Monday, May 09, 2005

Πωπω γκρίνιααα

Έχω βαρεθεί να βλέπω γύρω μου ανθρώπους να γκρινιάζουν. Μιλάμε για πολύ γκρίνια. Είτε απροκάλυπτη, είτε καλυμένη από ένα ή περισσότερα στρώματα φιλοσοφίας, ψευτοφιλοσοφίας και αμπελοφιλοσοφίας. Όταν αφαιρέσεις όμως τα περιτυλίγματα, πάλι σε γκρίνια καταλήγεις. ΟΛΟΙ γκρινιάζουν. Ακόμα και εγώ, με αυτό το θέμα, γκρινιάζω για αυτούς που γκρινιάζουν :) Ο ένας για τα λεφτά που είναι λίγα, ο άλλος για τα λάδια που καίει το αυτοκίνητο, η άλλη για τον γκόμενο που της βγήκε σκάρτος και ο άλλος για την γκόμενα που του βγήκε ξεκωλιάρα. Γκρίνια για τη δουλειά, γκρίνια για τον έρωτα, γκρίνια για το σπίτι, γκρίνια για την έξοδο, γκρίνια για τη μοναξιά ,γκρίνια για την γκρίνια. Η γκρίνια πρέπει να έχει πάρει μορφή επιδημίας πλέον. Δεν τολμάω να ρωτήσω κάποιον τι κάνει γιατι ξέρω οτι στο 80% των περιπτώσεων θα με κοιτάξει με βλέμα τεθλιμμένο-κηδεία-μνημόσυνο και θα αρχίσει να μου αραδιάζει τα άπειρα προβλήματά του, τα περισσότερα από τα οποία ανάγονται στη σφαίρα της αυτοϊκανοποίησης. Και ειδικά πολύ νέα άτομα. Τα απίστευτα μίζερα πράγματα τα έχω ακούσει από ανθρώπους που πρέπει να είναι εξ ορισμού καραισιόδοξοι και μέσα στην τρελλή χαρά. Κάτι 20 χρονα που τα πνίγουν τα σκατά της κοινωνίας, η αποξένωση και η μοναξιά του ανθρώπου, η μακαρονάδα που λάσπωσε και το απαυτό της Χάϊδως.. ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ ΡΕ! Ναι, μπορεί να σας φανεί περίεργο, αλλά όλοι έχουν τα προβλήματά τους. Και σε όλους τα δικά τους προβλήματα φαίνονται τα σημαντικότερα, τα πλέον ανυπέρβλητα και τα χρήζοντα άμεσης και σοβαρής αντιμετώπισης από όλο τον κόσμο, ακόμα και απο τον χ τυχάρπαστο συνδαιτημόνα/συνομιλητή σε κάποιο Σαββατιάτικο τραπέζωμα. Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που βγαίνουν έξω για ούζα και κρασιά κάτω από έναν υπέροχο ήλιο, δίπλα σε μια μυρωδάτη θάλασσα (μυρωδάτη λέμε..όχι Σαρωνικό..ούτε Θερμαϊκό) και αρχίζουν τη μίρλα! ΕΛΕΟΣ. Μπορεί να μην είμαι ο πλέον αισιόδοξος άνθρωπος (κυνικό θα με χαρακτήριζα κυρίως ,αλλά μπορεί να λέω και μαλακίες..) αλλά το έχω αρχή, όταν στο τραπέζι παίζει κρασί να μην γκρινιάζω! Ειδικά για γκομενοαισθηματικοερωτικά. Παπαπαπα τι πρήξιμο είναι αυτό. Έχω γνωρίσει άτομα που μάλλον έχουν μάστερ, μην πω και διδακτορικό στον κατακερματισμό γεννητικών οργάνων. Ατέλειωτες δακρύβρεχτες ιστορίες για τον χ γκόμενο ή την ψ γκόμενα που έκανε αυτό και κείνο και το άλλο, και στο τέλος "Εσύ τι νομίζεις?τι εννοεί,τι θέλει?" ..Η απάντηση είναι σαφής, άμεση και ειλικρινής : "Σε κοροϊδεύει" . Και ενώ μια ώρα μου τα έχουν κάνει μετεωρολογικά μπαλόνια ιστορώντας τραγικές καταστάσεις ερωτικού εξευτελισμού, μόλις το ακούνε εκπλήσσονται και από πάνω. Γουρλώνουν κάτι μάτια νααααα σαν πιατάκια του καφέ και ξεροκαταπίνουν. "Γιατί είσαι τόσο σκληρός?" .. "ΕΓΩ ρε είμαι σκληρός?Αυτός/αυτή που σε έχει βάλει κάτω και σου έχει αλλάξει τον αδόξαστο στο δούλεμα, και μετά έρχεσαι εσύ και μας %$$#@ την ψυχολογία με τη μίρλα σου, δεν είναι σκληρός?" " Ναι αλλά ,έτσι χύμα μου το λες?" ........ Όχι το χω και συσκευασμένο αλλά το χύμα είναι πιο φτηνό. Θέατρο του παραλόγου εντελώς. Περιμένοντας τον Γκοντό και την Φαλακρή τραγουδίστρια ,γκρινιάζουμε στην αιωνιότητα, απλά για να γκρινιάζουμε, χωρίς να έχουμε προφανή σκοπό να ξεφύγουμε απο την κατάσταση που μας προκαλεί το παραλήρημα γκρίνιας. Ολοι ψάχνουν το τέλειο. Σε όλες τις καταστάσεις. Και εκεί διαφωνώ σε δύο καίρια σημεία : α.Ποιος σου είπε ρε ζωντόβολο (ζουντούβουλου) ότι αξίζεις το τέλειο ,να σου χ.. την τελειότητά σου δηλαδή, και β. Τί ακριβώς είναι το τέλειο και αν υπάρχει να μου το πείτε και μενα να δω τι θα κάνω με τη ζωή μου. Το τέλειο για τους γκρινιάρηδες απο ό,τι έχω καταλάβει είναι μια ιδεατή κατάσταση σε οποιαδήποτε έκφανση της ζωής τους , την οποία δεν μπορούν με τίποτα να φτάσουν, ούτε πρόκειται, και ενώ το γνωρίζουν ,προσποιούνται τεράστια έκπληξη όταν τους λες οτι δεν υπάρχει τέλειο, τουλάχιστον αντικειμενικά (αν και τι είναι αντικειμενικό, παρά η υποκειμενικότητα των περισσότερων-κλεμμένο αυτό,κάπου το διάβασα), πέφτουν από τα ροζ σύννεφα της πνευματικής ραστώνης τους. Ουαου ένα πράμα.. αλλά μετά πάλι πέρα βρέχει και γκρίνια στη γκρίνια. Σε όλη αυτή τη γκρίνια εγώ ένα έχω να πω : Μη μου τους κύκλους τάραττε, βαριέμαι να αντιμετωπίζω καθημερινή μίρλα. Πηγαίντε γκρινιάχτε παραπέρα που μπορεί και να ακούσετε πράγματα που σας αρέσουν . Πάλι με έπιασε η γκρίνια.. σταματάω..

