Monday, June 13, 2005

Αχρηστες πληροφορίες επειδή βαριέμαι να γράψω κάτι ουσιαστικό

- Αν με πάρεις τηλέφωνο την ώρα που κοιμάμαι, μιλήσουμε για κάποια ώρα και ξανακοιμηθώ, μην περιμένεις να θυμάμαι τι είπαμε,τι κανονίσαμε ,ούτε καν το τηλεφώνημα.Το ίδιο ισχύει αν με ξυπνήσεις χτυπώντας μου την πόρτα, σηκωθώ, συνεννοηθούμε, και μετά ξαναπέσω. Για να μην συμβεί αυτό πρέπει να κρατηθώ ξύπνιος παραπάνω απο 15 λεπτά - Όταν διαβάζω κάποιο βιβλίο και φαίνομαι απορροφημένος, δεν με διακόπτεις παραπάνω από μία φορά ,και αυτό μόνο σε κατάσταση επείγουσας ανάγκης. Το συνεχές μπίρι-μπίρι οταν έχω φάει κόλλημα φέρνει ως αποτέλεσμα χριστοπαναγίες. - Όταν μαγειρεύω, ευχαριστώ πολύ που προσφέρεσαι, αλλά πραγματικά δεν θέλω καμία βοήθεια, προτιμώ μόνος μου. Αντίθετα, βαριέμαι να πλένω πιάτα οπότε εκεί είσαι ελεύθερη να βοηθήσεις. Και οταν ταίζω τα φιλαράκια μου εκτιμώ ιδιαιτέρως το οτι μετά μου καθαρίζουν το μπουρδέλο που εχει γίνει η κουζίνα - Είμαι πρεζάκιας της coca-cola και της βανίλιας (σε οποιαδήποτε μορφή αρώματος και γεύσης-ειδικά πάνω σε γυναίκα) - Δεν τρώω ποτέ ωμή ντομάτα . Την τρώω όμως οπωσδήποτε αλλιώς. - Σιχαίνομαι τον Σιδηρόπουλο και τους Doors - Αν είχα αφίσα κάποιου επαναστάτη πάνω απο το κρεβάτι μου, θα ήταν του Καραϊσκάκη και όχι του Γκεβάρα - Γέλαγα απίστευτα με τους Χίπηδες και τους θεωρώ μεγάλα σούριελα. Και τους νεο-χιπηδες-σες. Ταγάρι-φούστα κλαρωτή-αξύριστη μασχάλη-τραγίλα/απλυσιά. - Έχω μετανοιώσει που παράτησα την κιθάρα ένα εξάμηνο πριν τις εξετάσεις για πτυχίο, αλλά πέθανε ο δάσκαλός μου και είχα φάει μεγάλη φρίκη. Αυτή τη στιγμή είμαι εντελώς κουλός σε σύγκριση με τότε - Προτιμώ να διαβάζω το κάθε βιβλίο στη γλώσσα που γράφτηκε, όταν αυτό είναι εφικτό. - Θεωρώ μεγάλο μέρος των σύγχρονων καλλιτεχνών εντελώς ατάλαντα ανθρωπάκια που γίνονται γνωστοί μονο και μόνο λόγω p.r . Το να βουτήξεις τα χέρια σου σε μια μπογιά και να αφήσεις το αποτύπωμα σε έναν καμβά δεν είναι τέχνη ούτε πρωτοτυπία. Ούτε η ανάποδη λεκάνη με την υπογραφή σου πάνω μπορεί να με κάνει να την θεωρήσω ως τέχνη. Τέχνη είναι το "Ναυάγιο της Μέδουσσας" πχ.. - Είμαι τρομερά ακατάστατος αλλά ξέρω που ειναι τα πάντα στο σπίτι. Ποτέ δεν μου συγυρίζεις το γραφείο και τη βιβλιοθήκη. Ο,τιδήποτε εκτός από το γραφείο και τη βιβλιοθήκη! Γιατί? γιατί σε αυτό που σου φαίνεται εσένα χάος ,εγώ ξέρω πως αν απλώσω το δεξί χέρι εκείιι, θα πιάσω την Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας του Πίτα, και αμα το απλώσω λίγο παραπάνω έχει ένα cd των Paradise Lost,απο κάτω το Lovelorn απο Leave's Eyes και στηριγμένο πάνω τους το Όνομα του Ρόδου. - Δεν ξέρω να σιδερώνω και ποτέ δεν πρόκειται να μάθω, είναι ένα από τα πράγματα που ο εγκέφαλός μου αρνείται να εμπεδώσει - Γουστάρω πολύ να οδηγώ αλλά καθόλου να παρκάρω, για αυτό πάντα παρκάρω οπως να ναι, χύμα και στα καλαμπαλίκια μου, και άμα ειναι και στενός ο χώρος κάνω και μια ώρα να παρκάρω γιατί βιάζομαι και δεν προσέχω καθολου (και γαμώ τα οξύμωρα ε?). - Στο αυτοκίνητό ΜΟΥ, ακούω ο,τι μουσική θέλω εγώ, και αν έχω τις καλές μου, θα ακούσεις ήρεμα πράγματα. Αλλιώς παίζουν και καφρίλες. Μην τολμήσεις να απλώσεις χέρι να αλλάξεις τίποτα. Οπου πάω ακούω αναγκαστικά πράγματα που δεν θα τα άκουγα ποτέ, τουλάχιστον στο ρημαδοαυτοκίνητό μου ακούω αυτά που γουστάρω - Δεν γουστάρω κανείς να ψάχνει τα πράγματά μου άνευ αδείας, και δεί τα μηνύματα στο κινητό μου. Είναι αιτία άμεσου χωρισμού, τερματισμού φιλίας κλπ κλπ κλπ. - Βρίσε με όσο θές, πες μου ο,τι θες και δεν θα κουνήσω βλέφαρο (είναι και γνωστή τακτική μου έτσι και αλλιώς). Μην πιάσεις επ ουδενί στο στόμα έστω και κατά λάθος γονείς και αδερφή μου. Μετά δεν υπάρχει επιστροφή. Βλέπω κόκκινα. - 2 είναι τα πλεονεκτήματα που μου αναγνωρίζω , το χιούμορ και η εξυπνάδα. Ναι θεωρώ οτι ειμαι έξυπνος και χιουμορίστας. Δικαίωμά μου είναι. - Έχω σπουδάσει μαθηματικά. Αυτο σημαίνει οτι έχω συνηθίσει να μιλάω με κάποιες ελαφρώς ασυνήθιστες εκφράσεις. Χρησιμοποιώ πολύ το "προφανώς" , το "έστω", το "άτοπο" , και κάτι άλλα. Δεν κάνω φιγούρα με αυτό τον τρόπο, απλά έχω συνηθίσει να μιλάω έτσι. - Τρελλαίνομαι για θρίλλερ, τρόμου και σπλάττερ. Τρελλαίνομαι για φαντασία και κωμωδία. Βαριέμαι ασύστολα κοινωνικά,δράματα,κοινωνικά δράματα,αισθηματικές κομεντί,και γένικά γλυκανάλατα. Δεν μπορώ να δώ με τίποτα σινεφίλ ταινίες, συγνώμη. Η πλέον βαριά ταινία που έχω δεί είναι το "2001: A space Odyssey" και με έκανε να ψάχνομαι ένα δίμηνο. Το πράγμα πάει ως εξής : Προβληματίζομαι αρκετά για ένα σωρό πράγματα ολη μέρα, θέλω να βλέπω κυρίως έυπεπτα πράγματα για να χαλαρώνει το ξεράδι μου. - Θα πάω σε μαγαζί με Βισσοβανδές αλλά μην περιμένετε να έρθω στο τσακίρ κέφι κιολας. - Σε live παρακμιακό μπουζουξίδικο πάω όμως ευχαρίστως και αμα λάχει τραγουδάω και μαζί με τον Μπουγά. - Δεν χορεύω σχεδόν ποτέ. Είμαι άθλιος στο χορό. Αλήθεια. Και ο καλύτερος τρόπος να μου χαλάσουν το κέφι είναι να με τραβάνε και να επιμένουν "μα έλα ,έλα έλα". Αν πάρω τα πόδια μου να χορέψω, είναι μεγάλη σας τιμή καθοτι αυτό σημαίνει οτι αισθάνομαι ιδιαίτερα άνετα μαζί σας ,οτι έχω και γαμώ τα κέφια και ότι είμαι σχεδόν καστανόχωμα απο το ποτό. - Βαριέμαι ασύστολα να ψωνίζω ρούχα. Ψωνιζω 2 φορές το χρόνο . Και τα ψώνια μου δεν διαρκούν παραπάνω απο 1 ώρα. Επισης απεχθάνομαι να φαίνεται οποιαδήποτε μάρκα σε ο,τι φοράω. Ή φροντίζω να μην υπάρχει καμια στάμπα γενικότερα ,ή τις ξηλώνω. Η απαίτησή μου αυτή εντυπωσιάζει την εκάστοτε πωλήτρια που έχει συνηθίσει να πουλάει μπλουζες με στάμπες που φαίνονται από το Αλφα Κενταύρου. - Ποδόσφαιρο θα δω μονο αν δεν έχω να κάνω απολύτως τίποτα άλλο και αυτό μονο με παρέα. Ναι εγώ ήμουν αυτός ο τύπος που έβγαινε με τις κοπέλες σας όταν εσείς βλέπατε την ομάδα σας στο champions league και δεν τους δίνατε σημασία. - Δεν έχω ηθικούς φραγμούς σε μερικά πράγματα. - Δεν γουστάρω τους θρησκόληπτους, τους πολιτικά φανατισμένους και αυτούς που δεν μπορούν να δεχτούν οτι διαφωνούμε και αυτό είναι όλο, αντίθετα προσπαθούν ντε και καλά να με πείσουν για κάτι στο οποίο είμαι ριζικά αντίθετος. - Κανείς εξ ορισμού δεν μου είναι συμπαθής και κανείς εξ ορισμού δεν μου είναι αντιπαθής. Σπάνια λέω "χάρηκα πολύ" όταν γνωρίζω κόσμο γιατι είναι ψέμμα, και οταν μου το λένε πάντα απαντάω "βιάστηκες". - Μιλάω και φέρομαι όπως μου μιλάνε και μου φέρονται. Αν αρχίσεις να μου "τη λες" για να με τσεκάρεις , θα ακούσεις τα ίδια .Αλλά μετά μην πας να παραπονιέσαι οτι "γιατι δεν με συμπαθεί αυτός". - Είμαι απότομος και ιδιαίτερα κυνικός όταν δεν έχω κέφια. - Το ίδιο και με τους ανθρώπους που εκτιμώ και αγαπάω. Αν με ρωτήσεις σε μια προφανή συναισθηματική κατάσταση για το τι συμβαίνει και πιστεύω οτι η κοπέλα σου/ο φίλος σου γαμιούνται ασύστολα, αυτό που θα ακούσεις είναι "γαμιέται ασύστολα,ξεκόλλα". - Προτιμώ τα σκυλιά απο τα γατιά αλλά σκέφτομαι να πάρω γατί - Θυμώνω πολύ σπάνια αλλά όταν συμβαίνει γίνομαι άλλος άνθρωπος. - Ακούω μεταλ και κλασσική. Και οχι σε κουβέντα αρνούμαι να απολογηθώ γιατί - Και ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ. Αμάν πια.. - Γουστάρω το υπερφυσικό και τα αποκρυφιστικά κείμενα καθαρά ως φιλοσοφική προσέγγιση της πραγματικότητας και επ ουδενί δεν τα πιστεύω. Αφήστε που για να κάνεις μια ρημαδοεπίκληση απο τη Σολομωνική χρειάζεται να κάνεις ένα εκατομμύριο πράγματα.Κούραση..(ναι την έχω, οπως και το Αλεξανδρινό βιβλίο των Σκιών, τα γραπτά του Κορνήλιου Αγρίππα, του Rudolf Steiner κλπ κλπ). - Μου αρέσουν τα ταξίδια και τα ξύδια UPDATE ..ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΠΟΛΛΕΣ @@ιες να ειχα γράψει.. παπαπα πολλα έγραψα.. αυτα προς το παρον

9 comments:

Giannis Stoilis said...

Άσε τα σάπια, κατά βάθος είσαι ένα χαριτωμένο λαγουδάκι... :D

xxx said...

- Δεν είμαι από αυτούς που θεωρούν οτι μετά το σεξ πιάνεις απλά χώρο στο κρεβάτι, αλλά επίσης θέλω να αναπνεύσω και λίγο και θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν για 2 λεπτά απλά ξαπλώναμε δίπλα δίπλα και δεν με έσφιγγες σαν μέγγενη. Αγκαλίτσες κλπ ναι αλλα 2 λεπτά να πάρω μια ανάσα ρεεεε.. Γέρασα κιολαςς

Λοιπόν ή με αντιγράφεις ή όλοι οι μεγάλοι επιβήτορες είναι το ίδιο (χμμμ) ή είσαι όντως αδερφός μου , οπότε ψάξε το γενεαλογικό σου δένδρο.
Και όσο για τις γκόμενες αυτών που παρακολουθούν ανελειπώς Champions League κι εμείς φροντίζουμε αν απασχολούμε επιτελώντας *κοινωνικό έργο*, αναρωτίεμαι τι κάνουμε πλέον μιας και όλες τους έχουν γίνει ποδοσφαιρόφιλες κατά τις επιταγές της μόδας

Stefanos said...

Γιάννη ναι βρε, δεν ειναι προφανές? :)
Niva το γενεαλογικό μου δέντρο πιάνει Νάξο, με Θεσσαλονικη δεν έχω συγγενική σχέση και δεν έκανα και κανα ξώγαμο οσο ήμουν εκει.(Απο οσο ξέρω τουλάχιστον).
Τώρα με τον Ζαγοράκη ναι ,βλέπουν ποδόσφαιρο,αλλά πόσο θα κρατήσει η τρέλλα? 1?2 χρονια? μετά θα στρώσουν πάλι :)

imposter said...

..."Δεν έχω ηθικούς φραγμούς σε μερικά πράγματα"...
<<- - - >>
σε τί έχεις ηθικούς φραγμούς θα θελα να ξερα. Εσύ ρε είσαι ικανός να κλέψεις το γλυφιτζούρι από 3χρονο μπόμπιρα και να το αφήσεις να βαλαντώσει στο κλάμα το καημένο... (na)

..."Ναι εγώ ήμουν αυτός ο τύπος που έβγαινε με τις κοπέλες σας όταν εσείς βλέπατε την ομάδα σας στο champions league και δεν τους δίνατε σημασία"...
<<- - - >>
Κάτσε να ενημερώσω τον Ηλία τον πορτίερη που η Σούλα τον εγκατέλειψε μια Τεταρτη στα προημιτελικά του Ch League !

..."Έχω μπλέξει με original περιπτώσεις ψυχασθένειας"...
<<- - - >>
αναμενόμενο: 3 προυποθέσεις μόνο μπορώ να σκεφτώ για να μλέξει γυναίκα μαζί σου.
α) να είναι πτυχιούχα ευαγούς ιδρύματος (με βούλα μουρλή),

βου) ...να έχει άνω των 6 βαθμών μυωπία από κάθε μάτι,

γάμα-τα) ...να βρεθεί μαζί σου μετά από βραδυά "σουφρίδι" όπου να έχει καταπόσει την μισή κάβα του παρακμιακού μπάρ όπου είχε την ατυχία να πέσει στο διάβα σου.

..."και ξέρω να εκτιμώ έναν φυσιολογικό άνθρωπο"...
<<- - - >>
σε λίγο θα μας πεις ότι σε έλκουν κιόλα οι "φυσιολογικοί" τα ετερώνυμα ελκονται κλπ... Ελπίζω για το καλό του να τον εκτιμάς εξ αποστάσεως !

DanaiShips said...

Τί ήταν αυτό; Daclaration of independence?
Νέος, ωραίος, αντισυμβατικός, με περίεργα μουσικά γούστα, ψάχνει κοπέλα λευκή με μαύρα μαλλιά και ανοιχτόχρωμα μάτια, νορμάλ χαρακτήρα που δεν θα τον αγκαλιάζει αν δεν περάσουν δύο λεπτά μετά το σεξ, θα του σερβίρει λιαστές ντομάτες και δεν θα τον ενοχλεί όταν διαβάζει.
Πλύσιμο πιάτων καλοδεχούμενο.
Συστάσεις εσωκλείονται...

Τώρα με κολάζεις...

stellini said...

Τα περισσότερα τα έχουμε καταλάβει!!.... Αν με πάρεις τηλέφωνο την ώρα που κοιμάμαι, μιλήσουμε για κάποια ώρα και ξανακοιμηθώ, μην περ.... ισχύει και καραισχύει!! Ναι ναί ακόμα στο κρατάω που κοιμόσουν την ημέρα που έκανα το τραπέζι της γιορτής μου :P
..... και άμα ειναι και στενός ο χώρος κάνω και μια ώρα να παρκάρω γιατί βιάζομαι και δεν προσέχω καθολου...υπήρχαν και αποδείξεις για αυτο :P.....Αν πάρω τα πόδια μου να χορέψω, είναι μεγάλη σας τιμή καθοτι αυτό σημαίνει οτι αισθάνομαι ιδιαίτερα άνετα μαζί σας ,οτι ..... να το θεωρήσω τιμή μου το ζεμπέκικο??? χαχαχαχα!!!

Stefanos said...

@Impo : ρε μλκ δεν χρωστάς καλή κουβέντα να πείς ε? :P ακου εκει γλυφιτζούρι απο 3χρονο.Ξεχασες να πείς οτι τώρα που ειναι καλοκαίρι πατάω σε όλα τα καστράκια στην άμμο των πιτσιρικάδων
@κλαψολεπίδα : :P
@vague: κοιτα,ευπρόσδεκτος στο αυτοκίνητο αλλά και εγώ θα σε σεβαστώ. Με τίποτα R.E.M συμβιβάζεσαι?
@andrea: χαχααα κολασμένηηη
@stel : ωχ το ειχα ξεχάσει το ζεμπέκικο..
@stav : κουλτουριάρικες εννοώ.Ξέρεις,κάτι ταινίες που περιγράφουν πχ την ρομαντική φιλία ενός κούρδου καρκινοπαθή με έναν σουηδό καπνοδοχοκαθαριστή στις στέπες τις Σιβηρίας .. αργά πλάνα,βαρετή μουσική, ανύπαρκτοι διάλογοι?

Stefanos said...

Τουρίστα αμα τα cd σου είναι τιποτα μπίτια ambient electronica trance hip psychedelic ethnic κλπ κλπ κλπ θα συμβιβαζόμουν με αυτά μόνο ως σουβέρ :P
Αλλά σε έχω κοψει κουλτουριάρη και ποιοτικό οποτε θα βρίσκαμε χρυσή τομή.
Παρεπιπτόντως και σχετικά με πρόσφατο post σου, ακούω ανετα Simon & Garfunkel γιατι μου φέρνουν στο νου ωραίες παιδικές στιγμές. Το Bridge over troubled water ειναι ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια .Έχω ευρύ φάσμα ανοχής αλλά σε μερικά πράγματα είμαι ανένδοτος :)
Ασε που σιγά μην καταδεχτείς εσύ,μια διασημότητα, ένας σελέμπριτυ, ένας άνθρωπος των γραμματωνε και των τεχνώνε να μπείς επιβάτης στο απλό και ταπεινό μου αυτοκίνητο. :)

Stefanos said...

Με βλέπω να μαλλιοτραβιέμαι στο αυτοκίνητο με γνωστό άνθρωπο των γραμμάτωνε των τεχνώνε και των μίντια και να πετάμε cd αριστερά δεξιά, ενώ την άλλη μέρα θα μας κάνουν βούκινο στα κουτσομπολάδικα . instict