό,εγκεφαλικό, ριπίτ- ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΜΩΡΗ ΣΑΛΟΥΦΑ ΤΑ ΚΟΣΤΗ ΣΑΣ? Γραμματεύς : Ιχ ξέρω νιχτς. Κοψεν ντάϊν λαρύγγεν Εγώ : Deine schlechten Wetter μωρή ! Που να σου κάτσουν τα λουκάνικα και να πνιγείς. Χέλγκα . Γκεσταπίτισσα. Και έχει πάει 3 και στις 6 λήγει η προθεσμία ,και απο ό,τι φαίνεται θα τον πιούμε. Και σκάει ο καθηγητής (υπεύθυνος για το όλο πράμα) τραγουδώντας. "Τι λεει, καλά?το καταθέσαμε?" "!!!!!!!$#@%$#@%^$#@^@ μαλλον το καταχέσαμε αλλα τεσπα.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ!" "α δεν ειναι τίποτα, κάτσε 10 λεπτά δουλειά είναι !!" "!!!!!!" Όντως σε 10 λεπτά είχε ρίξει τρελλό μαγείρεμα. Μύρισε νύχια, μύρισε πόδια, έβγαλε προϋπολογισμό. Μόνο που μου άλλαξε τους μισούς ανθρωπομήνες και έπρεπε να κάθομαι να διορθώνω τη μισή πρόταση. Και εκεί που λες, οκ κάτι πάει να γίνει, τι συμβαίνει? οχι δηλαδή, να δείτε οτι ο άνθρωπος ο γκαντέμης, σωτηρία δεν έχει. Οτι δεν φτάνει να είσαι βουτηγμένος στα σκατά μέχρι το λαιμό, πρέπει να έρθει κάποιος πούστης να σου πατήσει το κεφάλι να μπείς όλος μέσα. ΕΠΕΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. Ψόφησε. Καπούτ. Τον π.. κλαίγανε.. Εκεί έτσι και είχα μια μπουκάλα ρακή, την κατέβαζα μονορούφι. Ευτυχώς έσκασε μύτη ένα παλλικάρι απο μια εταιρία που συνεργαζόμαστε (απο τους μοναδικούς λογικούς και συνεργάσιμους ανθρώπους σε όλο το πρότζεκτ), με κατέβασε στην εταιρία και τελικά στις 17:34, ή πρόταση κατατέθηκε. Συνολικό κόστος : Τα πνευμόνια μου, το στομάχι μου και τα νεύρα μου.. Και πάμε για άλλα..

8 comments:

aoratos said...

Κουράγιο αδερφέ! Το βασικό είναι να μήν αγχώνεσαι (λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα).
Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί αυτόν τον καιρό και για κάνα μήνα ακόμα θα με πάει ορθοπεταλιά στη δουλειά. Αλλα μιλάμε για τρελά ωράρια.
Ευτυχώς οι δικοί μου Foreigners είναι πίο ομιλητικοί και τουλάχιστον αν οχι με την πρώτη, αντε με τη δεύτερη καταλαβαίνω τι ζητάνε.
Μόνο με μιά Ισπανίδα τραβάω λούκι και δεν μπορώ να της πώ και τιποτα γιατί πρέπει να είναι και ωραίο γκομενάκι (Μη το διαβάσει αυτό η μικρή θα με σκίσει) :P
Τα σέβη μου και το νού σου στα ''foreigner''

antonis_x said...

Είναι μάλλον η περίοδος τέτοια..
την προηγούμενη εβδομάδα τραβούσαμε κάτι ξενύχτια να ετοιμάσουμε μία πρόταση για υπαγωγή μίας εταιρείας στο Ε.Π.ΑΝ., και 5 λεπτά πριν κλείσει ο φάκελος και φύγει για κατάθεση, αλλάζαμε στοιχεία, βάζαμε μέσα νέες προσφορές, μπάχαλο σε λέω..
Τί είχε πει ο Ζαν Πωλ; "Η κόλαση είναι οι άλλοι";

Oneiros said...

Άσε, πήρα κι εγώ ένα γερό μάθημα για τη ζωή στο ερευνητικό layer cake αυτές τις μέρες. Απαύγασμα εμπειρίας: firebreathing for days on end only harms your lungs. Συμπέρασμα: μπορείς να διακρίνεις ποιοί είναι ψηλότερα από σένα στο κέικ, απ' το πόσο πιό πολύ τα ξύνουν όταν το σκατό χτυπάει τον ανεμιστήρα. Κι απ' το πόσο πιό εύκολα μπαλώνουν τις χαίνουσες τρύπες σε κείμενα και νούμερα, εν ριπεί οφθαλμώ, όταν εσύ ιδρώνεις. Είναι πάντως σημαντική εμπειρία να κάνεις τον coordinator, μόλις ανέβηκες λίγο πιό ψηλά στο κέικ.

Unknown said...

Χεχεχε
Σαν να βλέπω σινεμά!!!!
Universal πράγματα!

Παρεπιπτόντως γι΄ αυτό είναι χρήσιμα τα internet cafe δίπλα στο χώρο εργασίας!

Ναι, δεν το ανέφερα αλλά και σε μας, 2 ώρες πριν την λήξη είχε πέσει το δίκτυο. Ευτυχώς όμως το ξανασηκώσαμε (βάλαμε όλα τα κοριτσάκια του ιδρύματος να το χαϊδολογάνε :p)

Μαρκησία του Ο. said...

Η γνώση σου των γερμανικών με άφησε άναυδη...(επίσης γέλασα και πολύ! :)

παρόμοια σκηνικά στην προηγούμενη δουλειά μου (δεν είμαι του σιναφιού, αλλά προθεσμίες έχουμε όλοι..) : αυτό είναι 250 σελίδες...
πότε το θέλετε; ε μεθαύριο το απόγευμα καλά είναι;
(καλάθια και πανέρια)

Depsorama said...

Χα, χα!! Αχ καινούριο συκώτι έκανα απ’ το γέλιο πρωινιάτικα! Ρε παράτα το ακαδημαϊλίκι ρε παιδί μου (λεφτά δεν έχει, δόξα δεν έχει, γκόμενες ούτε απ’ αυτό έχει) και κάτσε γράψε τα απομνημονεύματα σου σε βιβλίο, θα γελάσεις πολύς κόσμος!
Κι άλλο, κι άλλο! Έχεις και άλλο deadline σε λίγο έτσι δεν είναι; Ώραία! Θα σε γ@μ@νε εσένα, θα γελάμε εμείς!

vasvoe said...

Έεετσι Εσταάριαν παιδί μου! Να καταριφθεί επιτέλους ο μύθος ότι οι Ελβετοί είναι εργατικοί και παραγωγικοί...ΜΥΘΟΣ κυρίες και κύριοι, ΜΥΘΟΣ για να μην αναφέρω ότι ο Εστάριαν μιλάει καλύτερα γερμανικά από τους και εργατικούς και παραγωγικούς Ελβετούς μας... όλο παραπονιούνται ότι σκίζονται στη δουλειά κι όλο διακοπές και ταξιδάκια πάνε! Τη δουλειά εμείς οι arme Ausländer εσωτερικού κι εξωτερικού τη βγάζουμε, εμ πώς!

Stefanos said...

Ρεεεεεεε οοοπα στάαακα
α. Το γαμήσι μου αρέσει, αλλά όχι να γαμάνε εμένα :P
β. Vasvoe εργατικοί οι Ελβετοί!??!?? χαχαχαχαχα!!!!
Δεν ξέρω για όλους, αλλά στο Dalle Molle Institut και στο Swiss Institut of Technology τον παίζουν κανονικα.. :D
Και γιατί εκπλαγήκατε ρε που ξέρω Γερμανικά? απαγορεύεται?