4 comments:

Stefanos said...

Οι κολλητοί εξαιρούνται ρε..αυτοί δικαιούνται να γκρινιάζουν και επίσης υποχρεούνται να ακούνε και τη δική μου γκρίνια :)

Nassos K. said...

εσύ γιατί γκρινιάζεις τώρα;

Stefanos said...

Crazy είσαι εμπαθής και εγκάθετος :P

Phantasmak said...

Είχε το θέμα και ο Νίκος Δήμου στο "Δυστυχία του να είσαι Έλληνας". Ρωτάς τον άλλο (μη κολλητό) τι κάνει και σου αρχίζει την πάρλα το ένα και το άλλο.

Επίσης ο Γιώργος Πιντέρης (τι θυμήθηκα τώρα) σ' ένα βιβλίο του ονόμαζε ένα κεφάλαιο "Όταν τα λες όπως σου 'ρχονται, σου 'ρχονται όπως τα λες", δηλαδή μεταξύ άλλων η αρνητική σου συμπεριφορά όταν κλαψομουνιάζεις σε κάνει να αντιμετωπίζεις τα πράγματα αρνητικά και τα βλέπεις όπως τα περιγράφεις στο κλαψομούνιασμα.

Ο Δήμου αναφερόταν συγκεκριμένα στο νεοέλληνα. Σήμερα είχα μια παρουσίαση. Ο καθηγητής μας είχε πει να του e-mailάρουμε τα powerpoint μας μέχρι χτες βράδυ για να τα έχει έτοιμα για σήμερα. O σερβερ του πανεπιστημίου ήταν κάτω όλη μέρα χτες και δε μπόρεσα να του τα στείλω αλλά τα έφερα στην τάξη σε USB drive. Όταν του το είπα, απάντησε οκ δεν πειράζει, θα τα μεταφέρει απο το USB drive στον υπολογιστή. Ακόμη κι αν δυσανασχετούσε δε θα έκανε τα τρελά σχόλια "γαμώτο μου αφού σας λέω να μου τα στείλετε με e-mail, πού να τα φτιάχνω τώρα τ' αρχεία τώρα, μου έρχεστε όλοι τώρα και χάνουμε χρόνο" λες και το έχουμε χόμπι να δίνουμε σε άλλους έξτρα δουλειά. Αλλά βλέπεις τα προβλήματα κάποιου είναι σπουδαιότερα από κάποιων άλλων.

Είχα δεν είχα γκρίνιαξα ;) Ναι.