Wednesday, April 06, 2005

Χμου χμου χμου..

Ξεκινάω με την επική δήλωση ότι είμαι κομμάτια! Κουράστηκα ρεεεεεεεεε!! Τις τελευταίες μέρες μου χει φύγει η μέση .Σκύψε δω,σκύψε κει (όχι για αυτό που νομίζετε ,ζώα) κουβάλα απο δώ,κουβάλα απο κεί ,κουβάλα παραπέρα..Εχω κάνει τη διαδρομή MAKRO-PRAKTIKER-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙ γύρω στις 10^n φορές ,με n->+oo ...Νυστάζω και βαριέμαι.. Έπαθα και μια νίλα με τον τοίχο.. Ήθελα να κάνω εικαστική παρέμβαση και να βάψω τον ένα τοίχο του σαλονιού σκούρο κόκκινο ,έτσι για να γουστάρουμε .Πήρα το χρωματάκι ωραία και καλά, σκούρο κόκκινο έδειχνε στην ετικέτα. Έλα ντε που ο τοίχος τελικά έγινε σαν ταπετσαρία μπουρδέλου στις οχθες του Σηκουάνα,την εποχή των μποέμ και του Moulin Rouge..Και άντε τώρα ξαναβάφε απο πάνω ,διαλύοντας λιιιιιιιιιιιιγο μαύρο μέσα στο κοκκινο και κάνοντας συνεχείς δοκιμές για την απόχρωση.Αμάν πια,να έρθει το Σάββατο να σκάσουν μύτη τα έπιπλα να ταχτοποιηθώ να τελειώνουμε. Πρέπει να παραγγείλω και την τηλεόραση σήμερα,καλά που το θυμήθηκα..και τραπεζάκι για την τηλεόραση..χμ ναι.. Εν τω μεταξύ ,έχω ξεπαραδιαστεί εντελώς για εντελώς..θα πεινάσουμε τον Απρίλη,τη βλέπω εγώ τη δουλειά..θα παίξει ρυζάκι και φακή που θα πάει σύννεφο...χεχεχε.. Και περνάμε στη γενικότερη διάθεση.. Με έχει πιάσει μια γενικότερη άρνηση ρε γαμώτο..Δεν έχω καθόλου μα καθόλου κέφια.Λογικό από μια άποψη αφου βολοδέρνω απο τις 8 το πρωί μεχρι τις 6-7 το απόγευμα τρέχοντας σε 1000 μεριές..Αλλά κάτι ,κάτι δεν μου πάει καλά,και δεν το έχω προσδιορίσει ακόμα.Τέλος πάντων ας το αποδώσω πρός το παρόν σε κούραση και ανυπομονησία να τελειώσει όλη αυτή η φάση της μετακόμισης και της εγκατάστασης ,και μετά βλέπουμε. Πεινάω ελεεινά τώρα..Να δούμε τι διάολο θα φτιάξω να φάω αργότερα,και το κυριότερο με τι κουράγια θα κάθομαι να μαγειρεύω.Και όχι,δεν θα παραγγείλω σαπίλα απ έξω,έχω ξεκωλιαστεί στις πίτσες και τους γύρους τις τελευταίες μέρες.Σήμερα θα φάμε υγιεινα..Κανενα σνιτσελάκι α λα κρεμ που γίνεται και γρήγορα :) Χμμ και κάτι άλλο πρέπει να κάνω εγώ σήμερα αλλά πρός το παρόν μου διαφεύγει τελείως.Που θα πάει θα το θυμηθώ.Γεράσαμε και ρετάρουμε συχνότερα.Δεν πειράζει,καλό και αυτό.Ξεπερνάμε την τελειομανία των προηγούμενων χρονων και αφήνουμε τον εαυτό μας πιο χαλαρό πλέον :) Βρήκα τί λείπει...αλλά δεν το γράφω.. α και κάτι άλλο ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΑΣ..ΑΜΑΝ ΠΙΑ! καλό απόγευμα

No comments: