Tuesday, May 24, 2005

Κομμάτια

Είμαι κομμάτια..πολύ κομμάτια όμως. Πάει, γέρασα και εγώ.. μπουχουυυ.. σε λίγο θα με αποσύρουν σε κανα γηροκομείο και θα περνάω τσι ώρες μου βουτώντας φρυγανιά σε φασκόμηλο και κοιτώντας έξω απο ένα παράθυρο τη βροχή στα λιβάδια. Ή χαζεύοντας με τις ώωωρες ταινίες με την Τζίντζερ Ρότζερς και τον Φρεντ Ασταίρ. Μην πω και Ροδόλφο Βαλεντίνο.. (Ξυπνα ρε μλκ, ξύπνα επιτέλους) (<== φωνή απο το δάσος) Χτες που λέτε πήγαμε στο Σκέντζο. Είναι ένα μαγαζάκι με ζωντανή μουσικούλα, κουτουκάκι κλπ. Και τα παιδιά που παίζουν είχαν οργανώσει βραδιά έντεχνου, και είχαν πάρει ως έξτρα μέλος τον γνωστό αοιδό (ενιοτε και αηδό)φίλο μου Πάνο :P, μου για τραγούδι και κιθάρα. Αν εξαιρέσουμε το γεγονός οτι η λέξη και μόνο "έντεχνο" μου φέρνει μια τάση λιποθυμίας, τα παιδιά παίξαν πολύ καλά. Μπορεί κάθε τελευταίο κύτταρό μου να ταράζεται και να ανατριχιάζει οταν ακούγεται ο Μάλαμας, αλλα να πω την αλήθεια, δώσαν ρέστα. Και τελειώσανε κατά τις 4. Και τώρα εκτός του οτι είμαι κομμάτια έχω και πονοκέφαλο.. Ενα ντεπον ρεεεε.... υ.γ : Οι εν Πάτραις εντεχνόφιλοι, ας το τσεκάρουν το πρόγραμμα, παίζουν και σήμερα και μετά πάπαλα.. υ.γ 2 άσχετο : Σκέφτομαι να πάρω γατί όπως ο Φίλιππος αλλά φοβάμαι πως θα βρίσκει ιδιαίτερα διασκεδαστικό το να ξύνει τα νύχια του πάνω στις κιθάρες. Και έτσι και κάνει πως ακουμπάει την Alhambra, θα το κάνω φέτες. υ.γ 3 : Εγώ ένα ντόπερμαν ήθελα, αλλά που να το βάλεις στο διαμέρισμα :(

5 comments:

Stefanos said...

α. Το "τιγρης" ειναι παραπλανητικό. Είναι πολύ γ... (<== η απαγορευμένη απο σενα λέξη) :P για να το λένε τίγρη :)
β. Ρε μαλάκα τι ειναι η κιθάρα να τη βάλω στη ντουλάπα,πουκάμισο?.
Τις έχω βάλει και τις δύο σε ένα σταντ στο σαλόνι και είναι γαμάτες, δεν τις ξεκουνάω απο κει!

alex said...

Ταράζεται και ανατριχιάζει το τελευταίο σου κύτταρο λές...αλλά κάπως δεν το κατάλαβα...θετικά ή αρνητικά;
Θέλετε να μας πείτε οτι δεν σας αρέσει ο Μάλαμας κύριε Estarian δηλαδή;

Stefanos said...

Εμοιασε στο αφεντικο..τσαμπουκας ε? :) μλκ ειμαι πολυ κομματια.Κάνε κάτι

Stefanos said...

Alex αρνητικότατα.. Αναφυλαξία παθαίνω

Stefanos said...

Eντάξει οκ, με έπεισες.. Σαν καινούριος είμαι! Αφου να φανταστεί τώρα δεν κάθομαι στο γραφείο..ψιλοαιωρούμαι.
(Αυτό με τις αξύριστες και τη ντομάτα πάντα πιάνει ρε πούστη μου)